Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Mulla ei oo liikkunu diak Helsinki varasijat:( oon 7 sijal. Mietin vaan, että kannattaako elätellä toivoa päästä sinne vai haenko vaan polkuopiskelijaks🤔
Onko Jamkiin tieto-ja viestintätekniikan jono liikkunut yhtään?
Mille alalle hait? Mäkin oon 15 varasijalla diak Helsinki sosionomi... Tuskin pääsen :(
Miten nämä lisäpaikat jaetaan? Esim. Seamk? Meneekö kaikki lisäpaikat valintakokeen kautta hakeville
xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.
Kyllä ne varasijat liikkuu. Tiistaina olin varasijalla 6. ja nyt hyväksytty :-) Tsemppiä vielä odottelijoille, toivottavasti pääsette!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miten voi olla et xamkil ja humanistisessa ammattikorkeakoulussa eri pisteet kokeista?
eikös niihin ollu sama koe?!
Mitä tarkotat? Mistä tällänen käsitys
xamk hakukohteiden pisteet noin 40 ja humanistinen ammattikorkeakoulu jyväskylän yksikkö vaan 33. vaikka tasan yhden kokeen oon tehny. ja sama ala kyseessä.
Ootko vielä keskustelussa? Kiinnostais mikä sijoitus oli Jyväskylään noilla pisteillä. Ja selvisikö toi mysteeri?
Haaga-Helia tradenomin (päivä/monimuoto) varasijat ei ainakaan liiku 😩. Taitaa jäädä opiskelut jäädä haaveeksi...
Onnea kaikille opiskelupaikan saaneille 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miten voi olla et xamkil ja humanistisessa ammattikorkeakoulussa eri pisteet kokeista?
xamk hakukohteiden pisteet noin 40 ja humanistinen ammattikorkeakoulu jyväskylän yksikkö vaan 33. vaikka tasan yhden kokeen oon tehny. ja sama ala kyseessä.
Ootko vielä keskustelussa? Kiinnostais mikä sijoitus oli Jyväskylään noilla pisteillä. Ja selvisikö toi mysteeri?
Mua kiinnostaa myös Jyväskylä tekniikan ala? Olisko siellä jo varasijat liikkuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti johtu siit et yhteisöpedagogiin ei huomioda matikkaa (en oo varma)
ja 13. varasija oli, enää en nää kun ylempi toive tuli hyväksytyks :)
Ei ole oamkin paikat ainakaan liikkuneet ollenkaan ja vipusessa näyttää että vaik 9 otettu vastaan. Tosin vipunenkaan ei ole päivittynyt toissapäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa myös Jyväskylä tekniikan ala? Olisko siellä jo varasijat liikkuneet?
Jamk tieto-ja viestintätekniikan insinööri linja mennyt yhdellä alaspäin, vielä pitäis mennä reippaasti että itsellä olis saumat siihen🤔
Vierailija kirjoitti:
xamkin jonot liikku ja pääsin ekalta varasijalta yhteisöpedagogiks 😁 viel vaan pitää oottaa ekan hakukohteen sulkeutumista et voi hyväksyä.
Tuutko mikkeliin päivätoteutuksee??
Tätä on varmaan kysytty jo monta kertaa, mut kysynpä silti; kuinka Usein varasija jonot päivittyy Opintopolussa, kerran vai kahdesti päivässä Vai sitä mukaa kuin joku hylkää paikan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne varasijat liikkuu. Tiistaina olin varasijalla 6. ja nyt hyväksytty :-) Tsemppiä vielä odottelijoille, toivottavasti pääsette!
Mikä koulu ja linja? Onnea!
Vipunen on päivittynyt eilen ja tänään
Oamkilla ei ole päivittynyt yksikään.
2 varasijalla eikä oo liikkunu yhtään. Tulee piiitkä viikonloppu...
Miten pitkään tota jonoa yleensä kannattaa kytätä?