Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mies vaatii isyystestiä, onko se ok?

__
25.03.2020 |

Miten suhtautuisitte jos mies vaatii isyystestiä pian lapsen syntymän jälkeen? Ilman mitään syytä epäilyyn.

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitäisi määrätä pakolliseksi. Paitsi tietenkin niiden mammojen mielestä, jotka ovat vähän epävarmoja lapsen isästä.

Usein on niin, että pettäjä on se joka epäilee.

Vierailija
42/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitäisi määrätä pakolliseksi. Paitsi tietenkin niiden mammojen mielestä, jotka ovat vähän epävarmoja lapsen isästä.

Kai sinä olet pyytänyt vanhempiasi näyttämään tulokset sinun testien osalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista. Olen pöyristynyt siitä kuinka monelle naiselle tässä ketjussa ei olisi ok että mies varmistaa isyytensä. Jos nainen vetää herneet nenään ja pakkaa tavaransa niin se on aika varma merkki siitä että jotain on pielessä tai on mahdollisuus lapsi ei olisi miehen oma. Iloista yksinhuoltajan arkea siitä sitten siitä viettämään. Itsellä ei ole lapsia vielä mutta jos tulee aion testata jokaisen. Toki keskustelisin tästä etukäteen. Jos nainen ei suostu tai vetää herneen nenään olen valinnut kumppanini huonosti ja lähden kävelemään. Luota mutta varmista. Kukaan ei voi ennakoida uskottomuutta ja nykyaikana ihmiset pettävät toisiaan ristiin ja rastiin. Se on ikävää ja rumaa todellisuutta. En voi ymmärtää naista jolle isyyden varmistaminen on kohtuuttomuus enkä kyllä parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa haluaisi ikinä. Ehkä jotkut naiset ovat niin solipsistisia että eivät voi asettua miehen asemaan koska nainen tietää aina 100% varmasti että lapsi on oma, mies ei. Lukemattomien miesten elämä on tuhoutunut kun vuosikausia myöhemmin saanut tietää että lapsi jonka kasvattamiseen on käyttänyt kaikki energiansa ja resurssinsa ei olekaan biologisesti oma. Tuollainen petturuus miehelle murskaavaa mutta ehkäpä onkin niin että feminismi ei välitä miesten oikeuksista.

https://www.womenagainstpaternityfraud.org/

-Ap

Vierailija
44/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikaa jo, miehet:

Kaksi asiaa, mitkä eivät kuulu miehille ovat naisen seksihistoria sekä lapsen isän henkilöys.

Vierailija
45/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tehkööt, mutta kyllä ihmettelisin jos nyt alkaisi vaatimaan, koska molemmat ovat hyvin vahvasti isänsä näköisiä. Onko palstan miehillä noin heikko itsetunto? Miksi ihmeessä menette lapsia tekemään jos ei ole luottamusta kumppaniin?

Vierailija
46/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

__ kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksista. Olen pöyristynyt siitä kuinka monelle naiselle tässä ketjussa ei olisi ok että mies varmistaa isyytensä. Jos nainen vetää herneet nenään ja pakkaa tavaransa niin se on aika varma merkki siitä että jotain on pielessä tai on mahdollisuus lapsi ei olisi miehen oma. Iloista yksinhuoltajan arkea siitä sitten siitä viettämään. Itsellä ei ole lapsia vielä mutta jos tulee aion testata jokaisen. Toki keskustelisin tästä etukäteen. Jos nainen ei suostu tai vetää herneen nenään olen valinnut kumppanini huonosti ja lähden kävelemään. Luota mutta varmista. Kukaan ei voi ennakoida uskottomuutta ja nykyaikana ihmiset pettävät toisiaan ristiin ja rastiin. Se on ikävää ja rumaa todellisuutta. En voi ymmärtää naista jolle isyyden varmistaminen on kohtuuttomuus enkä kyllä parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa haluaisi ikinä. Ehkä jotkut naiset ovat niin solipsistisia että eivät voi asettua miehen asemaan koska nainen tietää aina 100% varmasti että lapsi on oma, mies ei. Lukemattomien miesten elämä on tuhoutunut kun vuosikausia myöhemmin saanut tietää että lapsi jonka kasvattamiseen on käyttänyt kaikki energiansa ja resurssinsa ei olekaan biologisesti oma. Tuollainen petturuus miehelle murskaavaa mutta ehkäpä onkin niin että feminismi ei välitä miesten oikeuksista.

-Ap

Mistä vedit sen että vain nykyaikana ihmiset pettävät? Nykyisin on kuitenkin mahdolista tehdä se testi. Mitäs sitten jos nainen vetää herneet ja lähtee lätkimään ja silti olet lapsen isä? Mukavaa maksajan roolia vaan.

Vierailija
47/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ap. Palataan asiaan kun olet vanhempi, jos joku nainen kanssasi suostuu lapsen tekemään.

Vierailija
48/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä on sovittu ennen lapsen tekoa, niin mikä ettei. Muuten kyllä loukkaantuisin pahasti epälauottamuksesta. Mitä järkeä tehdä lapsi epäluotettavan yksilön kanssa?

Mitä järkeä tehdä lapsi noin herkästi loukkaantuvan yksilön kanssa?

Vierailija
49/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen perusta on luottamus. Jos luottamusta ei ole, niin ei ole parisuhdettakaan. Ap voi ihan hyvin valita sen linjan, että kumpikin epäilee toista koko ajan. Kun naapurin Mirkku alkaa odottaa lasta, niin vaimo vaatii miestään todistamaan, että ei ole lapsen isä.

Vierailija
50/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

__ kirjoitti:

-Ap

Mistä vedit sen että vain nykyaikana ihmiset pettävät? Nykyisin on kuitenkin mahdolista tehdä se testi. Mitäs sitten jos nainen vetää herneet ja lähtee lätkimään ja silti olet lapsen isä? Mukavaa maksajan roolia vaan.

Ihmiset ovat pettäneet toisiaan kautta aikojen ja tulevat pettämään jatkossakin. Nykyaikana siihen on deittailusovellusten ja somen kautta paremmat mahdollisuudet kuin ennen. Eipä nuo elatusmaksut ole Suomessa kummoiset. Mielummin maksan 150e/kk kuin satsaan toisen miehen orgasmiin. Lapsi on viaton siihen että äitinsä on huorintekijä.

-Ap

Vierailija
51/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osmo Kontulan tutkimuksen mukaan 39 prosenttia suomalaisista miehistä ja 30 prosenttia naisista on solminut ulkopuolisen tai rinnakkaissuhteen nykyisen tai jonkin aiemmin suhteensa aikana."

Eli suomalaisen tutkimuksen mukaan lapsen isä on 30% varmuudella jonkun toisen.

Eikö mies saisi olla huolissaan asiasta?

Vierailija
52/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen perusta on luottamus. Jos luottamusta ei ole, niin ei ole parisuhdettakaan. Ap voi ihan hyvin valita sen linjan, että kumpikin epäilee toista koko ajan. Kun naapurin Mirkku alkaa odottaa lasta, niin vaimo vaatii miestään todistamaan, että ei ole lapsen isä.

Jokaiselle naiselle jonka kanssa olen seurustellut on ollut ok ja itsestäänselvyys että minulla on oikeus saada 100% varmuus siitä että olen lapsen isä. Siksi olenkin erittäin yllättynyt tämän ketjun kommenteista. Sitä en voi ymmärtää että joku nainen vetää siitä herneet nenään. Ai tuleeko loukattu olo? Voi voi parkaa. Kumpi painaa vaakakupissa enemmän? Hetken kestävä harmitus vai vuosikymmeniä kestävä petturuus? Onneksi on järkeviä ja empaattisia naisisia jotka osaavat asettua miehen asemaan tässä asiassa.

-Ap

Vierailija
53/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä on sovittu ennen lapsen tekoa, niin mikä ettei. Muuten kyllä loukkaantuisin pahasti epälauottamuksesta. Mitä järkeä tehdä lapsi epäluotettavan yksilön kanssa?

Mitä järkeä tehdä lapsi noin herkästi loukkaantuvan yksilön kanssa?

No sulta tais mennä täysin yli hilseen, mutta menkööt. 

Vierailija
54/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

__ kirjoitti:

-Ap

Ihmiset ovat pettäneet toisiaan kautta aikojen ja tulevat pettämään jatkossakin. Nykyaikana siihen on deittailusovellusten ja somen kautta paremmat mahdollisuudet kuin ennen. Eipä nuo elatusmaksut ole Suomessa kummoiset. Mielummin maksan 150e/kk kuin satsaan toisen miehen orgasmiin. Lapsi on viaton siihen että äitinsä on huorintekijä.

-Ap

Muista sit kertoa mahdolliselle lapsentekokumppanille jotta välttää luodin. Sinusta ei ole isäksi.

Vierailija
55/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle naiselle jonka kanssa olen seurustellut on ollut ok ja itsestäänselvyys että minulla on oikeus saada 100% varmuus siitä että olen lapsen isä. Siksi olenkin erittäin yllättynyt tämän ketjun kommenteista. Sitä en voi ymmärtää että joku nainen vetää siitä herneet nenään. Ai tuleeko loukattu olo? Voi voi parkaa. Kumpi painaa vaakakupissa enemmän? Hetken kestävä harmitus vai vuosikymmeniä kestävä petturuus? Onneksi on järkeviä ja empaattisia naisisia jotka osaavat asettua miehen asemaan tässä asiassa.

-Ap

Kukaan ei silti halunnut sua lapsensa isäksi? 

Vierailija
56/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis aika petetty olo.

Vierailija
57/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, minä kun tiedän varmaksi kuka lapset on siittänyt niin mitään pelättävää ei ole.

Vierailija
58/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Me olimme olleet yhdessä kuutisen vuotta ennen kuin rupesimme puhumaan, joko sitä yrittäisiin lasta. Olimme asuneet vuosia yhdessä ja yhteisen asunnonkin olimme ehtineet ostaa. Siinä sitä pohdittiin, olisiko kevätvauva kiva ja missä vaiheessa pitäisi ehkäisy jättää pois. Vauvaa yritettiin ihan tosissaan, yhdessä jännättiin raskaustestiä ja melko pian tulinkin raskaaksi. Tärppi sattui lomareissun aikana, kun olimme yhdessä 247. Toisen lapsen teimme pari vuotta myöhemmin. Siihen aikaan olin kotona ja jaloissa roikkui koko ajan parivuotias esikoinen.

Jos mies olisi ruvennut vinkumaan isyystestien perään, niin olisi saanut ne hommata itse. Mikäli meille ei olisi tullut ero, niin kaikki omat menot mies olisi saanut lopettaa. Siihen asti minulle oli ihan ok, että mies käy viikon pari kalastusreissulla tai kavereiden kanssa saunomassa tai ties missä autonrassauksessa. Joo ei, kyllä kotona olisi paras olla perheen kanssa.

Vierailija
59/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan yksilön oikeuksia ja terveyttä ajatellen se pitäisi tehdä vakiona. Uskon asiat pitäisi pysyä sellaisissa rajoissa, ettei ne voisi vaikuttaa kenenkään terveyteen..

Vierailija
60/153 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessa näitä kauhutarinoita, joissa mies on joutunut kasvattamaan ja elättämään jonkun toisen lapsen ei todellakaan tulisi mieleenkään jättää isyystestiä tekemättä. Nainen ei tätä ymmärrä, mutta jos yhtään empatiaa on, niin kuvitelkaapa maksavanne itse elatusmaksua seuraavat 18 vuotta lapsesta joka ei ole teidän oma, ja joka syntyi parisuhteenne ulkopuolisesta pettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä