Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te fiksut olette "hamstranneet" kaupasta?

Vierailija
14.03.2020 |

Lainausmerkit siksi, että fiksu ei hamstraa vaan ostaa fiksusti vähän enemmän kuin normaalisti, varautuen maailmanlopun sijasta pieniin toimituskatkoksiin.

Minä ostin tavallista enemmän kissanruokaa, pähkinöitä, hapankorppuja, hapankaalia, kuivahedelmiä ja nenäliinoja.

Kommentit (653)

Vierailija
301/653 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kaljaa. Kaikki meni jo lauantain aikana. Se siitä kotivarasta.

T. Mies

Vierailija
302/653 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Olen jopa aika yllättynyt tähä korona paniikki ehkä ihan hyvä et elän omassa pikku kuplassani jossa Ei uutisia lueta tulevaan paha olo niitä lukiessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/653 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kolmelle hengelle parin viikon ruoat, ei niinkään vihanneksia muuten kuin pakastettuna

Huomenna lisää kauppakassipalvelusta

Vierailija
304/653 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa eri kaupoissa samaan aikaan ostoslistan kanssa viikko ostoksilla. Muuten pidättäydyttiin listassa, mutta molemmat sekosi yrttihyllyn kohdalla. Nyt meillä on reilusti minttua, basilikaa, lehtipersiljaa, timjamia ja rosmariinia. Onneksi on kunnon kasvivalot, että pysyy hyvänä pidempään ja toivotaan ettei kukaan oo käynyt käpälöimässä näitä...

Vierailija
305/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Hemmetti, kävi vähän samoin. Ostin kaksi pulloa viiniä, ajatuksena että nautiskelen lasin silloin ja toisen tällöin iltaisin. No innostuttiin miehen kanssa särpimään ne molemmat jo heti perjantai-iltana, kun kuunneltiin musiikkia ja haluttiin relata ja unohtaa koko koronakurjuus hetkeksi, olikin sit loppujen lopuksi niin kivaa että molemmat pullot meni! Meillä ei siis normaalisti ole kotona alkoholia. Mut oli kyllä rentouttavaa ja mukavaa!

Nainen

Vierailija
306/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Hemmetti, kävi vähän samoin. Ostin kaksi pulloa viiniä, ajatuksena että nautiskelen lasin silloin ja toisen tällöin iltaisin. No innostuttiin miehen kanssa särpimään ne molemmat jo heti perjantai-iltana, kun kuunneltiin musiikkia ja haluttiin relata ja unohtaa koko koronakurjuus hetkeksi, olikin sit loppujen lopuksi niin kivaa että molemmat pullot meni! Meillä ei siis normaalisti ole kotona alkoholia. Mut oli kyllä rentouttavaa ja mukavaa!

Nainen[/quote

Koronasta viis. Suomalaiset sairastuvat karanteeniviinojen aiheuttamiin maksakirrooseihin!

Meillä on viikossa mennyt laatikollinen siideriä, emme yleensä juo kuin pari tölkkiä kuukaudessa...

Vierailija
307/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut mitään mitä en normaalistikaan, mutta aikaistin joidenkin hyödykkeiden täydennyspäivää kun kävin kaupassa perjantaina. Ostin parin viikon safkat. Leipää pakkaseen, riisiä, makaronia, soijarouhetta, pakastekalaa, kananmunia, purkkikastikkeita ja pasta-aterioita (niitä Spaghetteria-merkkisiä). Lisäksi ostin talouspaperia, nenäliinoja, pyykinpesuainetta, käsisaippuaa, shampoota ja hammastahnaa. Kaikki olivat loppumassa parin viikon sisään, joten päätin tässä samalla täydentää varastot. Mitään en hamstrannut, kaikkea tarttui mukaan vain paketillinen.

Vierailija
308/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Kultaa Lidlissä, viimeiset kolmosoluet myydään pois, koska tuotteen valmistus on lakannut. Ostin viisi laatikkoa.

Vierailija
309/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan ruokaa ja hiekkaan , sekä koiralle ruokaa ja luita

Vierailija
310/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kg auringonkukansiemeniä. Niitä sai halvalla.

Vierailija
311/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covid19 psykoosi! Ihmiset jotka hamstraa kuin hamsterit ovat helvetin typerää kansaa! Just eilen luin uutisen kun kauppias oli joutunut ojentamaan aikuisia ihmisiä jotka tappeli viimeisestä vessapaperi-pakkauksesta ja voin lyödä vetoa että sillä toisella oli kärryssään enemmän vessapaperia kuin toisella niin on kohtuutonta ettet anna sille jolla oli vähemmän!

Itse en ole hamstrannut yhtään mitään, jatkanut elämääni normaalisti niin kuin tähänkin asti. Sitähän on sanottu että koronavirus on vaarallinen vain vauvoille, vanhuksille ja esim diabetesta tai syöpää sairastaville. Joten mitä ihmettä tavallinen kansalainen hamstraa!? ja vaikka wc-paperi loppuis niin aina voit suihkulla pestä p*rseesi. Tässä taas yks syy miks vihaan ihmisyyttä. Mä sanon sen että jos sulla on kärryssä 10 pakettia vessapaperia ja mulle ei riitä yhtään typerän toimintasi vuoksi niin lyön sulta nokan vinoon.

Vierailija
312/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Covid19 psykoosi! Ihmiset jotka hamstraa kuin hamsterit ovat helvetin typerää kansaa! Just eilen luin uutisen kun kauppias oli joutunut ojentamaan aikuisia ihmisiä jotka tappeli viimeisestä vessapaperi-pakkauksesta ja voin lyödä vetoa että sillä toisella oli kärryssään enemmän vessapaperia kuin toisella niin on kohtuutonta ettet anna sille jolla oli vähemmän!

Itse en ole hamstrannut yhtään mitään, jatkanut elämääni normaalisti niin kuin tähänkin asti. Sitähän on sanottu että koronavirus on vaarallinen vain vauvoille, vanhuksille ja esim diabetesta tai syöpää sairastaville. Joten mitä ihmettä tavallinen kansalainen hamstraa!? ja vaikka wc-paperi loppuis niin aina voit suihkulla pestä p*rseesi. Tässä taas yks syy miks vihaan ihmisyyttä. Mä sanon sen että jos sulla on kärryssä 10 pakettia vessapaperia ja mulle ei riitä yhtään typerän toimintasi vuoksi niin lyön sulta nokan vinoon.

Minä, perusterve parikymppinen, tunnustan hamstranneeni koronan takia. Vaikka tauti ei olisi minulle vaarallinen, se voi silti olla niin vaikea että hyvä kun parin viikon aikana jaksaa lämmittää ruokaa mikrossa ja käydä vessassa.

Vierailija
313/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin kissanruokapaketin, vaikka kotona oli jo 2.

Vierailija
314/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää parissa viikossa mene ohi joten hamstratkaa lisää, hähäh

Vierailija
315/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstrannut, vaan ostin hieman enemmän kuin normaalisti. Yleensä käyn kaupassa n. Joka toinen päivä ja nyt ostin viikon ruuat. Syy tähän, että kuulun riskiryhmään ja en halua pyöriä nyt kaupoissa yhtään ylimääräistä. Ostin mm. riisiä, pastaa, perunoita, broileria, jauhelihaa, tonnikalaa, kahvia, vihanneksia, c-vitamiinia, ruokakermaa, rahkaa ja kuivahiivaa. Tässä kun nyt on aikaa, niin ajattelin leipoa saaristolaisleipää (meidän herkku) ja pullaa. Ostin myös WC-paperia, mutta vain siksi, että oli vain yksi rulla jäljellä😁.

Vierailija
316/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täydensin kaappeja, jauhelihaa, kanaa, kalaa, leipää ja levitettä ja vessapaperia. Osa ruokatuotteista menee pakastimeen. Olen riskiryhmää ja en halua liikaa kaupoissa käydä. Kaikki tulee käytettyä, tosin ei varmaan riitä kuin reiluksi viikoksi, kun puolisokin ottaa osan evääksi töihin, kun ei halua tällä hetkellä lounasruokaloissa käydä

Vierailija
317/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malarialääketta onnaksi oli kaapissa. Auttaa muka virukseen.

Vierailija
318/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2 paalia vessapaperia, 17 purkkia Nutellaa (enempää ei ollut) ja reilusti vitamiineja ja luontaistuotteita.

Vierailija
319/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo pakasteranskisten hamstraaminen on? 

Siis olihan nuo ihan ok tuote silloin joskus 20v. opiskelijana, mutta miksi kukaan aikuinen oikeasti hamstraisi ranskiksia? 

Oikeat perunat sen sijaan järkevä  "hamstraus"tuote. Säilyy suht hyvin, on halpaa ja saa tehtyä terveellistä ruokaa.

Hyvin monen suomalaisen mielestä ne ranskikset ovat herkullista (ja halpaa) mussutettavaa, kuten nakit ja makkarakin sohvalla lojutessa. Jäätelöäkin pitää olla leffan kyytipoikana ja marketin mikrolihis se vasta mahtavaa onkin ketsupilla ja sinapilla.

Toki se, että suomalaiset ovat yksi Euroopan lihavimmista kansoista ei liity mitenkään yllämainittuun. Se johtuu ainoastaan hitaasta aineenvaihdunnasta ja 10 vuotta sitten popsitusta kortisonikuurista.

Vierailija
320/653 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun kaikilla on aikaa. meille rakkauden ammattilaisille on jopa yli töitä. ostin 20 raskaus testiä. paljaallasta kun saa 3 kertaisen hinnan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä