Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Menen. Olen vartija, mutta lapset hoidan myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Menen, olen sairaalassa sihteerinä.
Sama mulla, eli menen.
Pakko mennä, olen siivousalalla. Silti huolettaa työpaikkani puolesta. Ja se että miten lapseni saa aikansa kulumaa kotona. Kaikenkaikkiaan hyvin pitkäveteinen tilanne tällä hetkellä ja ei myöskään se vaan myös pelottava ja ahdistava.
Työskentelen fysioterapeuttina.
Menen töihin. Työskentelen julkisella sektorilla assistenttina.
Olen töissä yksityisellä sektorilla. Myymme tuotteita, jotka eivät ole välttämättömiä kenellekään. Asiakkaita oli silti tänään normaalisti eikä kellään ollut mitään kiirettä minnekään. Kaupungilla oli ihmisiä. Poikkeustila ei näy mitenkään! Suomalaiset on yhtä tyhmiä kuin ranskalaiset ja italialaiset - sisällä ei pysytä ennen kuin sotilaat on kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä yksityisellä sektorilla. Myymme tuotteita, jotka eivät ole välttämättömiä kenellekään. Asiakkaita oli silti tänään normaalisti eikä kellään ollut mitään kiirettä minnekään. Kaupungilla oli ihmisiä. Poikkeustila ei näy mitenkään! Suomalaiset on yhtä tyhmiä kuin ranskalaiset ja italialaiset - sisällä ei pysytä ennen kuin sotilaat on kadulla.
Missähän päin maailmaa mahdat olla töissä? Täällä Helsingissä on ainakin koko kaupunki seis, todella vähän ihmisiä liikkeellä yhtään missään. Olen itse vaatekaupassa töissä, ja myynnit ovat olleet noin 1/10-1/20 tavallisesta päivästä.
Vastauksena aloitukseen: meidät on kaikki lomautettu, mutta lomautusta edeltävää kahta viikkoa on vielä yli viikko jäljellä. Eli menen töihin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän päin maailmaa mahdat olla töissä? Täällä Helsingissä on ainakin koko kaupunki seis, todella vähän ihmisiä liikkeellä yhtään missään. Olen itse vaatekaupassa töissä, ja myynnit ovat olleet noin 1/10-1/20 tavallisesta päivästä.
Vastauksena aloitukseen: meidät on kaikki lomautettu, mutta lomautusta edeltävää kahta viikkoa on vielä yli viikko jäljellä. Eli menen töihin vielä.
Joo sain helsinkiläisiltä kavereilta kuvia, siellä todella on autiota! Asun muualla Suomessa kaupungissa eikä täällä näy mitenkään. Myynnit vielä normaalin rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä. Olen myyjänä eräässä liikkeessä. Kunpa liike suljettaisiin, ei tosiaankaan kiinnosta palvella yskiviä asiakkaita, kuten tänään!
ei haittaa vaikka työpaikka menee??kö?
Ei haittaisi. Myös minä toivon lomautusta. Olen aina saanut töitä, joten kyllä mä selviäisin. Sitä paitsi mikään työ ei ole tärkeämpää kuin terveys.
Me ruokakaupan myyjät PÄÄSTÄÄN vielä töihin. Näin se kannattaa ajatella 👍🏻 Riskiryhmään kuuluvat patistaisin karanteeniin.
Menen, välinehuoltajana isossa sairaalassa.
Menen. Olen laboratoriohoitaja yliopistollisessa sairaalassa.
Eipä niitä koronatestejäkään kukaan tekisi, jos ei töitä tehtäis!
Vierailija kirjoitti:
Menen. Olen laboratoriohoitaja yliopistollisessa sairaalassa.
Eipä niitä koronatestejäkään kukaan tekisi, jos ei töitä tehtäis!
Eihän niitä testejä tehdä enää muutenkaan. Testit on loppuneet Suomesta.
Kunnalla insinöörinä ja työt jatkuu etänä. Tosin tekemisen määrä on vähentynyt, kun hankkeet on laitettu tauolle.
Kunnalla insinöörinä ja työt jatkuu etänä. Tosin tekemisen määrä on vähentynyt, kun hankkeet on laitettu tauolle.
En mene, minut lomautettiin aamulla. Olen muutenkin karanteenissa. Olen vastaanottovirkailija.
Menisin, ellen olisi flunssassa itse, ja nyt käskettiin olla lievienkin oireiden vuoksi kotona. Olen päiväkodissa töissä.
koemme italiaisen mieheni kanssa olevamme korvaamattomia. pakko painaa. olen htl.ä painettujen monisteiden ja esitteiden erikois silppuuja. työni on erittäin vastuullista kaikki 2vk vanhat paperit pitää tuhota niitä on 100000.a ettei todistus aineistoa jää. mieheni työskentelee stm.ä erikois erikois siivoojan virassa hänkin joutuu luuttuamaan lattiat joka toinen päivä. 3vk sitten olimme lomalla italiassa kun puhelin soi. en oikein uskonut kun tyttö sanoi olevansa mariin suomesta luulin puhelin myyjäksi. hän kuitenkin kysyi minulta neuvoa korona asiassa. hän kun ei olut muita asiantuntijoita saanut kiinni. sanoin hälle ole huoletta täällä italiassahan mekin ollaa. meni hetki kun miehen puhelin soi mariin soitti erikois erikos siivooja miehelleni muita kun ei saanut kiinni. miehenikin totes ole huoleta.mariin uskoi nämä meidän täsmä ohjeet