Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Noit Varalahdethan on mukavia, tavallisia
Äidin mukaan "terveys ei kestä" vaihtoruokavaliota. 200kg ylipaino ei siis haittaa?
Tyypit haki leipäjonosta ruokaa että pääsee ravintolaan 😄
The North face huppari on kallis!
Inside kirjoitti:
Hohhoijaa Varalahti-jakso, mitä rikkaita noi luulee olevansa? Sukari on rikas, nämä aivan keskitasoisia remppareijoja joilla nyt kusi sukassa kun korona painaa itserempattujen kämppien hinnat alas. Jo tuo että ”pitää päästä kiinalaiseen syömään” kertoo jo aivan kaiken.
Kuka maksanut 1200€ vko budjetin, voin kertoa että tolla pariskunnalla ei varmasti ole varaa käyttää jatkuvasti 4800€ nettokäyttöön.
Kyllä Varalahdilla rahaa on. Tekevät miljoonabudjeteilla taloremontteja ja luovuttavat ne eteenpäin.
https://www.varalahti.fi/
Siis mitä ihmettä tämä Niinan kaveri nyt selittää? Kaikki likapyykki eksää ja velkoja myöten telkkariin, ilman et asianosainen on edes paikalla. Jos olis mun kaveri niin olisi entinen.
Kivoja ihmisiä tässä jaksossa. Varalahden pariskunnalle pisteet asenteesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse, kun olin köyhä, laihduin alipainoiseksi.
Surullista, kun nuoret ovat noin pahassa kunnossa.Olet pahantahtoinen ja inhottava ihminen.
Mitä hyvää on nuoren ylipainossa ?
Tuosta lihavuudesta vielä. Itse olen ollut rahaongelmissa ja lihonut 20 kiloa. Painan nyt 84 kg ja olen 168 cm. Laihdutan kyllä.
Mutta siis syitä miksi olen nimenomaan köyhänä lihonut.
- elämäntilanne on masentava, mulla mm. omasta tyhmyydestä johtuvaa velkaa ja se masentaa, ja vaikuttaa koko elämään. Ulos lähtö vaikeampaa, jotenkin helposti masentuu ja sitten tulee helposti sorruttua lohtusyömisiin, kaupasta croissant, karkkipussi, suklaapatukka jne.
- kaupassa epäterveelliset ruoat on usein edullisempia, esimerkiksi hedelmät on hyvin kalliita
- ei ole varaa panostaa itseensä, elämyksiin, sitten helposti hakee lohtua siitä suklaalevystä
- mitä kauemmin kierre jatkuu niin sitä vaikeampi katkaista
Itsellä nämä kilot tulleet hitaasti ja aina se 2-4 kiloa/vuosi, tätä menoa painan viiden vuoden päästä 100 kiloa. Kun painoin 63 kg niin aina ihmettelin, miten joku voi päästää itsensä 80-kiloiseksi? No, eipä se niin vaikeaa ollut, kun kierre jää päälle, niin ne kilot tulee tasaisesti ja helposti paino nousee. Ja ensin se on 80, sitten 90, sitten 100 ja sitten 110 ellei ota itsestään niskasta kiinni.
Nyt tosiaan laihdutan ja pyrin siihen, että syön terveellisesti, kerran viikossa kauppaan, ettei tule heräteostoksia ja yritän tinkiä mieluummin muista asioista kuin terveellisestä ruoasta.
Ihailen kyllä noita rikkaita. Ovat kovalla työllä ansainneet rahansa ja esim. 2. jakson pariskunta on kekseliäs ja alkaa heti miettiä, miten rahojaan käyttävät ja miten voivat "tienata" vähän lisää.
Ja ärsytti että oli stereotyyppisesti tosi lihavat köyhät. Ei Suomessa olla vielä jenkkimeiningeissä että on pakko ostaa jotain megapakkauksia, jotta saa halvalla ruokaa.
Nuo perheen lapset oli ihania! Fiksuja ja ystävällisiä, jo nuorina osaavat ajatella syvällisesti ja ilmaista ajatuksiaan hienosti. Toivon heille kaikkea hyvää! Toivottavasti saavat taloudellista tukea opiskeluun ja harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kivoja ihmisiä tässä jaksossa. Varalahden pariskunnalle pisteet asenteesta!
Jep, etsivät tölkkejä ja kävivät leipäjonossa. Ja taisi Hurstin apukin saada sitten kelpo lahjoituksen, niinkuin lupasivat. Toivottavasti Marko pystyi tätä naista auttamaan, että pääsi eroon talostaan. Mutta hiukan ihmetytti, naisen ex-mies sitten ilmeisesti jätti talon naiselle, ei halunnut puolikastaan vai miksi kaikki oli jäänyt naisen harteille?
Miks tuon 2.jakson köyhän perheen äidin kaveri sanoi että pankkiiri sanoi "ei kannattais alkaa yksinhuoltajaks viiden lapsen kanssa"
Oliko lapsia siis 5? Veikö isä mukanaan 2 laihinta vai mitäs?
Tosi mukava jakso. Kummatkin perheet sympaattisia. Mustosten perheen äiti tosi symppis ja lämpimät välit lapsiin.
Miksi tämä nainen roikottaa sitä taloa Lopella tyhjillään? Ei mitään järkeä.
Ihmettelen hieman tuota "hedelmät ovat kalliita". Aika edullisia mielestäni: banaanit n. 1€/kg, mandariinejä jatkuvasti tarjouksessa, samoin omenia ja päärynöitä. Tomaatit, porkkanat ja kaalit todella halpoja.
Kallista sensijaan on Fazerin sininen, jotain 2,50€ muistaaksen.
Kysymys ei ole hinnoista, vaan valinnoista ja tottumuksista. Sokeripitoisilla herkuilla saa tyydyttettyä nopeasti makeannälän, sekä nostettua mielialaa hetkellisesti.
Ymmärrän kyllä, ei ole helppoa muuttaa tottumuksiaan, varsinkaan vaikeimmissa olosuhteissa, vaatii aika paljon, eikä siihen ole aina motivaatiotakaan.
En tuomitsisi ihmisiä tunnin editoidun ohjelman perusteella, taustojakaan tuntematta. Ihan kiva perhe, kuin myös tämä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuon 2.jakson köyhän perheen äidin kaveri sanoi että pankkiiri sanoi "ei kannattais alkaa yksinhuoltajaks viiden lapsen kanssa"
Oliko lapsia siis 5? Veikö isä mukanaan 2 laihinta vai mitäs?
Itse myös mietin, tuli mieleen, että ovatko nuo kaksi sitten perheen vanhimpia lapsia ja muuttaneet jo pois kotoa?
Tämä ei ollut mikään laihdutusohjelma. Eihän tuo Kontulan perhe mikään kovin vähävarainen ollut. Siisti keittiö. Lintuja ihmettelin eniten. Olivat molemmat mukavia. Sitä ihmettelin eniten, miksi rikkaat pitävät yleensä viimeiseen senttiin kiinni rahoistaan . Voisivat enemmän lahjoittaa vähävaraisille esimerkiksi tuota harrastusrahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut mikään laihdutusohjelma. Eihän tuo Kontulan perhe mikään kovin vähävarainen ollut. Siisti keittiö. Lintuja ihmettelin eniten. Olivat molemmat mukavia. Sitä ihmettelin eniten, miksi rikkaat pitävät yleensä viimeiseen senttiin kiinni rahoistaan . Voisivat enemmän lahjoittaa vähävaraisille esimerkiksi tuota harrastusrahaa.
Ja mistä me tiedämme, kuinka paljon rikkaat, esim. Sukarit ja Varalahdet, lahjoittavat hyväntekeväisyyteen? Kaikki eivät aina julkista lahjoituksiaan. Toisaalta, monet rikkaat taas kertovat lahjoituksistaan julkisuuteen. Onkohan tässä sarjassa yhtään rikasta perhettä, joka on ollut rikas jo alunperin? Sukarithan ovat molemmat hyvin vaatimattomista oloista lähtöisin, Topi yhdeksänlapsisesta ja Nadja kahdeksanlapsisesta perheestä. Eivätkä nämä Varalahdetkaan alun perin ole rikkaita olleet.
Olet pahantahtoinen ja inhottava ihminen.