Minä en ole mikään opettaja! T: Etäkouluun kyllästynyt vanhempi
Opettajaksi täytyy käydä viiden vuoden yliopistokoulutus. Minä en ole sitä käynyt. Nyt oletetaan, että meidän pitäisi jaksaa opettaa lapsiamme ilman koulutusta ja tehdä vielä samalla töitä!
Kommentit (146)
Opettajat ovat turhia! T: autoileva persu maaseudulta
Nyt wilma-viestiä kirjoittamaan:" Lapseni tarvitsee kpulupäivän aikana enemmän apua koulutehtävien tekemiseen. Miten saisimme sen järjestymään? Olemme aivan uupuneita, kun työpäivän jälkeen joudumme opettamaan päivän asiat lapselle itse." Etäopetus on koulun vastuulla, ja sieltä sitä apua pitää kysyä eikä vauvapalstalta.
Nykypäivän pullamössömutsit ovat nyt kovilla!
Tarkoitus ei ole, että vanhemmat opettavat uusia asioita lapsilleen. Koulu järjestää opetuksen. Vanhempien täytyy toki patistaa lapset työn ääreen oikeaan aikaan, siihen eivät opettajat etänä pysty. Jos koulu ei ole tarjonnut laitteistoa etäopetukseen opettajille, niin sitten on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei ole, että vanhemmat opettavat uusia asioita lapsilleen. Koulu järjestää opetuksen. Vanhempien täytyy toki patistaa lapset työn ääreen oikeaan aikaan, siihen eivät opettajat etänä pysty. Jos koulu ei ole tarjonnut laitteistoa etäopetukseen opettajille, niin sitten on vaikeaa.
Meillä kokonaan uuteen alueeseen matematiikassa mentiin tällä koulun puolesta tarjotulla opetuksella: "tee sivut 117-118".
Tsemppiä kaikille opettajille!