Asiat jotka vaikuttavat kivoilta, mutta eivät ole sitä todellisuudessa
Omalta osalta pitää kyllä sanoa tohvelit. Sitä ajattelee, että olisi ihanaa ja mukavaa tallustella kotosalla tohveleissa, mutta oikeasti ne vaan ärsyttää ja hiostaa. Mulla on vielä sellaiset tohvelit, joiden pohjat narisee raivostuttavasti kävellessä :(
Kommentit (1555)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunismi!
(Eikö tätä oikeasti ole vielä sanottu?)
Varmaan aika harvassa ne henkilöt, jotka kuvittelevat kommunismissa olevan jotain erityisen kivaa.
Sinulla varmaankin on kertoa jotain omakohtaista asiaan.
Ehkä tarkoitti, että voi kuulostaa kivalta teoriassa, paperilla. Wikipedia kommunismista: "Kommunismi on sosiaalis-taloudellinen tai poliittinen järjestelmä, joka ajaa luokatonta, tasa-arvoista ja yhteisomistukseen perustuvaa yhteiskuntamallia."
Puutarhanhoito. Se on sellainen päättymätön työmaa.
Mummolassa kyläily. Aina sinne lähdetään innoissaan, mutta se muuttuu tylsäksi jo ekana iltana. Yhtä syömistä ja uutisten katselua. Maha meinaa räjähtää ja lapset pyörivät lattioilla ja alkavat kinastella tai keksivät leikkejä, joissa sohvatyynyt lentelevät ja perintömaljakot ovat vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
"Se silmälappu homma, mitä käytetään kun menee nukkumaan. Vi**u herään aina siihen kun se on valunut johonkin ja painauma naamassa."
Jaa. Minä taas en osaa nukkua ollenkaan ilman sitä. Omani on silkkiä, ei paina eikä valu. Ohis
En minäkään osaa. Omassani on ihan sellaiset kuminauhat joita voi säätää.
Vierailija kirjoitti:
Mummolassa kyläily. Aina sinne lähdetään innoissaan, mutta se muuttuu tylsäksi jo ekana iltana. Yhtä syömistä ja uutisten katselua. Maha meinaa räjähtää ja lapset pyörivät lattioilla ja alkavat kinastella tai keksivät leikkejä, joissa sohvatyynyt lentelevät ja perintömaljakot ovat vaarassa.
Mummon tai jonkun vanhan tädin kanssa uutisten katselu:
Papa papa papa papa..pälä pälä pälä pälä..käkä käkä käkä käkä..
Shhhh.. yritän katsoa tätä!
..........tuolla on rumat hiukset..tuo on sosialisti punikki..papa papa papa papa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alapeukutettu?
Mummot vai ne kenen lapset heittelee tyynyjä? Kummat alapeukutti?
Miesvaltaisten työpaikkojen ihanuus. Nuorena insinöörinä olin vielä itsekin ruusunpunaiset lasit silmillä, mutta nyt kun on vuosikymmenet tehnyt töitä pääasiassa miesten kanssa, tajuaa miten ilkeitä juoru-ukkoja monet ovat. Myös opiskeluaikoina kyllähän meistä tytöistä tykättiin, mutta olen vasta vanhemmiten käsittänyt, että miten paljon jo silloin muutamia erilaisia poikia kiusattiin. Olin yhdessä vaiheessa valtion virastossakin, missä enemmän naisia, ja siellä oli yllättävän rento meno kahvihuoneessa vs. nämä insinööritoimistot, missä olen eniten ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopettakaa nyt se jankkaaminen! ketjun ideana oli listata asioita, jotka vaikuttavat kivalta, mutteivät ole sitä todellisuudessa.
telttailu. kylmää ja kova patja.
Juuri tasan näin! Kukaan ei nyt kaipaa mitään opettamisia täällä. Listataan asioita, jotka vaikuttaa kivalta, mutta ei sitten olekaan.
Omalta osaltani: jooga. Olin kauan haaveillut joogaamisesta, ja kun sitten viimein sellainen järjestyi mulle sopivaan aikaan, niin se olikin tylsää. Tunsin itseni ihan naurettavaksi. En kai sitten vaan osaa rentoutua käskystä enkä hengittää vaadittavalla tavalla. Sitkeästi vaan jaksoin käydä, kunnes viimein totesin, että ei ole mun laji.
Kyllä!
Jooga näyttää kivalta.
Oikeasti se on vain raivostuttavaa ja epämukavia ne asennot.
On turhauttavaa yrittää hengittää toooodelllla syvään, kun omat keuhkot vissiin ovat pikkuisen laajemmat mitä sillä ohjastajalla, joka heti perään käskee jo henkittää nOOoooiiin phhhhhh, ulos, kun vasta olet vetämässä ilmaa keuhkoihisi.
Lootusasento ja sen variaatiot ovat kivuliaita.
Mihinkään asentoon ei kerkeä kunnolla menemään, kun pitää olla jo seuraavaan kiirehtimässä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisten työpaikkojen ihanuus. Nuorena insinöörinä olin vielä itsekin ruusunpunaiset lasit silmillä, mutta nyt kun on vuosikymmenet tehnyt töitä pääasiassa miesten kanssa, tajuaa miten ilkeitä juoru-ukkoja monet ovat. Myös opiskeluaikoina kyllähän meistä tytöistä tykättiin, mutta olen vasta vanhemmiten käsittänyt, että miten paljon jo silloin muutamia erilaisia poikia kiusattiin. Olin yhdessä vaiheessa valtion virastossakin, missä enemmän naisia, ja siellä oli yllättävän rento meno kahvihuoneessa vs. nämä insinööritoimistot, missä olen eniten ollut.
Pahimpia juoruakkoja ja kieroja ämmiä ovat miehet. Ihan kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia juoruakkoja ja kieroja ämmiä ovat miehet. Ihan kauheita.
Se on tiedonvälitystä eli informointia.
Joku kirjoitti Reino-tossuista.
Voin omasta puolestani sanoa Aino-tossuista, että ne on epämukavimmat tohvelit, mitä olen koskaan käyttänyt. Ostin kerran meille kummallekin nämä suomi-tohvelit ihan kannattaakseni kotimaisuutta, mutta ne Ainot oli aika hankalat. Kokeilin kyllä kaupassa, että oli varmaan oikea koko, mutta ne ei vaan oikein pysyneet jalassa. Ne oli mulle liian avonaiset siitä päältä, tuntui että koko ajan piti jännittää jalkaterää, että ne pysyi jalassa. Eikä se pohjan muotoilukaan ollut oikein hyvä, jos sitä oli ollenkaan, tasapohjaisilta ne vaikutti.
Mies kyllä hiihteli niillä Reinoillaan vuosikaudet ja tykkäsi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset farkut.
Hohtavan valkoiset housut korostavat ruskettuneita nilkkojasi ja näyttävät kesäisen pirteiltä. Ottaessasi pyörää vajasta osuu oikean lahkeen sisäpuoli pyörän ketjuun ja siihen jää musta rasvaläikkä. Aamupäivän aikana ehdit huitaista kuulakärkikynällä viivan reiteen, lounaalla putoaa toiselle punajuuriraastetta. Iltapäivällä tarjoaa työkaveri suklaalla päällystetyn jäätelötikun lomalle lähdön kunniaksi...
Joo ja kun lähdet himaan sillä fillarillasi niin tietenkin pieraiset ripulimenkkapierun.
Vierailija kirjoitti:
Voin omasta puolestani sanoa Aino-tossuista, että ne on epämukavimmat tohvelit, mitä olen koskaan käyttänyt. Ostin kerran meille kummallekin nämä suomi-tohvelit ihan kannattaakseni kotimaisuutta, mutta ne Ainot oli aika hankalat. Kokeilin kyllä kaupassa, että oli varmaan oikea koko, mutta ne ei vaan oikein pysyneet jalassa. Ne oli mulle liian avonaiset siitä päältä, tuntui että koko ajan piti jännittää jalkaterää, että ne pysyi jalassa. Eikä se pohjan muotoilukaan ollut oikein hyvä, jos sitä oli ollenkaan, tasapohjaisilta ne vaikutti.
Siis kuka edes tuollaisilla voi kävellä? Uskomatonta että noita edes annetaan joillekin vanhuksille, kun eihän niissä ole minkään näköistä kuviointia pohjassa. Liukkaat kuin mitkä.
Kammottaa ihmiset jotka hölmöinä työntävät jalkansa noihin hirvityksiin, missä ei ole edes mitään lestiä tai sitä ns. holvia jalkapohjalle.
Hhhrrrr!
Niin ja miten rumat ne on!
Kyllä niitä kommunismin ihailijoita oli vielä ihmeen pitkään ja taitaa olla vieläkin. Ja saattaapa olla, että sekin aate vielä leimahtaa uuteen uskoon, historiasta ei yleensä oteta mitään oppia.
Kun ajat maailmassa huononee, niin taas alkaa kaikenlaiset propagandan levittäjät saada tuulta alleen. Johan sitä nytkin on lietsottu juutalaisvihaa ja kommunismia elätetään edelleen, kaikki voi alkaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei hiihdellyt kuolemaan.
Herääminen keskellä yötä, kun tietää, että saa vielä nukkua muutaman tunnin, mutta kun se uni p..le ei tulekaan. Makaat ja kieriskelet sängyssä, pitää käydä vessassa ja suukin on kuiva, joten käyt juomassa ja siinä viimeistään virkistyt sen verran, ettei uni tule, ennenkuin juuri puoli tuntia ennen kellon soittoa ja sitten onkin jo taas herättävä tokkuraiseen päivään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käynti juuri ennen nukkumaan menoa
Kun on pidemmät hiukset niin ei ne kuivu hetkessä (enkä omista fööniä)
Muutenkin tulee sellainen limainen olo, kun asettuu maaten
Suihkussa kannattaa käydä illalla ennen nukkumaan menoa. Silloin pääsee sujahtamaan puhtaan raikkaana lakanoiden väliin. Se on yleisen hygienian kannalta olennaisempaa kuin aamulla peseytyminen. Samoin hampaiden pesu illalla on suun terveyden kannalta tärkeämpää kuin aamulla peseminen. Olon ei pitäisi olla ”limainen”, jos olet kuivannut itsesi ja asunnon ilmanvaihto toimii. Hiukset voi pestä aamulla, jos niiden on oltava kuivat nukkumaan mennessä. Mutta miten sitten voit lähteä liikenteeseen märällä tukalla? Fööni on pieni investointi, jos hiuksia sillä tosiaan pitää kuivattaa. Hiusten pituus ei ole siinä edes se ratkaisevin. Tietysti, jos pitkät hiukset ovat paksut, kuivattaminen voi kestää. Suomalaisilla on yleisesti kyllä melko ohut hiuslaatu, ja pitkät ohuet hiukset kuivuvat nopeahkosti.
Miksei on pakko käydä suihkussa juuri aamulla tai heti ennen nukkumaan menoa? Itse pitkät hiukset omistavana käyn suihkussa n. 7-8 aikaan että hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde miehen kanssa. Näyttää instassa kivalta kun syödään aamiaiseksi avokadoleipiä yhdessä ja sunnuntaikuherrellaan. Käydään lenkillä yhdessä ja hienoissa ravintoloissa syömässä. Mies ostaa lahjoja ja ostaa yllätysmatkoja kivoihin kaupunkikohteisiin. Mies näyttää freesiltä ja komealta puhtaissa vaatteissaan. Todellisuudessa mies ei käy suihkussa, piereskelee sohvan pilalle, sitä saa aina kiskoa perässään johonkin ulos siitä sohvasta, jolloin se kiukuttelee kuin lapsi. Kavereiden kanssa se kyllä käy ryyppäämässä ja sitten saa joko heräillä aamusta kun se könyää kotiin ja oksentaa vessassa ja viettää sitten seuraavan sunnuntaipäivän krapulassa sängyssä. Tai vaihtoehtoisesti häviää koko viikonlopuksi. Mitään hyötyä siitä ei ole, koska edes tekniset miesten hommat ei onnistu/kiinnosta. Pleikan pelaaminen on ainoa harrastus ja sinulla tietenkin kodin siivoaminen kun se on miehen jäljiltä aina vtunmoinen sotku. Jossain vaiheessa mies flirttaa kaverisi kanssa ja pettää jollain poikien reissulla.
Onpa sinulla huono miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde miehen kanssa. Näyttää instassa kivalta kun syödään aamiaiseksi avokadoleipiä yhdessä ja sunnuntaikuherrellaan. Käydään lenkillä yhdessä ja hienoissa ravintoloissa syömässä. Mies ostaa lahjoja ja ostaa yllätysmatkoja kivoihin kaupunkikohteisiin. Mies näyttää freesiltä ja komealta puhtaissa vaatteissaan. Todellisuudessa mies ei käy suihkussa, piereskelee sohvan pilalle, sitä saa aina kiskoa perässään johonkin ulos siitä sohvasta, jolloin se kiukuttelee kuin lapsi. Kavereiden kanssa se kyllä käy ryyppäämässä ja sitten saa joko heräillä aamusta kun se könyää kotiin ja oksentaa vessassa ja viettää sitten seuraavan sunnuntaipäivän krapulassa sängyssä. Tai vaihtoehtoisesti häviää koko viikonlopuksi. Mitään hyötyä siitä ei ole, koska edes tekniset miesten hommat ei onnistu/kiinnosta. Pleikan pelaaminen on ainoa harrastus ja sinulla tietenkin kodin siivoaminen kun se on miehen jäljiltä aina vtunmoinen sotku. Jossain vaiheessa mies flirttaa kaverisi kanssa ja pettää jollain poikien reissulla.
Onpa sinulla huono miesmaku.
Vakka kantensa valitsee..
HaHaHaa😂
Mun kommentista lähti liikkeelle enkä puhunut mitään hampaitten pesusta. Väärä palsta puhua moisesta. Jos multa kysytään niin aamuisin ja iltaisin pesen hampaat ja aterioitten jälkeen Jenkki purukumia
Sitten aiheeseen liittyvää asiaa:
Luulin tänne kirjoittamisen olevan kivaa, mutta ei kun pitää päteä