Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa

Vierailija
05.04.2020 |

Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(

Kommentit (1598)

Vierailija
1181/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä jumittaminen. Kivaa kun sen aloittaa, ja saa nopeaa virikettä, mutta jälkeen päin rasittunut ja tyhmä olo. 

Vierailija
1182/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyö. Hetken ajan tuntuu luksukselta mutta oikeasti sitä muuttuu vain passiiviseksi erakoksi. Varsinkin jos on esim vähän sosiaalista fobiaa niin ihmisten välttely vain pahenee.

Just näin.

Makunsa tietty kullakin ja ihmiset lähtee pohtimaan tätä eri lähtökohdista, joku nautti joku inhosi.

Mutta itselleni etätyöpakko miltei 1,5v pääkaupunkiseudulla teki todella hallaa psyykkeelle ja fysiikalle. Lihoinkin varaamaan 10 kg tuona aikana, selkä ja hartiat jumissa, jalat turvoksissa jne.... (puhumattakaan siitä vitutuksesta jonka lähes 24/7 yksinolo sai aikaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi saunassa tai suihkussa!

Vierailija
1184/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi

Ideana ihan ok mutta ihmisten ahneus ja toisaalta laiskuus tuhoavat sen...

Vierailija
1185/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 10v sitten nettideittailu.

Tuntui hyvältä idealta ja oletin (toivoin) että jos joku sovellus mainostaa että "tositarkoituksella aitoa rakkautta ja elämänkumppania etsiville",

niin että siellä palstoilla olisi sitten oikeasti sellaisia ihmisiä.

Väärin!

Ihan turhaa ajanhukkaa, vaivannäköä, toistuvia pettymyksiä joko niin että kun meni treffeille tajusi minuutissa etten ole kiinnostunut, mikään viisari ei liikahtanut tai sitten jos itse oli kiinnostunut niin toinen ei.

Miten turhauttavaa.... ja aina se sama pettymisen tunne.

Lopetin sen sitten kokonaan ja elän yksin jo kahdeksatta vuotta.

Vierailija
1186/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1187/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen työpaikkani.

Ihan samanlaisia narsismiin ja vanhanaikaiseen johtamistyyliin taipuvaisia, heikkoitsetuntoisia naisjohtajia jotka johtaa vaientamisen kulttuurilla.

Ilkeilevät, määräävät, hyökkäävät sanallisesti kimppuun, oikovat asioita omaksi edukseen toista syyllistäen vaikkeivat edes tiedä asioiden todellista tilannetta. Olettavat jotain ilman että alaiset saavat sanoa sanottavaansa edes ja joku pelkkä mielikuva asiasta on heidän mielestä fakta.

Työstäni on taas tullut jatkuvaa puolustuskannalla olemista.

Voi kumpa sais joskus sellasen hyvinvoivan työyhteisön missä olis tervepersoonaisia, nykyaikaisia johtajia.

Vierailija
1188/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picknik! Yleensä liikaa hankaluuksia järjestää ja lopuksi ruokaa on liian vähän, maa kylmä, tuulee, liian vähän vaatteita, eikä seurakaan ole täydellistä, vilttejä liian vähän. Säätöä.

Grillaus porukassa. Liikaa neuvoteltavaa ja kaikki kestää.

Yksin/kaksin ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1189/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu

Vierailija
1190/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvämeditaation (esim. TM) harrastaminen voi alkuun olla todella lähes autuaallista, mutta kun piilotajunnan meren syvissä sopukoissa olevat luurangot sun muut tulevat tietoisuuden piiriin, se voi olla aika päräyttävä kokemus.

Ei toki kaikille noin käy. Monet eivät tämän elämän kuluessa pääse edes pohjamutiin astikka kuin silloin tällöin yksittäisen session aikana. Riippuu olennaisesti mm. siitä onko kypsymisvuorossa musta (krishna [sic!], "huono") tai valkea (shukla: "hyvä") karma, tai, useimmiten kai jokin niiden "harmaa" välimuoto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1191/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvämeditaation (esim. TM) harrastaminen voi alkuun olla todella lähes autuaallista, mutta kun piilotajunnan meren syvissä sopukoissa olevat luurangot sun muut tulevat tietoisuuden piiriin, se voi olla aika päräyttävä kokemus.

Ei toki kaikille noin käy. Monet eivät tämän elämän kuluessa pääse edes pohjamutiin astikka kuin silloin tällöin yksittäisen session aikana. Riippuu olennaisesti mm. siitä onko kypsymisvuorossa musta (krishna [sic!], "huono") tai valkea (shukla: "hyvä") karma, tai, useimmiten kai jokin niiden "harmaa" välimuoto!

Se "pettymys",kun mieli on tyhjä niin se tuntuu oikeastaan samalta kuin masennuksessa, ei hyvältä eikä pahalta, ei yhtään miltään.

Vierailija
1192/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi, aivan hirvittävää todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1193/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläloma keskikesällä. Tai no, kyllähän se aina on tavallaan kivaa, mutta todellisuudessa kuumuus on niin lamaannuttavaa, että ainoa mitä päivisin jaksaa on läkähtyneenä makoilla veden äärellä varjossa. Liikkeelle voi lähteä vasta illalla. Silloin on usein väsynyt ja pökkyrässä päivän kuumuudesta, eikä jaksa lähekään niin hyvin kuljeskella ja nauttia kuin etukäteen mielikuvissaan on suunnitellut.

Vierailija
1194/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunismi, aivan hirvittävää todellisuudessa.

No ei kyllä ajatuksenakaan ole kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1195/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteläloma keskikesällä. Tai no, kyllähän se aina on tavallaan kivaa, mutta todellisuudessa kuumuus on niin lamaannuttavaa, että ainoa mitä päivisin jaksaa on läkähtyneenä makoilla veden äärellä varjossa. Liikkeelle voi lähteä vasta illalla. Silloin on usein väsynyt ja pökkyrässä päivän kuumuudesta, eikä jaksa lähekään niin hyvin kuljeskella ja nauttia kuin etukäteen mielikuvissaan on suunnitellut.

Tämä! Asun Aurinkorannikolla ja vihaan tätä kuumuutta. Kaikkialla liikaa väkeä, roskikset haisevat ja illalla alkaa hälinä kun vihdoin olisi helpompi olla. Toivottavasti pääsen pian takaisin Suomeen. Aivan yliarvostettua asua ulkomailla

Vierailija
1196/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, naiset

Vierailija
1197/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlat.

Vierailija
1198/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että verkko-opiskelu olisi oikea unelmien täyttymys, mutta ei. Tämähän on ihan prseestä. Joillekin varmasti sopii, mutta ei minulle. Jo nyt olen alkanut jäämään opiskelussa jälkeen vaikka vasta vuoden alussa aloitin. Harkitsen vakavasti keskeyttämistä.

Vierailija
1199/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populistinen oikeistohallitus.

Vierailija
1200/1598 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoon naiminen.

Ajatuksena kiihottava, mutta rasvata toisen persettä, tunkea mulkkunsa liian ahtaaseen reikään ja aktin jälkeen pestä tötterönsä päästä paskakikkareita :(

Ei oo valkoisen miehen homma se.

Tästä olen kyllä valitettavasti täysin eri mieltä. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin peppúseksi.

Ja sanoin valitettavasti siksi koska on lähes mahdottoman vaikeaa löytää siitä nauttiva nainen.

Vielä vaikeampaa löytää siitä nauttivaa heteromiestä.

Perseen antajan nautinto kun ei ole kiinni sukupuolesta, vaan ne miljoonat nautintoa antavat peräsuolinautintoreseptorit kun ovat molemmilla ihan samanlaisia.

Kokeile piruuttasi, tungee perseeseesi dödöpullo ja tule kertomaan tekikö höpöä?

Nyt puhut väärälle heteromiehelle. Mulla on jopa oma dildo jota käytän ihan mielelläni välillä.

No sittenhän asia on aivan toinen.

Freudin mukaan anaalivaiheesta pitäisi päästä yli jo varhaislapsuudessa, joten epäilen sinun pitävän myös 8 litran hinkeistä ja bygmiperistä.

Olen eri, mutta ihan vain tiedoksesi, että Freudia ei nykyään pidetä psykologiassa minään erehtymättömänä auktoriteettina. 

Vanha ja väsynyt läppähän tuo Freud jo on, mutta ärsyttävät nämä persereikätasolle jääneet silikonibimbojen instaseuraajat.

Vaikeaa löytää naista joka pitäisi peräaukkoon naimisesta kertoo hän, eikä ymmärrä raukka ettei siellä perseen puolella ole oikein laitteita jolla nainen saisi hommasta nautintoa.

SM hommat sitten erikseen.

Pornossa sitä tapahtuu yhtenään, mutta niin siellä naidaan suuhunkin (suikkareissa ei tietenkään mitään vikaa :-) ja runkataan omat spegut naisten kasvoille ja haluaisinpa nähdä yhdenkin tamman joka voihkii hekuman huumassa kun karvainen neek. ..tumma ruuna truittaa mällinsä suoraan silmään.

Naista alistavaa sellainen on, eikä sitä sen arvokkaammaksi tee että naiset alistuvat tähän hommaan miellyttääkseen miehiä.

Hyi hitto ja olen muuten mies :-)

Kyllä on olemassa naisia jotka saa orgasmeja pelkällä anaaliyhdynnällä. Olen saanut todistaa sitä useita kertoja.

Olen nainen ja pidän kyllä anaaliseksistä, mutta ainoastaan miehen kanssa, joka on siitä erityisen kiinnostunut. Anaaliseksi kun on satunnaisesti sottaista, vaikka kuinka huuhtelisi paikat siihen tarkoitukseen valmistetulla välineellä. Jos mies ei ole erityisen innostunut anaalista, aiheuttaa se mahdollinen kakka sellaisen erittäin awkward tilanteen, jossa menee kyllä fiilis puolin ja toisin.

Mutta jos mies on erityisen motivoitunut anaaliseksin kannattaja, ja tietää mitä tekee niin koen sen kyllä erittäin nautinnolliseksi ja saan siitä hyviä orgasmeja. Nykyinen ei ole erityisen kiinnostunut anaalista, joten ei sitä harrasteta. Vuosi sitten kesällä tapailin taas miestä, joka halusi anaalia säännöllisesti ja sitä harrastimmekin paljon ja nautin kyllä suuresti. En tosin haluaisi parisuhdetta anaalimiehen kanssa, tavallinen seksi on ihanan vaivatonta anaaliin nähden enkä jakaisi mitään vuosien puhdistus ja muita hommia. Olen iloinen, että olen saanut tapailla paria anaalin suurta ystävää, joiden kanssa olen saanut kokeilla uusia juttuja ja löytää uusia puolia omasta seksuaalisuudesta. Ovat jääneet kivoiksi muistoiksi eikä todellakaan kaduta.

Kyllä nainen voi anaalista nauttia mutta se vaatii paljon taitoa ja asiaan vihkiytymistä miehen osalta, jotta se on naiselle erityisen nautinnollista. Ilman sitä koko homma on vain hankalaa, epämiellyttävää sekä sottaista.

Homoilla on homojen huvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän