Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira tappanut omistajansa(iltasanomat)

Vierailija
28.06.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa, ettei sellaselle kuuluis koiraa ollenkaan. Valitettavasti sellaset ihmiset vaan lopettaa koiran tai myy eteenpäin ja ottaa uuden!

Vierailija
2/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajalta oli perna poistettu joka vaikutti oleellisesti asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiesittekö, että Suomessa tilastoidaan vuodessa yli 60 000 koiran puremaa??

Vierailija
4/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty- niin piikille tai kotiin, jossa koirasta saadaan täysipäinen. Sekopää koira voi saada järkyttävää tuhoa aikaan, etenkin lapsille.

Vierailija
5/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vaan piikille kun ei niitä osata kouluttaa kunnolla.

Vierailija
6/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koira oli pikkasen purassu omistajaa, joka sai bakteeritulehuksen ja kuoli. Tota noin, osaa noi lööpit kyllä aina suurennella asioita. Voi kuinka monta kertaa meillä on koira purassu mua, esim. ruokaa antaessa(vahingossa) lelulla leikkiessä. Ihminen voi kuolla ampiaisenkin pistoon. Miksköhän niistä ei uutisoida.

Vierailija
7/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläin, ja niissä perheissä, missä ymmärretään tämä, saadaan kasvatettua tervepäisiä koiria. Koska jos koiran nostaa jalustalle, se pomottaa ja puree. Koiran pitää olla alinna laumassa.

Äiti ja koiranomistaja

Vierailija
8/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän olisi voinut saada vaikka siten, että itse leikkaa veitsellä sormeen ja sen jälkeen koira ohimennen lipaisee tätä haavaa vahingossa.

Onpa iltapäivälehdet taas löytäneet jutun :(

Vierailija
9/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ottaa av-mamman vaimokseen, ottaa myös tietoisen riskin että se on pelkkä mäkättävä läjä. Jos polttaa tupakkaa, ottaa tietoisen riskin syöpiin ja sydän- ja verisuonitauteihin. (ja toivottavasti maksaa hoitonsa itse) Koiraa ei tietenkään saa päästää muita puremaan, ja jos se omistajaansa puree niin ihan sama. Minulla on kissa. Otan riskin, että se muuttuu yhtäkkiä täysin erilaiseksi ja alkaa raapimaan ja puremaan. Se taas ei kuuluisi muille, koska muille siitä ei ole vaaraa.

Vierailija
10/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni oli kärjistää. Inhottaa nämä uutisoinnit ja niiden harhaanjohtavat otsikot, joissa annetaan ymmärtää koiran olevan AINA syyllinen.

Olen koiramaailmaa seurannut lapsesta asti ja meillä on kotona aina ollut koira. Nykyään minulla ei ole minkäänlaista lemmikkiä ajanpuutteen vuoksi.

Vierailija
11/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraa/koiria, mutta TODELLA useita sekopäisiä koiran omistajia löytyy ja ihan tuolta aktiivisista koiraharrastajistakin...ikävä kyllä....toiset van osaa niin hemmetin hyvin pitää kulissit pystyssä ja vakuuttavasti syyttää koiraa joka asiasta ja toiset tyhmät taas uskoo kaiken mitä ne kuulee.

Vierailija
12/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitee myös ja koiranomistaja(tässä järjestyksessä!! ;))

Vierailija
13/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat ovat niin vaarallisia ym ym. tuo bakteeri voi tarttua ihmiseen jopa siitä, että koira nuolaisee haavaa! Eli tässä tapauksessa otsikosta on tehty mahdollisimman provosoiva, vaikka kyseessä ei ole todellakaan ollut mikään " hullu tappajakoira" juttu.

Minäkin tiedän monen monta perhettä jolle koiraa ei todellakaan pitäisi antaa, mutta minkäs teet? Ei se, että ihminen on niin helvetin pässi ettei osaa koiraa kouluttaa, tee koirasta yhtään sen vaarallisempaa. Suurin osa koiranpuremista on ihmisen itsensä aiheuttamia! Lisäksi päivittäin ihmiset tappavat ja pahoinpitelevät ihmisiä, joten paljon enemmän mä ihmisiä pelkään kuin koiria! Itse asiassa, ihan hyvä, että muut pelkäävät koiria, sillä olen ne itselleni hankkinut seuran lisäksi jossain määrin myös suojakseni.

T. Kahden lapsen (3 ja 1vuotta) äiti ja kahden rottweilerin omistaja

Vierailija
14/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Senhän olisi voinut saada vaikka siten, että itse leikkaa veitsellä sormeen ja sen jälkeen koira ohimennen lipaisee tätä haavaa vahingossa.

Onpa iltapäivälehdet taas löytäneet jutun :(

Vierailija
15/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikasi saisi ko. bakteerin. Tai siis sairastuisi siitä. Suurin osa ihmisistä (olisiko jotain 95%) on vastustuskykyisiä ko. bakteerille! Pernan poisto suurentaa riskiä, mutta voi silti olla, että poikasi on vastustuskykyinen.

Vierailija
16/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että poikasi saisi ko. bakteerin. Tai siis sairastuisi siitä. Suurin osa ihmisistä (olisiko jotain 95%) on vastustuskykyisiä ko. bakteerille! Pernan poisto suurentaa riskiä, mutta voi silti olla, että poikasi on vastustuskykyinen.

Vierailija
17/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuolla kuolleella jäänyt jäykkäkouristusrokotukset pistämättä?

Vierailija
18/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernanpoistopotilas tarvitsee perusrokotukset uudestaan.

Olisikohan tuolla kuolleella jäänyt jäykkäkouristusrokotukset pistämättä?

Vierailija
19/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna suojaa.

Ja 21 en minä tiedä millä sen tietää. Todennäköisyys on kuitenkin todella pieni ja jos teillä on koira niin katsot, ettei koira nuole juuri haavoja tmv. terveen ihonhan läpi bakteeri ei tartu. Mielestäni on paljon suurempiakin murheita olemassa kuin tuo, suurempi todennäköisyys on joutua vaikka auto-onnettomuuteen tai kaatua ja lyödä päänsä.

Jos koiranne puraisee lasta niin toki kannattaa pojan kanssa lääkärissä käydä, mutta älä nyt mitään hysteriaa saa aikaiseksi.

Ja luultavasti siksi asiasta ei ole pernan poiston yhteydessä puhuttu, sillä myös pernallinenkin ihminen voi ko. tarttunan saada

Vierailija
20/30 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei anna suojaa.

Ja 21 en minä tiedä millä sen tietää. Todennäköisyys on kuitenkin todella pieni ja jos teillä on koira niin katsot, ettei koira nuole juuri haavoja tmv. terveen ihonhan läpi bakteeri ei tartu. Mielestäni on paljon suurempiakin murheita olemassa kuin tuo, suurempi todennäköisyys on joutua vaikka auto-onnettomuuteen tai kaatua ja lyödä päänsä.

Jos koiranne puraisee lasta niin toki kannattaa pojan kanssa lääkärissä käydä, mutta älä nyt mitään hysteriaa saa aikaiseksi.

Ja luultavasti siksi asiasta ei ole pernan poiston yhteydessä puhuttu, sillä myös pernallinenkin ihminen voi ko. tarttunan saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi