Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan ikionnellisena, Harry myrtsinä Lontoon Albert Hallissa

Vierailija
08.03.2020 |

Ja kaikki taputtivat karvaisia käsiään.

Kommentit (1165)

Vierailija
661/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi tuota Harrya, menetti kaikki arvotehtävänsäkin. Kyllä pöyristyttävää, että brittihovissa ei osattu tätä irrottautumista hoitaa asiantuntevasti ja hienovaraisesti, heillä on kaikki asiantuntijat käytössään ja varallisuutta siihen. Mihin tuo Harry joutuu vielä Meghanin kanssa, Harryltä vietiin kaikki arvovalta ja joutuu vielä kerjäämään päästä takaisin, kamalaa, säälittävää ja taitamatonta.

Luulen, että olisi ollut brittihovinkin mieleen, jos irrottautuminen olisi pystytty hoitamaan hienovaraisesti ja kohuotsikoita synnyttämättä. Mutta tangoon tarvitaan kaksi: H&M itse päättivät lähteä soitellen sotaan ja brittihovi on sen jälkeen yrittänyt vain minimoida heidän aiheuttamansa vahingot sekä estää uusien syntymisen.

En ymmärrä, kuinka H&M:n posketon uhriutuminen ja itsekorostaminen menee noin hyvin läpi kun vertaa miten sivistyneesti toinen osapuoli on pyrkinyt toimimaan tässä hankalassa show'ssa.

Samaa olen ihmetellyt. Mutta suomalaisethan ovat oikeasti järkyttävän naiiveja. Etenkin IS:n kommenttiosio on ollut täynnä Meghania ja Harrya täysin kritiikittömästi ylistäviä tyyppejä ja toimittaja selvästi sensuroi kaiken kritiikin (esim. lähettämäni täysin asialliset huomautukset). Kirjoitustyylistä päätellen yksi Meghan-fani kommentoi jatkuvasti eri nimimerkeillä ja vastailee jopa itselleen.  

Haha! Saman huomannut. Käsittämättömän naiiveja kommentteja täynnä IS tosiaan.

Vierailija
662/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun käy sääliksi tuota Harrya, menetti kaikki arvotehtävänsäkin. Kyllä pöyristyttävää, että brittihovissa ei osattu tätä irrottautumista hoitaa asiantuntevasti ja hienovaraisesti, heillä on kaikki asiantuntijat käytössään ja varallisuutta siihen. Mihin tuo Harry joutuu vielä Meghanin kanssa, Harryltä vietiin kaikki arvovalta ja joutuu vielä kerjäämään päästä takaisin, kamalaa, säälittävää ja taitamatonta.

Luulen, että olisi ollut brittihovinkin mieleen, jos irrottautuminen olisi pystytty hoitamaan hienovaraisesti ja kohuotsikoita synnyttämättä. Mutta tangoon tarvitaan kaksi: H&M itse päättivät lähteä soitellen sotaan ja brittihovi on sen jälkeen yrittänyt vain minimoida heidän aiheuttamansa vahingot sekä estää uusien syntymisen.

En ymmärrä, kuinka H&M:n posketon uhriutuminen ja itsekorostaminen menee noin hyvin läpi kun vertaa miten sivistyneesti toinen osapuoli on pyrkinyt toimimaan tässä hankalassa show'ssa.

Samaa olen ihmetellyt. Mutta suomalaisethan ovat oikeasti järkyttävän naiiveja. Etenkin IS:n kommenttiosio on ollut täynnä Meghania ja Harrya täysin kritiikittömästi ylistäviä tyyppejä ja toimittaja selvästi sensuroi kaiken kritiikin (esim. lähettämäni täysin asialliset huomautukset). Kirjoitustyylistä päätellen yksi Meghan-fani kommentoi jatkuvasti eri nimimerkeillä ja vastailee jopa itselleen.  

