Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on ERIKOISTA meininkiä

Vierailija
12.09.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010690980.html

Mies valittaa julkisesti omalla nimellään ja naamallaan, kuinka oli niin kauheaa että lasten piti koulussa kuunnella suvivirttä.

"... salista oli mahdotonta poistua virren ajaksi joutumatta silmätikuksi."

🙄

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää tuosta ulinasta. En tykännyt minäkään aikanaan, inhosin sitä. Ja olen valkoihoinen ja kirkossa kastettu suomalainen. 

Mistä tämä juttu on edes tullut että suomalaiset rakastaisi tuota virttä? Minä en tykkää ollenkaan ja muistan että ei tykännyt moni muukaan. 

Menkää kirkkoon sunnuntaisin jos haluatte virsiä kuunnella.

Vierailija
2/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuon lehtijutun jälkeen lapset eivät enää joudu silmätikuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää valitusta. Suvivirsi on suomalaista kulttuuria.

Vierailija
4/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla nämä asiat herättävät niin paljon intohimoa että taistelevat periaatteidensa vuoksi vaikka todellista ongelmaa ei ole.

Minulle Suvivirsi oli kiva ja nostalginen hetki kevätjuhlissa, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Vierailija
5/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen lapset ole jo niin isoja, että voivat itse päättää haittaako suvivirsi heitä vai ei. Vaikka isä ahdistuu kaikesta vähänkään uskontoon liittyvästä, ei se tarkoita suoraan sitä että lapsetkin ahdistuisi. 

Vierailija
6/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se virsi kestää? Max 3min? 

Vierailija
7/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää että ulisija on tällä kertaa joku kommari eikä aina se koukkunokka...

Vierailija
8/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien uskontojen vakaumukselliset laulut kouluihin!

Vierailija
9/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tuolla toiminnallaan aiheuttaa lapsilleen 1000-kertaista ahdistusta suvi-virteen verrattuna. Tuskin lapset olisivat edes noteeranneet koko virttä, ellei tuo huomionhakuinen, narsistinen miesoletettu olisi alkanut asiasta nillittää. Nyt hän vain siirtää omaa traumaansa eteenpäin ja on itse tarinan pahis.

Vierailija
10/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien uskontojen vakaumukselliset laulut kouluihin!

Muistan aikoinaan miten aamuhartauden pakollisessa seisomisessa aina pyörtyi joku, sun versiossa varmaan kaikki!

Vierailija
11/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsin hampain pitää ripustautua harhoihinsa vaikka kehitys tekee niistä aina vain naurettavempia. Ja muutkin, jopa lapsetkin pitäisi pakottaa hulluuteen mukaan.

Tosi korkea moraali.

Vierailija
12/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää tuosta ulinasta. En tykännyt minäkään aikanaan, inhosin sitä. Ja olen valkoihoinen ja kirkossa kastettu suomalainen. 

Mistä tämä juttu on edes tullut että suomalaiset rakastaisi tuota virttä? Minä en tykkää ollenkaan ja muistan että ei tykännyt moni muukaan. 

En minäkään pitänyt monistakaan koulun juhlien esityksistä. Ei ole tullut kuitenkaan mieleenikään ruveta kampanjoimaan, että esim. kaikki pop-kappaleet pois juhlista. Ihan päätöntä.

Vierailija
13/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsuustraumojaanhan tuo ihminen tuossa terapoi. Omien lastensa ja Espoon kaupungin piikkiin. Oiskohan sillä mika halavatun oppimisen lautakunta olikaan oikeitakin ongelmia käsiteltävänä?

Vierailija
14/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota herättämätön mies.

Vierailija
15/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pitänyt monistakaan koulun juhlien esityksistä. Ei ole tullut kuitenkaan mieleenikään ruveta kampanjoimaan, että esim. kaikki pop-kappaleet pois juhlista. Ihan päätöntä.

Uskontotuputus nykyaikana- ihan päällistä?

Vierailija
16/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää olla vanha kesälaulu niin tapani kansan kesän lapsi?

Vierailija
17/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaSun paikka?

Vierailija
18/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko hän kouristuksia, menetti näkönsä? Halusi juosta paniikissa ulos kurkun kuristuessa? Siltä kuullostaa, kun salin täytti jykeviä seiniä myöten jyräävä karmea suvivirsi! 

Vierailija
19/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Aatteen julistus ei kuulu kouluun. Jos kerran ei ole suomalaisia uskonnollisia riittejä koulussa, niin miksi pitäisi näitä lähi-idästä tuotuja uskontoja tuputtaa?

Vierailija
20/34 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LaSun paikka?

viikonloppunahan nuo, lauantai ja sunnuntai ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme