Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemus joka vetää puoleensa vihaa??

Vierailija
30.03.2020 |

Eli siis millainen olemus voi olla ihmisellä, joka vetää puoleensa vihanpurkauksia jopa tuntemattomilta?
Naapurilta hississä, opettajilta, luokkakavereilta, työkavereilta, kavereilta, tutuilta, deittikumppaneilta..... eli siis lähes tulkoon laajasti eri ihmisiltä?

Mietin, että mistä tällanen voi johtua että oon viimiset vuodet vetäny puoleeni ihmisten vihaa jotka on purkautunu esim. vihamielisinä purkauksina muhun, vaikkei oltais edes tunnettu kunnolla.

Muilla tietoa tai kokemuksia?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tarkoituksella huomioida ketään    random vastaantulijaa. Sehön tarkoittaisi,  että hänen pitäisi tietää jotain kyseisestä henkilöstä tai ainakin sitten joku syy miksi huomioi juuri  jonkun tietyn henkilön.

Jä jos on mukana jossain kampanjassa  kuten: Bongaa  tämä henkilö, ei sitä tiedä kukaan muu kun tuo henkilö  itse, onko tuollaisessa mukana  tai  ei.

Vaikka ei tekisi mitään muuta, kun katsoo kyseistä henkilö niin tarkoittaisi tuo sitä, että on kuitenkin löhtenyt maalittamaan,  jotta kohtaisi juuri jonkun tietyn henkilön? 

Ainoastaan  Gang stalking  toiminnassa, olen kuullut tuollaisesta? 

Muutenhan ihan absurdi ajatus, että  joku ajattelisi  jotain jostain  randomista vastaantulijasta ta huomioisi, että tuossahan tuo? .

Yhtä absurdi on ajatus että  joku lähtisi seuraamaan tai maalittamaan   jotain henkilöä? Ihan absurdi ajatus.

En usko tuollaiseen, ellei joku pyytäisi  tuollaiseen mukaan. En lähtisi mukaan, mutta silloin tietäisin, että tuollaista on. 
Gang stalking toiminnasta olen lukenut netistä. Melko karua toimintaa. 

Vierailija
62/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista! Mulla on sama juttu, kuin itse olisin kirjoittanut :,( . Mikä on kun ärsytän erityisen paljon vastaantulevia? Olen hyvin käyttäytyvä, kävelen aina oikein, huomioin muut.

Miehet varsinkin ärsyyntyvät.

Asun Helsingissä, ikä 29. 10v sitten oli kiva ja rento meininki, nyt vihamielinen.

Vastasit juuri miksi. Oletat että kaikki ovat sinusta kiinnostuneita. Mitä jos ajattelisit niin että tuolla ihmisellä on varmasti elämässä jotain, miksi on ärtyisä. Itserakkaus jota et osaa peitota.

Oletko katsonut uutisia, nyt monella on paljon huolia johtuisiko siitä yleinen nyrpeys. Luultavasti et osaa olla läsnä ihmisille vaan keskityt vain siihen mitä muut sinusta ajattelevat, ajattelematta ollenkaan että niillä muilla voisi olla muitakin murheita kuin sinä.

Siis häh? Jokin ei nyt stemmaa? Miksi joku tuntematon ajattelisi  jostain  tuntemattomasta jotain  erityistä?

Jos ei edes mitään sanaharkkaa ole, niin mistä  tiedetään, koska joku tuntematon on ärsyyntynyt jostain henkilöstä tai jopa  vihainen. 

Pienistä  eleistä ei hirveän syviä päätelmiä kannata tehdä, vaikka  olemus olisi johonkin päin kuten voidaan sanoa, että oli nyrpeän, surullisen tai jonkun oloinen. Kovin vihaisenkaan ei voi olettaa kenenkään olevan pelkästään, jos on vakava tai nyrpeä. 

Eleistä näkee ja miten toimitaan. Kävellään tahallaan päin, ei väistetä, etuillaan, syljetään ja röyhtäillään kohdatessa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä joku päättelee jostain ihmisestä että ei ymmärrä, että muilla on huolia? 

Vierailija
64/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oon mä ennenkin ollut kuitenkin aikalailla sama ihminen, eikä tällasta vihaa oo ennen näkynyt ku mitä ehkä viimiset 4 vuotta... Ei mun naama oo mihkään vaihtunut ja tuntuu että tollasia ihmisiä on vaan enemmän ollut? :O ja mietin syytä.

Sama havainto että 4-5 vuotta on Suomessa ilmapiiri koventunut, katuveetuilu lisääntynyt ja paljon.

Sama huomio. Ikävä ilmapiiri nykyisin. 

Vierailija
65/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi tarkoituksella huomioida ketään    random vastaantulijaa. Sehön tarkoittaisi,  että hänen pitäisi tietää jotain kyseisestä henkilöstä tai ainakin sitten joku syy miksi huomioi juuri  jonkun tietyn henkilön.

Jä jos on mukana jossain kampanjassa  kuten: Bongaa  tämä henkilö, ei sitä tiedä kukaan muu kun tuo henkilö  itse, onko tuollaisessa mukana  tai  ei.

Vaikka ei tekisi mitään muuta, kun katsoo kyseistä henkilö niin tarkoittaisi tuo sitä, että on kuitenkin löhtenyt maalittamaan,  jotta kohtaisi juuri jonkun tietyn henkilön? 

Ainoastaan  Gang stalking  toiminnassa, olen kuullut tuollaisesta? 

Muutenhan ihan absurdi ajatus, että  joku ajattelisi  jotain jostain  randomista vastaantulijasta ta huomioisi, että tuossahan tuo? .

Yhtä absurdi on ajatus että  joku lähtisi seuraamaan tai maalittamaan   jotain henkilöä? Ihan absurdi ajatus.

En usko tuollaiseen, ellei joku pyytäisi  tuollaiseen mukaan. En lähtisi mukaan, mutta silloin tietäisin, että tuollaista on. 
Gang stalking toiminnasta olen lukenut netistä. Melko karua toimintaa. 

Täysin turha englannista suomeksi huonosti käännetty tekoälyteksti, jossa mitätöidään toisten kokemukset. Olet jo jakanut tämän täysin saman tekstin aikaisemmin.

Vierailija
66/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös todella omituisia kohtaamisia, täysin tuntemattomat (erityisesti miehet) olleet todella aggressiivisia jostain ihmeen syystä? Eräs 6v poikakin täysin ex tempore alkoi väittää että haluan tapella kun istuin keittiön tuolilla kahvia juomassa. Myös vanha tuttu tuli vastaan kadulla ja halusi alkaa nyrkkeilemään keskellä katua täysin yllättäen? 

Vierailija
67/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tota jos tuntuu, että vihaisia purkauksia sattuu vain sinulle ja vähän joka suunnalta, niin voisiko syy löytyä peilistä? Sinä olet se ainoa yhdistävä tekijä noissa kohtaamisissa.

Et ehkä itse huomaa sitä, mutta saatat itse viestiä toisille jotenkin hyökkäävästi. Ehkä olet nyt jotenkin kuormittunut tai huonossa jamassa, loukattu tai väsynyt. Et ehkä hoksaa olevasi toisille ikävä ensin.

Oman kokemukseni mukaan ihmiset haluavat toisille ihmisille pääsääntöisesti hyvää. Ystävällinen kanssakäyminen johtaa ystävällisiin kohtaamisiin, joten niitä on omalla kohdallani ehkä 90% kaikesta. Ei sattumalta, vaan siksi, että pyrin itsekin olemaan ystävällinen ja joustava.

Mutta joskus sattuu kohdalle se tyyppi, josta näkee jo kauas, että hän on tottunut tappelemaan kaikesta ja kaikkien kanssa, piikit on jo valmiiksi pystyssä. Joskus ystävällisyys toimii silloinkin, mutta ei aina.

DING DING DING WE HAVE A WINNER! Alapeukkujen määrästä näkee, että totuus sattuu. On totta että jos suurin osa ihmiskontakteista on negatiivisia, ei kaikki muut ole väärässä.

Yleensä sellainen ylimielisyyden aura aiheuttaa ihmisissä negatiivisia tunteita. Usein kyse ei ole edes tietoisesta "vihaamisesta".

Ihminen on itse vastuussa käytöksestään, vaikka "vaistoasi" minkälaisia "auroja" toisessa ihmisessä. 

Vierailija
68/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ja inhoan työttömiä kelaelättejä. 

Vierailija
69/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista! Mulla on sama juttu, kuin itse olisin kirjoittanut :,( . Mikä on kun ärsytän erityisen paljon vastaantulevia? Olen hyvin käyttäytyvä, kävelen aina oikein, huomioin muut.

Miehet varsinkin ärsyyntyvät.

Asun Helsingissä, ikä 29. 10v sitten oli kiva ja rento meininki, nyt vihamielinen.

Kertomasi perusteella et vaikuta millään tavoin erityiseltä, tai sellaiselta johon kiinnitäisi mitään huomiota neljän ruuhkassa, saati että herättäisit tunnetiloja suuntaan tai toiseen. Ihan tavallisen tallaajan vaikutelman sinusta saa.

Vierailija
70/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nepsy, ylität muiden rajoja, puhut päälle, kontrolloit ja yrität olla vähän liian kiltti/auttavainen, läheisriippuvuutta? Muutamia syitä jotka voi ärsyttää monia. Myös hyvä ulkonäkö, jos toisella ei sitä ole. Kuten sanottu, joskus ihmiset ovat vain huonolla päällä ja joudut heidän kiukuttelunsa kohteeksi. Se on sen ihmisen omalla vastuulla, ei sinun. Myös mt-ongelmaiset voivat ottaa silmätikuksi ja ärhennellä, jos vaikutat turvalliselta kohteelta. Silloinkin, ei ole sinun syysi, vaan nillä ihmisillä on itsellään paha olo eivätkä ole oppineet tunnesäätelyä.

Vierailija
71/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tuntemattomat ihmiset tulevat haastamaan riitaa, tönitään, tukitaan tiet, käyttäydytään uhkaavasti, haukutaan jne.

Vierailija
72/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on voimakas tunne. Jos ihmiset vihastuvat sinulle, yleensä olet tehnyt jotain heille. Harva turhasta suuttuu. 

Käytäydytkö tökerösti?

Vierailija
73/73 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole liian kiltti, mutta näytän kyllä kiltiltä. :D

No mä olen kiltti. En näytä kyllä siltä. Kaikkea muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi