Vaimoni ehdotti , että viettäisimme romanttisen illan take away ruoan kanssa. Kerroin hänelle, että ex vaimon kanssa tilata kotiin, mutta eivät toimittaneet 20km päähän.
Suuttui , mutta koronan takia leppyi kun sanoin valmistavani itse romattisen illallisen perunoista ja hirvestä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hä? En tajunnut otsikosta juuri mitään.
Aloittaja spämmää tänne näitä typeriä trollauksiaan vähän väliä, kaavalla "vaimoni sanoi/teki asiaa x, kerroin että ex-vaimoni teki asiaa x paremmin, vaimoni suuttui". Tuskin kukaan tajuaa aloittajan motiiveja, joten älä sinäkään vaivaa päätäsi niillä.
Minun ex-mieheni piti kovasti siitä, että kairasin häntä dildolla peräaukkoon. Kokeilkaahan tekin! Saatat kyllä pian kääntyä homostelun puolelle nautinnonkaipuussasi, mutta se on varmasti liitollenne muutenkin parhaaksi.
t. vasta-rölli
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-mieheni piti kovasti siitä, että kairasin häntä dildolla peräaukkoon. Kokeilkaahan tekin! Saatat kyllä pian kääntyä homostelun puolelle nautinnonkaipuussasi, mutta se on varmasti liitollenne muutenkin parhaaksi.
t. vasta-rölli
Minulla ja nykyisellä vaimollani on aikuisten suhde eikä mikään nuoruuden röllit voi tulla siihen väliin.
ap
Hä? En tajunnut otsikosta juuri mitään.