Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratti kaupan pihalla nainen joka nosti huiviaan suojaksi suun eteen

Vierailija
08.04.2020 |

Ettei tuulen mukana lennä pöpöjä häneen ihmisistä jotka oli kahden metrin päässä.

A. se huivi ei ole millään tapaa steriili tai edes puhdas, sen jälkeen kun olet se kaulassa kaupassa talsinut
B. niitä käsiä ei kannata viedä naaman lähelle tai edes siihen huiviin, sen jälkeen kun olet juuri kaupassa asioinut. Siirrät vain kaikki pöpöt käsistäsi huiviin ja siitä naamaan tai suoraan käsilläsi naamaan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maallikot ei tiedä eikä oikein ymmärrä. Itse olen hoitaja ja ei minulla ole mitään kaavosuojia tai käsidesiä kotona. Muuten välttelen ihmisiä ja pesen kädet entistä huolellisemmin. Töissä on omat ohjeensa ja niiden mukaan mennään.

Käsidesistäkään ei ole mitään hyötyä, jos sen käyttöä ei ole opetettu. Harva sitä laittaa oikein tavallisista ihmisistä.

Juuri näin.

ap

En ole terveydenhoitoalan ihmisiä, mutta osaan laittaa käsidesin oikein ja pestä kädet oikein. Olen aina osannut, kun on omat viisaat aivot millä ajatella. Aivot ovat sitä varten että niillä ajatellaan ja otetaan asioista selvää.

Vierailija
42/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun kesällä et laita aurinkorasvaa ja melanoomakin jo koputtelee ovella.

Silloin tällöin tupakoit ja keuhkosyöpä kurkistelee ikunoista.

Joskus ajat myöhäisillä vihreillä ja jalankulkija laittaa itsensä renkaan alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Minä olen satuttanut hampaani ja olen menossa hammaslääkärille. Nyt on kerrankin luvallinen syy pitää huivia. Muuten hävittäisi ruma huuli.

Toivottavasti sait käytyä hammaslääkärillä rauhassa ilman ap:n kaltaisia maallikkosaarnaajia naureskelemassa kauppojen pihoissa ja kadunkulmissa.

Kukaan ei ole täydellinen, ei edes ap. Lääkärit ja hoitajat tekevät hoitovirheitä, ammattikuskit voivat joutua liukkauden tai vesiliirron uhriksi jne. Mutta kai se on kohta ihan omaa syytä ja tyhmyyttä, jos koronan saa jostain :o

No voi hellanlettas. Se joka ei ole koskaan nauranut toiselle niin heittäköön ekan kiven. Ihmiset on koronasta hysteerisiä ja sen myötä tekevät asioita joista on vain enemmän haittaa. Välillä menee huvittavaksi touhu.

Vierailija
44/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä naaman peittäviä burkhia tai mitä ne nyt nimeltään ovatkin, saa ostaa? Ne missä on aukot vain silmille. Haluan sellaisen kesäksi. Mielellään kivoissa väreissä.

Tämä olisi hyvä. Peittäisi samalla kertyneet liikakilot. :)

Vierailija
45/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maallikot ei tiedä eikä oikein ymmärrä. Itse olen hoitaja ja ei minulla ole mitään kaavosuojia tai käsidesiä kotona. Muuten välttelen ihmisiä ja pesen kädet entistä huolellisemmin. Töissä on omat ohjeensa ja niiden mukaan mennään.

Käsidesistäkään ei ole mitään hyötyä, jos sen käyttöä ei ole opetettu. Harva sitä laittaa oikein tavallisista ihmisistä.

Juuri näin.

ap

En ole terveydenhoitoalan ihmisiä, mutta osaan laittaa käsidesin oikein ja pestä kädet oikein. Olen aina osannut, kun on omat viisaat aivot millä ajatella. Aivot ovat sitä varten että niillä ajatellaan ja otetaan asioista selvää.

Huomaa että monet terveydenhuollon ihmiset ovat niin ylimielisiä ja kuvittelevat, ettei kukaan maallikko tajua ja osaa käyttää käsidesiä, käsineitä ja hanskoja oikein...aika vaarallista ylenkatsetta sellainen.

Vierailija
46/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. Minä olen satuttanut hampaani ja olen menossa hammaslääkärille. Nyt on kerrankin luvallinen syy pitää huivia. Muuten hävittäisi ruma huuli.

Toivottavasti sait käytyä hammaslääkärillä rauhassa ilman ap:n kaltaisia maallikkosaarnaajia naureskelemassa kauppojen pihoissa ja kadunkulmissa.

Kukaan ei ole täydellinen, ei edes ap. Lääkärit ja hoitajat tekevät hoitovirheitä, ammattikuskit voivat joutua liukkauden tai vesiliirron uhriksi jne. Mutta kai se on kohta ihan omaa syytä ja tyhmyyttä, jos koronan saa jostain :o

No voi hellanlettas. Se joka ei ole koskaan nauranut toiselle niin heittäköön ekan kiven. Ihmiset on koronasta hysteerisiä ja sen myötä tekevät asioita joista on vain enemmän haittaa. Välillä menee huvittavaksi touhu.

Juuri näin, jotkut nauravat hysteriassaan mutta ikävä että joillakin se ilmenee toisille nauramisena :(

Vierailija
47/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän huivin nenän ja suun eteen kun näen tuulenpuuskassa katupölyn nousevan useiden metrien korkeuteen.

