Minkä kansalaisopiston kurssin olet jättänyt kesken?
Kommentit (17)
Jumpan jätin kesken, koska toinen osallistuja hihkui "jaksaa, jaksaa". Itse olisin halunnut jumpata rauhassa, jumpan vetäjän ohjeita kuunnellen.
Espanjan, se oli ennemmin mammojen virkkauskerho.
Vierailija kirjoitti:
Espanjan, se oli ennemmin mammojen virkkauskerho.
Tämä. Eivätkä edes osaa lausua, vaikka opettaja sanoo malliksi.
Yhteislaulukurssin. Tunti meni siihen, että kurssin vetäjä kehuskeli omilla saavutuksillaan ja kertoi poikansa terveyshuolista.
Saksan. Opettaja puhui huonompaa saksaa kuin minä pelkältä "alkeet yläkoulussa" pohjalta...
Ompelukurssin. Ajattelin että olis ollu kiva osata tehdä itse vaatteita, mutta ymmärsin olevani sisäpiiriin yrittävä tunkeilija.
Englannin keskustelukurssi Turussa. Oli liian helppoa, ja muu porukka oli eläkeikäisiä kälättäviä naisia, jotka kävivät saman kurssin joka vuosi uudestaan ja ihailivat pulpeteistaan miespuolista opettajaa.
Rentoutuskurssin.
Oli kaikkea muuta kuin rentouttavaa olla änkeytyneenä pieneen luokkatilaan, maata siellä ja yrittää käsketysti tehdä hengitysharjoitusta tai rentouttaa milloin mitäkin raajaa ohjeen mukaan. Hermot olivat aivan kireällä ensimmäisen kerran jälkeen. Toista kertaa en mennyt. Totesin rentoutuvani paremmin yksin kotona ruutua tuijotellen.
Viittomakieli. Kaikilla muilla näytti olevan aktiivista käyttöä taidolle kurssin ulkopuolella ja minä jäin nopeasti jälkeen.
Pianonsoiton yksityisopetuksen, vaikka kurssi olikin kallis. Opettaja oli joku musiikkiopiston käynyt nuori, jolla ei ollut mitään hajua opettamisesta. Totesin, ettei ole mitään järkeä maksaa bussimatkoista ja istua 30 min bussissa, koska opin enemmän jos käytän senkin ajan kotiharjoitteluun Youtube-videoiden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Yhteislaulukurssin. Tunti meni siihen, että kurssin vetäjä kehuskeli omilla saavutuksillaan ja kertoi poikansa terveyshuolista.
Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Englannin keskustelukurssi Turussa. Oli liian helppoa, ja muu porukka oli eläkeikäisiä kälättäviä naisia, jotka kävivät saman kurssin joka vuosi uudestaan ja ihailivat pulpeteistaan miespuolista opettajaa.
Ai karsee, tuli ihan oksettava olo tuota lukiessa!
Saaristolaivuri. En osannut laskea erantoa.
Vierailija kirjoitti:
Viittomakieli. Kaikilla muilla näytti olevan aktiivista käyttöä taidolle kurssin ulkopuolella ja minä jäin nopeasti jälkeen.
Veikkaan, että ongelma liittyy yleisesti kielten kursseihin. Toisten opiskelu rajoittuu kurssiin, toisilla on käytännön kielenharjoitusta kurssin ulkopuolella.
Itämaisen tanssin alkeisjatkokurssin. Kurssille ilmestyi ryhmä jo vuosia harrastaneita, joiden kurssi oli lopetettu kesken. Tila loppui ja yhteentörmäykset alkoivat. Kaiken lisäksi nämä uudet hihkuivat ja kiljuivat.
Italian kurssin. Opettaja oli todella huono.
Ruåttin, ku ei siitä tullu mitään, ku meni koronan takia etäilyksi 😅