Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen todella komean miehen ison ja ei niin kauniin naisen seurassa

Vierailija
08.03.2020 |

Tirskahdin.
Mietin vain mitä vikaa siinä miehessä oli. Heikko itsetuntoko?

Jälkeen päin kaduin reaktiotani. Vaikuttivat onnellisilta.
Ehkäpä sillä miehellä olikin vahva itsetunto. Ehkä nainen oli luonteeltaan ihana?

Mikä minussa on vikana? Olen kaunis mutta yksin. Ottajia on kyllä riittänyt, mutta ei vaan ole natsannut :(
En ole niin ilkeä ja pinnallinen mitä ensireaktioni oli. En ehkä pystyisi kiinnostumaan rumasta miehestä, mutta ei pelkkä ulkonäkökään riitä. Pitää olla myös sisäisesti hyvä ihminen.

Surettaa... Siksi purkauduin

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä pohdintoja. Olet silti pinnallinen. Kaikki eivät selvästikään ole.

Vierailija
2/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukuttanut nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä pohdintoja. Olet silti pinnallinen. Kaikki eivät selvästikään ole.

Mikä siinä pinnallisuudessa on niin pahaa? Samanlailla sen persoonankin on saanut syntyessään.

Vierailija
4/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa hupia naureskella ihmisille tuolla ulkona.

Zinc

Vierailija
5/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aattelin, ettei muille saisi nauraa. Mutta nykyään on kaikki toisin ..

Zinc

Vaikka kylläkin yleensä hihittelen ihan itsekseni kaikista pullukoista ja kerron itse itselleni vain vitsejä heistä.

Vierailija
6/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet todella pinnallinen. Tuo tirskahdus paljasti vastenmielisen luonteesi.

Vierailija
7/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kengurun loiccaa !!

Hahhahahaha ...

Zinc

Vierailija
8/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.

Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.

t. iso ei niin kaunis nainen

Vierailija
9/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on se vika, että tirskahtelet toisten ulkonäölle. Se on pahemman luokan vika. 

Vierailija
10/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet todella pinnallinen. Tuo tirskahdus paljasti vastenmielisen luonteesi.

Kyllä vahinko tirskahduksia voi sattua kelle tahansa. Ei vaan mahda mitään eikä se kerro ilkeydestä.

-ohis

Vierailija
11/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHOH!! Nainen joka myöntää ilmiön "6/5 chad panee tavisnaista" olemassaolon. Harvinaista.¨

M/39

Vierailija
12/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä miehessä mitään vikaa ole. Fiksu mies, jolle ulkonäkö ei ole olennaisin asia naisessa. Sitä paitsi, se nainen saattoi sen miehen mielestä olla maailman kaunein. Kauneus kun on katsojan silmissä ja rumuus sinun sielussasi. 

Vierailija
13/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vahinko tirskahduksia voi sattua kelle tahansa. Ei vaan mahda mitään eikä se kerro ilkeydestä.

-ohis

No jaa, en kyllä pidä kyseenlaisia ihmisiä kovinkaan kypsinä ja fiksuina, iästä riippumatta.

Vierailija
14/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen iso kaunis nainen. Sadan kilon keijukainen, jolla on aina vientiä riittänyt. Nyt olen vakisuhteessa ihanan urheiluhullun kanssa:D Minä vihaan saleja.

Vierailija
15/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten näki että ovat pariskunta?

Vierailija
16/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minun veljeni. Hän sai ne paremmat geenit. Turhaan tirskahtelit. 

Vierailija
17/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään kaupassa parimetrises korston jolla oli minun mittaiseni(185cm) pitkä nainen kainalossaan. Siinä sitä oli iso vakka ison kantensa löytänyt.

Vierailija
18/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet tykkäävät isoista naisista, ja sinusta ei-niin-kaunis voi olla sen miehen silmissä kaunis. Tai he voivat vain sopia täydellisesti yhteen niin persoonallisuuden kuin arvojenkin puolesta. Oma poikaystäväni on komea ja minä en ole, olemme silti onnellisia.

Kiva että osasit kyseenalaistaa oman reaktiosi, mutta toivottavasti he eivät huomanneet tirskahdustasi. Se on nimittäin todella ärsyttävää.

t. iso ei niin kaunis nainen

Tähän on pakko kommentoida. En ole koskaan pitänyt isoista naisista, mutta sellaiseen rakastuin. Tunteelle en mahtanut mitään.

Edelleenkään en pidä isoista naisista tai pidä heitä seksikkäinä, mutta omaani rakastan ja haluan.

M

Vierailija
19/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä.

T: laatikkoleukainen amatsoninainen, melkein kuin Juha Mieto (ilman partaa)

Vierailija
20/65 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö ja sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi