Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mies vaatii isyystestiä, onko se ok?

__
25.03.2020 |

Miten suhtautuisitte jos mies vaatii isyystestiä pian lapsen syntymän jälkeen? Ilman mitään syytä epäilyyn.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies on noin varma että minä petän häntä, mies on 99% varmuudella jo pettänyt minua. Joten ero tulisi.

Vierailija
22/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nainen kysyy mieheltä petätkö sinä niin mies saa heittää naisen heti ulos ja jatkaa sinkkuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos nainen kysyy mieheltä petätkö sinä niin mies saa heittää naisen heti ulos ja jatkaa sinkkuna?

Jokainen saa heittää toisen ulos milloin haluaa.

Vierailija
24/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän haluaisi 😂 kyllä mä antaisin tehdä, olisihan se lapsen edun kannaltakin hyvä. Ja eron sattuessa ei pääsisi luistamaan vastuusta.

En näe huonoja puolia tässä.

Vierailija
25/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta miksi tuollaista ei voisi sopia jo etukäteen?

Vierailija
26/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais mun puolesta kuulua normaaleihin verikokeisiin, jotka otetaan syntymän jälkeen.

Vierailija
27/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin. Aina on syytä epäillä. Jopa yli 20% lapsen isä on ihan joku muu kuin se jota äiti sellaiseksi väittää.

Liioittelet. Tutkimuksissa on todettu todellisen määrän olevan jossain 0,8-11,8% välimailla. Euroopan maissa luvut ovat tuolta pienemmästä päästä.

Vierailija
28/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Mielestäni se on isän oikeus ja lapsen etu. Kyllähän äiti tiedetään 100% varmuudella mutta ei isää ilman testiä. Voisin jopa itse ehdottaa haluaako tehdä isyystestin vaikka olisin varma että olisi hänen lapsi. Jos ei haluaisi tehdä ja myöhemmin alkaisi vaatia isyystestiä niin ei olisi ok.

Toivoisin että isyystestejä alettaisiin tehdä kaikille, se on lapsen etu (mm. perinnölliset sairaudet).

Vierailija
29/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on sovittu ennen lapsen tekoa, niin mikä ettei. Muuten kyllä loukkaantuisin pahasti epälauottamuksesta. Mitä järkeä tehdä lapsi epäluotettavan yksilön kanssa?

Vierailija
30/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin varsin erikoisena, kun aviomieheni ja lapseni isä tokaisi heti pojan syntymän jälkeen " ei näytä yhtään minulta, mistä mä voin tietää onko se mun lapsi, pitää kai tehdä isyystesti". Lapsi on minun näköinen. Ja mies akateeminen eli ei tynnyrissä kasvanut. Olen ollut aina 100% uskollinen enkä antanut mitään syytä epäillä uskottomuutta.

Mies myös epäili, että lapsi saattaa olla maahan saapuneiden lapsi, koska lapsella on tumman ruskea tukka, mustat ripset , mustat kulmakarvat (ja siniset silmät). Lapsi on perinyt värinsä ja näkönsä minulta.

Ei naurattanut.

Vierailija
31/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos on samoihin aikoihin deittaillut useampaa, niin luonnollista. Jos taas vuosia ollut sama kumppani, niin loukkaantuisin.

Jos parisuhteissa olevien lapset testattaisiin, löytyisi aika paljon lapsia joiden isä ihan joku muu.

Vierailija
32/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaatii? Tekee testin jos haluaa, ei sitä tarvitse keneltäkään vaatia.

Miten suhtautuisit, jos mies vaatisi työpaikan ruokalassa kahviinsa maitoa? Yhtä fiksu kysymys.

Vierailija
33/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä isyystesti ilman kertomista äidille, jos se on miehelle tärkeää.

Siinähän samalla syyttää naista pettämisestä eli välillänne on jo luottamuspula. Muussa tapauksessa sanansa kannattaa miettiä tarkasti, ettei tule eroa, vaikka mies olisikin automaattisesti isä.

Vierailija
34/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä, miksi hän epäilee minun käyneen vieraissa. Miehellä pitäisi olla hyvät perustelut epäilyilleen. Toki minäkin alkaisin miettiä, mitä mies on mahtanut puuhailla lomareissuillaan ja kaveriporukan saunailloissa. Koska minä en halua parisuhdetta, jossa minua epäillään tai minun pitää epäillä miestä koko ajan, niin parisuhde varmaan loppuisi siihen. Tai sitten me vietettäisiin yhdessä kaikki aika 24/7, mutta se olisi niin hankala järjestää.

Vierailija
35/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. Mielestäni se on isän oikeus ja lapsen etu. Kyllähän äiti tiedetään 100% varmuudella mutta ei isää ilman testiä. Voisin jopa itse ehdottaa haluaako tehdä isyystestin vaikka olisin varma että olisi hänen lapsi. Jos ei haluaisi tehdä ja myöhemmin alkaisi vaatia isyystestiä niin ei olisi ok.

Toivoisin että isyystestejä alettaisiin tehdä kaikille, se on lapsen etu (mm. perinnölliset sairaudet).

Teepä se. "Kuule kulta, tehdään sitten lapsen synnyttyä isyystesti, että saadaan selville oletko sinä tämän lapsen isä vai et."

Vierailija
36/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu kymmenen vuotta yhdessä kun päätettiin lasten hankinnasta. Olisi kyllä ollut outoa jos siinä vaiheessa tulee isyystestit mieleen. Ei ehkä olisi kannattanut lisääntyä mun kanssa ylipäätään jos luotto olisin noin heikoilla kantimilla.

Vierailija
37/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin varsin erikoisena, kun aviomieheni ja lapseni isä tokaisi heti pojan syntymän jälkeen " ei näytä yhtään minulta, mistä mä voin tietää onko se mun lapsi, pitää kai tehdä isyystesti". Lapsi on minun näköinen. Ja mies akateeminen eli ei tynnyrissä kasvanut. Olen ollut aina 100% uskollinen enkä antanut mitään syytä epäillä uskottomuutta.

Mies myös epäili, että lapsi saattaa olla maahan saapuneiden lapsi, koska lapsella on tumman ruskea tukka, mustat ripset , mustat kulmakarvat (ja siniset silmät). Lapsi on perinyt värinsä ja näkönsä minulta.

Ei naurattanut.

Mua vähän nauratti koska tuli mieleen omat ajatukset aikanaan. Oma tytär on perinyt isän isot silmät eikä ulkonäöllisesti muistuta mua yhtään. Luonteeltaan villi ja energinen kun taas itse olen hiljainen seinäruusu. Jos en olisi itse tyttöä synnyttänyt niin epäilisin, ettei ole oma :D

Vierailija
38/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti pitäisi määrätä pakolliseksi. Paitsi tietenkin niiden mammojen mielestä, jotka ovat vähän epävarmoja lapsen isästä.

Vierailija
39/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti käy. Itsetuntoni on puhdas, eikä saa kolausta miehen oikeudesta teettää isyystesti.

Miten se nyt itsetuntoon kävisi,

jos toinen epäilee, että muillekin olisin kelvannut?

Mutta en ole lapsia pykännyt puoli tutun kanssa vaan parisuhteessa, jonka perusta on molemmin puolinen luottamus ja ihmettelen mitä mieskään tekisi parisuhteessa, jossa ihmettelee onko tuo minun lapseni. Toki suostuisi testiin, mutta kyllä se olisi parisihteen loppu.

40/153 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu mies. Onnittelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi