Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat Official

Vierailija
18.03.2020 |

Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.

Kommentit (1107)

Vierailija
1041/1107 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt kolmos jakson opiskelioiden elämäntyylistä. Saahan sitä olla laiska ja väliinpitämätön nuori mutta jos on lapsi niin pitäisi elää jo aikuisittain. Tai saatto tietenkin olla tahallista huomion hakemista jättää laskut ja tuhkakupit näytille.. Olen itsekkin rahaton tai ihan oikeesti köyhä mutta kyllä pyrin asiat hoitamaan kuitenkin. Ymmärrän jos masentuu eikä "jaksa" avata laskuja mutta sillon ei jaksa lähteä kyllä tälläseen ohjelmaankaan missä kamerat pyörii ympärillä. 

Vierailija
1042/1107 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin unelmat eläintarhasta vs. Lyhyt lapsuus. Yh äiti saa todennäköisesti valtiolta, veden, sähkön, vuokran, vakuutukset, omat ja lasten lääkäri kulut, lasten harrastukset ja bussiliput, tuetut lomat suomalaisissa lomakohteissa sekä näiden kulujen jälkeen 1200e netto vaatteisiin ja ruokaan/kk. Plus koron atuki 75e/hlö/kk ja heitä oli kolme.

Eli miten on tällä matematiikalla mahdollista että 3 hlön ruokaan ja elämiseen jää 60 euroa viikossa?? Mihin kyseinen yh äiti humputtaa sen 1200e kun pakolliset kulut maksaa valtio mikäli on yh. Taloustaitojen opettelu ja lapset etusijalle kiitos, vanhempi muuttaa jo kohta kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut rikkaita muut kun sukarit! Naurettavaa pelleilyä,vai rahattomia? Entäs nämä "rikkaat"sitten??

Vierailija
1044/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. On auto mutta ei polttoainetta?  Itse en osta autoa koska rahat ei riitä polttoaineisiin niin tyhmää olisi maksaa vakuutuksia. Teen siinä ison säästön ja saan pakastimeen muutakin kun nuuskaa. Lisäksi maksaa  parkkipaikasta missä auto seisoo tankki tyhjänä..  No ehkä he eläytyivät rahattomiksi ja ajoivat tankin tyhjäksi ohjelmaa varten. 

Vierailija
1045/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti varattomia olisi pitänyt olla mukana.

Vierailija
1046/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi nähdä erittely, että mihin rahaa on pistetty tuon viikon aikana ja minkä verran. Ohjelmassa kuitenkin ehditään näyttää vain pintaraapaisu, niin olis kiva jos ne näytettäisi vaikka jakson lopussa tai julkaistaisiin vaikka jossain netissä. Näkisi, onko rahattomat saaneet kaiken tuhlattua ja millaisiin asioihin ja miten on rikkaat pärjäilleet.

Vierailija
1047/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen jakson yksinhuoltaja ei ole ostanut tyttärelleen joululahjaa kahteen vuoteen,siis pystynyt ostamaan! Että vuoden aikana ei saa säästettyä muutamaa kymppiä lahjaan,edes yhteen??

Vierailija
1048/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhmä kuin apina

Aika pitkälle on kuitenkin päässyt.

Suomessa

Vierailija
1049/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hitossa noita ylimielisiä firmojensa mainostajia otettu mukaan??????

Vierailija
1050/1107 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahko lomakylän murju viimeisessä jaksossa ja lässyttävä lähihoitaja äiti!

Vierailija
1051/1107 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekosken rahattomien nuori nainen oli hankala. Taitaa johtaa koko perhettä ja olla kerrostalon Ulla Taalasmaa. Jos hänen käsitys rikkaisiin nyt muuttui niin mikähän oli käsitys rikkaista jos itse pitää itseään niin täydellisenä.

Vierailija
1052/1107 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksavat edes vakuutuksia.. 

Vierailija
1053/1107 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekosken rahattomien nuori nainen oli hankala. Taitaa johtaa koko perhettä ja olla kerrostalon Ulla Taalasmaa. Jos hänen käsitys rikkaisiin nyt muuttui niin mikähän oli käsitys rikkaista jos itse pitää itseään niin täydellisenä.

Helppo on jakaa mielipiteitä jos ei tunne. Itse tunnen hänen pienen velipuolen sekä siskon ja isän/äitipuolen ja ihan normaaleja ovat.  Ei täällä tarvitse moittia. 

Vierailija
1054/1107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoja ääni ja lässytykset todella ärsyttävät!

Vierailija
1055/1107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniähän nuo rahasummat ovat viikossa,olis pitänyt olla vähintään kymppitonni käyttöön niin olis ollut mielenkiintoisempi ohjelma!

Vierailija
1056/1107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jakso missä köyhä opiskelijapariskunta ja varakas vanhempi pari - mikseivät maksaneet heidän velkojaan pois. Brittiversiossa varakkaampi puoli usein auttaa toista. Itse auttaisin ja olen aina osallistunut projekteihin, joissa kerätään rahaa, vaatetta mitä tahansa. Suomessakin on ryhmiä  fb:ssä joissa voi auttaa suomalaisia, eikä vain antaa ulkomaille pelkästään. 

He ovat köyhiä ihan omaa tyhmyyttään/laiskuuttaan. Sitäpaitsi harva opiskelia rikas on muutenkaan. Ehkä siksi moni perustaakin perheen vasta kun opiskelut ja työpaikat hoidettu.  

Vierailija
1057/1107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousvalmentaja Kinanen kertoo Instassa muuttaneensa Tallinnaan. Onko Tampereen kämppä myyty? Miten mahtoi koronavuosi kohdella, onko yritysten tulokset parantuneet?

Vierailija
1058/1107 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän formaatin perusteella meillä Suomessa on aika hyvin asiat, jopa rahattomilla.  

Vierailija
1059/1107 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko todella ärsyttävä hekottelia!

Vierailija
1060/1107 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt olla kunnon rikkaita eikä keskiluokkaisia mummoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan