Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Nyt tuli Laurea Leppävaarasta kutsu, hetken jo ajattelin että katsoin taulukosta väärää riviä.
Itsekkin odottelen laureasta... ei ole kuulunut vielekään ja pää hajoaa iha just
Laureasta tuli kutsu jeeeeeee vihdoinkin.....MUTTA 😅 eivät kerro minkä koulutusohjelmaan mukaan pääsin jatkoon. Olisi ollut kiva lisätieto, jos ois saanut tietää riittikö mun pisteet ykkösvalintaan vai esim vasta neljänteen valintaan (hain useampaan eri). Toki toisessa vaiheessa voi vielä nostaa omia pisteitä ja päästä johonkin mihin ekan vaiheen pisteet ei riittänyt jatkoon (eikö vain?), mutta silti, haluaisin tietää. C’mon koulut, nyt ne ekan kierroksen toteutuneet hyväksymyspisterajat julki!
Missä mun laurea kutsu :( 100% varma että se kuiteskin tulisi, sillä mut hyväksyttiin jatkoon ensimmäisestä kokeesta...
Vierailija kirjoitti:
Missä mun laurea kutsu :( 100% varma että se kuiteskin tulisi, sillä mut hyväksyttiin jatkoon ensimmäisestä kokeesta...
Ei ole minullekkaan vielä tullut, joten ei hätää. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tieto että pääsen suorittamaan kakkosvaiheen mun ykkösvalintaan, mutta tuleeko muistakin kouluista vielä sähköpostia jos oon mukana niiden haussa vielä myös vai pitääkö itse selvittää riittääkö pisteet?
Onko kenelläkään tietoa tästä??
Mä en kestä enää, miksei se jo tuu? :D Alan olee ihan varma että oli väärin merkattu et kutsu olis tulossa. Laureasta siis odottelen.
Joo mäkin alan olee jo ihan epätoivonen Laurean suhteen... mille alalle ootte hakunu Laureaan ja millä pisteillä?
Sain just kutsun laureaan. 41,45 pistettä ja tradenomi ja tietojenkäsittely linjoihin hain.
Mä hain Laureaan sh monimuoto ja sain 49 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä hain Laureaan sh monimuoto ja sain 49 pistettä.
Mä hain 4. vaihtoehtona myös tuohon ja 1. laurea terveydenhoitaja monimuoto. Pisteitä tuli 43.5
Laureaan liiketalouden ja tietojenkäsittelyn tradenomi, pisteitä 39,15.
Mistä näkee, montako hakenu millekin linjalle ja monta prosenttia otetaan toiseen vaiheeseen. Samk ja Turun kiinnostaa
Hei osaako joku vastata: jos pisteet riittävät neljänteen hakukohteeseen ensimmäisestä valintakokeesta, niin onko toisen vaiheen kokeen perusteella mahdollista päästä 1,2 tai 3 hakukohteeseen? Alimman hyväksytyn pistemäärän eli 5,5 pistettä olen suorittanut. Kiitos, jos joku osaa auttaa!!
Joko turun amkista tullut tiedot?
Saisi tulla jo 😐 Tää taitaa olla joku psykologinen testi jolla testataan kenen pää kestää ja kenen ei😬