Vierailija
48/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi itsellesi vaan. Todella sivistynyttä naureskella (varmaankin vielä ääneen ja naamatusten) tällaisena aikana, jos nyt laittoi ainoastaan huivin suunsa eteen? Ap ei edes tiedä minkä takia. Itselläni esim. juuri edellä mainittu katupöly syynä.

Kuolleita on tullut jo kymmeniä, ja joku valopää viitsii tehdä oikein oman aloituksen siitä, kuinka on nauranut jollekulle? Voi hellanlettas sitten vaan, kun besserwisser lähettää naureskelevat terveisensä palstalle hengityskoneen välityksellä. Ja on aivan eri asia olla omassa mielessään huvittunut jonkun teosta, kuin tulla ylevänä tänne siitä retostelemaan, muka parempana ihmisenä.

Vierailija
49/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergikot ja astmaatikot ovat kautta maailman sivun käyttäneet huiveja suun ja nenän edessä. Tätä jopa suositellaan.

Eikös ihmiset aavikollakin suojaudu huivilla hiekkamyrskyssä.

Vierailija
50/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naurattaa ihan erilaiset asiat, mutta huvinsa kullakin. 

Vierailija
51/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti näin. Mietin vain, että miksi meitä maallikkoja ei voisi opettaa? Aika moni sitä käsidesiä kuitenkin tuntuu hamstranneen, niin menisi sitten edes mahdollisimman tehokkaaseen käyttöön. Tämä sama "ei ole opetettu käyttämään" -mantra tuntuu toistuvan ainakin maskeihin liittyvässä keskustelussa ihan jatkuvasti, joten eikö niiden käytöstä voisi laatia jotain tietoiskuja sitten niille, jotka niitä kuitenkin käyttävät?

Nythän me ollaan viime päivinä nähty, että suomalainen ei tiedettävästi osaa tehdä mitään, jos sitä ei ole opetettu ja siihen ei ole koulutusta. Ei osaa käyttää käsidesiä, ei osaa käyttää maskia, ei osaa istuttaa taimia, ei osaa poimia mansikoita... Mitähän muuta tässä vielä paljastuu?

Vierailija
52/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saa katupöly tai bussien ilmastoinnin pölyt yskimään kuivaa ärsytysyskää. Nyt käytän huivia, koska se kostuttaa tai eliminoi niitä hiukkasia, jotka saavat minut yskimään. En kehtaa yskiä julkisissa paikoissa. Siksi huivi. Muita suusuojia en omista.

Vierailija
53/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova tilanne. Saisinko vielä tarkennusta oleellisiin yksityiskohtiin

- kuinka kaukaa teit tämän näköhavainnon? Menitkö katsomaan lähempää?

- Pääsikö tirskahdus, hohotus, hekotus, räkänauru vai kikatus?

- Raportoitko tilanteesta muualle, kuin aihe vapaalle?

Vierailija
54/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa, kun ap:n kaltaiset ovat nielleet valtiollisen propagandan, jonka tavoitteena on estää hamstraaminen ja luulee tietävänsä asiasta jotakin.

Vierailija
55/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allergikot ja astmaatikot ovat kautta maailman sivun käyttäneet huiveja suun ja nenän edessä. Tätä jopa suositellaan.

Eikös ihmiset aavikollakin suojaudu huivilla hiekkamyrskyssä.

Kyllä, ja nyt on alkanut taas katupölykausi täällä kaupungissa, huivi auttaa siihenkin. 

Vierailija
56/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti näin. Mietin vain, että miksi meitä maallikkoja ei voisi opettaa? Aika moni sitä käsidesiä kuitenkin tuntuu hamstranneen, niin menisi sitten edes mahdollisimman tehokkaaseen käyttöön. Tämä sama "ei ole opetettu käyttämään" -mantra tuntuu toistuvan ainakin maskeihin liittyvässä keskustelussa ihan jatkuvasti, joten eikö niiden käytöstä voisi laatia jotain tietoiskuja sitten niille, jotka niitä kuitenkin käyttävät?

Nythän me ollaan viime päivinä nähty, että suomalainen ei tiedettävästi osaa tehdä mitään, jos sitä ei ole opetettu ja siihen ei ole koulutusta. Ei osaa käyttää käsidesiä, ei osaa käyttää maskia, ei osaa istuttaa taimia, ei osaa poimia mansikoita... Mitähän muuta tässä vielä paljastuu?

Niimpä! Miten me suomalaiset "tavalliset ihmiset" ollaankin näin tyhmää kansaa..ihme, ettei olla kuoltu jo sukupuuttoon.

Vierailija
57/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on yhä teini, muuten on kyseessä debiili jälkeenjäänyt tollo ja itseasiassa jopa teiniksi keskenkasvuinen kyylätaalasmaa.

Vierailija
58/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme osaa myöskään käyttää kertakäyttökäsineitä. Voi meitä.

https://www.is.fi/terveys/art-2000006461930.html

Nuo kaikki edellä mainitut "taidot" ovatkin normaaliälyiselle ihmiselle täysin mahdottomia osata.

Vierailija
59/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan vaihtoehtoa C

Vierailija
60/68 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nostin parkkipaikalla kaulurin kasvoille suun eteen kun tuuli pöllytti hiekkaa niin ettei meinannut saada hengitettyä.

Astmasta kärsiville tää tilanne on aivan sieltä ja syvältä.

Hiekka pöllyään ja ei saa happea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä