Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla vaatemerkkejä, joiden brändiä inhoat niin paljon ettet osta?

Vierailija
05.04.2020 |

Huvitan itseänikin välillä huomatessani, miten tunteenomaisesti suhtaudun eri merkkien vaatteisiin. Jo vuosia minua on inhottanut Niken brändi. En osaa tarkalleen sanoa mistä moinen suhtautuminen, sinänsä urheiluvaatteet ovat laadukkaita ja osin hyvännäköisiäkin mutta minun mielessäni Nike on silti leimautunut yhdeksi kulutusjuhlan kirkkaimmaksi esimerkiksi ja minusta sen markkinointi tuntuu olevan kohdennettu lapsille sekä keskimääräistä vähän yksinkertaisemmille ihmisille, joista varsinkin ensimmäistä pidän jo sinällään arveluttavana.

Muilla vastaavia inhokkimerkkejä?

Kommentit (1096)

Vierailija
821/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan kaikki vaatteet ja muut tarvikkeet Partioaitasta tai muusta retkeily- ja urheilu kaupasta. Ei ole yhtään inhokkia toistaiseksi näkynyt.

Menetkö joka paikkaan retkeily-tai urheiluasussa?

Vierailija
822/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse vaatteeni, osan teetätän ja loput ostan kirpparilta ihan sen takia, että inhoan koko merkkivaatekulttuuria.

Muoti kaiken kaikkiaan on niille, jotka ei osaa löytää omaa tyyliään. Sanakirjakin sanoo muodin olevan "aikakaudelle ominainen jäljitelty tapa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilfiger. Niissä vaatteissa on ihan kivan näköisiä juttuja, mutta ihminen jota inhoan, käyttää lähestulkoon vain Hilfigerin vaatteita, joten tuosta merkistä on tullut sen myötä minulle no-no.

Vierailija
824/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa en voi sietää, koska unikko, mitä kaunista on Unikkokuosissa?

Vierailija
825/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse loukkaantua jos joku ei halua käyttää sinun suosimiasi merkkejä. Ja kyllähän se loukkaantumisesta kielii tuo kielenkäyttö ;)

Mitä horiset?

Minulle on yhdentekevää mitä merkkejä tarjouksesta tehtyihin löytöihin on ommeltu ja vielä vähemmän se mitä brändiä joku muu haluaa tai ei halua käyttää.

Tämä ketju on kuitenkin väärällään ylemmyydentuntoisia vajaqqeja jotka julistavat  miten jokainen brändin X kantaja "edustaa elämäntapaa johon he eivät halua samaistua".

Tuollainen pelle asuu lähes 100% varmuudella Helsingissä johon ne ovat kaikki valuneet muualta Suomesta.

Eipä taida ola yhdentekevää kun noin raivostuttaa ;)

Vierailija
826/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse loukkaantua jos joku ei halua käyttää sinun suosimiasi merkkejä. Ja kyllähän se loukkaantumisesta kielii tuo kielenkäyttö ;)

Sinun kannattaisi hakea jostain apua jos oikeasti käytät "merkkejä" etkä vaatteita .. joihin on todennäköisesti ommeltu tai painettu joku merkki jota normaali suomalainen tuskin edes muistaisi jos sitä varoittamatta kysytään.

Ehkä apua kuitenkin hakee se joka sitä tarvii, eli sinä itse. Jos noin paljon harmittaa kun muut eivät pidä sinun merkkivaatteitasi arvossa, niin kyllä apu varmastikin on tarpeen.

Vierailija
827/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään kaikki merkkituotteet/tuotemerkit, jotka kuvittelevat, että kaikki kuluttajat uskovat mitä tahansa he sanovat ja ovat tekevinään, ja sen vuoksi hinnan voi kertoa 10:llä.  Että joku kolme raitaa tai miehen nimi vaatteessa tuo sille jotain lisäarvoa ja tekee ihmisestä tietoisemman ja arvokkaamman :D

Vierailija
828/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superdry! Järkky kalliita ja valmiiksi nyppyyntyneitä. Ällöttää koko brändi.

Ja lisäksi se merkki lukee niin isolla joka vaatteessa että olet sitten merkin ilmainen mainostaja kun jotain heidän vaatettaan on päällä. Ei kiitos! 

Vierailija
829/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulla on ylläsi edes jotain Adidasta, olet asianmukaisesti pukeutunut joka tilanteeseen.

Vierailija
830/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään Nikesta vaikkei sitä kysyttykään. Olen kokenut laadukkaaksi!

Vierailija
831/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatemerkit ja ylimainostettu Marimekko erityisesti. Kodin tekstiileissä meillä on vain Vallilan Kelohonka - verho. Ja sekin vain verhona. Edes Iittalan astioita en osta enää. Ikeassa en käy koskaan enkä missään muissakaan riistofirmoissa. Myös kirppareita vältän.

Vierailija
832/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BYPIAS - Feel the luxury 🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

BALMUIR - Kotimaiset Balmuir lifestyle tuotteet ja vaatteet 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
833/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko

Vierailija
834/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pikamuotiketjut: pikamuoti on ilmiönä niin vastenmielin ja tuhoisa sosiaalisesti ja ekologisesti, että en halua siihen osallistua

Näkyvät logot: en halua vaatteissani tarjota mainostilaa ja vielä maksaa siitä itse

Makia: yritys on vähän väliä jossakin kohussa eikä todellakaan halua tukea sellaista

Ivana Helsinki: Paola Suhonen on vastenmielinen ihminen

Vierailija
835/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo. viesti allekirjoittaisin!

Tuo Makia jännä, kun näen sitä jonkun päällä, huomaan ja en pidä. En ikinä huomaa mitään noinkin epäselviä merkkejä, mutta makian huomaan ja hyi.

Vierailija
836/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näkyvät logot: en halua vaatteissani tarjota mainostilaa ja vielä maksaa siitä itse".

Juuri  näin, en minäkään halua olla kävelevä mainos.

Vierailija
837/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helly Hansen.

Viimeinen tikki HH:lle oli Yle areenan dokumentti naisvangeista...

Ei vaan pysty.

Vierailija
838/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittaa autoon 10x enemmän tahaa kuin joku laukkuun kuka mistäkin tykkää ja mihin haluaa sijoittaa,se on jokaisen oma asia. Monet tuntuvat vaan olevan kateellisia kun ei itse voi hankkia jotain

Vierailija
839/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual🤮 Suomimammojen luottotunikat

Vierailija
840/1096 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko. Ihan järkyttävän rumia telttoja ja kuoseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän