Piti olla töissä klo 12-16. Siirsin aloituksen klo 12, kun ei jaksa.
Ei ole innostusta. Toisaalta omaan kuormaan tässä lisää. Tunnit on kuitenkin tehtävä, ja innostavaksiko se muuttuu, kun 4 tuntia tekee toisina päivinä takaisin. Mikähän on tämä laiskuus ihmisellä, lieneekö kevätväsymystä.
Kommentit (14)
Typerästi kirjoittaminen ei ole ainoa ongelmasi.
Tuolla menolla sinulla ei ole kohta työpaikkaa.
Mä tein sunnuntaina yli 12 h töitä ja nukuin 2 h ennen maanantaiaamun ekaa palaveria. Projektityö.
Tiedän tuon tunteen. Ei siihen auta mikään järkipuhe.
Sinulla taitaa viirata päässä, tai olet aineissa, koska tekstisi on kuin kusemalla hankeen kirjoitettu.
Vai niin? Olipa typerä aloitus! Luulitko, ettei tuota älytty? Luulen, että olet sama joka tekee näitä typeriä aloituksia nyt urakalla... Koetapa rauhoittua nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vai niin? Olipa typerä aloitus! Luulitko, ettei tuota älytty? Luulen, että olet sama joka tekee näitä typeriä aloituksia nyt urakalla... Koetapa rauhoittua nyt!
Mitähän typeriä aloituksia minä olen tehnyt urakalla? Viimeksi mitään aloituksia monta vuotta sitten. Mielikuvitus taas jollain lentää. Tämän takia tällä palstalla on turhauttavaa edes käydä lukemassa, saati kommentoimassa mitään, kun aina on vastassa, että tyhmä, typerä, idiootti. Ja jos ei suoraan kirjoiteta, niin vähintäänkin silmät revitään päästä repostelemalla toisten mielipiteitä.
-ap
Aktivointi on A ja O. Ja se alkaa kehollisella aktivoinnilla. Aivot seuraa sitten perässä jos seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Aktivointi on A ja O. Ja se alkaa kehollisella aktivoinnilla. Aivot seuraa sitten perässä jos seuraa.
Kyllä joskus hyvä vitutus voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla menolla sinulla ei ole kohta työpaikkaa.
Voi olla niinkin. Ei voi sanoa, että olisin erityisen innostunut työstäni, mutta kyllä se ketutus aina kesäloman aikana hälvenee. Hyvä puoli on raha. Työstä saa palkkaa. Palkkaa vastaan pitää sitten sietää kaikenlaista stressiä ja tympääntymistä. Ja ei, en kadehdi työttömiä, koska heillä taas ei ole rahaa. Mitä sillä lisääntyneellä vapaa-ajalla tekee, jos ei ole varaa tehdä oikein mitään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä tein sunnuntaina yli 12 h töitä ja nukuin 2 h ennen maanantaiaamun ekaa palaveria. Projektityö.
Ok. Onko sinulla intoa? Ja jos on, niin mikä sinua motivoi tuollaiseen? Jos on projektityö, miten jaksat 2 tunnin yöunilla? Oletan, että aivojakin työssä tarvitaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus hyvä vitutus voi auttaa.
Just noin. Hyvä vitutus on moottori, joka panee liikkeelle. Kun oikein kunnolla alkaa jurppia, ihminen saa motivaation tehdä asialle jotain. Jos se tarkoittaa työpaikan vaihtoa, niin antaa mennä. Minulla hyvä vitutus johti aikoinaan siihen, että vaihdoin sekä työpaikkaa että paikkakuntaa. Alkoi ahdistaa se ilmapiiri molemmissa. Eikä siinä vielä kaikki: hain ja pääsin opiskelemaan. Se sama yli sietorajan mennyt vitutus ei jättänyt rauhaan ja ajattelin, että vuorotyöhön en jää, oli miten huonosti asiat tahansa. Opiskelin 1,5 vuotta eli minimiajan yamk-tutkintoa työn ohella, painoin opiskelutehtäviä yömyöhälle ja joka viikonloppu. Sitä kautta pääsin hakemaan työpaikkoja, joissa voi tehdä pelkkää päivätyötä. En ole katunut. Kaikki lähti siitä vitutuksesta, joka meni niin yli, että suutuin koko maailmalle.
Eläköön vitutus!
Mä mietin ylipäänsä työelämää. Jos mulla olis valtaa päättää, yhä useampi tekisi 80% työaikaa. Mikä järki tässä on, että ihmiset vetää itsensä piippuun ja sitten ne kyselee tällä palstalla, miten jaksaa vaikka liikkua työpäivän jälkeen, kun kaikki voimat menee työhön. Semmoinenkin aloitus täällä oli. Ei siis varmasti sama aloittaja mut kyllä tuo teema on esillä paljon.
Vähennetään työntekijöitä ja uhkaillaan entisiä, ole tehokas ja suorita. Mä just mietin, milloin me ollaan työporukan kanssa puhuttu mitään muuta kuin työasioita. Milloin meillä viimeksi oli hauskaa. Jossain työpaikassa varmaan ei koskaan, mutta meillä oli ennen sitä yhteishenkeä. Ei paljon naurata enää kun pienemmällä porukalla tehdään työt. Potkuja pelätessä itse kukin, eikä siinä kysellä, pärjäävätkö jäljelle jääneet.
Siis kirjoitin typerästi. Eli en tee klo 12-16, kun ei huvita, siirsin tunnit pois.
-ap