Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
2061/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin AMK  tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi. Jyväskylässä ja Oulussa jäin semmosille varasijoille ettei mitään toivoa valituksi tulemisesta. Onneksi tuolta tärppäsi!

Vierailija
2062/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin AMK  tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi. Jyväskylässä ja Oulussa jäin semmosille varasijoille ettei mitään toivoa valituksi tulemisesta. Onneksi tuolta tärppäsi!

Onnea! Millaiset varasijat sulla sinne Jamkiin oli? Sillä kyselen ku itse sinne jonotan varasijalta 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kiltti vielä selventää tämän asian minulle? Jos todistusvalinnalla otetaan sisään vain 7 ja olen varasijalla 4 niin onko toivo jo menetetty? Tämähän meinasi että vain kolmen näistä seitsemästä pitäisi ottaa paikka vastaan jotta minulla olisi mahdollisuus päästä :( harmittaaa

Onko millasia todistusvalinta varasijoja teillä? Ja kuinka monta otetaan siihen mihkä olette hakeneet?

Vierailija
2064/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Öö en nyt ihan tarkkaan muista, kun se oli vasta nelosvaihtoehtona itellä.. Eikä sitä enää tuossa näy kun lukee peruuntunut, mutta siis joku 20-30 väliltä.  Toivottavasti pääset vielä tuolta sijalta, eikös sinne kuitenkin aika paljon porukkaa otettu sisään.

Vierailija
2065/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis miten voi olla et xamkil ja humanistisessa ammattikorkeakoulussa eri pisteet kokeista?

eikös niihin ollu sama koe?!

Mitä tarkotat? Mistä tällänen käsitys

xamk hakukohteiden pisteet noin 40 ja humanistinen ammattikorkeakoulu jyväskylän yksikkö vaan 33. vaikka tasan yhden kokeen oon tehny. ja sama ala kyseessä.

Ootko vielä keskustelussa? Kiinnostais mikä sijoitus oli Jyväskylään noilla pisteillä. Ja selvisikö toi mysteeri?

ilmeisesti johtu siit et yhteisöpedagogiin ei huomioda matikkaa (en oo varma)

ja 13. varasija oli, enää en nää kun ylempi toive tuli hyväksytyks :)

Kiitos vastauksesta ja onnea opiskelupaikasta! Itsellä jää tänä vuonna paikka saamatta mut syksyllä uutta yritystä:)

Vierailija
2066/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui moni menossa geronomi Seamk? Olisi kiva tietää että onko mahiksia päästä vielä sisään :D

Vierailija
2067/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.

Tuutko mikkeliin päivätoteutuksee??

juu :)

Vierailija
2068/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.

No siellä nähdään! 😊 mulla sama tilanne että ei voi ottaa vastaan ku oon 1 hakukohteeseen vielä varalla.

Vierailija
2069/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siellä nähdään! 😊 mulla sama tilanne että ei voi ottaa vastaan ku oon 1 hakukohteeseen vielä varalla.

aiotko odottaa vai hyväksytkö hetiku pystyy?

Vierailija
2070/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko täällä moni varasijoilla diak helsinki sosionomi diakoniatyö? kiinnoistais tietää ku oon nyt varasija 14 ni taitaa jäädä opiskelupaikka saamatta tällä kertaa... :(

Vierailija
2071/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeköhän mistään miten on kakkosvaiheen eri osiot menny niinku näki ykkösvaiheen jälkeen?

Vierailija
2072/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeeköhän mistään miten on kakkosvaiheen eri osiot menny niinku näki ykkösvaiheen jälkeen?

Kysyin koulun hakupalvelusta samalla kun kysyin erillisen opiskelijavalinta todistuksen. Lähettivät sähköpostiin tuosta noin vain.

Vierailija
2073/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on alkanut tuntua niin väärältä. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
2074/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuntuu väärältä?

Vierailija
2075/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää.. oon ekaan varasijalla 10 eli en ihan usko mun mahiksii sinne. Ja joudun muuttaa mikkeliin ni helpompi ois ottaa vastaa ja rueta järjestelee 😬

Vierailija
2076/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää.. oon ekaan varasijalla 10 eli en ihan usko mun mahiksii sinne. Ja joudun muuttaa mikkeliin ni helpompi ois ottaa vastaa ja rueta järjestelee 😬

ootko mihi varasijalla?

tervetuloa mikkeliin :) jos tarttet apua jossain niin kysy vaan :3

Vierailija
2077/2561 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi samkin jonot ei liiku????

Vierailija
2078/2561 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!!!

Ahdistavaa!

Jospa ens viikolla.........

Vierailija
2079/2561 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä!!!

Ahdistavaa!

Jospa ens viikolla.........

Tuntuu ettei oikeen mitkään muutkaan jonot liiku. Odottaakohan kaikki vielä?

Vierailija
2080/2561 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut ihmetellyt 2 kokeen tulosta? Mulla oli n. 20 p huonompi tulos , vaikka odotin suurinpiirtein samanlaista kuin ekasta eli liki 60 pistettä.... nyt oli vakaa 40..... tuolla kun oli ollut niitä ongelmia tässä tokasssa kokeessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän