Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Menen töihin, olen kokki. Auki ollaan vaikka asiakkaita ei juuri ole, peukaloita vaan pyöritellään päivät pitkät. Toivottavasti kohta mentäisiin kiinni edes pariksi viikoksi, turhauttavaa tämmöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene. Pankissa töissä ja etätöihin määrättiin.
Minä olen myös pankissa ja määrättiin töihin.
No harvassa ovat nykyään ne pankkitoimihenkilöt, jotka asiakastyötä tekevät ja näin altistuvat koronalle.
Sen voi saada myös työkavereilta. Pankin back office toiminnot ovat nykyään suurissa avokonttoreissa.
En mene, työpaikka kiinni. Olen myyjänä kirpputorilla.
Meen opena töihin vaikka koulut suljettiin. Opetan niiden perheiden muksuja, jotka todennäköisimmin tekemisissä sairaiden kanssa esim. hoitoalalla ja oottelen tässä, milloin kuume nousee. Jos ei muuten niin stressistä. Ja edelleen töissä opepalavereja joissa kymmeniä samassa tilassa?!!?
Vierailija kirjoitti:
Kolme sivua olen ehtinyt lukea. Jos kysyttäisiin palkkaa tai jotain muuta työhän liittyvää, kaikki kolme sivua olisivat täynnä "asiantuntijoita".
Nyt ei ole yhtään :D.
Tässä yksi. Töihin menen, etäänkin olisi mahdollisuus, mutta toimistolla työergonomia parempi. Kauttani kulkee monen ihmisen tulot.
Vierailija kirjoitti:
Meen opena töihin vaikka koulut suljettiin. Opetan niiden perheiden muksuja, jotka todennäköisimmin tekemisissä sairaiden kanssa esim. hoitoalalla ja oottelen tässä, milloin kuume nousee. Jos ei muuten niin stressistä. Ja edelleen töissä opepalavereja joissa kymmeniä samassa tilassa?!!?
Kuulostaa hienolle tuo asenne.. Kiitos nyt kuitenkin sinulle siitä, että pienet lapseni voi saada perusopetusta sillä aikaa kun sairaanhoitajana hoidan sairaita ja ikääntyneitä potilaita 14h putkeen näissä poikkeusolosuhteissa.
Meillä ei ole työnantaja informoinut vieläkään mitään toimintaohjeistusta. Työskentelen vientiteollisuusfirman taloushallinnossa... Töihin vaan.. Vaikka etänä onnistuisi mainiosti.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Lomautus iskee, pituudesta ei tietoa, todennäköisesti pitkä lomautus...myyn remontteja omakotitalon omistajille. Ja kun iso osa omistajista on yli 70 v, minulla ei ole lupa edes kohdata heitä.
Jotain hyvää koronastakin jos huijarimyyjät pysyy poissa ja jättää vanhukset rauhaan.
Tietysti menen, ihan normaalisti ollaan auki. Olen laborantti, analysoin erilaisia vesinäytteitä, kuten talousvesiä ja tuotantolaitosten vesiä jne., ihan tärkeää toimintaa yhteiskunnan kannalta.
Menen, kunnes kielletään menemästä. Tai lomautetaan.
Ammattini ei ole yhteiskunnan kannalta välittömän tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole työnantaja informoinut vieläkään mitään toimintaohjeistusta. Työskentelen vientiteollisuusfirman taloushallinnossa... Töihin vaan.. Vaikka etänä onnistuisi mainiosti.. 🙄
Mikset kysy suoraan esimieheltäsi voitko tehdä etätöitä? Hän on kuitenkin se taho jolla on (välitön) vastuu sinun hyvinvoinnistasi.
Töissä lastensuojelussa. Normaalisti pyörii 3-vuorotyö.
Tottkai menen. Treenaan eurooppalaisia e-urheilijoita Discordin välityksellä. En ole koskaan ollut kiinnostunut mitä ihmiset ulkona toimittaa.
En tosiaankaan mene. Permanent vacation. yöt tietsikkaa ja ehkä parit bisset kun aamulla ei tarvitse muutenkaan kelloo katsoo. Evoluutio on nyt mun myötätuuli.
Puhelinmyyjä, en mene toimistolle tai tee etänä.
olen opiskelija... normaalisti harkassa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut :'D Mitä nyt koko työyhteisö aivan sekaisin ja miettii, että mitä hittoa tuo opiskelija täällä jaloissa pyörii, kun koko toimintakin on lähes seis.
En, olen vaksina ns.kulttuurilaitoksessa. ensin väki väheni ja nyt lopuksi, onneksi, paikka suljettiin. Ei tarvihe olla hengittämässä henkensä kaupalla tappavaa ilmaa. Saan tältä viikolta vielä palkan.
Menen. Ensihoitajana ambulanssissa Pk-seudulla