Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, jolla on trikoot jalassa vuoden joka ikinen päivä. Hän selittää sitä sillä, että saattaa mennä salille niin on kätevää että on jo trikoot jalassa. Menee siis töihin, kauppaan, treffeille, ihan minne vain trikoot jalassa. Mä en ymmärrä, miksei niitä voisi vaihtaa kuntosalin pukuhuoneessa. Ovat varmaan todella mukavat. Muuta syytä en keksi.
Mun miehen tytär on samanlainen. Hänellä on aina pyllytrikoot ja niissä lyllertää kesät, talvet. Kaverinsa ovat samanlaisia. On outoa, kun yhtäkkiä taloon paukahtaa lauma nuoria pyllytrikoissa. Jaloissa on urheilusukat ha Niken sandaalit. Talvellakin. Näin meillä maalla!
Vierailija kirjoitti:
perse pystyssä hautajaisiin...
toivottavasti edes mustat trikoot
Hautajaisiin voi laittaa sellaiset, joissa on hillittyjä pääkallokuvioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun näillä luuserimiehillä on tarve kontrolloida ja puuttua naisten pukeutumiseen. Se on ihan sama mitä nainen pukee, se ei näille ikineitsyille kelpaa. Pitäisi pukeutua naisellisesti, muttei liian paljastavasti. Pitäisi näyttää hyvältä muttei meikata liikaa, tai korostaa vartaloan liikaa. Sitten kun nainen pukee isoja telttoja päälleen, nainen on ruma ja tylsä.
Tosiasiassa näitä kyseisiä miehiä haittaa ainoastaan se, että ne kireissä trikoissa pyörivät timmit nuoret naiset eivät kiinnostu heistä. He saavat pelkkää silmänruokaa ja eivät koskaan pääse pukille. Kateellisia, itseensätyytymättömiä kulahtaneita vanhoja ukkoja ei kukaan trikoita käyttävä nuori ja kaunis nainen edes vilkaise. Joten inhotkaa ihan vapaasti naisten pukeutumista, se ei meitä pysäytä.Juuri näin.
Mutta itse sain kyllä hyvät naurut tästä ketjusta. Ihan uusi ajatus minulle että leggareita ei saisi käyttää!! Hah hah. Hajotkaa luuserimiehet! Itse käytän leggareita hautaan asti, ihan vaan kiusaksenne.
Joo, tää on kyllä hauskin ketju aikoihin. Kirjoitin kanssa laittavani kiusallani legginsit jotta kyttääjien maisemat pilaantuu, ja jo pelkästään se että suunnittelin noin tekeväni sai luuserimiesten alahuulen väpättämään. Olin kuulemma kiusaaja ja ilkeä ihminen kun ihan tahallani uhkaan laittaa legginsit päälleni kauppaan vaikka heitä häiritsee sellainen. Ja juu, sitten lisättiin se - heidän mielestään varmaan - naiselle pahin murjaus, olen selvästikin katkera sinkku ja vanhapiika joka ei saa miestä. :D :D :D Harmi vaan että joku poisti noi kommentit, olivat kyllä viihdyttäviä. Tietysti he kokivat kiusaamisena sen että en asianmukaisesti alkanutkaan hävetä ja peitellä isoa persaustani kuten heidän mielestään naisen kuuluu, vaan uhkasin leväyttää sen vieläkin paremmin näkysälle. Ehhei, mulla on nykyään rautainen itsetunto.
Olen sillä välin kehitellyt lisäpakotteita ja viimeisin kuningasidea on että en ainoastaan vedä leggareita ja napapaitaa päälle, alan myös twerkkaamaan Prisman tai Cittarin parkkipaikalla! Ja muutaman valitun lähikaupankin. Joten mielensäpahoittajat, teitä on varoitettu... nettiin vaan ostoksille, hus.
olet kyllä ällöttävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mun kotihousut ja jos poikkean nopeasti lähikaupassa niin en jaksa vaihtaa pöksyjä sen takia.
Mulla ne taas on lenkkihousut ja koska kauppaan on matkaa ja käyn siellä kävellen niin se on mulle (samalla myös) lenkki vaikka hien otankin pintaan vasta kotimatkalla.
Ja siis onhan kaupoissa iänkaiken käynyt vaikkapa näitä raksa/remppaukkoja ties missä betoninpölyisissä ja maaliroiskeisissa vaatteissaan eikä siitäkään, kuten ei pidäkään, ole kukaan valitusketjua av-palstalle avannut kuinka sellaisissa työvaatteisissa niiden prze näyttää huonolta.. Tai loppukesästä käy näitä ulkomaisia marjanpoimijoita ties missä ryöttikasoissaan ostamassa olutta, mutta en muista siitäkään ketjua nähneeni vaikka ei hekään mikään esteettinen ilmestys ole.
Mutta ei, naisten pitäisi valita trikoonsakin sen mukaan että prze näyttää herkulta jonkun kauppakuolaajan silmin.
Häh? Tässähän kritisoidaan sitä teidän perseen herutusta. Itse ne puette päällenne, me EI haluta nähdä niitä kaupassa tai missään!
Pro tip. Älä mulkkaa muita ihmisiä vaan keskity ihan vaan niihin kalja-ostoksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudenhalu. Se kiehtoo minua
Mukavuudenhalu ja laiskuus. Mahtavaa.
Eli nyt sitten nainen joka käy kaupassa kävellen onkin mukavuudenhaluinen ja laiska. Mahtavaa.
Arvatenkin tuota mieltä on mies, joka ajaa max 200m päässä olevaan lähikauppaansa autolla ostamaan olutta ja röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun näillä luuserimiehillä on tarve kontrolloida ja puuttua naisten pukeutumiseen. Se on ihan sama mitä nainen pukee, se ei näille ikineitsyille kelpaa. Pitäisi pukeutua naisellisesti, muttei liian paljastavasti. Pitäisi näyttää hyvältä muttei meikata liikaa, tai korostaa vartaloan liikaa. Sitten kun nainen pukee isoja telttoja päälleen, nainen on ruma ja tylsä.
Tosiasiassa näitä kyseisiä miehiä haittaa ainoastaan se, että ne kireissä trikoissa pyörivät timmit nuoret naiset eivät kiinnostu heistä. He saavat pelkkää silmänruokaa ja eivät koskaan pääse pukille. Kateellisia, itseensätyytymättömiä kulahtaneita vanhoja ukkoja ei kukaan trikoita käyttävä nuori ja kaunis nainen edes vilkaise. Joten inhotkaa ihan vapaasti naisten pukeutumista, se ei meitä pysäytä.Juuri näin.
Mutta itse sain kyllä hyvät naurut tästä ketjusta. Ihan uusi ajatus minulle että leggareita ei saisi käyttää!! Hah hah. Hajotkaa luuserimiehet! Itse käytän leggareita hautaan asti, ihan vaan kiusaksenne.
Oletpa ihana ihminen, oikein vaimomatskua.. NOT!
Nipottajien kanssa en ainakaan menisi naimisiin. LOL!
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin miesten verkkopaita.
Yhtä rumaa kyllä.
Mutta tuskin yksikään mies pukeutuisi verkkopaitaan mummonsa hautajaisiin, vrt yksi ketjun trikoopylly.
Vierailija kirjoitti:
Oijoijoi. On vaikeuksia pitää kämmenet taskussa. Tekisi mieli puristella tyttöjen väriseviä pakaroita ohuen trikoon läpi! 🤩
Olet ällöttävä. PIdä ne limaset kätesi kaukana musta. Mun pylly, mun oikeus!
Taas se on todistettu: naisten elämä pyörii oman perseen ympärillä. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Taas se on todistettu: naisten elämä pyörii oman perseen ympärillä. Kirjaimellisesti.
Mutta se ei riitä. Muittenkin elämän pitäisi pyöriä sen ympärillä! Katsokaa mua!!
Käytän pieruhousuja lähinnä kotona, leggareita en urheilutrikoita.
Urheilutrikoissa on ällöttävä nukka sisäpuolella ja liian leveä kuminauha vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.
Siis kyllä minä olen ainakin teinistä asti vetänyt ulos lähtiessä farkut tms. jalkaan ja jättänyt ne pieruverkkarit kotikäyttöön.
Minäkin olin joskus teininä tarkka. Nykyään prioriteetit on vähän eri, enkä viitsi nopeaa kauppareissua varten aikaa vaihtaa vaatteita.
Hyi. Sukkahousuissa kauppaan. Eikö tosiaankaan hävetä?
Vierailija kirjoitti:
"Trikoo on riskillä ruma
Rikoo on riskillä ruma.
Vierailija kirjoitti:
Spämmään pakkomielteisesti näitä aina kun olen lomilla suljetulta.
T. Pasi
😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.
Siis kyllä minä olen ainakin teinistä asti vetänyt ulos lähtiessä farkut tms. jalkaan ja jättänyt ne pieruverkkarit kotikäyttöön.
Minäkin olin joskus teininä tarkka. Nykyään prioriteetit on vähän eri, enkä viitsi nopeaa kauppareissua varten aikaa vaihtaa vaatteita.
Hyi. Sukkahousuissa kauppaan. Eikö tosiaankaan hävetä?
Eihän niitä vaatteita tarvi edes vaihtaa.
Jos kotona kuikuilee trikoissa ja tiukassa topissa, voi siihen päälle helposti heittää t-paidan tai mekon tai edes takin. Äääh, mutta kun pitää pukea kengätkin.. Niin vaivalloista..
On se naisen elämä niin vaivalloista kun vaatteitakin joutuu vaihtamaa kauppaa varten.
Muuten sitten niitä vaihdellaan ihan huvin vuoksi, jotta voidaan vähän peilalla, ja sovitellaan kaupassa tuntikausia.
Mikä teitä miehiä kiehtoo tarkkailla miten tuntemattomat naiset pukeutuvat? Eiköhän ole jokaisen oma asia.
Omaa naistanne voitte yrittää alistaa ja kontrolloida, mutta voi olla että sekään ei onnistu.
Mutta se asenne, että yritetään leimata naisia pukeutumisen takia on ihan ala-arvoinen piirre.
Itse en ainakaan haluaisi miestä, joka aliarvioi ja tekee pilaa naisista.
Jos jonkun pukeutuminen ei miellytä, siirrä katse muualle. Niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä miehiä kiehtoo tarkkailla miten tuntemattomat naiset pukeutuvat? Eiköhän ole jokaisen oma asia.
Omaa naistanne voitte yrittää alistaa ja kontrolloida, mutta voi olla että sekään ei onnistu.
Mutta se asenne, että yritetään leimata naisia pukeutumisen takia on ihan ala-arvoinen piirre.
Itse en ainakaan haluaisi miestä, joka aliarvioi ja tekee pilaa naisista.
Jos jonkun pukeutuminen ei miellytä, siirrä katse muualle. Niin helppoa.
olisikin noin helppoa. mutta kun teidän tarkoitus on tunkea se perse näkökenttään, niin te myös niin teette. käännän pääni, ja kas, siellä se perse on taas. jos ei sun, niin jonkun toisen.
Oijoijoi. On vaikeuksia pitää kämmenet taskussa. Tekisi mieli puristella tyttöjen väriseviä pakaroita ohuen trikoon läpi! 🤩