Tyylikkäitä keinoja näpäyttää omaa miestä, tehdä mustasukkaiseksi?
Kommentit (33)
Tyylikyytesi saa miehen harkitsemaan vaihtoa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyt haistelemassa miesten hajuvesiä ja suihkautat jotain niistä vähän omiin vaatteisiisi.
Tuo olikin hyvä, kokeilen. On vielä sitä ihmistyyppiä, että huomaa helposti yksityiskohtia... Sitten vain pyörittelen ymmälläni silmiäni että mitä sä puhut, mikä outo tuoksu, ai missä muka.
Oletko ap yläkouluikäinen teini?
Ei kuulosta aivan aikuisen touhuilta.
Miksi? Mitä miehesi on tehnyt ansaitakseen tämän?
Aivan helvetin lapsellista touhua.
Minulla oli nuorempana naisystävävä, joka halusi näpäyttää minua tekemällä minut mustasukkaiseksi. Lopetin suhteen, jonka jälkeen tämä näpäyttäjä valitti, etten ollut tosissani, enkä koskaan rakastanut häntä.
Käyt olemassa paikallisen junnujoukkueen patjana....
Jos avioliitto on sinulle jatkuvaa sotaa ja valtataistelua, niin kannattaisiko erota ja hankkia vaikka kissa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorempana naisystävävä, joka halusi näpäyttää minua tekemällä minut mustasukkaiseksi. Lopetin suhteen, jonka jälkeen tämä näpäyttäjä valitti, etten ollut tosissani, enkä koskaan rakastanut häntä.
Eli luovutiit heti kun tuli seinää vastaan. Mikä ritari!
Ojennat hänelle hääkutsun, sinun ja jonkun toisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli luovutiit heti kun tuli seinää vastaan. Mikä ritari!
Tietysti. Muutoinhan hän olisi oppinut, että saa minut hyppäämään pillinsä mukaan paskatestauksella.
Eipä onneksi ole tarvetta näpäytyksiin.
Ole öitä poissa kotoa, mutta kerro vain meneväsi Lauralle, kun sillä on vähän vaikeaa. Muuta nukkumaan olohuoneeseen ja ryntää ensimmäiseksi kotiintultuasi suihkuun.
Valmistaudu eroon. Fiksut miehet huomaavat, milloin on aika lopettaa tilisiirrot yhteiselle kotitaloustilille.
Niinku minkä vuoksi? Ja miksi sana tyylikäs? Ei tuossa aloituksessa ole mitään järkeä. :( mikä tarve on omaa kumppania kiusata? Minä en tekis noin.
Et kuulosta kovin terveeltä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Käyt olemassa paikallisen junnujoukkueen patjana....
Jos avioliitto on sinulle jatkuvaa sotaa ja valtataistelua, niin kannattaisiko erota ja hankkia vaikka kissa?
Ei kissakaan ansaitse tällaista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap yläkouluikäinen teini?
Ei kuulosta aivan aikuisen touhuilta.
Taitaa olla vieläpä miesoletettu. Se sama, joka haaveilee naisoletettujan kontrolloimisesta.
me voitaisi panna. se olisi oikeen kunnon näpäytys sun äijälle.
- m49
Käyt haistelemassa miesten hajuvesiä ja suihkautat jotain niistä vähän omiin vaatteisiisi.