Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin salaa yhteiskunnan sulkemisesta

Vierailija
16.03.2020 |

En missään nimessä toivo yhdenkään kuolemaa, päinvastoin. Mutta salaa nautin, kun rahanahneet ja elämänsä kaiken maailman harrastuksilla täyttäneet ovat aivan hädissään tilanteessa. Ehkä hekin menevät itseensä tilanteen pitkittyessä ja alkavat löytää muuta tärkeää kuin raha, raha, raha. Olen itsekin pienituloinen ja käytännössä työt vähenee reilusti, mutta koska en palvo rahaa niin säästöillä pärjäisin tiukasti eläen puolisen vuotta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällainen pandemia oikeasti tarvittiin. Onneksi ei ole sotatilanne vaan erilainen herätys.

Vierailija
2/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo, tiesin näin käyvän ja tienaan niin maan pärkkeleesti tällä.

t.mysticco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuudella ei tee mitään kun yhteiskunnat ja rahamarkkinat ovat kriisissä. Samalla viivalla ollaan kaikki.

Vierailija
4/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinun kaltaisiasi on hyvin harvakseltaan. Ei millään pahalla. :) 

Vierailija
5/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on väistämätöntä, että palstan töitä saa kun haluaa tyypeistä joutuvat itse huomaamaan, että eivät ole muita työttömiä kummempia. Työttömiä tulee aloilta, joiden näkymät olivat hyvät, se on selviö. Pian nousee joku uusi ala, aika näyttää mikä, mutta ei näitä ylimielisiä itsestään liikoja luulevia sinne oteta kuin osa, muitakin on tarjolla. Maailma muuttuu eskoseni. Mun alakin oli varma työllistäjä ja työhän ei alalta lopu, mutta maksajat loppuu varmasti, ja projekteja siirretään,  joten lomautusta lienee tiedossa joksikin aikaa. Uusia asuntoja on rakennettu valtavasti, mutta niille ei riitä ostajia. Asunto-osakeyhtiöitä menee konkurssiin. Yhdistyksiltä loppuu tukijat, niitä menee konkurssiin. Käytetyn tavaran myynti ja kirpputorit kokevat uuden nousun, mutta kiskurihintaan ei kukaan osta ja merkkituotteiden kysyntä myös käytettynä romahtaa. Omavaraisuus lisääntyy ja kotimaisen ruuan tuotantoa aletaan arvostaa. 

Vierailija
6/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei juuri kukaan kehtaa tätä sanoa ääneen, mutta kyllä meitä on.

Vierailija
7/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä on tervettä että ihmiset miettii mikä on tärkeää, ja että myös ilmansaasteet hetkellisesti vähenevät.

Vierailija
8/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei ole juuri muuttunut. En käy juuri ikinä missään muualla kuin töissä ja kaupassa. 

Vietän suurimman osan vapaa-ajasta yksin kotona. Televisiota katsellen ja netissä. Lenkillä toki käyn myös. Eli mikään ei ole muuttunut.  

Vierailija
9/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hykertelen....ihan oikein rahanahneille porsaille. Toivottavasti ne saa tartunnan ja menettää rutkasti rahaa.

Ajattele, että sellainen rahanahne porsas ei ole välttämättä koskaan toivonut kenenkään kuolevan ja saavan vakavan sairauden tartuntaa. Hän on saattanut aina haluta ihmisille pelkkää hyvää.

Vierailija
10/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa käydä Prismassa, kun ei ole niitä rääkyviä ipanoita kaikki paikat täynnä !!

Zinc

Vierailija
11/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne taloudellisetkin vaikutukset olla hankalia pidemmän päälle. Toivon ettei näin ole kuitenkaan.

Vierailija
12/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YksinäinenSinkkuMies1985 kirjoitti:

Mun elämä ei ole juuri muuttunut. En käy juuri ikinä missään muualla kuin töissä ja kaupassa. 

Vietän suurimman osan vapaa-ajasta yksin kotona. Televisiota katsellen ja netissä. Lenkillä toki käyn myös. Eli mikään ei ole muuttunut.  

Kotona olemiseen tuli uusi merkitys jota ei aiemmin ollut.

Olet/olemme tehneet tietämättämme maalle, suomalaisille, ihmiskunnalle palveluksen pysymällä sisätiloissa, omissa introverteissä oloissamme ja olemme olleet suoranaisia tulevaisuuden edelläkävijöitä hoitelemalla sosiaaliset suhteemme sähköisten välineiden avulla.

Vierailija
13/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jotenkin ilahduttaa tilanne, jossa tulee esiin asiat, joita ihmiset oikeasti tarvitsevat. Ei kukaan tositilanteessa tarvitse ravintolaillallisia, ryhmäliikuntaa, kynsihoitoja, teatteri-iltoja, kissanristiäisiä, kiinakrääsää tai rantalomia. Jos nyt perusasiat taas nousisivat arvoonsa. 

Vierailija
14/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te höpsöt ymmärrä, että oikeasti rikkaat tästä vain rikastuvat ja köyhillä on tämän jälkeen vielä vaikeammat oltavat?

Vierailija
15/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te höpsöt ymmärrä, että oikeasti rikkaat tästä vain rikastuvat ja köyhillä on tämän jälkeen vielä vaikeammat oltavat?

Olen ap enkä tarkoittanut rikkaita vaan ihan tavallisia palkansaajia, jotka ovat hätää kärsimässä ja miettimässä, että miten pärjäävät, kun kaikki suljetaan. Ihminen pärjää loppujen lopuksi hyvin vähällä ja on tervettä pystyä vain olemaan.

Vierailija
16/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa käydä Prismassa, kun ei ole niitä rääkyviä ipanoita kaikki paikat täynnä !!

Zinc

Kaupassa oli kyllä paljon enemmän ihmisiä tänään päivällä, kun normaalisti arkena.

Vierailija
17/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. ja se koskee ihan kaikkia. Myös Kim Kardashiaania. Tavallinen kuolevainen sekin on. 

Vierailija
18/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valitsisit autiolle saarelle kaveriksesi breivikin, vai kuinka 

Vierailija
19/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tulee varmaan avioero, kun joutuu olemaan kotona yhdessä.

Vierailija
20/84 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valitsisit autiolle saarelle kaveriksesi breivikin, vai kuinka 

Nyt oli mielenkiintoinen aasinsilta. Miten rahanahneus ja joukkomurha liittyvät toisiinsa...? Juurihan sanoin, etten missään nimessä toivo kenenkään kuolevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän