Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla vaatemerkkejä, joiden brändiä inhoat niin paljon ettet osta?

Vierailija
05.04.2020 |

Huvitan itseänikin välillä huomatessani, miten tunteenomaisesti suhtaudun eri merkkien vaatteisiin. Jo vuosia minua on inhottanut Niken brändi. En osaa tarkalleen sanoa mistä moinen suhtautuminen, sinänsä urheiluvaatteet ovat laadukkaita ja osin hyvännäköisiäkin mutta minun mielessäni Nike on silti leimautunut yhdeksi kulutusjuhlan kirkkaimmaksi esimerkiksi ja minusta sen markkinointi tuntuu olevan kohdennettu lapsille sekä keskimääräistä vähän yksinkertaisemmille ihmisille, joista varsinkin ensimmäistä pidän jo sinällään arveluttavana.

Muilla vastaavia inhokkimerkkejä?

Kommentit (1096)

Vierailija
1001/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään merkkivaatteita. Ompelen vaatteeni itse, suurimman osan.

Vierailija
1002/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ByPias👎

Niin surkeat kuvat verkkokaupassa, etten ole kertaakaan päätynyt edes kokeilemaan ; useita kuvia samasta vaatteesta, mutta kokonaiskuva itse vaatteesta silti epäselväksi 👎👎

Yrittäkää edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By Pias. 

Aluksi mua huvitti nimi, mutta sitten kun kävin liikkeessä, totesin, että muodottomia telttojahan ne ovat. "Suomalaiselle naiselle" joopa. Lisäksi vaatteiden huono laatu hämmästytti. Saumurilla pikaseen tehtyjä rönttäkolttuja, saumat kierteellä, langanpätkät tunkivat sieltä ja täältä. Pellavahame istui tosi huonosti, ja meni ryppyyn sinä aikana, kun puin sen ylle ja istuin alas, jotta sain kengät takas jalkaan. Ja tätä mainostetaan sit jotenkin muka "suomalaisena laatufirmana". 

Ihan kaikki pikamuoti ärsyttää mua. H&M, Zara, Mango, Monki jne. Lasken pikamuotiin kuuluvaksi myös Jenkkien halpismerkit, joita jostain syystä täällä arvostetaan, kuten Hilfiger, Gap, Ralph Lauren kaikkine alabrändeineen sekä Calvin Klein.

Ralph Lauren ei ole ihan halpa. Mekot n. 300 dollaria, neuleet 200, t-paidat 50. Ja siis ihan se vihreälappuinen mallisto. Muut ovat sitten kalliimpia.

Vierailija
1004/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ByPias👎

Niin surkeat kuvat verkkokaupassa, etten ole kertaakaan päätynyt edes kokeilemaan ; useita kuvia samasta vaatteesta, mutta kokonaiskuva itse vaatteesta silti epäselväksi 👎👎

Yrittäkää edes.

Olen ostanut italialaisia pellava- ja silkkivaatteita (merkittömiä) varmaan alle puolen hinnan siitä, mitä By P. Samoilta näyttävät.

Vierailija
1005/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, minkä merkkinen vaaste on, kunhan merkki ei näy.

Vierailija
1006/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

By Pia's - jo nimessä on englantia väärin samoin kuin joidenkin vaatteiden nimissä. Lisäksi White Party on nimenä ja teemana perseestä. Vaatteet ylihintaisia.

Superdry - ei ole mun tyyliä ja mistä se hinta oikein tulee?

Zara - mokannut muutaman kerran pahasti hakaristeineen ja keskitysleiripyjamoineen. 

Vierailija
1007/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

By Pias. 

Aluksi mua huvitti nimi, mutta sitten kun kävin liikkeessä, totesin, että muodottomia telttojahan ne ovat. "Suomalaiselle naiselle" joopa. Lisäksi vaatteiden huono laatu hämmästytti. Saumurilla pikaseen tehtyjä rönttäkolttuja, saumat kierteellä, langanpätkät tunkivat sieltä ja täältä. Pellavahame istui tosi huonosti, ja meni ryppyyn sinä aikana, kun puin sen ylle ja istuin alas, jotta sain kengät takas jalkaan. Ja tätä mainostetaan sit jotenkin muka "suomalaisena laatufirmana". 

Ihan kaikki pikamuoti ärsyttää mua. H&M, Zara, Mango, Monki jne. Lasken pikamuotiin kuuluvaksi myös Jenkkien halpismerkit, joita jostain syystä täällä arvostetaan, kuten Hilfiger, Gap, Ralph Lauren kaikkine alabrändeineen sekä Calvin Klein.

Ralph Lauren ei ole ihan halpa. Mekot n. 300 dollaria, neuleet 200, t-paidat 50. Ja siis ihan se vihreälappuinen mallisto. Muut ovat sitten kalliimpia.

Ralph Lauren on hyvin kallis merkki, vaatteet alkaen tuhansia dollareita. Halpismerkki tällä brändillä on Lauren Ralph Lauren, jonka vaatteita saa outleteista ja alesta helposti alle sadan dollarin. Ihan ok perusvaatteita minusta.

Vierailija
1008/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko. Ylihintaista sontaa ja rumia kuin mikä. En omista yhtäkään Marimekon tuotetta. Ja ylipäätään jollain merkkituotteella leuhottaminen on ihan höpö höpö- hommaa. Näin vanhempana sitä viisastuu ja ostaa vain tarpeellista.

Vierailija
1009/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BYPIAS - Feel the luxury 🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

BALMUIR - Kotimaiset Balmuir lifestyle tuotteet ja vaatteet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Olisi tullut selväksi vähemmälläkin hirnumisella.

Vierailija
1010/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko, Marimekko, Marimekko, yökkis ällöttävää. En ole mitään Marimekko tuotetta ostanut ikinä, enkä osta, piste

Vierailija
1011/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, minkä merkkinen vaaste on, kunhan merkki ei näy.

Minä voin myydä sinulle 100e kappale Guccin uniikkeja T-paitoja joissa merkki ei näy missään!

Takaan ettei ainoatakaan Guccin merkkiä löydy edes niskasta, pesulapusta eikä muovipussista!

Näitä ei harjaantumaton silmä millään erottaisi XXL:n "3kpl 10e"-tarjouspaidoista.

Tämä on sellainen tietäjät tietää Special Edition vain kaltaisillesi salavarakkaille, älyltään ylivertaisille yksilöille.

Että montako laitetaan?

Vierailija
1012/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makia, hieno brändi tuhottiin kun vetivät tuotteet pois Kärkkäiseltä. Taitaa Makian johto olla täynnä vihervassareita 🤮

Vierailija
1013/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual, kuka tän merkin värioksennus-vaatteita kehtaa pitää päällään?? Ja ne laukut, en voi käsittää, ihan tajuttoman rumia! Keski-iän ylittäneille "räväköille" tädeille vissiin tarkoitettu ko. merkin ällötykset, ainakin kun katsoo minkälaisten ihmisten päällä näitä riepuja ja laukkuja näkyy.

Vierailija
1014/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Desigual, kuka tän merkin värioksennus-vaatteita kehtaa pitää päällään?? Ja ne laukut, en voi käsittää, ihan tajuttoman rumia! Keski-iän ylittäneille "räväköille" tädeille vissiin tarkoitettu ko. merkin ällötykset, ainakin kun katsoo minkälaisten ihmisten päällä näitä riepuja ja laukkuja näkyy.

Väreiltään ehkä sopisivat vanhemmille naisille, mutta vanhemmat naiset vaativat parempia kankaita ja laadukkaampaa tuntua. Ohut ihonmyötäinen kangas ei sovi täti-ihmisille.

Vierailija
1015/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mauttomia kyllä ovat tai sitten eivät vain ole oikein suomalaiseen makuun.

Vierailija
1016/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ByPias👎

Yrittäkää edes.

Olen ostanut italialaisia pellava- ja silkkivaatteita (merkittömiä) varmaan alle puolen hinnan siitä, mitä By P. Samoilta näyttävät.

Mistä saa italialaisia pellavavaatteita? Itse olen nyt ostanut Ukrainasta koska haluan tukea maata ihan kaikin tavoin.

Vierailija
1017/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimma ja Marimekko. Tyttärelle kyllä ostan Marimekkoa, koska hän pitää siitä. Itsekkin nuorena pidin. Vimmaa en ole ostanut koskaan enkä osta. Tunnen yhden suunnittelijansa.

Vierailija
1018/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole; keski-iän ylittänyt räväkkä täti, mutten pukeudu Desigualiin.

Vierailija
1019/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuiria en enää ostaisi. Huvitti taannoin kuinka perustaja kehui heidän olevan pieni perheyritys blablabla. Ja ei mennyt kuin hetki niin myytiin jollekin kinuskeille. 

Vierailija
1020/1096 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ted Baker🤢🤮

Varsinkin ne vaatteet joissa sitä kamalaa pinkkiä ruusukultaa, niin halvan näköistä (takkien vyönpäädyissä esim).

Täällä on näköjään paljon Ted Baker-faneja. No ei mikäään ylläri, fancyä av-mamma muotia.😆😂

Joo siis hyi joku Ted Baker! Kyllä ne vaatteet täytyy hankkia Prismasta ja Citarista! Jämpti on näin!

Ihan ohis, mutta nykyään laatua saa helpommin Prismasta ja Cittarista jotka ostavat sisään mahdollisimman kestävää vaatetta koska asiakaskunta ei halua uusinta trendimuotia vaan kestäviä perusvaatteita. Toki joukossa on hutejakin, mutta esim. tän hetken parhaimmat treenivaatteet olen ostanut parilla kympillä marketista, ja lyövät laadullaan ylivoimaisesti vastaavat merkkipöksyt tunnetummilta urheilubrändeiltä.

Tämä siis vaate-alalla olevan ihmisen mielipide

Ok, jos mielestäsi laatu = keinomateriaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi