Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?
Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!
Kommentit (847)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.
Siis kyllä minä olen ainakin teinistä asti vetänyt ulos lähtiessä farkut tms. jalkaan ja jättänyt ne pieruverkkarit kotikäyttöön.
Minäkin olin joskus teininä tarkka. Nykyään prioriteetit on vähän eri, enkä viitsi nopeaa kauppareissua varten aikaa vaihtaa vaatteita.
Mulla ei ole vielä ikinä ollut niin kiire, että sen vuoksi olisin esitellyt peräpeiliäni julkisesti.
Mikä ero on tiukoilla farkuilla ja trikoilla, noin niinkuin takapuolen esittelyn näkökulmasta? Nykyfarkut on niin ohuita että monet trikootkin on paksumpaa kangasta.
Kävin kopsimassa sulle tuolta ketjun alkupuolelta:
Auttaisko nää kuvat hahmottamaan sitä eroa?
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1662/1831/products/WFLK4006-Performan…
https://ae01.alicdn.com/kf/Haf0575dad8ce44508007cd4564bab3273/TWTOPSE-N…Puhumattakaan sitten näistä
https://i.pinimg.com/originals/54/6e/cd/546ecd7a1d368e324f8d1efd57c01f5…Niin, trikoita ja farkkuja on erilaisia. Linkkaamasi farkut eivät edes ole mitkään kireät pillifarkut ja kuvakulmakin erilainen. Se mitä minä tarkoitan on esimerkiksi nämä: https://www.urheilujakone.fi/storage/product_images/4/tuotesivu__406205…
Vs nämä: https://images.bubbleroom.fi/data/product/240x348/bubbleroom-sandy-high…Molemmat ihan tavalliset oman vaatetyyppinsä edustajat. Miten suuri ero noilla nyt muka ihan oikeasti on?
Viimeisessä linkkaamassasi kuvassa oli toki alusvaatteeksi tarkoitetut leggingsit tai sukkahousut, joita kukaan normaalijärkinen ei ilman hametta käytä.
Yllättävän paljon niitä ei-normaalijärkisiä tuolla sitten pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaanhan mennään usein kotivaatteissa. Sama se mulle näkyykö pyllyn muodot, ei oo mun ongelma.
Siis kyllä minä olen ainakin teinistä asti vetänyt ulos lähtiessä farkut tms. jalkaan ja jättänyt ne pieruverkkarit kotikäyttöön.
Minäkin olin joskus teininä tarkka. Nykyään prioriteetit on vähän eri, enkä viitsi nopeaa kauppareissua varten aikaa vaihtaa vaatteita.
Mulla ei ole vielä ikinä ollut niin kiire, että sen vuoksi olisin esitellyt peräpeiliäni julkisesti.
Mikä ero on tiukoilla farkuilla ja trikoilla, noin niinkuin takapuolen esittelyn näkökulmasta? Nykyfarkut on niin ohuita että monet trikootkin on paksumpaa kangasta.
Kävin kopsimassa sulle tuolta ketjun alkupuolelta:
Auttaisko nää kuvat hahmottamaan sitä eroa?
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1662/1831/products/WFLK4006-Performan…
https://ae01.alicdn.com/kf/Haf0575dad8ce44508007cd4564bab3273/TWTOPSE-N…Puhumattakaan sitten näistä
https://i.pinimg.com/originals/54/6e/cd/546ecd7a1d368e324f8d1efd57c01f5…Niin, trikoita ja farkkuja on erilaisia. Linkkaamasi farkut eivät edes ole mitkään kireät pillifarkut ja kuvakulmakin erilainen. Se mitä minä tarkoitan on esimerkiksi nämä: https://www.urheilujakone.fi/storage/product_images/4/tuotesivu__406205…
Vs nämä: https://images.bubbleroom.fi/data/product/240x348/bubbleroom-sandy-high…Molemmat ihan tavalliset oman vaatetyyppinsä edustajat. Miten suuri ero noilla nyt muka ihan oikeasti on?
Viimeisessä linkkaamassasi kuvassa oli toki alusvaatteeksi tarkoitetut leggingsit tai sukkahousut, joita kukaan normaalijärkinen ei ilman hametta käytä.
Yllättävän paljon niitä ei-normaalijärkisiä tuolla sitten pyörii.
Ai missä? En minä ole nähnyt tuommoisia kuin muutamalla selvästi vähän mt-tapauksella.
Luulisi, että tässä ajassa nainen voisi pukea päälleen jo mitä tahansa ilman laajamittaista, koko yhteiskunnan taholta tulevaa paheksuntaa.
Trikoot ovat kivantuntuiset päällä. Ne ovat joustavat, mutta samalla puristavat ylimääräisen vatsamakkaran sisäänsä. Oma pyllyni ei ainakaan näytä hyvältä trikoissa, mutta käytän niitä silti. Mitä väliä? Minun on ainakin vaikea löytää istuvia farkkuja, jotka samaan aikaan olisivat joustavat ja pitäisivät muotonsa ja esim vyötärön tiukkuuden. Trikoissa vyötärö pysyy aina siellä, missä haluan sen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tässä ajassa nainen voisi pukea päälleen jo mitä tahansa ilman laajamittaista, koko yhteiskunnan taholta tulevaa paheksuntaa.
Trikoot ovat kivantuntuiset päällä. Ne ovat joustavat, mutta samalla puristavat ylimääräisen vatsamakkaran sisäänsä. Oma pyllyni ei ainakaan näytä hyvältä trikoissa, mutta käytän niitä silti. Mitä väliä? Minun on ainakin vaikea löytää istuvia farkkuja, jotka samaan aikaan olisivat joustavat ja pitäisivät muotonsa ja esim vyötärön tiukkuuden. Trikoissa vyötärö pysyy aina siellä, missä haluan sen olevan.
No tuosta:
https://images.bubbleroom.fi/data/product/240x348/bubbleroom-sandy-high…
kun nää on kuulemma ihan sama asia kuin trikoot.
On ainakin takataskut vähän peittämässä sitä berberiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on sukkiksilla ja trikoilla? Sukkiksethan peittää jalkaterätkin, ihan hyvin niilläkin voi mennä kauppaan!
Sukkikset on alusvaate. Trikoot tarkoitettu käytettäväksi sellaisenaa mm salille/lenkille/hiihtämiseen/pyöräilyyn... you name it.
et sä edes erota paksuja sukkiksia trikoista
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, miehelläkin voi näkyä käsivarsi. Ja mieskin on voinut jättää mukavat vaatteet päälle. Aivan kauheaa kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
"Mukavat jalassa", kun kireät pöksyt puristuu syvälle persvakoon asti. Sori, mutta hankala uskoa tuota näin löysissä ja mukavissa pöksyissä viihtyvänä.
Ilmeisesti oot lyttypylly, jolta koko persvako puuttuu. Yrität hämätä lökäreillä itelles vähän gluteus maximusta.
Spämmään pakkomielteisesti näitä aina kun olen lomilla suljetulta.
T. Pasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuosta:
https://images.bubbleroom.fi/data/product/240x348/bubbleroom-sandy-high…kun nää on kuulemma ihan sama asia kuin trikoot.
On ainakin takataskut vähän peittämässä sitä berberiä.
En voisi pitää noin epämukavia housuja, ei tulisi mieleenkään. Pitää olla ohuehkoa, joustavaa puuvillaa, muuta materiaalia en voi käyttää. Muutenkin vaikea liikkua niin saati jotkut farkut päällä.
Kuuma tuli jo tänään kaupungilla, kotona olen alasti, olisit iloinen että sentään suovun edes jonkinlaisia vaatteita pitämään ihmisten ilmoilla vaikka tukalaa tekee. Taidan tästä lähtien lähteä pelkässä napatopissa ja prsesortseissa.
r. kuumakalle 24/7 sauna
vedän ylös pinppiin asti ja miehillä alkaa seisoo kun näkevät häppäreiden muodot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun on vaikea uskoa että naisten trikoista mielensäpahoittajista juuri kukaan olisi oikeassa elämässä mies. Itse en tunne ainoatakaan miestä jota asia nimittäin häiritsisi vaan päinvastoin. Sensijaan tunnen useamman huono itsetuntoisen naisen joita häiritsee suuresti jos muut naiset uskaltavat pukeutua kireisiin vaatteisiin yms.
No tuota. Olen nainen. Minusta trikoot eivät pääsääntöisesti näytä hyvältä muiden kuin urheilullisten yllä. Niitä ohuimpia (ei siis napakoita juoksuhousuja vaan ihan tavallisia leggareita) näyttävät käyttävän lähinnä todella isokokoiset, ja niistähän näkyy kaikki selluliitit läpi. Hyvännäköistä? Ei todellakaan. Olenko kateellinen? No en.
Oletpa inhottava ja ilkeä ihminen. Minä olen ylipainoinen ja erittäin sairas ihminen, en pysty pukemaan päälle muuta kuin legginssejä. Sinä halveksit minua siksi ja minä halveksin sinua siksi että ajattelet pahaa heikoimmistasi. Sinäkin saatat sairastua, lihoa ja sitten kuljet niissä vaatteissa missä pystyy kulkemaan.
Luuletko että on kivaa kun ei pysty elämään enää normaalielämää, eikä pysty valitsemaan elämäänsä kuten vaatteitansa vaan pakko mennä kropan ehdoilla. Pakko hoitaa asioita ihmisten ilmoilla koska olen ainoa perheestäni joka on siihen kykenevä, muuten olisin silmistäsi poissa.
Vttu että raivostuttaa nämä kiusaajat. Mikä näillä on, on vissiin elämä ollut niin helppoa että ehtii kytätä mitä muilla on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?
Herkkup… Nyt kyllä pistit aikamoisen vitsin.
Hyi hitto 🤢
No miksi sinä niitä sitten tuijotat?
Missä olen sanonut tuijottavani?
Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?
Mitä outoa niissä on? Vai onko asia sinulle niin vieras, ettet edes persettäsi pyyhi?
Perseen pyyhkimisessä ei ole mitään outoa. Sen sijaan toisen perseen tuijottaminen ja sen ajatteleminen, että tämä uppoaa sinne pyyhkiessään sitä, on todella outoa.
En ole sen kommentin kirjoittaja, mutta edelleenkään en tuijota kenenkään trikoopersettä, koska ne ovat rumia ja tyylittömiä muualla kuin salilla. En ehdoin tahdoin halua katsella sellaista. Jos joku sellaista julkisella paikalla kuitenkin esittelee, kannattaa varautua siihen, että jollekin voi mieleen tulla myös esim. hygieniaan liittyviä asioita.
Miten ihmeessä siitä trikooperseestä tulee tyylikäs ja kaunis yhdessä tilassa, kun muualla se on tyylitön ja ruma? Missä logiikka?
Olen eri, mutta eipä tulisi mieleeni mennä häihin, lakkiaisiin tai hautajaisiin joissain trikoissa. Tyylitajun huomaa silloin, kun se puuttuu. Yöpaita on mukavin vaatekappale kaikista, mutta en mene se päällä kauppaan, vaikka joskus venytänkin aamua pitkälle päivään. En mene esittelemään itseäni kauppaa, mutta en myöskään nolaamaan itseäni.
Minä menen legginsseissä noihin kaikkiin. Ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet, et sinäkään ole varmasti minun mielestäni tyylikäs. Lisäksi olet inhottava luonteeltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.
Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?
Hyi hitto 🤢
Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?
Mitä outoa niissä on? Vai onko asia sinulle niin vieras, ettet edes persettäsi pyyhi?
Perseen pyyhkimisessä ei ole mitään outoa. Sen sijaan toisen perseen tuijottaminen ja sen ajatteleminen, että tämä uppoaa sinne pyyhkiessään sitä, on todella outoa.
En ole sen kommentin kirjoittaja, mutta edelleenkään en tuijota kenenkään trikoopersettä, koska ne ovat rumia ja tyylittömiä muualla kuin salilla. En ehdoin tahdoin halua katsella sellaista. Jos joku sellaista julkisella paikalla kuitenkin esittelee, kannattaa varautua siihen, että jollekin voi mieleen tulla myös esim. hygieniaan liittyviä asioita.
Miten ihmeessä siitä trikooperseestä tulee tyylikäs ja kaunis yhdessä tilassa, kun muualla se on tyylitön ja ruma? Missä logiikka?
Olen eri, mutta eipä tulisi mieleeni mennä häihin, lakkiaisiin tai hautajaisiin joissain trikoissa. Tyylitajun huomaa silloin, kun se puuttuu. Yöpaita on mukavin vaatekappale kaikista, mutta en mene se päällä kauppaan, vaikka joskus venytänkin aamua pitkälle päivään. En mene esittelemään itseäni kauppaa, mutta en myöskään nolaamaan itseäni.
Minä menen legginsseissä noihin kaikkiin. Ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet, et sinäkään ole varmasti minun mielestäni tyylikäs. Lisäksi olet inhottava luonteeltasi.
perse pystyssä hautajaisiin...
toivottavasti edes mustat trikoot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun on vaikea uskoa että naisten trikoista mielensäpahoittajista juuri kukaan olisi oikeassa elämässä mies. Itse en tunne ainoatakaan miestä jota asia nimittäin häiritsisi vaan päinvastoin. Sensijaan tunnen useamman huono itsetuntoisen naisen joita häiritsee suuresti jos muut naiset uskaltavat pukeutua kireisiin vaatteisiin yms.
No tuota. Olen nainen. Minusta trikoot eivät pääsääntöisesti näytä hyvältä muiden kuin urheilullisten yllä. Niitä ohuimpia (ei siis napakoita juoksuhousuja vaan ihan tavallisia leggareita) näyttävät käyttävän lähinnä todella isokokoiset, ja niistähän näkyy kaikki selluliitit läpi. Hyvännäköistä? Ei todellakaan. Olenko kateellinen? No en.
Oletpa inhottava ja ilkeä ihminen. Minä olen ylipainoinen ja erittäin sairas ihminen, en pysty pukemaan päälle muuta kuin legginssejä. Sinä halveksit minua siksi ja minä halveksin sinua siksi että ajattelet pahaa heikoimmistasi. Sinäkin saatat sairastua, lihoa ja sitten kuljet niissä vaatteissa missä pystyy kulkemaan.
Luuletko että on kivaa kun ei pysty elämään enää normaalielämää, eikä pysty valitsemaan elämäänsä kuten vaatteitansa vaan pakko mennä kropan ehdoilla. Pakko hoitaa asioita ihmisten ilmoilla koska olen ainoa perheestäni joka on siihen kykenevä, muuten olisin silmistäsi poissa.
Vttu että raivostuttaa nämä kiusaajat. Mikä näillä on, on vissiin elämä ollut niin helppoa että ehtii kytätä mitä muilla on päällä.
Ei sun kaltaiset ole meille ongelma, vaan ne tyrkyt, jotka vielä tarkoituksella vetää trikoot pakaroiden väliin ja vetää täysin turhaan itsetietoisina kauppojen käytävillä. Nokka pystyssä ja omahyväisinä kulkevat eivätkä tajua, mitä aiheuttavat naisten asemalle ja mitä niistä oikeasti ajatellaan. Kerrankin näin, että yksi vielä oikein katsoi katsotaanko häntä. Itse olen kaunis ja vihaan sitä, että edes kaupassa en saa kulkea rauhassa. Sitten nämä tyrkyt pahentaa meiän kaikkien asemaa viestittäessään, että "me halutaan kaikki huomio". Ei, me emme kaikki _todellakaan_ halua sitä huomiota!!!
Ja vielä, kun ovat tonnikeijuja, niin hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto 🤢
Kyllä mäkin käytän leggareita mutta joku raja hei! En ikinä menisi niissä hautajaisiin tai muihin juhliin. Ootko kuullut, että tilanteisiin pukeudutaan tilanteen vaatimalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon voimia sulle ❤ toi on melkein kun mun kirjottama. Älä välitä pskanjauhajista, ne ei sua tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma kun näillä luuserimiehillä on tarve kontrolloida ja puuttua naisten pukeutumiseen. Se on ihan sama mitä nainen pukee, se ei näille ikineitsyille kelpaa. Pitäisi pukeutua naisellisesti, muttei liian paljastavasti. Pitäisi näyttää hyvältä muttei meikata liikaa, tai korostaa vartaloan liikaa. Sitten kun nainen pukee isoja telttoja päälleen, nainen on ruma ja tylsä.
Tosiasiassa näitä kyseisiä miehiä haittaa ainoastaan se, että ne kireissä trikoissa pyörivät timmit nuoret naiset eivät kiinnostu heistä. He saavat pelkkää silmänruokaa ja eivät koskaan pääse pukille. Kateellisia, itseensätyytymättömiä kulahtaneita vanhoja ukkoja ei kukaan trikoita käyttävä nuori ja kaunis nainen edes vilkaise. Joten inhotkaa ihan vapaasti naisten pukeutumista, se ei meitä pysäytä.Juuri näin.
Mutta itse sain kyllä hyvät naurut tästä ketjusta. Ihan uusi ajatus minulle että leggareita ei saisi käyttää!! Hah hah. Hajotkaa luuserimiehet! Itse käytän leggareita hautaan asti, ihan vaan kiusaksenne.
Joo, tää on kyllä hauskin ketju aikoihin. Kirjoitin kanssa laittavani kiusallani legginsit jotta kyttääjien maisemat pilaantuu, ja jo pelkästään se että suunnittelin noin tekeväni sai luuserimiesten alahuulen väpättämään. Olin kuulemma kiusaaja ja ilkeä ihminen kun ihan tahallani uhkaan laittaa legginsit päälleni kauppaan vaikka heitä häiritsee sellainen. Ja juu, sitten lisättiin se - heidän mielestään varmaan - naiselle pahin murjaus, olen selvästikin katkera sinkku ja vanhapiika joka ei saa miestä. :D :D :D Harmi vaan että joku poisti noi kommentit, olivat kyllä viihdyttäviä. Tietysti he kokivat kiusaamisena sen että en asianmukaisesti alkanutkaan hävetä ja peitellä isoa persaustani kuten heidän mielestään naisen kuuluu, vaan uhkasin leväyttää sen vieläkin paremmin näkysälle. Ehhei, mulla on nykyään rautainen itsetunto.
Olen sillä välin kehitellyt lisäpakotteita ja viimeisin kuningasidea on että en ainoastaan vedä leggareita ja napapaitaa päälle, alan myös twerkkaamaan Prisman tai Cittarin parkkipaikalla! Ja muutaman valitun lähikaupankin. Joten mielensäpahoittajat, teitä on varoitettu... nettiin vaan ostoksille, hus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto 🤢
Se miten hautajaisiin on soveliasta pukeutua ja se mikä on sinun mielestäsi tyylikästä. Laitapa nyt ne pari hernettä siellä tuulitunnelissasi liikkeelle ja mieti onko noilla asioilla mahdollisesti kenties jotakin perustavaa laatua olevaa eroa?
Niin, trikoita ja farkkuja on erilaisia. Linkkaamasi farkut eivät edes ole mitkään kireät pillifarkut ja kuvakulmakin erilainen. Se mitä minä tarkoitan on esimerkiksi nämä: https://www.urheilujakone.fi/storage/product_images/4/tuotesivu__406205…
Vs nämä: https://images.bubbleroom.fi/data/product/240x348/bubbleroom-sandy-high…
Molemmat ihan tavalliset oman vaatetyyppinsä edustajat. Miten suuri ero noilla nyt muka ihan oikeasti on?