Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa

Vierailija
05.04.2020 |

Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(

Kommentit (1598)

Vierailija
1581/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hankkiminen koulun ja päiväkodin läheltä. Ennen olivat myyntivaltteja asuntomarkkinoilla tällaiset sijainnit. Nykyään ainakin maaseutupaikkakunnilla koulujen ja päiväkotien pihat ja parkkipaikat on annettu nuorison kokoontumis- ja riekkumispaikoiksi. Etenkin koulujen loma-aikoina pihoilla hillutaan läpi yön. Erilaisilla mölymasiinoilla päristellään, paikkoja rikotaan ja sotketaan, huudetaan ja kiljutaan samalla kun huudatetaan jotakin musiikintapaista. Virkavallalla ei ole valtuuksia muuhun kuin jutella mukavia auton ikkunasta. Aikuiset ovat nostaneet kädet pystyyn. Rikkomiset ja sotkemiset korjataan vähin äänin yhteiskunnan varoilla. Outoa, että vieraat ihmiset joutuvat sietämään tätä ja nuorten vanhemmat saavat viettää iltansa ja yönsä rauhassa. Nuortenhan kuuluisa rällästää yöt vanhempiensa ikkunoiden alla kun nämä yrittävät nukkua. Kotiväellehän vastuu kuuluu.

Vierailija
1582/1598 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjehtiminen merellä. Ahtaassa likaisessa kajuutassa saa touhuta hikisenä, pelkäät koko ajan karilleajoa, joku on koko ajan loppu, ei tiedä koska pääsee taas maihin, tai koska saa peseytyä. Kaikilla on stressiä, rahat on vähissä ja ahtaus syö sopua. Myimme veneen pois. 

Purjeveneilystähän on joku sanonut, että se on kuin olisi kylmässä suihkussa vaatteet päällä ja repisi samalla satasia ja joku hakkaisi samalla laudalla takapuolelle.

Vierailija
1584/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanopiston kurssilla käyminen. Tuntuu kivalta ajatus, että on sykyksi jotain tekemistä. Kuitenkin syyspimeällä sitten lähteminen sinne jonnekin koululuokkaan jotain tekemään on aika epämukavaa ja mieluummin jäisi vain kotiin. Opetuskin on varmasti aika löperösti organisoitua, ja opettaja onkin jossain kahveella vain kaiken aikaa ja saat touhuta keskenäsi siellä.

Vierailija
1585/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoon naiminen.

Ajatuksena kiihottava, mutta rasvata toisen persettä, tunkea mulkkunsa liian ahtaaseen reikään ja aktin jälkeen pestä tötterönsä päästä paskakikkareita :(

Ei oo valkoisen miehen homma se.

Tästä olen kyllä valitettavasti täysin eri mieltä. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin peppúseksi.

Ja sanoin valitettavasti siksi koska on lähes mahdottoman vaikeaa löytää siitä nauttiva nainen.

Vielä vaikeampaa löytää siitä nauttivaa heteromiestä.

Perseen antajan nautinto kun ei ole kiinni sukupuolesta, vaan ne miljoonat nautintoa antavat peräsuolinautintoreseptorit kun ovat molemmilla ihan samanlaisia.

Kokeile piruuttasi, tungee perseeseesi dödöpullo ja tule kertomaan tekikö höpöä?

Nyt puhut väärälle heteromiehelle. Mulla on jopa oma dildo jota käytän ihan mielelläni välillä.

Peilistäsi ei katso heteromies.

Ei dildon omistaminen ja käyttäminen homoksi tee jos ei miehistä viehäty.

Se ei ole håmå, joka panee vaan se jota pannaan ja ei sekään, jos sillä ei silloin seiso.

Vierailija
1586/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatto. Ei siinä pysty lukemaan koska  kädet väsyy, kun aurinko oikein porottaa alkaa tuntea itsensä joulukinkuksi paistopussissa ja ylös pääseminen on taattua viihdettä naapureille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1587/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipominen. Tulee hyvä kodikas tuoksu, mutta aiheuttaa hirveän sotkun ja kuka ne kaikki turhat kalorit syö? Leivän vielä ymmärrän.

Seksi. Se on ihan kivaa kun on sillä päällä, ja se lisää läheisyyden tunnetta parisuhteessa, mutta siitä on tehty hirveä numero. Vaniljaseksi kerran kuussa on ihan ok jos se riittää molemmille.

Olen samaa mieltä tuosta leipomisesta. Meitä on vaan kaksi aikuista niin mihin mahaan me tunkisimme ne leipomukset. Jäätävän iso pullapitko tai iso kuivakakku ehtii pilaantua, koska joutuisi syömään monta päivää. Pakasteessa leipomukset eivät ole enää minkään makuisia. Tuoreus katoaa. Joskus ostamme kaupan paistopisteestä pari munkkia. Väitän että tulee halvemmaksi kuin itse leipominen. 

Vierailija
1588/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja käsite, mutta kallis piharemontti /patio. Suomen säitä on hankala ennustaa, meillä on pitkä ja märkä syys-kevät. Ne Kalusteet ja kasvit on kivoja sen ekan kesän kun remppa valmis, mutta syksyn lähestyessä jopa "helppohoitoinen" piha paljastuu työmaaksi. Kaikki kalut pitää laittaa sisälle tai peittää hyvin lumelta, kasvit kärsivät talven ja keväällä ne pitää taas istuttaa/siistiä, patio pitää käsitellä, siitepölyä pitää pestä pitkin kevätkesää ja loppujen lopuksi nautit kesällä ehkä pari kivaa iltaa siinä ulkona. T kokemusta on ja rahaa meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1589/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laaja käsite, mutta kallis piharemontti /patio. Suomen säitä on hankala ennustaa, meillä on pitkä ja märkä syys-kevät. Ne Kalusteet ja kasvit on kivoja sen ekan kesän kun remppa valmis, mutta syksyn lähestyessä jopa "helppohoitoinen" piha paljastuu työmaaksi. Kaikki kalut pitää laittaa sisälle tai peittää hyvin lumelta, kasvit kärsivät talven ja keväällä ne pitää taas istuttaa/siistiä, patio pitää käsitellä, siitepölyä pitää pestä pitkin kevätkesää ja loppujen lopuksi nautit kesällä ehkä pari kivaa iltaa siinä ulkona. T kokemusta on ja rahaa meni. 

Mainoksista saa sellaisen kuvan että kaikilla on iso ja kallis grilli patiolla ja kaiket kesäillat ja päivät käristellään makkaraa ja lankkupihvejä Ameriikan malliin. Jos ei ole grilli-ihmisiä niin patio ei taida oikein kannattaa. Ja se grillikin pitää puhdistaa joka käytön jälkeen.

Vierailija
1590/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva laittaa piha nätiksi." Kaupan kesäkukilla onnistuu ja olo on täydellistä kuin mainoksissa...

Ei ole kivaa. Multa pölisee, pitää olla hanskat ja lapiot ja kastelukannut ja hengityssuojain legionellan varalta. Vettä menee tolkuttomasti jo istutusvaiheessa. 

Eikä ne 10-20 kukkaa näy missään, kun ne laitetaan koristamaan isoa alaa. Ei, kun lähdet ostamaan seuraavat 40 kukkaa. Ja seuraavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1591/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliin ravintolan ruoka, joskus kyl on parempi halpispaikat kuin joidenkin kalliimpien ravintoloiden minipöperöt joista saa pulittaa ihan sairaasti. 

Vierailija
1592/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoon naiminen.

Ajatuksena kiihottava, mutta rasvata toisen persettä, tunkea mulkkunsa liian ahtaaseen reikään ja aktin jälkeen pestä tötterönsä päästä paskakikkareita :(

Ei oo valkoisen miehen homma se.

Tästä olen kyllä valitettavasti täysin eri mieltä. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin peppúseksi.

Ja sanoin valitettavasti siksi koska on lähes mahdottoman vaikeaa löytää siitä nauttiva nainen.

Vielä vaikeampaa löytää siitä nauttivaa heteromiestä.

Perseen antajan nautinto kun ei ole kiinni sukupuolesta, vaan ne miljoonat nautintoa antavat peräsuolinautintoreseptorit kun ovat molemmilla ihan samanlaisia.

Kokeile piruuttasi, tungee perseeseesi dödöpullo ja tule kertomaan tekikö höpöä?

Nyt puhut väärälle heteromiehelle. Mulla on jopa oma dildo jota käytän ihan mielelläni välillä.

Peilistäsi ei katso heteromies.

Ei dildon omistaminen ja käyttäminen homoksi tee jos ei miehistä viehäty.

Se ei ole håmå, joka panee vaan se jota pannaan ja ei sekään, jos sillä ei silloin seiso.

Hyi stnan mitä oksetuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1593/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto.

Niin, kuka pakottaa naimisiin?? 

Vierailija
1594/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnon hankkiminen koulun ja päiväkodin läheltä. Ennen olivat myyntivaltteja asuntomarkkinoilla tällaiset sijainnit. Nykyään ainakin maaseutupaikkakunnilla koulujen ja päiväkotien pihat ja parkkipaikat on annettu nuorison kokoontumis- ja riekkumispaikoiksi. Etenkin koulujen loma-aikoina pihoilla hillutaan läpi yön. Erilaisilla mölymasiinoilla päristellään, paikkoja rikotaan ja sotketaan, huudetaan ja kiljutaan samalla kun huudatetaan jotakin musiikintapaista. Virkavallalla ei ole valtuuksia muuhun kuin jutella mukavia auton ikkunasta. Aikuiset ovat nostaneet kädet pystyyn. Rikkomiset ja sotkemiset korjataan vähin äänin yhteiskunnan varoilla. Outoa, että vieraat ihmiset joutuvat sietämään tätä ja nuorten vanhemmat saavat viettää iltansa ja yönsä rauhassa. Nuortenhan kuuluisa rällästää yöt vanhempiensa ikkunoiden alla kun nämä yrittävät nukkua. Kotiväellehän vastuu kuuluu.

Voivat tulla pahimmassa tapauksessa toisten pihamaille riekkumaan, näistä ei paljoa olla puhuttu koska suurinosa ei tule ikinä tietoon, jos asuu koulujen ja päiväkotien lähellä niin nuoriso kohdistaa ilkivallan myös viereisiin omakotitalo alueeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1595/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla kaljoittelu ja oopperassa ja teatterissa käyminen.

Vierailija
1596/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassilla kaljoittelu ja oopperassa ja teatterissa käyminen.

Terassilla istuminen tosiaan. Etenkin jos iho kestää huonosti auringonpaahdetta ja terassi on ravintolassa, missä aurinko loistaa terassille.

Vierailija
1597/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen! Jokainen mainoskuva on upea. Juoksu lentää, kauniit maisemat, raitis ilma. Sitten kun itse yrität aloittaa juoksemista, se on todella tylsää, yksitoikkoista. Kyllästyn varttitunnissa, alan vilkuilla kelloa. Viime keväänä päätin, että juoksen tunnin lenkkejä kunnon kohotukseksi. Ystävä antoi lahjaksi hyvät kuulokkeet. Olisinko yhden kerran saanut sen tunnin lenkin tehtyä. Ei vaan pysty. Tänä keväänä olen juossut aamuisin parina aamuna viikossa, ja enintään puoli tuntia. Talvella hiihdän, jos on lunta ja kunnon ladut. Se on jännä, että hiihtäessä tunti kuluu nopeasti. Rullaluistelu on tyhmää, en jaksa sitäkään.

Vierailija
1598/1598 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassilla kaljoittelu ja oopperassa ja teatterissa käyminen.

Ai että. Terassilla kaljoitteli on minulle taas todella mukavaa. Jossain meren rannalla istumassa, merta katsellen. Tai vaihtoehtoisesti kesäiltana joen rannalla terassilla ystävän kanssa. Siinä aika unohtuu. Viime kesänä tein ennätyksen. Kävin ensin ystävän kanssa yhdellä terassilla, pyöräiltiin sinne, meren rannalle, ja juotiin isot tuopit, sitten pyöräiltiin kotiin. Illemmalla otin taksin ja lähdin jokirantaan, olin terasseilla 4 tuntia. Oli rentouttavaa.