Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pariskunnat lähtevät kaupasta...

Vierailija
03.04.2020 |

Mies kävelee pari askelta edellä ja kantaa kasseja. Lastaa ostokset autoon ja istuu auton rattiin. Nainen istahtaa pelkääjän paikalle. Vielä kun tietäisi kumpi maksoi ostokset, arvata kyllä saattaa? :D

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin meiltä :D tuun perässä, koska katson kännykkää enkä jaksa ajaa, voin olla kännykällä jne. Mies hoitaa myös muksun kärryistä ja laittaa kotona ruuat. Suostun tekemään vaan pihatöitä ja pesemään pyykit. En kuitenkaan suostu laittamaan niitä kuivumaan, se on miehen homma. Miksi tehdä jotain mistä ei pidä, jos ei oo pakko:D ja mies maksaa ruuat, koska mulla on parempi palkka ja hoidan asuntolainan, vastikkeen, muksun hoitolaskut ja Hankin sille kaiken vaatteista harrastusvälineiseiin. Mieskin haluaa osallistua.

Vierailija
122/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla omat autot, mutta kauppareissut tehdään yleensä miehen autolla. Saisin ajaa sitä, mutta en halua, koska auto on kalliimpi kuin omani ja mä en ole itse mikään superkuski. Yhtä huonosti keskityn kaupassa, jossa yleensä vaellan oman korini kanssa puoli kilometriä miehen takana ihastelemassa uusia käsisaippuoita.

Kauppareissut maksetaan aina puoliksi. Tienaan enemmän kuin mieheni, joten ei ole mitään tarvetta sille, että mies maksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos koskaan ollut nainen, joka haluaa ajaa autoa ja ohjaa miehen apukuskin paikalle istumaan? Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta ei ole: monelle miehelle, erityisesti nuorelle miehelle, on kummallisen vaikeaa antaa naisen ajaa, vaikka auto olisi naisen - äidin, isoäidin, siskon, naisystävän tai muuten vain jonkun naisen - oma.

Ja sille on ihan syynsä, naiset ja vanhukset pois ratista!

Vierailija
124/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat maksaa omat ostoksensa ja ostoskassit viedään kärryillä autolle asti eli kumpikaan ei kantele. Ja kun ostokset kannetaan sisään, kannamme niitä molemmat. Olipa taas typerä yleistys.

Vierailija
125/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ajaa molemmat mutta huonolla kelillä tai ruuhkassa minä, koska olen kuljetusalan ammattilainen. Kauppakassit kannetaan tasapuolisesti tai jompi kumpi työntää kärryt autolle. Tasan menee myös päivittäistavarakustannukset, mutta itse maksan vaatteeni, kosmetiikan, liikuntaharrastukset jne. 

Vierailija
126/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee juuri noin kun AP kuvaa. Mies maksaa ostokset, minä pakkaan.

Näin on toimittu 12 vuotta ja kummatkin olemme tyytyväisiä.

Vierailija
127/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies pakkaa, koska on järjestelmällisempi ja minä maksan. Sinällään yks ja sama tuo maksaminen, kun käytössä tietysti yksi yhteinen tili. Ollaan nääs naimisissa, eikä mitään kämppiksiä.

Vierailija
128/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuljetaan julkisilla ja tungetaan kassit penkkien väliin tai pidetään sylissä. Useimmiten kuitenkin käydään lähikaupassa, yleensä erikseen, ellei kasseja tule kahta enempää.

Vierailija
129/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla jäin miettimään, että meillä mennään kärryillä autolla ja nostetaan ruuat autoon. Kärryä työntää se, kumpi sattuu kohdalla.

Samoin kassalla. Ruuat maksaa se, joka sattuu olemaan siinä kohdalla silloin ja toinen sitten pakkaa. Aika fifty-fifty menee.

MUTTA mä ajan autoa. Mies on sen verran haihattelevaa sorttia, etten sen kyydissä istu, kun se ajaa. Jää helposti uneksimaan ja sitten tulee peltivaurioita.

Vierailija
130/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kannan olutsalkun ja mies kassit. Mies ajaa ja minä juon olusen.

Vierailija
131/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies ajaa, koska nauttii siitä. Minulle se on pakkopullaa ja ajan työmatkat joka päivä.

Mies myös maksaa kaupassa, yhteiseltä tililtä.

Kaipa minäkin voisin maksaa mutta olen laiska.

Vierailija
132/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nytkin kännissä!

Vierailija
133/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kantaa ostoskoria kaupassa ja laittaa tavarat hihnalle. Minä maksan ostokset ja mies kantaa kassit autoon ja hyppää ratin taakse.

Vierailija
134/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kantaa ostoskoria kaupassa ja laittaa tavarat hihnalle. Minä maksan ostokset ja mies kantaa kassit autoon ja hyppää ratin taakse.

Joskus en jaksa näppäillä tunnuslukua niin mies maksaa ostokset minun kortilla.

Vierailija
135/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa naisella sitten on ostoksilla käydessä. Meillä ainakin tehdään asiat fifty fifty.

Av-palstallahan on todistettu, että mies ei kerta kaikkiaan OSAA tuoda oikeita tuotteita, ei osaa ajatella seuraavien päivien tarvetta jne jne. Naisen pitää olla mukana valitsemassa tavarat.

Vierailija
136/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kantaa aina kassit.

Vierailija
137/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos koskaan ollut nainen, joka haluaa ajaa autoa ja ohjaa miehen apukuskin paikalle istumaan? Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta ei ole: monelle miehelle, erityisesti nuorelle miehelle, on kummallisen vaikeaa antaa naisen ajaa, vaikka auto olisi naisen - äidin, isoäidin, siskon, naisystävän tai muuten vain jonkun naisen - oma.

Yleensä en jaksa ajaa, mutta jos haluan, niin se ei todellakaan ole ongelma miehelleni.

Vierailija
138/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa joskus kun minä en anna kantaa, kun kuulemma tuttuja voi tulla vastaan ja hän näyttä ihan mulkulta kun tuskailen siinä painavien ostosten kanssa ja hän kulkee vierellä tyhjin käsin. :D

Vierailija
139/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on käynyt ruokaostoksilla tai ollut ylipäätään mukana ruokaostoksilla viimeksi vuonna 2013. Silloin käytiin yhdessä, kun lapsia oli yksi. Nykyään käyn yksin ja muut jää kotiin.

Vierailija
140/171 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maksaa kauppaostokset silloin, kun käymme yhdessä ruokakaupassa. Hän myös kantaa ne autoon, koska haluaa. Eikä meillä ole mitään ongelmaa siinäkään, että mies ajaa. En kestäisi päivääkään miestä, joka tekisi näistä asioista elämää suuremman ongelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi