Nauratti kaupan pihalla nainen joka nosti huiviaan suojaksi suun eteen
Ettei tuulen mukana lennä pöpöjä häneen ihmisistä jotka oli kahden metrin päässä.
A. se huivi ei ole millään tapaa steriili tai edes puhdas, sen jälkeen kun olet se kaulassa kaupassa talsinut
B. niitä käsiä ei kannata viedä naaman lähelle tai edes siihen huiviin, sen jälkeen kun olet juuri kaupassa asioinut. Siirrät vain kaikki pöpöt käsistäsi huiviin ja siitä naamaan tai suoraan käsilläsi naamaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Naura ap , naura. Nauru pidentää ikää. Mutta minäpä käytän maskia kaupassa ja nauran.
Älä naura. Sun nauru kostuttaa sen maskin nopeasti.
Minullepa on aivan sama mille joku siiderihöyryinen ryhävalas naureskelee. Pidän edelleen huivia suun ja nenän suojana kun katson sen aiheelliseksi. En tietenkään kuvittele että se suojaisi viruksilta, mutta tyhjää parempi näinä aikoina se on, Paremman puutteessa.
Allergikot ja astmaatikot ovat kautta maailman sivun käyttäneet huiveja suun ja nenän edessä. Tätä jopa suositellaan.
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Säälittäviä tuollaiset sieluttomat tyhjäpääkikattelijat (kikattelemassa kaikelle ja ei millekään), täysin onttoja sisältä.
On se hyvä merkki, että edes yrittää jotenkin suojautua. Eniten huolestuttaa ihmiset, jotka tulevat kauppaan yskimään ja sylkevät pyörällä ajaessaan jalkakäytävälle pahimmillaan niin, että itse on juuri vieressä kävelemässä ja saa kaikki pärskeet naamalle. Tai ne, jotka julkisissa edelleen hiplaavat paljain käsin kaikki pinnat lävitse. Jos se huivi on kasvojen suojana, niin ainakaan ei ole aikeissa sylkeä päälle, vaan ottaa tämänkin vitsauksen vakavasti.
Anteeksi, katupöly ottaa välillä henkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että asia on noin? Ehkä hän ei halunnut tartuttaa muita ja huivi estää pisaroiden lentämisen. Sehän niiden kasvomaskien tarkoitus muutenkin on.
Ehkä jos on sairas ja voi tartuttaa muita, ei pitäisi edes ihmisten ilmoille lähteä? Aivan yhtä tyhmää toimintaa sekin.
Sinäkö tuot minulle ruoat kotiovelle? Aina välillä yskittää ja aivastuttaa, ja aika epätodennäköistä se on että olisi koronaa, mutta kuitenkin luulisi että sinua helpottaisi kun toisen naaman edessä olisi jotain estämässä enimpiä pärskeitä.
Kai menit ihan naamaan kiinni ja päästit oikein kunnon ÄÄHÄÄHÄÄHÄÄÄÄ!!! -huutonaurun?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että asia on noin? Ehkä hän ei halunnut tartuttaa muita ja huivi estää pisaroiden lentämisen. Sehän niiden kasvomaskien tarkoitus muutenkin on.
Huivi ei estä yhtään mitään. Älä levitä väärää tietoa.
Itse olen ainakin piilottanut hengitystieni huivilla jos vastaan tulee iäkkäämpi ihminen. Tarkoitus on suojata häntä. Oletko ehkä bbd ylittänyt "hopeakettu"? N23
Sitä huivia nyitään edestakaisin suun eteen ja pois. Samalla kädellä räpelletään ostokset ym. MITEN TÄMÄ ON TURVALLISTA? Vaikka olisi hanskat kädessä, niin kyllä se niiden hanskojenkin mukana kulkee yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Minä olen satuttanut hampaani ja olen menossa hammaslääkärille. Nyt on kerrankin luvallinen syy pitää huivia. Muuten hävittäisi ruma huuli.
Toivottavasti sait käytyä hammaslääkärillä rauhassa ilman ap:n kaltaisia maallikkosaarnaajia naureskelemassa kauppojen pihoissa ja kadunkulmissa.
Kukaan ei ole täydellinen, ei edes ap. Lääkärit ja hoitajat tekevät hoitovirheitä, ammattikuskit voivat joutua liukkauden tai vesiliirron uhriksi jne. Mutta kai se on kohta ihan omaa syytä ja tyhmyyttä, jos koronan saa jostain :o
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, katupöly ottaa välillä henkeen.
Näin minullakin. Toinen kurja on allergisuus ivallisille tyhjän paskan naurajille.
Minä ainakin käytän ffp3 suojainta kaupassa, niin kuin olen tehnyt jo monta viikkoa. Suojaimen pukee naamalleen myös 40 vuotta sairaanhoitajana toiminut äitini ja koko ajan sairaanhoitajana toimiva sisareni. Jos sinua se naurattaa, niin naura. Ei kuule vois vähempää kiinnostaa.
Minä nostin tänään aamupäivällä kaupan pihassa huivin naaman eteen.
Tein sen, koska katupöly.
Usein tilanteen vähättelijät ovat sisäisesti eniten paniikissa. Vähättelyllä ja naureskelulla sulkevat mielestään pelottavat mielikuvat, joita eivät osaa ja uskalla käsitellä.
Ehkä ap on tällainen, yritetään me muut ymmärtää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin käytän ffp3 suojainta kaupassa, niin kuin olen tehnyt jo monta viikkoa. Suojaimen pukee naamalleen myös 40 vuotta sairaanhoitajana toiminut äitini ja koko ajan sairaanhoitajana toimiva sisareni. Jos sinua se naurattaa, niin naura. Ei kuule vois vähempää kiinnostaa.
Eri asia nämä kunnon suojaimet kuin joku huivi.
Ap:ta se naurattaa niin hauskat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huivi ei estä yhtään mitään. Älä levitä väärää tietoa.
Onko sinulla linkata tieteellinen tutkimus väitteesi tueksi siitä, ettei huivi estä mitään?
Naura ap , naura. Nauru pidentää ikää. Mutta minäpä käytän maskia kaupassa ja nauran.