Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1522)
Vierailija kirjoitti:
Olen pappi, joten olen vuosien aikana tottunut olemaan kuvattavana myös vakavailmeisenä. Minulla on oikein harjoiteltu "työilme": sellainen lämmin, rauhallinen ja luottamusta herättävä katse, joka viestii, että minulle voi tulla kertomaan huolensa.
Mutta sitten on se passikuva.
Siinä näytän säikähtäneeltä oravalta, joka on juuri huomannut haukan kaartavan yläpuolellaan. Kuva on vielä otettu hieman yläviistosta, joten joudun tapittamaan kameraa ylöspäin sellaisella kauhistuneella katseella. Silmät ovat noin lautasen kokoiset ja muotoiset, vaikka olen mantelisilmäinen noin muuten. Samassa asennossa suupielet valahtavat luonnostaan alaspäin, joten vaikutelma on kuin olisin sekunnin päässä itkuun purskahtamisesta.
Ja se kaula. Mihin se katoaa? Normaalisti minulla on aivan tavallinen kaula, mutta passikuvassa se on onnistuttu korvaamaan yhdellä yhtenäisellä taikinamaisella massalla, joka ulottuu poskipäistä suoraan solisluihin. Lopputulos on yhdistelmä hätääntynyttä metsäneläintä ja hieman sulanutta pullataikinaa.
Don Massimolla on hyvä työilme. Onko sinulla samanlainen?
12-vuotias esiteini, lapsenkasvoinen kiltti poika, näyttää passikuvassa kovan luokan itäeurooppalaiselta mafiosolta, ikä 25-28, tummat varjot silmien alla ja katse tulee kuvasta läpi siihen malliin että jossain on piilossa kokoelma aseita ja niitä myös käytetään.
Minä (nainen ja äiti) sitten - - Jack Nicholson ja "Hohto". Ensimmäisessä otoksessa yritin avata oikeaa silmääni vähän enemmän koska se on pienempi kuin vasen silmä ja kuvaajan ohjeistuksen mukaan "yritin hymyillä silmilläni". Näytän mielipuolelta joka tulee kuvan raameista ulos äkillisen sisäisen paineen takia ja silmäni ovat pullistuneet kuopistaan. Jopa valokuvaaja nauroi. Uusi yritys, ilman oikean silmän tietoista avaamista ja hymynkaretta. Näytän TODELLA vihaiselta, oikea silmä on epämääräinen viiru, poskipäät näyttävät tennispalloilta ja painoa tuli +30kg kuvaussession aikana. Hiukset ovat kadonneet, mutta ne kolme epämääräistä haituvaa, jotka olivat pystyssä, piirtyvät kuvaan seismografin tarkkuudella.
Ja toden totta, aivan kaikilla lentokentillä koneellinen passintarkastus ei ole avannut minulle porttia.