Ei tarvitse olla mikään fani jos herää halu puolustaa ja sanoa jotain kaunista naisesta jonka kimppuun hyökätään verenhimoisesti tuntematta koko ihmistä kuin sensaatiohakuisten lehtijuttujen ja ala-arvoisten lööppien perusteella, kai käsität että sinä tai muut ette voi varmaksi analysoida hänen tarkoitusperiään ja luonnettaan? En minäkään tiedä millainen henkilö Meghan on todellisuudessa, mutta luulen että ei nyt sentään mikään hirviö narsisti kuitenkaan. Hän on tehnyt elämässään paljon hyviä tekoja, auttanut tyttöjä ja tehnyt hyväntekeväisyyttä, mm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään fani jos herää halu puolustaa ja sanoa jotain kaunista naisesta jonka kimppuun hyökätään verenhimoisesti tuntematta koko ihmistä kuin sensaatiohakuisten lehtijuttujen ja ala-arvoisten lööppien perusteella, kai käsität että sinä tai muut ette voi varmaksi analysoida hänen tarkoitusperiään ja luonnettaan? En minäkään tiedä millainen henkilö Meghan on todellisuudessa, mutta luulen että ei nyt sentään mikään hirviö narsisti kuitenkaan. Hän on tehnyt elämässään paljon hyviä tekoja, auttanut tyttöjä ja tehnyt hyväntekeväisyyttä, mm.

Vaikka oletkin trolli niin kysynpä nyt kuitenkin että miten hän varsinaisesti on tyttöjä auttanut?

Oma elämänmallikin on se että "kuppaa kaikki mahdollinen miehiltä" ja "kiivi reittä pitkin".

Vierailija
664/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on jonkun Josepf Magi tai jotain nimisen tyypin kanava, jossa se katsoo korteista Meghanin ja Harryn asioita. On ollut oikeassa koko ajan. Siellä on mielenkiintoisia teorioita asioista.

Meghan on varmasti jo kauan sitten erotettu hovista ja kuningasperheestä, koska on turvallisuusuhka. Sitä en ymmärrä, miksi pyörii vielä tuolla.

Meghan aikoo varmasti tehdä valtavat paljastukset pian. Veikkaan myös, että tietää että Harryn oikea isä ei olekaan Charles vaan se samannäköinen punapää ratsastaja tai joku. Kiristää tällä.

Joka tapauksessa on todella omituinen nainen. Ihan pihalla kaikissa videoissa kuinka käyttäytyä, eikä ole mikään nuori tyttö, joka olisi ilman valmennusta joutunut tonne. Ei näytä yhtään käsittävän missä on.

No nyt menee kyllä hyvin pitkälle, miten tällainen pahantahtoinen pakkomielle vieraita ihmisiä kohtaan syntyy? Elämästä tulee parempaa kun ei ole niin negatiivinen jatkuvasti.

Vierailija
665/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin käytöksessä on jotakin, joka saa ihmiset varpailleen. Juuri tapa hakea julkisissa tilanteissa turvaa Harrystä koskettelemalla, vauva vatsan esiin tuominen. Ei käyttäydy neutraalisti, vaan vähän teatraalisesti. Sitten, kun ihmiset alkavat ruotia näitä se kuulostaa pahalta ja kiusaamiselta, jokaisen mikro ilmeen analysoinnilta ja vaan raa’alta.

Itsestä näyttää siltä, että Meghanilla on melko rikkinäinen tausta ja se näkyy hänen käytöksessä. En sano syyttäen ja tuomiten, vaan todeten. Iso asema ja paljon vaatimusta, ei kykene pitämään ilmettään peruslukemilla, joka takaisi rauhallisemman elämän myös median puolelta.

Nyt hänellä on niin paljon pieniä provokatiivisia ja huomion hakuisia eleitä, että median raatelu on varmaa. Mielestäni myös hakee tätä, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Kertoo juuri siitä taustasta, hakee huomiota ja itseasiassa rakkautta. Eli on hyvin inhimillinen ihminen, kuten me kaikki.

Se näissä julkisissa ” ammateissa” on varjopuolena, että kaikki näkyy kaikille ja sitä ei ole mukava lukea tai kuulla. Tavan tallaaja ei joudu kuulemaan ruotimista oletetuista omista hyvistä ja huonoista puolista. Se on raskasta, lähes mahdotonta, mutta kuitenkin etukäteen tiedossa ollut asia. Valinta on kasvaa tai paeta. Onneksi elämä antaa monta mahdollisuutta!

Tavan tallaaja jotuu kuulemaan ihan tätä samaa esim. työssään, harrastuksissaan, perheessään jne. Mutta narsisitihan ei kestä tätä pätkääkään. Tiedän kokemuksesta. Narsisti omassa tapauksessani kieltäytyi tulemasta perheterapiaan enää toista kertaa, kun siellä vaan haukutaan häntä. Kävin siellä sitten yksin. Itsestä se ei tuntunut haukkumiselta, siellä vaan perattiin asioita.

