Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe 2020

Vierailija
12.04.2020 |

Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta

Kommentit (2561)

Vierailija
2041/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään tota jonoa yleensä kannattaa kytätä?

Vierailija
2042/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo liikkunu diak Helsinki varasijat:( oon 7 sijal. Mietin vaan, että kannattaako elätellä toivoa päästä sinne vai haenko vaan polkuopiskelijaks🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jamkiin tieto-ja viestintätekniikan jono liikkunut yhtään?

Vierailija
2044/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle hait? Mäkin oon 15 varasijalla diak Helsinki sosionomi... Tuskin pääsen :(

Vierailija
2045/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä lisäpaikat jaetaan? Esim. Seamk? Meneekö kaikki lisäpaikat valintakokeen kautta hakeville

Vierailija
2046/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sh linjalle diakkiin😊

Vierailija
2047/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.

Vierailija
2048/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne varasijat liikkuu. Tiistaina olin varasijalla 6. ja nyt hyväksytty :-) Tsemppiä vielä odottelijoille, toivottavasti pääsette!

Vierailija
2049/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis miten voi olla et xamkil ja humanistisessa ammattikorkeakoulussa eri pisteet kokeista?

eikös niihin ollu sama koe?!

Mitä tarkotat? Mistä tällänen käsitys

xamk hakukohteiden pisteet noin 40 ja humanistinen ammattikorkeakoulu jyväskylän yksikkö vaan 33. vaikka tasan yhden kokeen oon tehny. ja sama ala kyseessä.

Ootko vielä keskustelussa? Kiinnostais mikä sijoitus oli Jyväskylään noilla pisteillä. Ja selvisikö toi mysteeri?

Vierailija
2050/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaga-Helia tradenomin (päivä/monimuoto) varasijat ei ainakaan liiku 😩. Taitaa jäädä opiskelut jäädä haaveeksi...

Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille 👏

Vierailija
2051/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis miten voi olla et xamkil ja humanistisessa ammattikorkeakoulussa eri pisteet kokeista?

xamk hakukohteiden pisteet noin 40 ja humanistinen ammattikorkeakoulu jyväskylän yksikkö vaan 33. vaikka tasan yhden kokeen oon tehny. ja sama ala kyseessä.

Ootko vielä keskustelussa? Kiinnostais mikä sijoitus oli Jyväskylään noilla pisteillä. Ja selvisikö toi mysteeri?

Mua kiinnostaa myös Jyväskylä tekniikan ala? Olisko siellä jo varasijat liikkuneet?

Vierailija
2052/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmeisesti johtu siit et yhteisöpedagogiin ei huomioda matikkaa (en oo varma)

ja 13. varasija oli, enää en nää kun ylempi toive tuli hyväksytyks :)

Vierailija
2053/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oamkin paikat ainakaan liikkuneet ollenkaan ja vipusessa näyttää että vaik 9 otettu vastaan. Tosin vipunenkaan ei ole päivittynyt toissapäivän jälkeen.

Vierailija
2054/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös Jyväskylä tekniikan ala? Olisko siellä jo varasijat liikkuneet?

Jamk tieto-ja viestintätekniikan insinööri linja mennyt yhdellä alaspäin, vielä pitäis mennä reippaasti että itsellä olis saumat siihen🤔

Vierailija
2055/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.

Tuutko mikkeliin päivätoteutuksee??

Vierailija
2056/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on varmaan kysytty jo monta kertaa, mut kysynpä silti; kuinka Usein varasija jonot päivittyy Opintopolussa, kerran vai kahdesti päivässä Vai sitä mukaa kuin joku hylkää paikan?

Vierailija
2057/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne varasijat liikkuu. Tiistaina olin varasijalla 6. ja nyt hyväksytty :-) Tsemppiä vielä odottelijoille, toivottavasti pääsette!

Mikä koulu ja linja? Onnea!

Vierailija
2058/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipunen on päivittynyt eilen ja tänään

Vierailija
2059/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oamkilla ei ole päivittynyt yksikään.

Vierailija
2060/2561 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 varasijalla eikä oo liikkunu yhtään. Tulee piiitkä viikonloppu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme