Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(
Kommentit (1555)
Purjehdus ja sukellus. Purjehdus on järkyttävää säätämistä koko ajan ja sukellus on epämiellyttävää.
Kesähäät. Matkustat toiselle puolelle maata syömään keskinkertaista ruokaa ja kuuntelemaan keskinkertaista musiikkia. Vaihdat kaksi sanaa hääparin kanssa ja maksat itsesi kipeäksi koko lystistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset tyky-, tyhy- ja virkistyspäivät
Firman piikkiin ruokaa, alkoholia ja esiintyjiä. Parhaassa tapauksessa kaunis kesäpäivä. Ilmaiset festarit. Kukapa ei tykkäisi?
Pahinta rämpiä jossain suossa rakentamassa tiimihenkeä. Tai viikonloppu mökillä niiden työkavereiden kanssa joita ei kestä edes töissä edes selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Purjehdus ja sukellus. Purjehdus on järkyttävää säätämistä koko ajan ja sukellus on epämiellyttävää.
Just meinasin laittaa tähän, että purjehdus. Kuulostaa mukavalta ja leppoisalta koko perheen harrastukselta, mutta ei sitä todellakaan ole. Pari venettä on perheelläni ollut ja en halua purjehtimaan enää ikinä. En siis ikinä. Tämä "purjehdusharrastus" oli täyttä tuskaa ilman lapsiakin ja etenkin pienten lasten kanssa. Ukko puunasi sitä paattiaan viikkotolkulla kevään ja komensi/käskytti perhettään paatilla kesän. Voi helvatta mitä hommaa. Erosin ja pääsin tästäkin hommasta irti.
Vierailija kirjoitti:
Se silmälappu homma, mitä käytetään kun menee nukkumaan. Vi**u herään aina siihen kun se on valunut johonkin ja painauma naamassa..
Miksi ihmeessä niitä pitäisi käyttää ? ikinä en ole käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset tyky-, tyhy- ja virkistyspäivät
Kenen mielestä nämä vaikuttavat kivoilta?
Sellainen onesie-haalari. Kuvittelin että ai miten hirveen mukava se varmaan on, mutta eipä ollut. Epämukava, eritysesti koska seisaalla ollessa koko iso vaate roikkuu hartioitten varassa, tuntui kiristävältä. Palautin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se silmälappu homma, mitä käytetään kun menee nukkumaan. Vi**u herään aina siihen kun se on valunut johonkin ja painauma naamassa..
Miksi ihmeessä niitä pitäisi käyttää ? ikinä en ole käyttänyt
Ootko sä oikeesti noin vajaa? Etkö millään keksi? Niitä käytetään pitämään valo pois silmistä. Erittäin moni ei pysty nukkumaan jos ei ole täysin pimeää. Kotona sellaisilla ihmisillä on yleensä hyvät pimennysverhot, mutta kyläillessä, hotellissa, lentokoneessa jne jne ei yleensä ole.
Juhlat.
Onko olemassa hauskoja juhlia, enpä ole ikinä ainakaan nähnyt.
Sauna. Hehkutin etukäteen, kun olin muuttamassa asuntoon jossa on oma sauna: ai miten rattoisaa on kylpeä milloin vaan, kylmänä sateisena syyspäivänä jne. No eipä se kiinnostakaan yhtään, täysin turhan panttina koko sauna.
Seksi vieraan kanssa. Hetkessä se on kivaa, mutta jälkikäteen ei ole. Ja se jälkikäteen kestää pahimmillaan vuosia, kun taas itse tapahtuma tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Seksi vieraan kanssa. Hetkessä se on kivaa, mutta jälkikäteen ei ole. Ja se jälkikäteen kestää pahimmillaan vuosia, kun taas itse tapahtuma tunteja.
Tunteja? Kyse on minuuteista. Etpä ole ikinä edes harrastanut "sitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteja? Kyse on minuuteista. Etpä ole ikinä edes harrastanut "sitä".
Aika harvaa jaksaa tunteja, mutta kyllä ihan hyvin 1-2 tuntia voi viettää seksiä harrastaen. Voi myös pitää taukoja ja jatkaa taas.
Seksi niityllä. Paljon ötököitä, no oli se silti kivaa.
Kommunismi. Ajatuksen tasolla saattaa vaikuttaa kivalta, mutta ei toimi todellisuudessa.
Matkailu.