Meghan perheineen on joutunut ennennäkemättömän vainon, r*sististen hihhuliryhmien ja t*ppouhkauksien kohteeksi. Mutta toki sinulla on arjessasi rankempaa, kun narsisti ei suostunut perheterapiaan haukuttavaksi.

No jos se sinua ilahduttaa, niin näytin eron aikaan ja jälkeen monta vuotta samanlaiselta haamulta kuin Harry nyt.

Eikä perheterapiassa haukuta ketään, se ei ole mikään tuomioistuin.

Ja nyt puhuttiin vain omien hyvien ja huonojen puolien ruotimisesta.

Ei vainosta tai mielipuolista julkkisten perässä. Se on taas ihan oma juttunsa. Ja sitä varten heillä on pr-henkilöt ja turvamiehet.

Ei ilahduta minua, mutta auttaa ehkä osittain ymmärtämään, millaisista syistä ihmiset projisoivat Harryyn ja Meghaniin omia tunteitaan.

Silti kyllä sympatiani on Meghanin puolella. Ei hän ole syypää sinun kokemuksiisi.

Ei tietenkään ole. Tuolloin Meghan oli yhtä tuntematon kuin me muutkin.

Mutta huvittavaa viihdettähän hän tarjoaa. Minun sympatiani ovat Harryn, Archien ja Ellun puolella.

Harry, Meghan ja Archie ovat perhe. Minun nähdäkseni jos toivoo hyvää kahdelle heistä, toivoo hyvää kolmannellekin. Tai sitten toivoo ikävyyksiä kaikille.

En ota Harryn, Meghanin ja Archien tapaukseen nyt kantaa, mutta perhe koostuu yksilöistä ja joskus joku yksilö voi tuoda kyseiseen perheeseen enemmän pahaa kuin hyvää. Esimerkiksi jos on vaikka väkivaltainen ja alkoholisoitunut. Silloin muille perheenjäsenille olisi hyväksi olla hänestä erossa ja olisi ihan ymmärrettävää, mikäli muiden sympatiat olisivat näiden muiden perheenjäsenien puolella eikä sen joka hakkaa ja juo.

On mielestäni aika outoa ajatella perheä yhtenä rikkumattomana yksikkönä niin ettei sen jäsenillä olisi omaa minuutta tai yksilöllisyyttä.

Minusta taas on aika outoa verrata Harrya, Meghania ja Archieta perheisiin, joissa on alkoholismia tai väkivaltaa siksi, että Meghan on joutunut juoruilijoiden hampaisiin.

Tai voihan heilläkin toki olla väkivaltaa tai alkoholismia. Todennäköisemmin Harryn toimesta, mutta silti en toivo Harrylle mitään pahaa.

Vierailija
666/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleet saavat ihmiset varpailleen, koska ovat niin selvästi epäaitoja. Ihmisethän tulkitsevat eleitä huomaamattaan käytöstä ja sanoja vahvemmin. Jos nämä ovat ristiriidassa tilanteen tai käytöksen kanssa, soivat hälytyskellot.

Meghan nimenomaan yrittää luoda tuota kuvaa haavoittuvasta hyväntahtoisesta ihmisestä. Viattomasta ja hennosta. Se on kuitenkin räikeässä ristiriidassa mm. vaateliaan käytöksen ja riitojen kanssa. Ei hyväntahtoinen ihminen ihan oikeasti riitaannu joka toisen, tässä tapauksessa lähes kaikkien kanssa. On polttanut siis aivan uskomattomat määrät siltoja takanaan. Ei etsi sopua. Hän ei halua rakkautta. Hän haluaa ihailua ja tahtonsa läpi. Hän ei ole väärinymmärretty uhri. Hän on itsekäs ja vaikea. Uudet mahdollisuudet yleensä edellyttävät, että pystyy muuttamaan jotain käytöksessään, tai edes tarkastelemaan sitä kriittisesti.[/quote]

Eikö nuo luettelemasi ominaisuudet usein johdu siitä rikkinäisestä taustasta, että jotain jäi uupumaan elämän alkumetreillä?

Ei se tietenkään ole syy käyttäytyä huonosti, mutta auttaa ymmärtämään laajempaa kuviota, mistä kenties kyse? Kukaanhan täällä ei totuutta tiedä, arvuutellaan vain julkista draamaa.

Kun omasta mielestä juuri tuo ihailun ja oman tahdon läpi vienti kertoo juuri siitä, että oikeasti on epävarma ja pieni, hakee turvaa ja rakkautta, koska luulee sen ihailun ja vallan sitä olevan. Ei kykene muuttamaan käytöstään, koska ei näe omaa rikkinäisyyttään, vaan pitää itseään ’viattomana ja hentona’ Väärinymmärrettynä uhrina? Ei varmaan osaa ottaa vaaria uusista mahdollisuuksista, ennenkuin silmät omalle käytökselle aukeaa, helpompi on lähteä kätkemään.

Vierailija
667/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on oikeudenkäynti? Mitään ei ole kuulunut vähän aikaan.

Ehkä paljastuu jotain joka on eron syy?

Mikä oikeudenkäynti?

Vierailija
668/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kuningatar ja hovi hoiti tämän asian oikein hyvin ja hienovaraisesti. Meghan on itse vähät välittänyt julkisestikaan mistään hovin etiketeistä ja vuosisatojen tavoista ja arvostellut julkisesti hovia. Hovi ei ole lähtenyt tähän mukaan, vaan yrittänyt antaa näiden kahden säilyttää arvovaltansa. Varmasti heitä on yritetty ojentaa kulissien takana käyttäytymään arvovaltansa ja asemansa mukaan. Kun tämä ei käynyt, vaan he ilmoittivat lopettavansa kuninkaalliset velvollisuudet, mitä muuta vaihtoehtoa hovilla on kuin ottaa myös kuninkaalliset tittelit pois?! Ei voi olla oikeuksia vailla velvollisuuksia. Tätähän teineillekin opetetaan. Jännä, ettei kaksi aikuista ihmistä, toinen vielä hovissa kasvanut, eivät tätä ymmärrä. 

Harrya kyllä vähän käy sääliksi, kun menettää tosiaan niin paljon tässä ja saa tilalle sirkusapinan roolin Hollywoodissa, mutta itsehän on itsensä tähän tilanteeseen vaimoineen ajanut. 

Tittelit kyllä säilyi, mutta eivät käytä niitä.

Vierailija
669/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daily Mailia vastaan nostettu syyte Harryn ja Meghanin aloitteesta, oikeudenkäynti tulossa.

Vierailija
670/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako Charles enää puntia,???? Ellei ala bisnekset pyörimään tuottavasti niin eiköhän nuo palaa takaisin.

Vierailija
671/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te olette noin pahasti väärässä kaikesta, niin olkaa.

Pahansuopia ja ilkeitä. Mitenköhän kestäisitte, jos sama kohdistuisi teihin?

Kysy Maisalta.

Vierailija
672/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo kehonkielen tulkitsija:

https://www.express.co.uk/life-style/life/1252385/meghan-markle-prince-…

Täällähän tää Meghanin raivo-ilme kuvakin on! “He does not look like a happy man,” one Twitter user wrote.

Meghan otti tuon ilmeen kun ne lauloivat Harrylle että Harry camoon! Meghan varmaan raivoilee että pyytävätkö ne Harryä jättämään hänet ja jäämään Britteihin.

Tää lauluhan oli aikamoinen. Sellaista monimielistä reuhaamista siinä poistumistilanteessa, Harry meni vaitonaisena autoon toiselta puolelta kuin Meghan.

Tottakai meni eri puolelta kuin Meghan! Sehän on vain etiketin mukaista: daami istuu ensin autoon, sitten kavaljeeri kiertää auton ja menee toiselta puolelta sisään. Tämä siksi, että hankalaahan se olisi daamin juhlakamppeissaan hilautua autonpenkkiä pitkin tehdäkseen tilaa kavaljeerille.

Vierailija
673/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry nökötti todella jännittyneen oloisena kirkonpenkissä. Toi M:n asuvalinta ei mennyt nappiin, koska olemattoman kaulan ympärille ei kannata sitoa liehukkeita tai pyyheliinoja.

Miten niin ”olemattoman kaulan”? Minusta Meghanilla on aivan normaali kaula, ei mitenkään ”olematon” tai poikkeuksellisen lyhyt.

Vierailija
674/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry nökötti todella jännittyneen oloisena kirkonpenkissä. Toi M:n asuvalinta ei mennyt nappiin, koska olemattoman kaulan ympärille ei kannata sitoa liehukkeita tai pyyheliinoja.

Miten niin ”olemattoman kaulan”? Minusta Meghanilla on aivan normaali kaula, ei mitenkään ”olematon” tai poikkeuksellisen lyhyt.

No toi on niitä meghanhulluja, vaikka se tekisi mitä tai olisi minkälainen niin se on niille aina jotenkin väärin.

Vierailija
675/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kuningatar ja hovi hoiti tämän asian oikein hyvin ja hienovaraisesti. Meghan on itse vähät välittänyt julkisestikaan mistään hovin etiketeistä ja vuosisatojen tavoista ja arvostellut julkisesti hovia. Hovi ei ole lähtenyt tähän mukaan, vaan yrittänyt antaa näiden kahden säilyttää arvovaltansa. Varmasti heitä on yritetty ojentaa kulissien takana käyttäytymään arvovaltansa ja asemansa mukaan. Kun tämä ei käynyt, vaan he ilmoittivat lopettavansa kuninkaalliset velvollisuudet, mitä muuta vaihtoehtoa hovilla on kuin ottaa myös kuninkaalliset tittelit pois?! Ei voi olla oikeuksia vailla velvollisuuksia. Tätähän teineillekin opetetaan. Jännä, ettei kaksi aikuista ihmistä, toinen vielä hovissa kasvanut, eivät tätä ymmärrä. 

Harrya kyllä vähän käy sääliksi, kun menettää tosiaan niin paljon tässä ja saa tilalle sirkusapinan roolin Hollywoodissa, mutta itsehän on itsensä tähän tilanteeseen vaimoineen ajanut. 

Harry on esitetty englantilaisissa sketsiohjelmissa umpityhmänä, ja samaa sanoi äitinsäkin. Tyhjäpää.

Tyhmyydestä en tiedä, mutta kovin näyttää olevan johdateltavissa.

Vierailija
676/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leninki nousee selässä kummallisille poimuille.  Miten voidaan puhua tyyli-ikonista, jonka puvusto näissä tilaisuuksissa on maksanut jopa 50 000 puntaa, jos tuon kummempia asuja ei summalla saatu?  Katella oli viime vuotinen takkimekko, joka oli edelleenkin tilaisuuteen sopivampi, kuin tuo vihreä frogmore-asu, vaikka Meghaninhan se pitäisi olla se ympäristötietoinen kierrättäjä.

Vierailija
677/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Mutta suomalaisethan ovat oikeasti järkyttävän naiiveja. Etenkin IS:n kommenttiosio on ollut täynnä Meghania ja Harrya täysin kritiikittömästi ylistäviä tyyppejä ja toimittaja selvästi sensuroi kaiken kritiikin (esim. lähettämäni

täysin asialliset huomautukset). Kirjoitustyylistä päätellen yksi Meghan-fani kommentoi jatkuvasti eri nimimerkeillä ja vastailee jopa itselleen.  

Juu Piiu ja Anastaasia. Uutena Antinillittäjä.

Vierailija
678/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Saman huomannut. Käsittämättömän naiiveja kommentteja täynnä IS tosiaan.

Eikös niitä moderoi se yhden persun hallinnoima moderointifirma (joku Utopia tms)? Siksihän molemmissa iltapäivälehdissä ovat kommenttiosiot täysin persumyönteisten kommenttien dominoimia. Persut näköjään tykkää Megsustakin. :D

Vierailija
679/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi piti "haloolla" lähteä hovista kun olisivat voineet pikkuhiljaa siirtyä sivumalle, isästään tulee pian kuningas, huomiokeila olisi siirtynyt sinne. Sitten velipojan vekarat kasvaa, alkavat edustaa, sitten velipoikakin siirtyy aikanaan vallankahvaan.

Lopulta olisivat kuin Edward ja Sophie nykyjään, kaikki tietävät mutta ketään ei suoranaisesti kiinnosta. Enää. Mutta niin.

Vierailija
680/1165 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Mutta suomalaisethan ovat oikeasti järkyttävän naiiveja. Etenkin IS:n kommenttiosio on ollut täynnä Meghania ja Harrya täysin kritiikittömästi ylistäviä tyyppejä ja toimittaja selvästi sensuroi kaiken kritiikin (esim. lähettämäni

täysin asialliset huomautukset). Kirjoitustyylistä päätellen yksi Meghan-fani kommentoi jatkuvasti eri nimimerkeillä ja vastailee jopa itselleen.  

Juu Piiu ja Anastaasia. Uutena Antinillittäjä.

:D Muutaman kommentin kirjoitustyylin perusteella voi päätellä että osallistuvat keskusteluihin täälläkin.