Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?

Vierailija
16.03.2020 |

Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.

Kommentit (563)

Vierailija
401/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan potilastekstejä. Toivottavasti kukaan nenänkaivaja toimistoilla ei ole lainannut kirjoituskamojani.

Vierailija
402/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, olen Kelan fyysisessä aspassa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on sellaista, jota ei voi tehdä etänä. Sattumalta vaan osui loma juuri tähän kohtaan. Koska mihinkään ei voi lähteä, voi keskittyä vaikka ikkunanpesuun. Kattellaan sitten loman jälkeen onko töitä enää...

Vierailija
404/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, kotihoidossa hoitajana.

Vierailija
405/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen apurahataiteilia. Ei vaikuta mitenkään kunhan keppana ei kaupasta lopu.

Vierailija
406/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, vaikka työtä voisi käytännössä ja teknisestikin tehdä etänä lähes täysaikaisesti.

Vierailija
407/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä. Elän apurahalla. Kelan pitäisi korvata se, että luovuuteni kärsii. Varsinkin jos alko suljetaan.

Vierailija
408/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen. Kuljetusala. Tavaran pitää liikkua.

Vierailija
409/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan koko revohka. Oman aika tuoreen urani kohdalla tämä on ensimmäinen ns. kriisitilanne. Mutta tiedossa oli ammattia valitessa, että näitä voi eteen tulla.

Työpaikkanani on puolustusvoimat. 

Vierailija
410/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajana menen jos käsketään tehä etäopetus koulusta käsin (yläkoulu), mutta toivon että voin etäopettaa noin 100 oppilastani kotoa käsin, jotta voin samalla kotikouöuttaa omat lapseni.

Eikös teidän lapsella ole koulussa opettajaa, vai etkö luota suomalaisen opettajan kykyihin toimia tässä tilanteessa?

Vierailija
411/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17-vuotias lastensuojelun asiakas. Meidän yksikössä työntekijät tulevat normaalisti vuoroonsa ja käyvät kotonaan. Lastensuojelu kuitenkin linjannut, etteivät asiakkaat saa käydä kotona, eikä kotoa saa vierailla yksikössä 13.4 asti. Minua ei sinällään haittaa, mutta säälin pieniä lapsia, jotka eivät saa käydä vanhempien luona, eivätkä vanhemmat vierailla heidän luonaan. 

Vierailija
412/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä. Olen myyjänä eräässä liikkeessä. Kunpa liike suljettaisiin, ei tosiaankaan kiinnosta palvella yskiviä asiakkaita, kuten tänään!

ei haittaa vaikka työpaikka menee??kö?

Vierailija
413/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin. Olen varhaiskasvatuksen opettaja päiväkodissa.

Vierailija
414/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen päiväkotiin töihin vaikka kuulun riskiryhmään kun olen astmaatikko :/

Juuri tämän takia älkää viekö flunssaisia lapsianne päiväkotiin, vaikka "..ei ollut kuumetta, ihan pientä yskää ja nuhaa vaan...".

Ainahan lapsilla pieniä flunssia on ja päiväkotiin vain tuodaan. Mutta nyt tarkkana!

Päiväkodeissa ei käsiä pesemällä voida tartuntoja välttää. Pieni lapsesi aivastelee ihan valtoimenaan. Päiväkodit pidetään auki ehdottoman terveille lapsille. Kunnioitetaan MUIDEN lasten ja heidän perheittensä terveyttä ja päiväkotien henkilökunnan työterveyttä.

Vierailija
415/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1337 h4x0r

koodaan kellarissa edelleen samaan tapaan kuten ennenkin

Vierailija
416/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousosastolla rahojen perässä juoksemme

Vierailija
417/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen määrättynä etätöihin seuraavan kuukauden ajan. Työskentelen korkeakoulussa hallinto- ja tukipalvelutehtävissä.

Vierailija
418/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä. Olen myyjänä eräässä liikkeessä. Kunpa liike suljettaisiin, ei tosiaankaan kiinnosta palvella yskiviä asiakkaita, kuten tänään!

ei haittaa vaikka työpaikka menee??kö?

Toivon että meidät lomautettais mahdollisimman nopeasti. Ei hirveesti ole motivaatiota olla töissä. 🙄

Vierailija
419/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusyhtiötä ja omaa sijoitussalkkua pyörittelen.

Kolme viikkoa sitten varauduin niin, että voin pitää vuoden vapaata.

Seurailen pörssiä ja kaivan tietoa silti koko ajan.

Välillä olisi parempi, kun ei seuraisi mitään vaan vetäytyisi vaikka lukemaan kirjoja.

Vierailija
420/563 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Osittain kotona, osittain toimistolla. Yksityisyrittäjä, asianajaja. Ei työntekijöitä. Uskon pärjääväni ihan ok tämän tilanteen yli. Nykyisten asiakkaiden ongelmat ja asiat ei katoa minnekään. Uusista asiakkaista en osaa vielä sanoa mitään, todennäköisesti ei montaa tule etenkin kun oikeudet karsivat aikataulujaan ei-niin-kiirellisten osalta. Eli ainakaan uusia rikosoikeuksia ei ole tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi