Niin naurettavaa miten olen aina vartijamagneetti mutta nyt tuli kaiken huippu kun kävin loppuunmyynnissä missä ei ollut enää mitään
Kaikki hyllyt tyhjänään, ihan jotain satunnaisia työkaluja tms oli. Koko ajan kintereilläni kulki vartija kun pyörin niiden tyhjien hyllyjen ympärillä ja koitin etsiä jotain ostettavaa (olin tehnyt kauppalistan mm. vessan tarrakoukut tms tilpehööriä) enkä löytänyt enää mitään.
Se vartija olla möllötti siinä tielläkin jatkuvasti ja valehtelematta, eihän siellä kaupassa enää ollut mitään mitä olisi kukaan varastanut :o :o
Kysessä Turun Wiklundin Tokmanni joka lopettaa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Ei edelleenkään vaan ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Olalla keikkuu Marimekon 150€ käsilaukkukin että en luulisi mitään narkki vaikutelmaa antavan
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Tai nenärengas-nistilook.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Ei edelleenkään vaan ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Olalla keikkuu Marimekon 150€ käsilaukkukin että en luulisi mitään narkki vaikutelmaa antavan
Paino sanalla luulisi, meillähän on asiasta vain sinun kuvailusi ja olet hieman jäävi kuvailemaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Kuten jo kirjoitin että vaatteenikin olivat yhteensä jotain 500€ vähintään, ei nenärenkaita
Kerran minimanissa vartija seisoi takanani, kun testasin Lumenen meikkejä.
Olen muutaman kerran tuollaiselta ihan ilmeiseltä kyttäriltä kysynyt, mistä löytyy tuote X, kun ei ole myyjiä näkynyt lähistöllä. Ovat ystävällisesti kertoneet jos ovat oikean hyllyn tienneet, ja yleensä ovat sen jälkeen valinneet uuden vahdittavan.
Rasittavaahan se on, mutta työtään nekin vain tekee, ja jos minä poukkoilen hyllyltä hyllylle kuin pallo flipperissä, ostoskori tyhjillään ja milloin mitäkin pakkausta hypistellen, ymmärrän miksi juuri minä valikoiduin seurailtavaksi.
Yllättyisitte jos tietäisitte miten paljon "siistit keski-ikäiset naisetkin" yrittävät pölliä kamaa.
t. vartija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Paino sanalla luulisi, meillähän on asiasta vain sinun kuvailusi ja olet hieman jäävi kuvailemaan itseäsi.
No jos mulla on myös 200€ lenkkarit jalassa niin tuskinpa edustan sitä porukkaa joka profiloituu varastamaan Tokmannin loppualesta lamppuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
No jos mulla on myös 200€ lenkkarit jalassa niin tuskinpa edustan sitä porukkaa joka profiloituu varastamaan Tokmannin loppualesta lamppuja
Niin, kukaanhan ei varastele lenkkareita... etenkään arvokkaita.
Hyvä neuvo tosiaan on kysyä siltä vartijalta mistä ne tuotteet löytyvät, mitä on etsimässä. Tulee hänellekin jotain muuta tehtävää kuin seisoskella kädet selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Kuten jo kirjoitin että vaatteenikin olivat yhteensä jotain 500€ vähintään, ei nenärenkaita
Kirjoitit vain siitä 150 marimekko kassista
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran tuollaiselta ihan ilmeiseltä kyttäriltä kysynyt, mistä löytyy tuote X, kun ei ole myyjiä näkynyt lähistöllä. Ovat ystävällisesti kertoneet jos ovat oikean hyllyn tienneet, ja yleensä ovat sen jälkeen valinneet uuden vahdittavan.
Rasittavaahan se on, mutta työtään nekin vain tekee, ja jos minä poukkoilen hyllyltä hyllylle kuin pallo flipperissä, ostoskori tyhjillään ja milloin mitäkin pakkausta hypistellen, ymmärrän miksi juuri minä valikoiduin seurailtavaksi.
Juu mutta tuolla oli siis käytännössä tyhjät hyllyt. Olisin ostanut vessan pyyhekoukkuja ja taitelijan siveltimiä mutta niitä ei ollut jäljellä enää yhtään niin tokihan pää pyörii kun yrittää etsiä niiden tyhjien hyllyjen seasta hyllypaikkaa jos jotain olisi jäänyt jäljelle. Yhteenkään pakettiin en koskenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Aloittajan intressi taisikin olla vain luetella minkä edestä vaatetta kenkiä ja kasseja on päällä. 3/5
Itse en tiedosta kaupassa ollessani että kukaan tarkkailisi vaan haahuilen täysin laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
No se nyt oli silmiinpistävin "merkkilogo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
Kalliit vaatteet ja vermeet ei takaa yhtään mitään, ihan samalla lailla löytyy näpistelijöitä noista kalliita vaatteita yms pitävistäkin.
Terv: Olen ollut kaupassa töissä, monta kertaa jäänyt kiinni henkilöitä varastamisesta joilla on ollut ihan kunnollisia, kalliitakin merkkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan ammattivarkaiden kannattaa käyttää kaltaisiasi syöttejä, niin muu porukka voi sitten operoida rauhassa.
No mä menin kauppaan päällä takki, jossa oli taskut ja epähuomiossani olin jättänyt niiden vetskarit auki joten minua pälyiltiin niin, että olenkohan varastanut jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko rahtihame päällä?
No jos mulla on myös 200€ lenkkarit jalassa niin tuskinpa edustan sitä porukkaa joka profiloituu varastamaan Tokmannin loppualesta lamppuja .
Aloittajahan olisi voinut aikaisemmin varastaa kaupasta marimekon laukun ja lenkkarit? Nyt etsimässä uutta saalista.
Oliko rahtihame päällä?