Rikkaat ja rahattomat Official
Mielenkiintoinen formaatti! Aiotteko katsoa? Mä kattelen tässä juuri karanteenissa.
Kommentit (1107)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Topi on ihan symppis, sisimmässään ihan tavallinen kaikista rahoistaan huolimatta. Uskaltaa olla oma itsensä eikä teeskentele ja yritä olla hienompi kuin on.
Topi on hyvin lounaissuomalainen mies puheiltaan ja olemukseltaan, rento ja tommonen lupsakka. Turkulaisia aina haukutaan ja sanotaan, että ovat kireitä ja töykeitä ja ties mitä, mutta tommosia Topin kaltaisia on itse asiassa paljon.
Suloinen lapsi. Pieni vielä mutta reipas ja hyväkäytöksinen. Mukavat vanhemmat. Tässä perheessä lapsi on onnellinen kun ei tarvitse itkeä ja kiukutella. Ei tarvita supernannyä.
Nadja on koko ajan mielinkielin Sukarille, mutta tyypillisen venäläisen töykeä kaikkia muita, erityisesti pienipalkkaisia asiakaspalvelijoita kohtaan. Silti saa koko ajan täälläkin kuulla syyttelya siitä, miksi suomalaisnaiset eivät ole enemmän venäläsnaisten kaltaisia.
Tuo köyhän perheen isähän on aivan uskomaton tapaus, elää työmarkkinatuella, vaikka rouva saisi paljon paremmankin, ihan normaalin työssäkäyvän miehen. Kamalaa on katsella ja sääliksi käy. Vielä ei ole myöhäistä muuttaa elämän suuntaa, kunnollisia miehiä kyllä on vapaana, etenkin tuolla pk-seudun ulkopuolella.
Minulle taas muista kommentoijista poiketen Nadja antoi itsestään ihan miellyttävän ja reippaan kuvan.
Naapurit menivät tuohon ohjelmaa. Mölyyvät yleensä yötä myöten ja nukkuvat päivät. Pieni tyttökin 22 aikaa hereillä. Saa nähdä miten pärjäsivät rikkaiden luona..
Vierailija kirjoitti:
Tuo köyhän perheen isähän on aivan uskomaton tapaus, elää työmarkkinatuella, vaikka rouva saisi paljon paremmankin, ihan normaalin työssäkäyvän miehen. Kamalaa on katsella ja sääliksi käy. Vielä ei ole myöhäistä muuttaa elämän suuntaa, kunnollisia miehiä kyllä on vapaana, etenkin tuolla pk-seudun ulkopuolella.
Minulle taas muista kommentoijista poiketen Nadja antoi itsestään ihan miellyttävän ja reippaan kuvan.
Pääasia kuitenkin, että on kiva isä ja aviomies. Onnellisilta vaikuttavat.
Eivät mölyä turhaan. Olen käsittänyt että lapsella on lieviä autismin oireita mikä vaikuttaa nukuttamiseen. Mukavia nuoria vaikka melko uteliaita ovatkin.
Ja huomennako uusi jakso? Katsoin mainoksesta että nyt olisi ns. normorikas pariskunta, eli ei mitään Hjalliksia ONNEKSI. Heillä on mm. viiden tonnin sänky :DD
Köyhisperhe tyypillinen ylipainoinen sekoitus.
Paljon se personal trainer maksoikaan, oliko 150€? Kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös ja rahat tänne. Treenaan ihan itsekseni omassa olohuoneessa ja olen paljon paremmassa kunnossa kuin Sukari.
Toivon myös että tulevissa jaksoissa rikkaat pistetään johonkin 60-70 vuokrayksiöön jossa voi tulla rikkaille järkytyksenä että keittiöissä ei ole välttämättä esimerkiksi liesituuletinta ollenkaan ja kylppäri mielellään alkuperäisessä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon se personal trainer maksoikaan, oliko 150€? Kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös ja rahat tänne. Treenaan ihan itsekseni omassa olohuoneessa ja olen paljon paremmassa kunnossa kuin Sukari.
Toivon myös että tulevissa jaksoissa rikkaat pistetään johonkin 60-70 vuokrayksiöön jossa voi tulla rikkaille järkytyksenä että keittiöissä ei ole välttämättä esimerkiksi liesituuletinta ollenkaan ja kylppäri mielellään alkuperäisessä kunnossa.
Koska tämä köyhä pariskunta ei ollut mitään säännöllisiä kuntosalilla kävijöitä, personal trainer laittoi heidät tekemään helpohkoja liikkeitä. Sukarit maksavat 150€ ihan toisenlaisesta harjoittelusta.
Tässä toisen jakson perheet - mitäs tykkäsitte jaksosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva ohjelma. Topi antoi itsestään hyvän kuvan. Hyvin totesi myös lopuksi, ettei raha tuo onnea. Kyllä uskon, että tuo pikkulapsiperhe on aidosti onnellisempi. En itse oikeasti haluaisi Topin ja Nadjan elämää kuohuviineineen ja personal treinereineen. Jotenkin kylmää ja kolkkoa elämää, kaikesta rahasta huolimatta.
Minulle jäi kuitenkin kuva, että Topi ja Nadja nauttivat myös ihan vaan arjen tavallisista asioista ja arvostavat kahdenkeskisiä hetkiään eivätkä mieti rahaa joka hetki. Mutta kun rahaa on, miksei sitä käyttäisi, hautaan sitä ei mukanaan saa.
Sama. Ja onko kylmää ja kolkkoa, kun sytyttää tulen takkaan ja nautiskelee poreissa partsilla? Heillä on toisensa, ja ainakin Topi näyttäis jumaloivan tuota naistaan. Ja Nadja on hemmetin hyvä näyttelijä, jos ei Topista oikeasti välitä, nuo katseet olivat lämpimät.
Ja kodikkuutta löytyy varmaan heidän mökiltään, meren rannalta. Ei pöllömpää veneillä ja nauttia luonnonrauhasta? Ja kun aurinkoon kaipaa, niin sitten vaan Espanjan kotiin, kuumalle hiekkarannalle, hierontoihin ja tuoreista hedelmäsmoothieista nautiskelemaan. Ja entäs se yöelämä?
Toivon onnen jatkuvan heidän kohdallaan. Eikös Topi ole joka sentin itse tienannut? Kelpais minullekin tuollainen elämä, vaikka tyydyn vähään, enkä esim. ostelisi mitään ökyvaatteita enkä laukkuja. Lentämistä kyllä välttäisin, eli mökille aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi köyhät on aina lihavia?? Usein myös polttavat tupakkaa.
Joo, olen kuullut julkisuuden henkilöiden kertovan, että välillä on osunut oikeaan saumaan johonkin ohjelmaan meno, välillä on tehty virheitä.
Toivo Sukarin julkisuuskuvalle uskon tämän ohjelman tehneen erittäin hyvää. Ihmisiä myös yleensä miellyttää aina tuo, kuinka on omalla työllään hankkinut rahansa ja aloittanut hyvin vaatimattomasta.
Minustakin oli mukavaa, että kumpikin pariskunta puhui toisesta pariskunnasta kunnioittavasti ja halusi ymmärtää heitö.
Jäi hyvä mieli eka jaksosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tuossa perheessä ollaan jo sairaalloisen lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikkein halvin kalori on valkoisessa vehnäjauhossa.
Varalahden taannoisesta voimamies-urasta oli hauskoja juttuja ysärillä, "Koripalloilija ei pärjännyt voimalajeissa" 😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaikkein halvin kalori on valkoisessa vehnäjauhossa.
Kaurahiutaleet, kananmunat, kotimainen silakka, kraana vesi ja kauden kasvikset ovat TODELLA halpoja, ihan turha vedota siihen ettei ole muka rahaa syödä terveellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva ohjelma. Topi antoi itsestään hyvän kuvan. Hyvin totesi myös lopuksi, ettei raha tuo onnea. Kyllä uskon, että tuo pikkulapsiperhe on aidosti onnellisempi. En itse oikeasti haluaisi Topin ja Nadjan elämää kuohuviineineen ja personal treinereineen. Jotenkin kylmää ja kolkkoa elämää, kaikesta rahasta huolimatta.
Minä taas uskon, että ennestäänkin tyytyväiset ja onnelliset ovat vieläkin onnellisempia ja stressittömämpiä rahakkaina. Se on kylmää ja kolkkoa, kun jääkaappi ja pakastin ammottavat tyhjyyttään, ja ulkona viimassa paleltaa ohuessa vanhassa takissa.
Ai jättifirman pyöritys ei stressaa yhtään? Enpä usko, rikkaat on siinä kiinni kellon ympäri.
Topi kyllä näyttää olevan rautaisessa kunnossa ! Upeaa, nuoremmat näyttää plösöiltä vieressä, ottakaa mallia.