Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1552)

Vierailija
1541/1552 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frank  Gallagherilta kun just herännyt Kanadan  puolelta puistosta ja miettii, että mitähän vit..?

No parta puuttui, mutta muuten yhdennäkösyys oli sama  farkkutakkia myöten.

Vierailija
1542/1552 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuelokuva-materiaalia ovat olleet.

Ei voi näyttää pienemmille lapsenlapsille, koska ovat tähän asti uskoneet, että olen kiltti ja vaaraton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kävin passikuvassa viimein. Tursas ilmestyi jostain kuvaan. Valkoinen harvinainen lajike jota löytyy jostain Mariaanien haudasta. Syvän meren paine on turvottanut kasvot löllöiksi ja kaulan tilalla on taikinamainen möykky. Tällä tursaslajikkeella on myös kolme kaksoisleukaa ja leveät leukaperät. 

Vierailija
1544/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän murhaajalta, mutta mikäs siinä. Sopii tyyliin.

Vierailija
1545/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että näytän noin kauheelta. Kuvaaja käski hymyillä suulla ei niin että posket nousevat. Ja irvistys oli sen mukainen. Inhoan passikuvan ottoa jos kuvaajakin on inhottava. Oikea kuvaaja saa kuvattavasta parhaat puolet esiin.

Vierailija
1546/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että näytän noin kauheelta. Kuvaaja käski hymyillä suulla ei niin että posket nousevat. Ja irvistys oli sen mukainen. Inhoan passikuvan ottoa jos kuvaajakin on inhottava. Oikea kuvaaja saa kuvattavasta parhaat puolet esiin.

Ei sellaista kuvaajaa olekaan että saisi passikuvan onnistumaan. 😂. Jos jopa nuoret kaunit naiset näyttävät kamalilta niin...

Vierailija
1547/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tappajan näköinen mies" Ihan jenkkilän mugshot kamaa!

Vierailija
1548/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teinityttäreni kanssa passikuvassa. Tyttäreni kuvaa nuori mieskuvaaja retusoi ja muokkaili sieltä täältä, välillä näytti tytölleni että onko nyt hyvä. Sitten oli minun vuoroni. Kuvaaja näppäsi alaviistosta aavemaisen kuvan, jossa leukaperäni on kuin liiterin seinä ja nenäkin ihan vinossa. Ei kysellyt äidiltä että muokataanko kuvaa.

Vierailija
1549/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin mielestäni passikuvaan mennessä tosi nättinä ja iloisen pirteänäkin. Kas kun sitten valmiissa passissa tuijottikin oikein hehkeä Pulla-Kyllikki, joka ei 20 kissansa naukumisen vuoksi ole saanut nukuttua viikkoon ja koska tämän lauman vahtiminen on erityistaitoja vaativaa työtä, niin nähtävästi Kyllin silmät katsovat myös hieman vastakkaisiin suuntiin. Lisäksi jokin hänessä tuo mieleen ajatuksen, että hän olisi mukana jossain venäläismafian kummallisissa hämäräbisneksissä.

En kovin mielelläni passikuvaani esittele, en.

Sanat ei riitä kertomaan, kuinka monta kertaa tämä kirjoitus on pelastanut päivän!!!! Tämä takaa hyvät naurut. 

Kiitos, Pula-Kyllikki. toivottavsti kisut voivat hyvin etkä enää häslää idän ihmeiden kanssa.

Vierailija
1550/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pappi, joten olen vuosien aikana tottunut olemaan kuvattavana myös vakavailmeisenä. Minulla on oikein harjoiteltu "työilme": sellainen lämmin, rauhallinen ja luottamusta herättävä katse, joka viestii, että minulle voi tulla kertomaan huolensa.

Mutta sitten on se passikuva.

Siinä näytän säikähtäneeltä oravalta, joka on juuri huomannut haukan kaartavan yläpuolellaan. Kuva on vielä otettu hieman yläviistosta, joten joudun tapittamaan kameraa ylöspäin sellaisella kauhistuneella katseella. Silmät ovat noin lautasen kokoiset ja muotoiset, vaikka olen mantelisilmäinen noin muuten. Samassa asennossa suupielet valahtavat luonnostaan alaspäin, joten vaikutelma on kuin olisin sekunnin päässä itkuun purskahtamisesta.

Ja se kaula. Mihin se katoaa? Normaalisti minulla on aivan tavallinen kaula, mutta passikuvassa se on onnistuttu korvaamaan yhdellä yhtenäisellä taikinamaisella massalla, joka ulottuu poskipäistä suoraan solisluihin. Lopputulos on yhdistelmä hätääntynyttä metsäneläintä ja hieman sulanutta pullataikinaa.

Kiitokset tästä kuvaukseta pastorille!

Vierailija
1551/1552 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin kuvankaunis. Vaikka kielsi hymyilemästä. No minkäs sille mahtaa.

Vierailija
1552/1552 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin koko ikäni ilmeisesti kettingillä kiinni kellarissa pöydänjalassa, sitten minut irrotettiin ja vietiin passikuvaan. Hämmästelen kuvassa kaikkea uutta ja ihmeellistä, kuten kameran linssiä, kirkkaita valoja ja kuvaajaa. "Vau, maailmassa on muitakin ihmisiä!" Tälle oliolle kun näyttää kuutiota, se sanoo iloisena "PAL-LO!" Silmänurkkani valuvat alaspäin, sieraimeni ovat täysin erimuotoiset ja -kokoiset mustat reiät. Kuvaan mennessä ovella seisoi vasikka, joka lipaisi tukkani lattanaksi ja limaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi