Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri
On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.
Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.
Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?
Kommentit (1497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu on täällä täysin turhaa.
Parhaiten tästä asiasta osaisi keskustella ne ihmiset ketkä on ikisinkkuja tai ne ketkä on ollut sinkkuna useita vuosia.Niin heillä itse asiassa olisi se paras kokemus siitä. Eikä ihmiset ole niin tyhmiä, etteikö he itse todella tiedä mihin heidän saumat karahtaa kun he tavoittelevat romanttisia suhteita.
Todella moni yksinäinen sinkkumies osaa sanoa, että he eivät vain ole kovin meneviä ja elä jännittävää mielenkiintoista elämäntyyliä, että kiinnostaisi naisia. Kotona viihtyvä rauhallinen mies kun ei ole kovin suurta valuuttaa, yleisellä tasolla. Mutta jos mies tykkää itse sellaisesta elämäntyylistä, niin ei sille mahda mitään. Pitäisi tehdä vaikka mitä, no mutta ei kuitenkaan muuttaa elämäänsä ja itseänsä miksikään tanssivaksi apinaksi, jos se ei tunnu omalta.
Kotona viihtyvässä miehessä ei ole sinällään mitään vikaa. Mutta kun ne naiset ei änkeä sinne miehen kotiin sitä miestä pokaamaan eikä se mies taas tykkää käydä missään missä naisia voisi tavata… niin ihan mahdoton yhtälö uusien ihmisten tapaamista ajatellen. Siis pakkohan sitä silloin on tehdä jotain muutakin kuin pelkästään istua kotona jos haluaa tavata jonkun. Miten mies voisi edes kuvitella rakastuvansa/ihastuvansa johonkin naiseen jos ei koskaan näe häntä missään IRL?
Miten te kotona viihtyvät miehet ihan oikeasti olette ajatelleet tapaavanne niitä potentiaalisia partnereita? Vai onko joku Tinder todella ainoa asia mikä tulee mieleen? Ja mitä tuo "vaikka tekisi mitä" oikein pitää sisällään? Mitä muuta nämä epätoivoiset miehet ovat tehneet paitsi laittaneet ilmon Tinderiin? Kun tähänastisista kommenteista se ei käy mitenkään selville. Miestenhän pitäisi kuulemma olla ratkaisukeskeisiä. Nyt niitä ratkaisuja kehiin miehiltä kiitos!
Ainoat joilla on ongelma asian kanssa ovat naiset. Ei ole ongelmaa korjattavaksi.
Kaikki ketjut joissa asiasta puhutaan ovat naisten ulvontaa.
Vieläkö joku ihmettelee miksi jotkut miehet ei saa naista "vaikka tekisi mitä"? :D :D :D
Kun ne ei itse asiassa tee mitään muuta kuin vollottaa ja syyttää naisia.
Tän keskustelun voinee lopettaa tähän.
Niin voi, täysin samaa mieltä. Sitä ei olisi tarvinnut edes aloittaa.
Mutta halusitte päästä solvaamaan miehiä.
Se jolle vastasit, naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää miksi naiset saavat kenet haluavat, kun miehet joutuvat olemaan yksin ja silti molempia on melkein saman verran.
Mulla on yksi teoria monista, joka tuskin on suosittu nykyaikana enää. Piti paremmin paikkaansa männä vuosikymmeninä.
Nainen on se, joka kantaa suuremmat riskit. Pitää valita puoliso, joka kantaa tai jakaa vastuun tarvittaessa.
Jos käy vahinko, nainen on sen mahansa kanssa 9 kuukautta, sen jälkeen minimissään 20 vuotta, ellei halua aborttia tehdä. Vastuuton mies pääsee, kuin koira veräjästä.
Jos käy vahinko sukupuolitaudin osalta, nainen yleensä saa ne oireet ja tulee kipeäksi, mies voi oireettomana huidella seuraavaan kukkaan.
Eli, pitää vähän katsoa, mikä mies on miehiään.
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Paineet saa helposti purettua kun vetäisee kätöseen.
Jos mies on kokeillut kaikenlaista naisten saamiseksi, niin voi olla liian päällekäyvä
Omasta näkökulmastani osa miehistä etsivät liian vaativaa naista ja ovat hyvin epäkunnioittavia naisille
Sitten vaan on niitä tapauksii kun ei vaan kaikki palaset loksahda paikalleen, kyllä jonkun naisen moni mieskin saa, kunhan ei oo liian vaativa
Kannattaa vaan muuttaa omaa ajatusmaailmaa
Onko se miesten solvaamista, jos kertoo naisnäkökulman mitä voisi tehdä toisin jossakin tapauksissa? Miksi kysyä, miksi miehet jää yksin, ellei kestä vastauksia ja ehdotuksia tähän kiperään yhteiskunnalliseen ongelmaan? Jokaisella on kai aiheesta ihan eri mielipide.
Miehiä ei saa ”solvata” ( antaa vinkkejä), niin oikea vastaus on sitten vissiin, että miehet jää yksin, koska naiset on kuspäitä. Siinä se. Se on hyvä vastaus. Naiset on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska niillä on huono asenne. Joitakin kertoja kenties yrittäneet ja kun ei ole onnistunut niin muuttuvat katkeriksi ja oravanpyörä on valmis.
Jotkut eivät taas ole välttämättä edes kokeilleet vaan naisten pitäisi pyöriä jaloissa automaattisesti. Tai sitten nostavat naiset jollekin jalustalle tai vastaavasti ovat vihaisia ja vaativia, tämä kaikki karkottaa kyllä naiset.
En voi käsittää miten voi heittäytyä passiiviseksi elämässään vain siksi ettei ole naista. Missä oman arvon tunne? Missä muut mielenkiinnon kohteet? Tällänen myös karkottaa jokaisen koska tulee olo että on toisen elämän ainoa tukipilari, ei kukaan halua sellaista vastuuta toisesta. Tosi vastenmielistä.
Sitä kutsutaan luonnonvalinnaksi. Ällöttävät karsiutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää miksi naiset saavat kenet haluavat, kun miehet joutuvat olemaan yksin ja silti molempia on melkein saman verran.
Se on helppo selittää. Naiset eivät saa kenet haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tästä asiasta osaisi keskustella ne ihmiset ketkä on ikisinkkuja tai ne ketkä on ollut sinkkuna useita vuosia.Niin heillä itse asiassa olisi se paras kokemus siitä. Eikä ihmiset ole niin tyhmiä, etteikö he itse todella tiedä mihin heidän saumat karahtaa kun he tavoittelevat romanttisia suhteita.
Todella moni yksinäinen sinkkumies osaa sanoa, että he eivät vain ole kovin meneviä ja elä jännittävää mielenkiintoista elämäntyyliä, että kiinnostaisi naisia. Kotona viihtyvä rauhallinen mies kun ei ole kovin suurta valuuttaa, yleisellä tasolla. Mutta jos mies tykkää itse sellaisesta elämäntyylistä, niin ei sille mahda mitään. Pitäisi tehdä vaikka mitä, no mutta ei kuitenkaan muuttaa elämäänsä ja itseänsä miksikään tanssivaksi apinaksi, jos se ei tunnu omalta.
Kotona viihtyvässä miehessä ei ole sinällään mitään vikaa. Mutta kun ne naiset ei änkeä sinne miehen kotiin sitä miestä pokaamaan eikä se mies taas tykkää käydä missään missä naisia voisi tavata… niin ihan mahdoton yhtälö uusien ihmisten tapaamista ajatellen. Siis pakkohan sitä silloin on tehdä jotain muutakin kuin pelkästään istua kotona jos haluaa tavata jonkun. Miten mies voisi edes kuvitella rakastuvansa/ihastuvansa johonkin naiseen jos ei koskaan näe häntä missään IRL?
Miten te kotona viihtyvät miehet ihan oikeasti olette ajatelleet tapaavanne niitä potentiaalisia partnereita? Vai onko joku Tinder todella ainoa asia mikä tulee mieleen? Ja mitä tuo "vaikka tekisi mitä" oikein pitää sisällään? Mitä muuta nämä epätoivoiset miehet ovat tehneet paitsi laittaneet ilmon Tinderiin? Kun tähänastisista kommenteista se ei käy mitenkään selville. Miestenhän pitäisi kuulemma olla ratkaisukeskeisiä. Nyt niitä ratkaisuja kehiin miehiltä kiitos!
Ainoat joilla on ongelma asian kanssa ovat naiset. Ei ole ongelmaa korjattavaksi.
Kaikki ketjut joissa asiasta puhutaan ovat naisten ulvontaa.
Öh elämäänsä täysillä elävät tyytyväiset naiset itkevät kun joku mies ei löydä naista.......? Epäilen vahvasti :,D
Itkevät? Ehei, tässä ketjussa raivotaan kuinka paskoja miehet ovat.
Tulkitsitko ulvonnan itkuksi?
Oletko vähän draamaan taipuvainen? :,D oikein raivotaan.. vai niin..
joo, oon :D :D :D
:D :D
:D
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen ajatellut tätä niinkin, että olisi hyvä että lapsella olisi vastakkaista sukupuolta oleva sisarus, ja ikäero olisi vaikka max viisi vuotta. Siinä tottuisi jo lapsesta saakka siihen vastakkaiseen sukupuoleen, luontevasti. Tai jos ei sisarusta, niin vaikka serkku, jonka kanssa oltaisiin säännöllisesti tekemisissä.
Totta. Tämä johtaisi nimittäin siihen, että miehelle nainen ei olisi sitten niin ihmeellinen otus, kun on nähnyt tyttöjä lapsesta saakka.
Täten mies ei tule nostamaan naista jalustalle, kun on nähnyt siskonsa kautta että naiset eivät ole mitään jumalattaria vaan paskovat ja haisevat ja ovat ärsyttäviä, jne.
Moni naiseton mieshän todella uskoo aikuisenakin, että naiset eivät paskanna. Se osaltaan nostaa naiset jalustalle, ja tällainen jalustalla naisia pitävä mieshän on naisille hyvin etova.
Ei naisia jalustalla pitävä mies ole etova. Jos nainen on ihastunut mieheen, niin on vaan ihanaa, että mieskin palvoo häntä. Seksikin on silloin yleensä hyvää, jos mies on halukas oppimaan.
Se voi olla ongelma, jos mies ei ole realistinen ja naisellekin tulee paineita näyttäytyä aina täydellisenä, ettei miehen maailmankuva romahda. Esim. jos mies ei hahmota, että nainen ilman meikkiä on eri näköinen kuin meikin kanssa, niin nainen saattaa joutua silottelemaan miehelle asiaa, ettei mies jätä, kun totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikot sosiaaliset taidot, seksuaalinen epävarmuus. Jotkut miehet eivät vain osaa viedä kommunikaatiota romanttis-eroottiselle tasolle ja ovat jopa sokeita naisten hienovaraisille vihjeille. Nainen sitten pian kylmenee, vaikka olisi aluksi ollut kiinnostunutkin. Jos mies ei osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se on yleensä voi voi. Tai sitten heikot sosiaaliset taidot näkyvät tökeröinä yliyrittämisinä.
Tässä olennainen asia.
Vaikka naiset larppaavatkin vahvoina ja tasa-arvoisina, tosiasiassa he haluavat 20-lukua. Mies tekee aloitteen ja suorittaa soidinmenot, nainen on haluttava saalis joka menee vahvimman virran mukana.
Mies jää yksin jos ei osaa tai halua tätä roolia ottaa, tai jos on ottanut naisten puheet todesta ja kuvittelee ettei välttämättä tarvitsekaan.
Eli sinä haluat heitäytyä passiviseksi objektiksi ja itket tasa-arvon perään kun kukaan ei jaksa vätystä. Kritisoit naisia käytöksestä joka on oma haaveesi. Tekopyhää.
Missä sanoin että haluan heittäytyä passiiviseksi objektiksi? Jos puhutaan tasa-arvosta, yleensä se ymmärretään siten että molemmat ovat aloitteellisia.
Mutta paljastit viestilläsi kuinka naiset ajattelevat.
Lainaamani viesti jossa sanottiin että miehen kuuluu ottaa ohjat, sai 177-8 yläpeukkua.
Kun joku ehdottaa että jospa molemmat olisivat yhtä aktiivisia, on naisen silmissä sitä että mies on vätys (hassua ettei nainen ole vätys jos odottaa miehen ottavan ohjat, huom).
Tässä sinulle salaisuus: nainen ei ole mies, eikä mies ole nainen. Usein heteronaiset viehättyvät miehekkäistä miehistä ( ei pelkästään ulkonäkö) ja Heteromiehet naisellisista naisista. Noniin, nyt olet taas viisaampi.
Jos miehekkyys on aloitteellisuutta ja ohjien käsiin ottamista, mitä se naisellisuus on?
Ja älä vain sano että no sitä että nainen ei tee aloitetta, koska miesten enemmistö selkeästi toivoo naiselta aloitteellisuutta, eivätkä he itse nauti saalistamisesta.
Naisellisuuden pitää siis olla jotain mikä miellyttää miehiä, ei jotain mikä miellyttää naisia itseään koska ei tarvitse tehdä jotain mikä ei huvita.
Usein miehet pitävät siroista naisista jotka ”tarvitsevat” miestä johonkin, mieluusti myös pienempipalkkainen kuin mies, huolehtiva luonne ja naisellinen käytös ja eleet. Vai onko monen miehen toivelistalla iso ja Raamikas justiina, joka viljelee kirosanoja ja nauraa röhöttää nuuskahuulessa? Miestä hän ei tarvitse ei niin mihinkään, eikä ainakaan kiinnosta yhtään huolehtia sellaisesta millään tasolla!
Pari juttua:
1) huolehtiminen on dominoivaa, ei alistuvaa
2) kyllä monen miehen toivelistalla on nimenomaan aloitteellinen, vahvatahtoinen ja seksuaalisesti assertiivinen nainen
3) monet tykkää isokokoisistakin naisista, vaikka monet jotka tykkää eivät välttämättä ole sitä lähestyvää tyyppiä vaan toivovat aloitetta naiselta
4) dominoivilla naisilla on ihan helvetisti vientiäEn ole puhunut mistään alistumisesta, vaan siitä että moni mies pitää naisesta joka on huolehtiva, koska se on naisellista. Okei, eli sinusta moni mies valitsisi Justiinan, olen erimieltä, mutta okei.
Varmaan noin, kun olet kehittänyt Justiinan karikatyyrin nimenomaan kaikkien sinusta vastenmielisten piirteiden yhdistelmäksi. Koitin selittää alistumisen ja huolehtimisen olevan vastakohtaisia, koska oikeassa elämässä nuo piirteet ei klusteroidu niinkuin luulet, sirot sievät huolehtivat herkät miestä tarvitsevat naiset yhtäällä, isot rumat häijyt itsekkäät itsenäiset miesvihaaja-pirttihirmujustiinat toisaalla. Ne klusteroituu niin, että äidillisesti mieheen suhtautuvat naiset yhtäällä, ja isällistä suhtautumista odottavat naiset toisaallla. Toinen huolehtii, toinen tarvitsee. Toinen johtaa, toinen seuraa. Vastakohdatkaan ei tietenkään sulje toisiaan pois koska ihmiset on mutkikkaita ja ristiriitaisia, mutta kun katsotaan yleistyksiä ja taipumuksia, niin ne menee huomattavasti enemmän näin kuin sun kaikki erilaiset vastakohtaisetki naiselliset hyveet-kaikki erilaiset vastakohtaisetkin naiselliset paheet.
Oletko useinkin tavannut erittäin kaunista naisellista naista joka käy tekemässä tiheään aloitteita miehille? Tai kouvolatukkaista räkänauravaa pirkkoa joka olisi parisuhteessa alistuva? Et, koska ihmiset usein ovat tietyntyyppisiä ja se heijastuu myös ulkonäköön. Sitä haluat siis ns. Täydellisen naisen, jossa on juuri kaikki ne piirteet joista itse pidät, eikä mitään mistä et niin pidä? Ja tämän naisen pitäisi tulla vielä tekemään SINULLE aloite? Jaa.. no, saahan sitä unelmoida.
Eli väität ettei nainen voi olla kaunis ja aloitteellinen?
Varmaan kuitenkin mies voi olla komea ja aloitteellinen? Tai rikas ja mukava? Tai peräti kaikkia kolmea?
Mutta naiselta ei ole kohtuutonta vaatia kaikkea. E-hei. Sellainen nainen on mahdottomuus, mielikuvitusolento.
Kauniin naisen et tarvitse olla aloitteellinen jollei kyseessä ole miesmalli joka on jo miljonääri.
tavis+tavis? Naisen ei tarvitse kuin odottaa ja hän tietää sen
Hei ihan tosissaan! Jokin on estänyt lähtemästä tavoittelemaan paljon laadukkaampaa naista. Mikä moinen syy on mahtanut olla? Ajattele, jos jokainen olisi viime kesänä kun tilanne oli vielä vakaa lähtenyt Thaimaahan tai Latviaan olisi poikkeuksellisissa oloissa nyt varsin tyytyväisiä miehiä. Sen sijaan, av täyttyy jälleen täyslaidallisesta kitkerää sontaa. Selitä tämän homman hedelmällisyys, tahdon tosissani kuulla syyn tälle.
Itse olen vittuilemassa täällä ap:lle ja muille naisille jotka ruotivat miksi MIES JÄÄ YKSIN ja vastaus teillä on: koska MIES ON NIIN PASKA
Selitä tuon hedelmällisyys.
Oikeasti, miksi sinä olet tässä ketjussa?
Noita yksinäisiä miehiä ollaan yritetty auttaa av:lla, suomi24:sessa ja muutamissa Facebookin ryhmissä _tuloksetta_
Sille on syynsä mikseivät kaikki pariudu. Toisilla tietoinen valinta, ja kuten huomata saattaa osalla passiivisuudesta johtuvaa.Mitä v*ttua sä selität? Täälläkään ei tehdä muuta kuin oteta joukko miehiä ja aleta haukkumaan niitä. Ap ei pyydä apua itselleen, hän alkoi ruotimaan mikä v*ttu noissa reppanoissa on vikana. Ja te liitytte innolla mukaan.
Siisti suutasi. Passiivisuus on iso virhe ja kuuluu sosiaaliseen kyvyttömyyteen. Osataan kyllä pyytää apua tekemättä kuitenkaan mitään itsensä eteen eli odotetaan muiden tekevän asiat itsensä puolesta.
Haluatko siis sanoa että naiset ovat keskimäärin sosiaalisesti kyvyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerrot 7tuossa aloituksessa aivan selvästi, miksi jotkut miehet eivät viehätä naisia vaikka mikä olisi.
Jos pelkkä naisenpuute saa miehen syrjäytymään kuvaamallasi tavalla, kyseessä on niin uskomattoman heikolla luonteella ja olemattomalla selkärangalla varustettu nilviäinen, ettei sitä sovi edes miehen nimellä kutsua.
Aikuiset ihmiset sukupuolesta riippumatta luo itse oman elämänsä ja onnensa. Jos tarvitsee toista sukupuolta motivoituakseen edes itsensä elättämiseen, on täysin arvoton ihmisen irvikuva.
Sitten on aika moniakin naisia jotka ovat lähinnä arvottomia ihmisen irvikuvia.
Tunnen monia jotka lähinnä ajelehtivat ilman tavoiteita, mutta sitten sulhanen tuli ja hurmasi, maksoi leijonan osan kämpästä ja nämä naiset pelastuivat huuhaakursseilta kotiäideiksi.
Tunnen myös monia joiden kaveripiirit ja sosiaalinen asema ovat tulleet täysin miehen siivellä. Mies on se menestyneempi, coolimpi, suositumpi ja sosiaalisesti aloitteellisempi. Itse asiassa tunnen todella monia näitä. Nainen oli täysi nobody ennen pariutumista, mutta toimarin/semitunnetun muusikon tms parina onkin kavereita, bileitä, somesuosiota ja vaikka mitä.
Sen sijaan en tunne ainuttakaan pari jossa nobody-mies paransi sosioekonomista asemaansa olennaisesti naisen ansiosta.
Oikeasti, ilman parisuhteita nuo syrjäytymis- ja työttömyystilastot näyttäisivät erilaisilta. Luuserinaiset usein pelastuvat miesten ansiosta, kun taas luuserimiehiä ei pelasta kukaan.
Minun ex- mies. Yritti vielä loppurahastusta, mutta minulla oli hyvä juristi.
Vierailija kirjoitti:
Mua pisti aloituksessa silmään "vaikka tekisi mitä".
Mitä varsinaisesti tarkoitat tai olet tehnyt?En usko, että sellainen mies jää yksin, joka
- sivistää itseään
- pitää huolta kropastaan
- on avoin uusille asioille
-on keskustelutaitoinenKaikkia yllämainittuja taitoja voi harjoitella ja kehittää.
Yleensä ne jotka jää yksin, ovat syrjäytyneitä, kouluttautumattomia luusereita.
Olen lähtökohtaisesti samaa mieltä mutta jokin tässä kuitenkin vaivaa. En näe maailmaa ja elämää kuitenkaan sellaisena automaationa että juuri mikään takaisi mitään. Niinpä olisi varovainen sanomaan mitään ihmisestä joka on pariutunut tai ei ole pariutunut. Ainakaan mitään pysyvää, kohtalonomaista. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Tuossa on siis vaarana sama ajattelu jonka jotkut liittävät taloudelliseen menestykseen tai kurjuuteen. Jos olen menestynyt ajattelen sen johtuvan ominaisuuksistani. Ja toisinpäin. Ulkopuolinen näkee sattumukset ja epävarmuudet. Toivoisin että näin myös pariutumiskeskusteluissa. Kukaan ei voi taata kenellekään onnistumisia pariutumisissa. Taloudessa ei ole takuuvarmoja tuottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on kirjastoissa, kaudilla, turuilla, toreilla, kahviloissa? Miksi missään noista paikoista ei kukaan nainen koskaan mene tekemään miehelle tuttavuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa naista, voisiko opetella olemaan a. Itsensä kanssa ensin b. Lähestymään naista ”oikein”.
Ympäristöäni seuraamalla olen huomannut useamman ns syrjäytyneen oloisen miehen, jonka uskoisin olevan ihan jees tyyppi ajan kanssa, lähestyvän naisia perin kummallisella tavoilla.
Saatetaan seurailla, stalkkailla, tuijotella. Kyllä se voi olla yhden kerran hellyttävää, mutta pitkään jatkuessa lähinnä erittäin karmivaa ja tasan tarkkaan kartoittaa jokaisen naisen.
Sitten, jos mies lopulta saa aikaiseksi lähestyttyä aikansa kriippailtuaan, nainen tuottaa tälle armottoman pettymyksen, kun ei vastaakaan sitä kuukausitolkulla miehen mielessä rakennettua haavenaista. Onkin ihan tavallinen ihminen, eikä joku haavekeiju, jonka suusta valuu siirappia. Sitten mies yleensä loukkaantuu- naiselle.
Ihan jokainen nainen ei vaan jaksa olla niin kärsivällinen ja huomioonottava ja opettavainen, mitä tälläinen mies vaatii.
Eli ne perus sosiaaliset taidot on hyvä osata.
No tuohan kuulostaa tyypilliseltä naisten tavalta lähestyä miehiä. Silloin harvoin kun naiset niin tekevät.
Miehiä tarkkaillaan, stalkataan somessa, rakennetaan haavekuva prinssistä.
Sitten lopulta rohkaistutaan tekemään "aloite". Tietysti mahdollisimman epäselvällä tavalla, jotta voidaan suojautua mahdollisilta pakeilta vetämällä kiinnostuksen osoitus takaisin. Ja jos mies ei välittmästi kiinnostu, ota ohjia käsiinsä ja valloita määrätietoisesti naista, nainen luovuttaa ja ilmoittaa foorumilla ettei koskaan kannata lähestyä miehiä.
Naiset siis vihaavat miestä jonka puuteelliset sosiaaliset taidot ovat samanlaiset kuin tyypillisellä naisella. Katsos kun sosiaalisiin taitoihin kuuluu myös rohkeus ja peräänantamattomuus - asiat joita te naiset vaaditte miehiltä.
Edelleen heteronaiset usein kiinnostuvat miehekkäistä miehistä.
Keskustelu kiertää hiukan kehää mutta "miehekkyydelle" ei liene yleispäteviä määritelmiä ja arjen seuranta todistaa, että monet viehättyvät jopa melko feminiinisistä miehistä.
Tämä on aika luontevaa. Hatusta vetäisty arvioni on, että noin neljännes väestöstä on sukupuolensa korostetun karikatyyrisiä edustajia. Jos sitäkään. Olisi tietysti helppo todeta että pidän naisellisista naisista mutta en ole itse asiassa lainkaan varma. Ehkä pidänkin joissa on miehisiä piirteitä. Elokuvien naishahmot olivat hyvin pitkään aika karikatyyrisiä ja aivan sietämättömiä. Oletan että hahmot on kirjoitettu jonkun intialaisen tai amerikkalaisen miehen naismakua hyväilemään. Suomalainen nainen ei niin konservatiivisen naisellisena on paljon paljon otollisempi. Miesten naismaku onkin hyvin heterogeeninen.
ohis
Rohkeus, riskien otto, peräänantamattomuus ja tietty röyhkeys ovat hyvin miehekkäitä piirteitä ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miesten solvaamista, jos kertoo naisnäkökulman mitä voisi tehdä toisin jossakin tapauksissa? Miksi kysyä, miksi miehet jää yksin, ellei kestä vastauksia ja ehdotuksia tähän kiperään yhteiskunnalliseen ongelmaan? Jokaisella on kai aiheesta ihan eri mielipide.
Miehiä ei saa ”solvata” ( antaa vinkkejä), niin oikea vastaus on sitten vissiin, että miehet jää yksin, koska naiset on kuspäitä. Siinä se. Se on hyvä vastaus. Naiset on tyhmiä.
Miksi kysyä? Mitä ajattelet ketjusta jossa miehet alkavat pohtimaan mikä sinkkunaisissa on vikana.
Tämä ketju on naisten aloittama ketju jolla on tasan yksi funktio: luetella miesten vikoja.
Mies ei siis ole kysynyt mitään liittyen tähän "kiperään yhteiskunnalliseen ongelmaan"
Mitä sinä pitäisi all-male panelista jossa maallikot pohtivat mikä hitto synnytyspelkoisia naisia vaivaa? Nousisko niskakarvat pystyyn? Entä aborttikeskustelut, miehet ovat varsin päteviä puhumaaan siitä, kas kun se ei heitä koske mutta kyllä ne silti osaa mielipiteensä kertoa.
Arvostatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on kirjastoissa, kaudilla, turuilla, toreilla, kahviloissa? Miksi missään noista paikoista ei kukaan nainen koskaan mene tekemään miehelle tuttavuutta?
Menee kyllä.
Kannattaa muistaa, että kaikilla nisäkäslajeilla naaraat päättävät mitkä geenit ovat jatkamisen arvoisia ja mitkä eivät.
Jos uros siis ei kelpaa naaraille, se johtuu todennäköisesti ulkonäöstä joka kielii huonoista geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät ole mitään seuranhakupaikkoja. Olisi tosi vaivaannuttavaa jos joku tuntematon yrittäisi "lähestyä" esim. silloin kun olen yksin kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska se ei ole naisten homma
Keskustelu kiertää hiukan kehää mutta "miehekkyydelle" ei liene yleispäteviä määritelmiä ja arjen seuranta todistaa, että monet viehättyvät jopa melko feminiinisistä miehistä.
Tämä on aika luontevaa. Hatusta vetäisty arvioni on, että noin neljännes väestöstä on sukupuolensa korostetun karikatyyrisiä edustajia. Jos sitäkään. Olisi tietysti helppo todeta että pidän naisellisista naisista mutta en ole itse asiassa lainkaan varma. Ehkä pidänkin joissa on miehisiä piirteitä. Elokuvien naishahmot olivat hyvin pitkään aika karikatyyrisiä ja aivan sietämättömiä. Oletan että hahmot on kirjoitettu jonkun intialaisen tai amerikkalaisen miehen naismakua hyväilemään. Suomalainen nainen ei niin konservatiivisen naisellisena on paljon paljon otollisempi. Miesten naismaku onkin hyvin heterogeeninen.
ohis