Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä naisia kiehtoo käyttää trikoita kaupassa/vapaa-ajalla?

Vierailija
28.03.2020 |

Sen kyllä ymmärtää kun tulee salilta kotiin niin trikoot päällä mutta pitää kaupassa käydessä käyttää näitä "pyllytrikoita" voisi ainakin käyttää pitempää takkia ettei pylly näy selvästi kauppaostoksilla!!

Kommentit (847)

Vierailija
781/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset on ihan parhaita, semmoiset supertiukat, että peppuvakon on oikein imaissut ne leeginginsit sisäänsä. 

Vierailija
782/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahoususillaan kulkemista puolustajat kirjoittavat ettei ole pakko katsoa. Vaikea on kulkea joko

taivaaseen tai maahan katsoen. Epämiellyttävä tunne tuollaisesta pukeutumisesta tulee, ei voi mitään. Miksei voi pitää takamuksen peittävää tunikaa tai takkia? Säälitti kun kylmänä päivänä edessä kulki nuori nsinen jolla oli villapipo, kaulahuivi, vyötärölle ulottuva toppatakki mutta siitä alaspäin vain ohuet trikoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahoususillaan kulkemista puolustajat kirjoittavat ettei ole pakko katsoa. Vaikea on kulkea joko

taivaaseen tai maahan katsoen. Epämiellyttävä tunne tuollaisesta pukeutumisesta tulee, ei voi mitään. Miksei voi pitää takamuksen peittävää tunikaa tai takkia? Säälitti kun kylmänä päivänä edessä kulki nuori nsinen jolla oli villapipo, kaulahuivi, vyötärölle ulottuva toppatakki mutta siitä alaspäin vain ohuet trikoot.

Tulee mieleen hajuvesiketju, missä liian vahvasti haiseva kitisi, kun hänellä pitäisi olla oikeus käyttää hajusteita. Ei siis ajattele yhtään toisten tunteita tai reaktioita asiaan, koska ainahan se toinen voi vaihtaa paikkaa.

Vierailija
784/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tietynlaisia aatteita ketään muuta varten. Ei tartte kattella jos ei tykkää.

Mukavat joustavat vaatteet arjessa parasta. Pukeudun niinkuin itse haluan en niinkuin muut.

Vierailija
785/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eriasia kulkea urheilutrikoo tyylisissä housuissa kuin sukkahousut jalassa.

Ei trikoosta näy läpi, miksi silloin pitäisi vielä peittää peppu, housuthan peittää jo?

Vierailija
786/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei trikoosta näy läpi, miksi silloin pitäisi vielä peittää peppu, housuthan peittää jo?

Ne ohuimmat eivät kyllä eroa sukkahousuista.

Vierailija
787/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhko silmäs ni ei tarvi miettiä minne katsoa.

Vierailija
788/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mulla on takamuksen peittävä tunika tai pitkä mekkopaita. Tarkoitatko että silloin on ok mielestäsi pitää legginssejä?

Vierailija
789/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.

Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?

Herkkup… Nyt kyllä pistit aikamoisen vitsin.

Hyi hitto 🤢

No miksi sinä niitä sitten tuijotat?

Missä olen sanonut tuijottavani?

Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?

Mitä outoa niissä on? Vai onko asia sinulle niin vieras, ettet edes persettäsi pyyhi?

Perseen pyyhkimisessä ei ole mitään outoa. Sen sijaan toisen perseen tuijottaminen ja sen ajatteleminen, että tämä uppoaa sinne pyyhkiessään sitä, on todella outoa.

En ole sen kommentin kirjoittaja, mutta edelleenkään en tuijota kenenkään trikoopersettä, koska ne ovat rumia ja tyylittömiä muualla kuin salilla. En ehdoin tahdoin halua katsella sellaista. Jos joku sellaista julkisella paikalla kuitenkin esittelee, kannattaa varautua siihen, että jollekin voi mieleen tulla myös esim. hygieniaan liittyviä asioita.

Miten ihmeessä siitä trikooperseestä tulee tyylikäs ja kaunis yhdessä tilassa, kun muualla se on tyylitön ja ruma? Missä logiikka?

Olen eri, mutta eipä tulisi mieleeni mennä häihin, lakkiaisiin tai hautajaisiin joissain trikoissa. Tyylitajun huomaa silloin, kun se puuttuu. Yöpaita on mukavin vaatekappale kaikista, mutta en mene se päällä kauppaan, vaikka joskus venytänkin aamua pitkälle päivään. En mene esittelemään itseäni kauppaa, mutta en myöskään nolaamaan itseäni.

Minä menen legginsseissä noihin kaikkiin. Ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet, et sinäkään ole varmasti minun mielestäni tyylikäs. Lisäksi olet inhottava luonteeltasi.

perse pystyssä hautajaisiin...

toivottavasti edes mustat trikoot

Totta kai on mustat legginssit, lisäksi päällä polviin asti ulottuvat peittävä musta tunika. Enemmän tämä asuste peittää kuin jos olisi läpinäkyvät sukkahousut ja mekko, joita olen nähnyt joidenkin pitävän hautajaisissa. Onko säärten esittely soveliaampaa hautajaisissa kuin pitää ihon peittävää legginssiä. Ihme kitinää, ei vaan voi ymmärtää.

Vierailija
790/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti katsoa tarkkaan niitä omia pöksyjä millaisesta materiaalista ovat, miltä näyttää lyhyen paidan kanssa yms. kriittisesti. Ostin ennen paljon legginsejä, mutta nyt kun olen huomannut millaisia "housuja" naisilla yleisesti on käytössä olen vähentänyt.

Näyttää nimittäin aivan kamalalta monet pöksyt. Jotkut jegginsit joissa on farkkumaiset taskut voivat mennä, mutta muuten peittäisin takapuolen tunikalla tai jättäisin urheiluleggarit vapaa-aikaan tai salille.

Toinen asia on, että mistä löytää elastaanipitoisia farkkuja ok hinnoissa tai joustavia hyvännäköisiä housuja. Jostain syystä ei oikein mistään.

Vierailija
791/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilutrikootkaan ei ole aina kovin peittäviä.

Vierailija
792/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvä ja keskittyy vaan ostosten tekemiseen ja turvavälin pitämiseen.

Minä aion levittää koronaa minkä kerkiän. On nautinto kuulla ihmisten kuolemista ja kärsimyksistä.

Vierailija
793/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tietynlaisia aatteita ketään muuta varten. Ei tartte kattella jos ei tykkää.

Mukavat joustavat vaatteet arjessa parasta. Pukeudun niinkuin itse haluan en niinkuin muut.

Sä trikoopelle pukeudut juuri niinkuin muutkin.. Mallia otettu kardashianeilta. Ihan kuten muutkin.

Vierailija
794/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuista sukkiksista ei näy läpi.

Vierailija
795/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täytyy tunkea se 20kg rasvaa sisältävä ihrakasa tiukkoihin trikoisiin ja vielä oikein esille? Se on yhtä kamala näky niin naisella kuin miehelläkin. Kyllä siinä väkisinkin miettii, että miten tuo ihminen saa pyyhittyä tuon vakonsa katoamatta sinne itse.

Miksi sinä tuijotat noin intensiivisesti jotain, mitä et voi sietää? Tai sitten alitajuisesti hekumoit naamasi upottamisesta niiden herkkupakaroiden väliin?

Hyi hitto 🤢

Et huomaa itse, mitä kirjoitat? Katselet niin pitkään, että tulee väkisinkin mieleen outoja ajatuksia?

Mitä outoa niissä on? Vai onko asia sinulle niin vieras, ettet edes persettäsi pyyhi?

Perseen pyyhkimisessä ei ole mitään outoa. Sen sijaan toisen perseen tuijottaminen ja sen ajatteleminen, että tämä uppoaa sinne pyyhkiessään sitä, on todella outoa.

En ole sen kommentin kirjoittaja, mutta edelleenkään en tuijota kenenkään trikoopersettä, koska ne ovat rumia ja tyylittömiä muualla kuin salilla. En ehdoin tahdoin halua katsella sellaista. Jos joku sellaista julkisella paikalla kuitenkin esittelee, kannattaa varautua siihen, että jollekin voi mieleen tulla myös esim. hygieniaan liittyviä asioita.

Miten ihmeessä siitä trikooperseestä tulee tyylikäs ja kaunis yhdessä tilassa, kun muualla se on tyylitön ja ruma? Missä logiikka?

Olen eri, mutta eipä tulisi mieleeni mennä häihin, lakkiaisiin tai hautajaisiin joissain trikoissa. Tyylitajun huomaa silloin, kun se puuttuu. Yöpaita on mukavin vaatekappale kaikista, mutta en mene se päällä kauppaan, vaikka joskus venytänkin aamua pitkälle päivään. En mene esittelemään itseäni kauppaa, mutta en myöskään nolaamaan itseäni.

Minä menen legginsseissä noihin kaikkiin. Ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet, et sinäkään ole varmasti minun mielestäni tyylikäs. Lisäksi olet inhottava luonteeltasi.

Totta kai on mustat legginssit, lisäksi päällä polviin asti ulottuvat peittävä musta tunika. Enemmän tämä asuste peittää kuin jos olisi läpinäkyvät sukkahousut ja mekko, joita olen nähnyt joidenkin pitävän hautajaisissa. Onko säärten esittely soveliaampaa hautajaisissa kuin pitää ihon peittävää legginssiä. Ihme kitinää, ei vaan voi ymmärtää.

Ketjussa on kritisoitu naisia, jotka käyttää trikoita kuin housuja, peppu pystyssä, lyhyt paita jne. Sä käytät kuin sukkahousuja.

Vierailija
796/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto 🤢

Mä jo kuvittelin sut hautajaisiin ilman tota tunikaa 🤣

Vierailija
797/847 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma kun näillä luuserimiehillä on tarve kontrolloida ja puuttua naisten pukeutumiseen. Se on ihan sama mitä nainen pukee, se ei näille ikineitsyille kelpaa. Pitäisi pukeutua naisellisesti, muttei liian paljastavasti. Pitäisi näyttää hyvältä muttei meikata liikaa, tai korostaa vartaloan liikaa. Sitten kun nainen pukee isoja telttoja päälleen, nainen on ruma ja tylsä.

Tosiasiassa näitä kyseisiä miehiä haittaa ainoastaan se, että ne kireissä trikoissa pyörivät timmit nuoret naiset eivät kiinnostu heistä. He saavat pelkkää silmänruokaa ja eivät koskaan pääse pukille. Kateellisia, itseensätyytymättömiä kulahtaneita vanhoja ukkoja ei kukaan trikoita käyttävä nuori ja kaunis nainen edes vilkaise. Joten inhotkaa ihan vapaasti naisten pukeutumista, se ei meitä pysäytä.

Juuri näin.

Mutta itse sain kyllä hyvät naurut tästä ketjusta. Ihan uusi ajatus minulle että leggareita ei saisi käyttää!! Hah hah. Hajotkaa luuserimiehet! Itse käytän leggareita hautaan asti, ihan vaan kiusaksenne.

Joo, tää on kyllä hauskin ketju aikoihin. Kirjoitin kanssa laittavani kiusallani legginsit jotta kyttääjien maisemat pilaantuu, ja jo pelkästään se että suunnittelin noin tekeväni sai luuserimiesten alahuulen väpättämään. Olin kuulemma kiusaaja ja ilkeä ihminen kun ihan tahallani uhkaan laittaa legginsit päälleni  kauppaan vaikka heitä häiritsee sellainen. Ja juu, sitten lisättiin se  - heidän mielestään varmaan -  naiselle pahin murjaus, olen selvästikin katkera sinkku ja vanhapiika joka ei saa miestä. :D :D :D Harmi vaan että joku poisti noi kommentit, olivat kyllä viihdyttäviä. Tietysti he kokivat kiusaamisena sen että en asianmukaisesti alkanutkaan hävetä ja peitellä isoa persaustani kuten heidän mielestään naisen kuuluu, vaan uhkasin leväyttää  sen vieläkin paremmin näkysälle. Ehhei, mulla on nykyään rautainen itsetunto.

Olen sillä välin kehitellyt lisäpakotteita ja viimeisin kuningasidea on että en ainoastaan vedä leggareita ja napapaitaa päälle, alan myös twerkkaamaan Prisman tai Cittarin parkkipaikalla! Ja  muutaman valitun lähikaupankin. Joten mielensäpahoittajat, teitä on varoitettu... nettiin vaan ostoksille, hus.

olet kyllä ällöttävä nainen

Tilasin ketjun innoittamana juuri useamman parin kesäleggareita kokoa XS. Tai voi olla että ne olikin 40 denierin sukkahousuja, hällä väliä, saman asian ajaa.

Cittarissa tavataan...mbwuahahahahaa  XD  XD

Vierailija
798/847 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun innoittamana, odotan paidattomia miehiä kesällä. Kiitos.

Sopiva vastapaino, kun ei sitten tarvii katsoa, jos häiritsee.

Tätä trikoisiin pukeutumatonta naista ei häiritse.

Turha tulla sitten itkeen että se on jotenkin epäsopivaa. Ei ole kun kerran pyllytrikootkaan eivät ole.

Vierailija
799/847 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeys on se voima joka naisia aina ajaa. Naiset nyt liikkuisi vaikka alaosattomissa jos laki sen sallisi.

Vierailija
800/847 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei sais käyttää sitten myöskään esim. tiukkoja pillifarkkuja, niissäkin näkyy takapuolen muoto? Ja saako niitä trikoita käyttää lenkilläkään, yhtä lailla sielläkin näkyy takamus?

No jos perse on hyvä niin mikäs siinä, mutta kun se harvemmin on. Hyvä siis..