Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittiinko oikea euroviisu edustamaan Suomea?

Vierailija
07.03.2020 |

Mitä mieltä olette? Itse en tykännyt kappaleesta. Aksel laulaa erinomaisesti mutta kappale on tylsä eikä jää mieleen. Näitä on euroviisuissa liikaa joka vuosi. Olisin valinnut Erikan Cicciolinan. Hämmästyttävää, että valtavasta somemenestyksestä huolimatta se ei päässyt Rotterdamiin edustamaan. Pakko todeta, että Cicciolinan lavashow oli tosi huono.

Kommentit (325)

Vierailija
321/325 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika olisi taatusti ollut homojen suosikki, suorastaan seuraava homo-ikoni. 

Jännä että Aksel pääsi kiilaamaan musiikillisella paremmuudellaan.

Times are really changing.

Homoyhteisö oli jo päättänyt että Erika voittaisi. Vikmanin bi-seksuaaliulostulot olivat lähinnä tämän sateenkaariväen kosiskelua. Arvostelukyky oli pettänyt pahemman kerran kun tuota noloa esitystä haikailtiin voittajaksi.

Mukava kun tuo organisaatio saa edes joskus nenilleen.

Vierailija
322/325 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetääs ensi kerralla Marco Hietala sinne yksin, kun koko Nightwish ei kelvannut. Siinä olisi miehellä ääntä ja kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/325 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on antaa ikansainvälisen raadin äänestää? Tietysti valkkasivat meille huonopaa edustuskappaletta. Kansa äänesti Ciccioliinaa ja tämähän on vallan törkeää että joku venäjän raadin mielipide toi meille sen umpitylsän jollotuksen.

Joo aivan sekä Ruotsin että Venäjän raati antoivat tahallaan huonot pisteet. Suomalaiset ovat sinisilmäisiä ja uskovat kaiken. Onkohan muissa maisss edes samanlaista systeemiä pyytää ulkolaisia raateja mukaan?

On monessa maassa kuten esim. Ruotsissa.

Vierailija
324/325 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt valita viihdyttävin esitys. Säälittävällä nälkämaan renkutuksella siellä ei valitettavasti pärjää vaikka olisikin kaunis ja teknisesti kymppi laulu. Ei mulla voittajaa vastaan ole mitään mutta siellä pelataan eri säännöillä.Lordi oli viihdyttävä poikkeus erikoisine esiintymisasuineen.

Kuunteleeko ihmiset Euroviisuja siksi että näkisivät mahdollisimman omituisia esityksiä? Kaikki tuntemani, minä mukaan lukien katsoo Euroviisuja siksi että ehkä siellä on joku kappale josta tykkää. Kaikki voittajakappaleet on ihan oikeasti myös hyvää musiikkia, ei pelkästään joku värikäs show. En minä niistä kaikista itse ole tykännyt, mutta kyllä voin sen silti myöntää. Huonot ei pärjää. Noissa Suomen ehdokkaissa ei ollut mitään niin hyvää biisiä, että voisi odottaa menestystä, mutta sentään se ei ole huono. Cicciolina oli kappaleena tosi huono. Eikä tuo esitys sitä nyt varsinaisesti pelastanut.

Ei sen esityksen tarvitse olla outo, vaan tavalla tai toisella näyttävä ja mieleenpainuva. Oliko sinusta esim Conchita Wurstin voitto parhaan kappaleen voitto vai vaikuttiko siihen enemmän muut tekijät. Yhtenä vuonna taas portugalilainen? Kuolemankielissä oleva sydänvikainen esiintyjä voitti. Oliko kappale paras?

Molemmat olivat ja ovat erinomaisia kappaleita. Ohis

Vierailija
325/325 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailij88a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea voitti. Vikmanin vihaiset fanit raivoavat kv-raadin osuutta, mutta Aksel voitti, koska sai riittävästi myös yleisöääniä.

Kyllä kv-raadilla oli sabotoinnin makua vai miten selität sen, että babanas sai niin paljon pisteitä?

Sillä, että Bananaskin on parempi kuin Cicciolina. 

En ole missään vaiheessa ymmärtänyt suomalaistoimittajien cicciolina-hypetystä. Viimeisten viikkojen aikana Vikmanista on väsätty voittaja-juttuja toisensa perään ikään kuin muita kilpailijoita ei olisi ollut lainkaan. Metsään meni.

Kuuntelin molemmat kappaleet tänään eka kertaa (muihin en ole edes tutustunut).

Aksel oli oikeasti tyylikäs ja verrattuna Erikan Cicciolinaan...

Minkä takia ei voi edes lausua Cicciolinaa, kuten se italialaisittain kuuluu? Punastuin myötähäpeästä. Jos oli tarkoitus olla humoristinen, ei osunut nauruhermoon.

Onneksi ei päässyt euroviisuihin nolaamaan suomalaista musiikkia. Esiintyminen ja itse laulu jotain syrjäkylän prinsessan tanssilavatasoa. Jos haluaa tehdä lavashown täytyy osata just eikä sinne päin.

Ihan ohiksena kysyn, miten Cicciolina pitäisi ääntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi