Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1587)
Mulla on normaalisti silmälasit ja aina kuvaaja pyytää ottamaan ne pois. Senpä takia näytän mustine silmänalusineni ja harottavine katseineni seinään ketjulla kiinnitetystä hullulta joka on hetkeksi päästetty kahleista irti.
Ja hiukset jotka aina föönään nätisti kiharalle ovat aina hikipallona kalloni ympärillä.
En ole livenäkään hääppöisen näköinen, mutta passikuvat ovat kamalia. Näytän haudan partaalla hoippuvalta narkkarilta.
Eipä ollut apua siitä, että pesin ja föönasin paksut , tuuheat hiukseni, levitin päivävoiteen ja hyaluronihapon kasvoille ja sipaisin kevyen meikin silmiini. Kuvaaja pyysi ottamaan silmälasit pois ja istumaan pikkuiselle pallille. Samassa räpsähti.
Passikuvassani on tihrustava viivasilmäinen, kloorivedessä turvonnut jalkapallo, jolla ei ole kaulaa, hartioita pupilleja eikä hiuksia.
Miehelleni sanoin, että näytän kuvassa auton alle jääneeltä appelsiinilta.
En minäkään passikuvassa hääppöiseltä näytä, mutta mitä sitten? En mä sitä muualle tarvitse kuin passiin.
Pahalta näyttää, mutta pahempaa on se, että seuraava kuva näyttää vielä paljon pahemmalta.
Se tunne kun oot jännittänyt sikana passikuvaan menoa ja sitten se kuva on vielä kamalampi kuin ikinä kuvittelit, mutta kun passi on viimein kädessäsi ja tiedät että vasta 5 vuoden päästä tarvitsee piinaan mennä uudelleen ja nyt siihen asti sulla on se passi siellä syvimmässä laatikossa piilossa 😁
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut apua siitä, että pesin ja föönasin paksut , tuuheat hiukseni, levitin päivävoiteen ja hyaluronihapon kasvoille ja sipaisin kevyen meikin silmiini. Kuvaaja pyysi ottamaan silmälasit pois ja istumaan pikkuiselle pallille. Samassa räpsähti.
Passikuvassani on tihrustava viivasilmäinen, kloorivedessä turvonnut jalkapallo, jolla ei ole kaulaa, hartioita pupilleja eikä hiuksia.
Miehelleni sanoin, että näytän kuvassa auton alle jääneeltä appelsiinilta.
Tuon takia en edes meikannut. Ei sillä ole väliä mitä tekee, kamala kuva tulee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun oot jännittänyt sikana passikuvaan menoa ja sitten se kuva on vielä kamalampi kuin ikinä kuvittelit, mutta kun passi on viimein kädessäsi ja tiedät että vasta 5 vuoden päästä tarvitsee piinaan mennä uudelleen ja nyt siihen asti sulla on se passi siellä syvimmässä laatikossa piilossa 😁
Ja kun sitten viiden vuoden kuluttua saat uuden passikuvan, se edellinen näyttääkin sen rinnalla oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sitten viiden vuoden kuluttua saat uuden passikuvan, se edellinen näyttääkin sen rinnalla oikein hyvältä.
Joo. Tämä 😁
Isäni totesi,että hän näyttää passikuvassa vankikarkurilta.
Mä oikein panostin ja meikkasin. Kuvassa näytän siltä kuin oisin nukkunut viimeset kuus viikkoa jossain ojassa ja ryypännyt koko ajan. Mahtavaa. Enää vajaat kolme vuotta niin uusi passi ja uusi kuva!
Olin jo nuorena passikuvassa ihan taikinapään näköinen, vaikka oikeasti kasvot olivat siinä vaiheessa ihan normaalin kapeat. Nyt kun pää on oikeasti läski, en oikein mahdu koko kuvaan.
Muistan olleeni valokuvausliikkeessä, mutta kuva näyttää otetun pimeässä maakellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan olleeni valokuvausliikkeessä, mutta kuva näyttää otetun pimeässä maakellarissa.
😄
Vierailija kirjoitti:
Mä oikein panostin ja meikkasin. Kuvassa näytän siltä kuin oisin nukkunut viimeset kuus viikkoa jossain ojassa ja ryypännyt koko ajan. Mahtavaa. Enää vajaat kolme vuotta niin uusi passi ja uusi kuva!
Uutta kuvaa odotellessa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ne tekee sen tahallaan. Niillä on diilit sekä psykiatrien että kauneuskirurgien kanssa, joihin todella epätoivoiset sitten turvautuvat. Jakavat yhteystietoja niille kuvatuille, jotka brakaavat kuvaamon lattioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta kuvaa odotellessa 🤣
Sepä se kun ei ne uudetkaan kuvat mitään auta, pahenee vaan kun vanhenee 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passikuva otetaan normaalilla kameralla, joka toistaa todellisuuden sellaisena kun se on ilman filttereitä ja optisia vääristelyjä. Muuten viranomaiset eivät voi olla varmoja, onko kyseessä sama henkilö.
Mä näytän kuvissa ihan kamalalta. Harrastuksessani otetaan paljon kuvia ja näytän niissä aina ihan kamalalta. Joskus olen ilman meikkiä niissä, esimerkiksi viikonloppuaamuisin, joka ei auta asiaa. Näytän pallopäältä (pääni on oikeasti nelikulmainen ja kapea) ja leveältä tankilta (olen oikeasti hoikka kaikilla mittapuilla) ja kasvoistani katoaa kaikki piirteet. Enkä osaa poseerata, hymy jähmettyy omituiseksi virneeksi. En oikeasti ole niin kamalan näköinen kuin kuvissa, olen oikasti ihan kivannäköinem. Ehkä parempi näin päin, mutta olisi kiva, jos en aina niissä ryhmäkuvissa näyttäisi joltain mutaatiolta.
Onneksi passikuvissa ei enää saa hymyillä, niin tuo virne jää pois. Mutta passikuvassa suu on tiukalla viivalla todin sekin on parempi.
Aikoinaan ainoa onnistunut passikuva oli 90-luvulta kun sai vielä hymyillä hampaat näkyen ja värikuva vielä. Oli rentoutunut ilme. Sen jälkeen ollut harmaita tuijottavia silmiä kuin vihollista katsois.
Asun Ruotsissa ja Kävin poliisiasemalla uutta passia hakemassa. Olin mielestäni ihan asiallisen näköinen aamulla ulos lähtiessäni, hiukseni olin laittanut ja lärviin laittanut meikkiä että piirteitä olisi.
No, kun sen passin haen näen vaan passikuvassa pallokalan jolla on pullottavat silmät ja hiukset roikkuvat kuin räkä!
Viisi vuotta vielä voimassa tämä Rva Pallokalan passi 😳