Miten vankilassa olevalle henkilöön voi ottaa yhteyttä
Otsikossa tulikin tuo kysymys? Ystäväni joutui äskettäin vankilaan ja haluaisin kirjoittaa hänelle kirjeen. Meneekö se perille kuten elokuvissa vai miten pitäisi toimia?
Kommentit (14)
On se jännää ja sinne vaan jonon jatkoksi. Linnamies saa aina kirjeitä.
Tee rikos ja niele kirje ja sitten kun joudut vankilaan paskanna se ulos ja vie se sille toiselle vangille. Helppoa kuin heinänteko.
Nimim. Ex-vanki
Katso risen sivuilta. Löytyy ohjeet.
Tuolta tosiaan ohjeet:
https://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/yhteystiedot/yhteysvankiin.html
Aiotko lähettää rakkauskirjeen Veetille?
Mene vankilan ulkopuolelle odottamaan kunnes joku vanki palaa lomilta. Uhkaa häntä puukolla ja pakota hänet kuljettamaan pyllyssään kirje muurien sisäpuolelle.
Seuraan Katsomosta Life After Lock Up -sarjoja. Jenkeissä ainaki on deittiappeja vankilassa oleville.
Ja olen itse seurustellut linnakundin kanssa. Avovankilassa saa pitää älytöntä puhelinta, muuten kirjeillä kommunikoidaan mutta ne luetaan.
Menet tapaamiseen viikonloppuna ja annat kirjeen vartijalle. Hän lukee sen ja antaa vangille.
Pitää löytää lomaileva vanki joka suostuu salakuljettamaan kirjeen kehon sisäisesti eli käytännössä peräsuolessa. Tehtävä voi olla hankala ja itse salakuljetus voi tulla kalliiksi, koska lomailevien vankien suolet on kovassa käytössä ulos tullessa ja sisään mennessä.
Mitä jos vaikka selailisit risen sivuja? Oikeasti saatana onko ihmiset niin avuttomia kuin tällä palstalla? Kaikki pitäisi tuoda valmiina käteen ja itse ei osata mitään ottaa selville.
Droneen kiinnitetty kirje. Drone sylkee imukupilla varustetun kirjeen talon seinään, joku avaa ikkunan ja ottaa kirjeen sisälle. Siellä missä on avoin ikkuna, aika moni on suljettu.