Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on kun pitää ängetä perseeseen kiinni kaupan kassajonossa??!!

Vierailija
17.09.2025 |

Voisitteko hyvät ihmiset jättää vähintään puolentoista metrin turvavälin?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? 1,5 metriä on aika paljon. Tulee pitkät jonot.

Vierailija
2/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä juttu kun miettii, että ollaan Suomessa. Täällä pidetään tuntemattomiin ihmisiin neljän metrin turvaväliä kaikkialla muualla paitsi kaupan kassajonossa, jossa ollaan melkeinpä ihossa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat opetella kärsivällisyyttä. Pääset kyllä sieltä kaupasta pois, vaikket pääsisikään latomaan ostoksiasi hihnalle 10 sekuntia nopeammin.

Vierailija
4/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä juttu kun miettii, että ollaan Suomessa. Täällä pidetään tuntemattomiin ihmisiin neljän metrin turvaväliä kaikkialla muualla paitsi kaupan kassajonossa, jossa ollaan melkeinpä ihossa kiinni.

Kassa on sisätiloissa.  Ei ole tilaa seistä neljän metrin välein.

Vierailija
5/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää liian pitkän välin, niin joku änkeää siihen vahingossa tai tahallaan.

Vierailija
6/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän nylkyttäjän loitolla ostoskärrylläni. Se estää sen myös tunkemasta rojujaan minun ostosteni sekaan.

Vierailija
7/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, hyvä ettei hengitä niskaan.

Vierailija
8/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kärryt itsesi ja seuraavan väliin. Niillä on hyvä pökkiä tilaa "ihan vahingossa" lisää ympärilleen. 

Vierailija
9/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, jos joku latoo ostoksiaan hätäisesti perässäni hihnalle. Mutta sitä en tajua, että jotkut tulevat kirjaimellisesti melkein selkään kiinni seisoskelemaan, kun olen jo maksupäätettä näpyttelemässä. Yleensä miehiä nämä iholle tulevat. Enkä ole kyllä saanut sellaistakaan mielikuvaa, että kyse olisi mistään pervoilusta, vaan se tuntuu enemmänkin äärimmilleen viedyltä kärsimättömyydeltä. Ettäs kehtaan maksaa omia ostoksiani niin hitaasti, hänenhän pitäisi olla jo siinä tilallani.

Vierailija
10/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio,on erikoista tosiaan.

Vierailija
11/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassa on sisätiloissa.  Ei ole tilaa seistä neljän metrin välein.

Rakentaa isomman kaupan. Ei sen vaikeampaa.

Vierailija
12/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, enpä tiedä kun ei ole tuollaista koskaan käynyt.

Vierailija
13/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuskulttuuri ainakin tuonut tämän tavan. Tullaan ihan viereen kiinni, kun maksat. 

Pitää vain sanoa, että siirrytkö kauemmaksi.

Vierailija
14/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 1,5 metriä on aika paljon. Tulee pitkät jonot.

Sehän on ihan normaali "tappituntuma" jos on puolijäykkänä. Kunnon seisokissa pitää jättää kaksi.

Vierailija
15/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin 

Vierailija
16/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. Itselläni on näitä kärryillä selkääntökkijöitä ollut. Ei se jono mene nopeampaa kun tökit mua kärryillä!!!%%%*&@@

Ja ihan kantiksia. Yksi rouva oikein loukkaantui kun sanoin, että "voisitko lopettaa"?

Ja huom. Kaupassa mun kärryt on mun. Jos ne ovat tiellä siirrän ne, jos pyydät. Älä itse ala viemään niitä nenäni edestä, kiitos.

Vierailija
17/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaupassa maleksitaan ikuisuus... Kun päästään kassalle tulee yhtäkkiä kiire :D

Vierailija
18/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2m turvaväli ja visiiri. ;) 

Vierailija
19/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierase niin tulee se turvaväli

Vierailija
20/57 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, jos joku latoo ostoksiaan hätäisesti perässäni hihnalle. Mutta sitä en tajua, että jotkut tulevat kirjaimellisesti melkein selkään kiinni seisoskelemaan, kun olen jo maksupäätettä näpyttelemässä. Yleensä miehiä nämä iholle tulevat. Enkä ole kyllä saanut sellaistakaan mielikuvaa, että kyse olisi mistään pervoilusta, vaan se tuntuu enemmänkin äärimmilleen viedyltä kärsimättömyydeltä. Ettäs kehtaan maksaa omia ostoksiani niin hitaasti, hänenhän pitäisi olla jo siinä tilallani.

No äläpä, nää on yleensä ukkoja, muutaman kerran käynyt myös pikakassalla maksaessa ollaan tultu siihen ostokorinsa kanssa piippailee ostoksia vaikka olen vielä pakkaamassa tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme