Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HoidonTarpeessa' 05~Heinäkuun pino ;)

26.06.2006 |

[color=8B0000][size=3][b]Tässäpä syksyllä 2005 lapsettomuuspalstalle saapuneet ja hoitoihin lähteneet. Yhdessä tätä vaikeaa polkua kuljemme toisiamme tukien, yhdessä iloiten ja murheet jakaen.[/size][/color][/b]

[color=FF4500][b][size=2]Vaihdoimme pinoutumamme nimen Vasta-alkajista HoidonTarpeeseen, sillä tuskin kukaan meistä enää ihan vasta-alkaja hoidoissakaan on.[/color]

[color=CD0000] Mukaan saavat liittyä edelleen kaikki halukkaat, jotka kokevat seuramme itselleen sopivaksi. Jos omassa esittelyssäsi on jotain lisättävää/muutettavaa, niin pistäpä ilmoittaen, korjaan asian. :)[/color][/size][/b]

[color=EE7600][size=4][b]HoidonTarpeessa' 05:[/b][/size][/color]

[color=8B4513]************************************************[/color]

[color=CD6600]amalia78

Minä 27 ja mies 28 v

Pohjois-Suomessa asustellaan

ensimmäisestä vauvasta haaveillaan.

Yritys aloitettu 04/05

Tutkimuksia ei vielä tehty, clomit olen aloittanu 01/06. [/color]

[color=FF7F00]Bilha

ollaan vm' 77

Helsingistä

ilman ehkäisyä kesästä 2004.[/color]

[color=CD6600]EmmaEmilia-79

Olen 26-vuotias kuten myös mieheni.

Asumme Pohjois-Suomessa.

Esikoista ollaan yritetty vuoden 05 alusta tuloksetta.

Ensikäynti VL:ssä joulukuussa 05.

Miehellä todettu azoospermia, huhtikuussa selviää onko hormoneista ollut apua

asiaan ja miten sitten jatketaan. [/color]

[color=FF7F00]hende

olen kohta 33 vuotias, mies kesällä 35.

Yritystä on ollut puolitoista vuotta.

Kolme keskenmenoa 11/04, 06/04 ja 11/05.[/color]

[color=CD6600]joalin

Eli mä olen vuosimallia -80 ja mies -76.

Pääkaupunkiseudulla asutaan.

Kuumeilu ollaan aloitettu 8/2004.[/color]

[color=FF7F00]LeiaK

Ikää minulla 36 ja miehellä 40, olemme Jyväskylästä

Minulla leikattu syksyllä 2004 myoomia kohdusta, vuoden alusta 2005 saatiin taas aloittaa raskautumisyritykset.

Joulukuussa 2005 perustutkimukset tehty - kummassakaan ei löytynyt vikaa.[/color]

[color=CD6600]LeiMu

Olen 27-vuotias ja mieheni on 30.

Asumme Itä-Suomessa.

Meillä on 2-vuotias tyttö, ja hänet saimme ihan luomusti.

Tytön syntymän jälkeen meillä ei ole ollut ehkäisyä[/color]

[color=FF7F00] Lupus

Minä 24 v, mies 30 v.

Keski-Suomessa asustellaan

Hoidossa yksityisellä, vika löytyi miehestä

Eka ICSI 03/06 --> nega

Toinen ICSI 06/06.[/color]

[color=CD6600]Marikukka83

Minä 22 ja mies 31

Pohjoisen ihmisiä ollaan

Vauva haaveena 05/04

Tutkimukset tehty ja hoidot aloitettu syksyllä 2005

3x inssi negaa

syksyllä luvassa ivf [/color]

[color=FF7F00]Mette80

Minä 26 -v. ja mies 29-v.

Lapsukaista ollaan yritetty 3/05 lähtien.

Asustellaan Itä-Suomessa.

Hoidoissa julkisella. Minä tutkimusten mukaan kunnossa, miehellä todettu teratozoospermia, mutta nyt siittiöt normaaleja.

Takana yksi inssi negaa ja toista piinaillaan. [/color]

[color=CD6600] miliko

Minä 29v ja mieheni 32v.

Tampereelta olen kotoisin.

Yritys alkoi 10/2004.

Eka inssi 11/05 päättyi keskenmenoon 1/06.

Toinen inssi 4/06, kolmas inssi 5/06. .[/color]

[color=FF7F00]mooli

Minä -75 ja mies yli 10v. vanhempi

Naimisissa ollaan ja kuparikierukan poistatin 05/05

Pk-seudulla asutaan

Hoidossa yksityisellä (Felicitas), molemmat tutkittu ja mitään vikaa ei ole löytynyt.

1. Inssi 05/06 nega (luget)

2. Inssi kesäkuussa 06 (clomit+luget) [/color]

[color=CD6600]möröm

Oon 27v ja mies 37v.

Asutaan Helsingissä ja hoitoihin pääsystä kuultiin juhannuksen aikoihin.

Takana nyt ICSI josta ei tullut raskautta ja kaksi alkiota pakkasessa

toinen ICSI helmikuussa.[/color]

[color=FF7F00]Nonna-80

minä -80, mies -78

yhdessä ollaan oltu vuodesta 2000 lähtien, naimisissa 8/2005 alkaen.

Asumme Helsingissä.

Pillerit jäi pois 10/03

eka raskaus 10/04, joka kuitenkin meni kesken 12/04 viikolla 14+.

Lapsettomuustutkimukset aloitettiin 1/2006

todettiin PCO ja apuna ainakin kesän 2006 Clomit.[/color]

[color=CD6600]pikkuinenpeikko

Olen 29 vuotta, kuten myös mies. Vauvahaaveet laitettu alulle syksyllä 2004.

Tutkimuksia tehty ja hoidoksi suoraan ICSI. Syksyllä pitäisi hoitoon päästä. [/color]

[color=FF7F00]Pingu-78

Mina 27, mies 29

asustellaan ulkomailla

yritysta 05/04 eika plussan plussaa [/color]

[color=CD6600]R-B

Mina 34, mies 30

asustellaan Helsinki

yritysta 05/06

Hoitoja, ei vielä [/color]

[color=FF7F00] SanniAnniina

minä ja mieheni 29v., pk-seudulta ollaan.

Pillerit jätetty 04/04.

Selittämätön lapsettomuus; kummaltakaan ei ole löydetty mitään vikaa.

Silti menossa 8. kierto Lugeja ja 5 Clomi-kiertoakin takana (eli yhdessä ja erikseen näitä). Inssiä kohti taidetaan mennä. .[/color]

[color=CD6600]tirppa71

Minä vm71, mies vm73

viiteen vuoteen mahtuu ainakin

4xclomit

2x inssit 05 negaa

1. IVF tuoresiirto 05 negaa

2x PAS 06 negaa

nyt pakollisella hoitotauolla kun julkisella on niin

pitkät jonot, että saattaa mennä vuodelle 07 :(

Ja esikoista toivotaan... [/color]

[color=FF7F00]Tuittu78

Olen vm-78 ja mieheni -76.

Asustelemme pääkaupunkiseudulla.

Todellinen yritys siis aloitettu 12/04. [/color]

[color=CD6600]tuupalainen

Tuupa -79 ja mies -77

asuinpaikka Turku

vauva tilattu -03

ei pitäisi olla suurta " vikaa" kummassakaan

hoidot aloitettu marraskuussa -05.[/color]

[color=FF7F00]varjokas

Minä 27v. eli ' 78 ja mies 28v., siis ' 77.

Kanta-Hämeessä asumme pienellä maatilalla.

Esikoistamme olemme yrittäneet huhtikuusta 2004, eli yli kaksi vuotta.

Diagnoosiksi varmistunut PCO, hoidettu clomeilla ja nyt clomit+puregon&pregnyl -pistoshoidoilla.

Näillä aikaan saatu kemiallinen raskaus 03/06. [/color]

[color=CD6600]viivi99

Minä olen 25v. ja mieheni 31v.

Asustellaan Espoon suunnalla.

Pillerit jätetty 8/04

ensikäynti VL:ssä helmikuussa 06

Miehellä todettu azoospermia, tutkitaan mistä johtuu ja katsotaan sitten jatko sen mukaan. [/color]

[color=FF7F00]VM1974

31-vuotias, mies on 37 ja miehellä 10-vuotias lapsi edellisestä suhteesta.

Pääkaupunkiseudulla, avioliitossa.

Yhteistä vauvaa on nyt yritetty vuosi (09 / 2004 alkaen) ja yksi haamuplussa saatiin aikaiseksi 06/2005.

Keskenmeno tuli rv 6+3 ja sen jälkeen on epätoivo syventynyt eksponentiaalisesti...[/color]

[color=FFD700][size=2]Päivitykset:

- Tervetulotoivotukset uusille palstailijoille: Amalialle,

Marikukalle, Metelle, Moolille ja R-B:lle

- Plussaonnittelut tokkopalle ja Lillille![/size][/color]

[color=CD919E][size=3][b]Plussanneet Hoidokit:[/b][/size][/color]

[color=FFAEB9]Burde

Minä olen kohta 24v ja aviomies 27v

Asutaan Tampereella

Ekaa muksua yritetty elokuusta 2004.[/color]

[color=CD8C95]keinuhepo

Oon 28v ja mies 24v.

Asustelemme Pirkanmaalla.

Vauvatoivetta on ollut ilmassa heinäkuusta -05.

Mutkia matkaan on tuonut endometrioosi, joka todettiin jo v.2002

ja laparotomiassa leikattiinkin heti. Miehen simppatesteissä tuloksena oli

teratozoospermia (4%normeja, liikkuvuus ja määrä ok).

Aika ensikäynnille TAYS:n hormoni-ja lapsettomuuspolille

on onneksi jo maaliskuun alussa. [/color]

[color=FFAEB9]klovni75

Minä 30v ja mies 38v

Koti on Helsingissä.

Reilu vuosi ollaan oltu naimisissa ja lasta on toivottu saman verran tuloksetta. [/color]

[color=CD8C95]Lilli78

Meilläkin hoitoja aloitellaan 13 kk yrityksen jälkeen.

Minulla ollut ongelmana pitkä kierto ja miehellä hitaat simpat.

Meille on tehty kiertohäiriöideni vuoksi jo siis kaikki tutkimukset.[/color]

[color=FFAEB9]Marenda

Minä olen 22v ja mies 21v esikoistyttäremme on 11k.

Asumme Keski-Suomessa pienessä maalaiskylässä ja naimisissa olemme olleet reilun vuoden.

11kk toivottu toista lasta.[/color]

[color=CD8C95]MollyJii

Minä olen 26 v. ja mies 29 v.

Esikoista on toivottu kesäkuusta 2004 asti.

Keskenmeno ekasta inssistä rv9+0.[/color]

[color=FFAEB9]Mörötin-81

Olemme mieheni kanssa vm.-81

esikoista ollaan toivottu 8/2004 lähtien.[/color]

[color=CD8C95]omena78

Minä -78 ja mies -77.

Asutaan pääkaupunkiseudulla.

Lasta toivottu syksystä 2003

hoitoon hakeuduttiin julkiselle puolelle joulukuussa 2004.[/color]

[color=FFAEB9]pikmin

Olen 28v ja mieheni 29v.

Haaveilemme esikoisesta.

Yritys alkoi 1/05.

Tutkimukset aloitettu: 12/05,

DG:endometrioosi, Hoito: IVF?[/color]

[color=CD8C95]Putkula76

Minä olen 29v, mies 30v.

vauva on ollut toiveissa 6/2004 lähtien.

Asustellaan Pohjois-Savossa. [/color]

[color=FFAEB9]quiero3

minä 24, mies 25

Pk-seutu

Yritystä 01/05 lähtien, molemmissa todettu jotain vikaa.[/color]

[color=CD8C95]Rizzu

Olemme siis Helsingissä asusteleva pariskunta,

minä täytän pian 28, mies on 30.

Ja omaa nyyttiä on toivottu elokuusta 2004 asti.[/color]

[color=FFAEB9]tokkopa

Olen 30 v pk-seutulainen, mies saman ikäinen.

Esikoisen yritystä helmikuusta -05, ensikäynti lapsettomuusklinikalla 01/2006.[/color]

[color=CD8C95]vaimonalku

Olen -80 ja mies samaten

joulusta -04 asti on yritystä

ja mitään ei ole edes lupaillut

nyt julkisella puolella lähete menossa

ja sitä aikaa odotellessa eteenpäin

mennään.[/color]

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei millään jaksaisi odottaa tuonne perjantaihin, kun saa tietää okl:n tulokset silloin. Aika siis tuntuu matelevan, joten aloitan etukätöisesti uuden pinon koko ensi kuulle.

Menossa kp 4 (ja pp8 ;)), toisen clomin sain jo heivata nassuun. Torstaina onkin taas lääkäri, mistä pitäisi saada sitten reseptit loppukierron hormoneille, jos kaikki on ok. Ja kahden viikon päästä on taas ovulaatiokin. Aika menee yllättävän nopeasti ottaen huomioon, miten kamalan hitaasti se matelee silloin kun on piinautumassa...

Hassua ajatella, että (Vasta-alkajien) aka Hoidokkien ensimmäiset plussaajat on tainnut jo jakaantua, kun mielestäni Quiero ei kuitenkaan ihan ensimmäinen plussaaja meidän pinosta ollut. Heistäkin olisi mukava kuulla jotain joskus, jos sattuvat poikkeamaan täällä... Tässäkin näkee, kuinka ihmeellisesti aika kuluu. Ei tunnu että se häviäisi mihinkään ja ennenkuin huomaakaan, on jo vuosi vilahtanut ohi. Heinäkuussa' 05 olin vasta sopeutumassa ajatukseen lapsettomuushoitoihin/-tutkimuksiin lähtemisestä ja vastarinta oli suuri myöntää, että missään voisi olla mitään ongelmaa. Silloin varovasti kurkin tänne Lapsettomuuspuolelle, enkä ymmärtänyt pätkääkään noista ivffeistä ja icseistä, joista täällä höpistiin. Nyt sitten kylmänrauhallisesti pistelen itseeni jos jonkin moisia aineita, ja pystyn selittämään kaikenmaailman toimenpiteiden kulun ulkopuoliselle, jos joku haluaa moista tietää.

En nyt osaa kommentoida kenenkään kuulumisia, pahoittelen. Vilkutuksia silti kaikille.

-v-

Vierailija
2/65 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kesälomakin sitten tulisi hieman nopeammin. Kaikille muuten tiedoksi, että olen kesälomalla 10.7.-6.8. ja tuona aikana olen käytännössä katsoen kokoajan nettipimennossa. Pitäkäähän siis pinoa pystyssä älkääkä kadotko mihinkään (paitsi jos plussaatte..;))!

Meidän juhannus meni tosi kivasti. Ei tullut niitä pelättyjä plussauutisia vaan tämäkin kaveri aloitti juhannuksen gintonicilla..:) Oli tosi helpottava ja rento olo. Jotenkin kuitenkin jännitin, että osaanko olla aidosti onnellinen kun itsellä meni eka inssi pieleen. Sain myös kysyttyä yhdeltä kaveriltani että pistääkö hän minua jos en jostain syystä itse pysty (hän on sairaanhoitaja) ja hän lupasi. Ei siis jää seuraavat hoidot ainakaan siitä pistämisestä kiinni. Muuten jussia juhlittiin sopivasti juoden, saunoen ja yhdessä ollen. Oli tosi kivaa! Lauantaina kisattiin pihapeleillä ja sen jäljiltä olen kuin hakattu. Lennettiin miehen kanssa köydenvedossa oikein kunnolla..:) Eukonkannossa oltiin aika hyviä!

Ollaan myös saatu hiljaiselo makkarissa loppumaan. Ihana tunne kun voi taas oikeasti spontaanisti nauttia toisesta. Tosin en ole ollut ihan puhtailla jauhoilla liikenteessä, sillä olen kellistänyt miehen joka toinen päivä juuri sopivasti välillä kp10 ja kp18..;) Tosin mieli on tehnyt joka kerta ja mieskin on paljon rennompi kun en ole kertonut sille ajankohdasta mitään. Olenkohan vähän kiero?!

Mutta olipas itsekeskeinen alku.. Moolille isot pahoittelut negasta.. Miten ihmeessä sait sen roskishaamun aikaiseksi? Itse en ole onnistunut ikinä.. Olisikohan sittenkin ollut tapahtumassa jotain? Miksi muuten siirrytte nyt jo IVF:ään? Eikös sinulle ole tehty vasta kaksi inssiä? Itse olen henkisesti varautunut neljään.. Olenkohan ihan väärässä?

Varjokkaalle peukkuja okl:n puolesta!! Kerro sitten heti miten kävi! Saako kysyä minne hait? Teillä onkin hyvä kun ei ole kesätaukoa hoidoissa.. Ja samoja ajatuksia on kanssasi tästä ajankulusta. Itsekin tulin elokuussa untuvikkona tälle palstalle ja nyt puhun kuin konkari. Ja yritystä on ollut jo puolitoista vuotta eikä silti näin taaksepäin ajateltuna ole ollut mitenkään pitkä aika. Pahinta tässä on se, ettei tiedä koska tämä loppuu vai loppuuko koskaan..:(

Miten kävi Nonnan piinailujen? Amalialle myös peukkuja!

Ja Viiville on niiiiiin täällä peukut pystyssä? Aiotko testata ennen perjantaita??

Leimun lääkäri se vaan lähenee, kuten myös EE:n.

Ja Moolihan se taisi kysellä niitä paikkoja elokuun plussajunaan.. Lippuja on vielä vapaana, joten tervetuloa mukaan. Itse olen päättänyt olla siinä kyydissä mukana..:)

Missäs on Joalin? Tirppa? Miliko? Tuupalainen? Pingu? Marikukka? Ja muutkin hoidokit?

Nyt hiljenen..

-Tuittu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pakko oikaista kun hieman liioittelin.. Eli mies on tällä hetkellä kellistetty kp10-16 mutta vielä huomenna (kp18) olisi tarkoitus yrittää..:)

-Kieroilija Tuittu-

Vierailija
4/65 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus vietettiin sitten mökillä. Grillattiin, saunottiin, uitiin, löhöiltiin ja nukuttiin hyvin. Tuli muutama siiderikin otettua, kun menkatkin alkoi sopivasti vähän ennen juhannusta, niin ei sitten tarvinnut jossitella raskaudenkaan suhteen. Mukavaa oli, ja rauhallista. Me ollaan sellasia, et ei niin välitetä noista festarimeiningeistä, vaan kaivataan lomalta lähinnä hiljaisuutta ja omaa rauhaa.

Ihan hätkähdin, kun Tuittu muistutti lääkärin lähenemisestä, sehän on jo ens viikolla! Jee, ihanaa, et asiat etenee. Vaikkakaan hoidot tuskin pääsee vielä ihan lähikuukausina alkamaan, kun simppanäytehän uusitaan kait kolmen kuukauden päästä ekan näytteen antamisesta, siis jos jotain häikkää löytyy. Mut pääasia et aineski jotain alkaa tapahtua. Mies on vähän hermona siitä lääkäriajasta, et mitä siellä tapahtuu. Oon yrittäny selvittää, et ei siellä kukaan ala ketään syyttelemään eikä me todellakaan olla ainoita keillä on tää ongelma, vaikka välillä siltä tosin tuntuuki. Ja ite oon yrittäny olla ihan coolina, et eihän tässä mitään, yhtään ei pelota, vaikka jännittää varmasti ihan sikana aineski sit ku se aika on käsillä. Voikohan sen näytteen muuten ottaa kotona ja toimittaa sit sairaalaan, vai pitääköhän se homma hoitaa siellä paikan päällä? Miehelle ois varmaan jotenki mukavampaa tehhä se kotona ku jossain sairaalan vessassa.

Mamxille sanoisin, että ison päätöksen olette tehneet, mutta vaikutat onnelliselta ja tyytyväiseltä ratkaisuunne ja elämäänne näin. Toivon teille sydämestäni kaikkea hyvää elämäänne, ja eihän se luomuplussakaan kait aivan mahdoton asia ole.

Viiville ja Amalialle peukutuksia, eihän sitä kuulkaa koskaan tiedä, vaikka se plussa sieltä tupsahtaisikin!!

Ja samaan syssyyn pahoittelut kaikille tädin runtelemille, syksyn plussajunaa kohti mennään kuitenkin yhtä matkaa. Siitä junasta tehdäänkin sitten niin pitkä, että kaikki halukkaat mahtuu mukaan!

Varjokkaalle hirmuisesti peukkuja, että perjantaina saisit iloisia uutisia okl:stä!

Kunhan miehen kesäloma alkaa, niin mä luulen, että meilläkin tuo makuukammarielämä jonkin verran vielä vilkastuu. Ja toki aion pitää myös hieman silmällä niitä ovispäiviäkin, vaikka meillä mies on kyllä aika hyvin oppinut laskemaan, millon on mikäkin aika kierrosta, mulla kun on niin säännöllinen kierto, niin siinä ei edes kovin hyvää laskutaitoakaan tarvita. Et sinä Tuittu yhtään kiero ole, on vaan hyvä jos mies ei ole niin perillä kiertopäivistä, niin ei sitten ota turhia paineita.

Nyt täytyy ruveta kömpimään peiton alle, mukavaa viikon alkua jokaiselle!

LeiMu

Vierailija
5/65 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas ollaan :)

Mitäs täällä on tapahtunut?!

Tokkopalle paljon onnea plussasta!!!! Jospa täällä muutkin saisivat sen ¿tartunnan¿ :)

Leimulle tuosta ekasta lääkäriajasta, minusta ainakin silloin ku ekan kerran lääkärille menin tämän yhteisen ongelman takia ni tuntui melkein ku olis jo raskaana. Asiat kun rupesi rullaamaan ni tuntui et se haave on taas pikkaisen lähempänä, odottamistahan se kyllä suurimmaksi osaksi on mut niinhän se itse raskauskin on¿

Mooli isot pahoittelut negasta. Ja kaikille muillekin joille niin ikävästi oli päässyt käymään¿

on: Lomaa on vielä ihan kivasti jäljellä ja miehenkin loma alkaa jo perjantaina.

Viime keskiviikkona palasin takas reissusta, josta tuliaisina toin oikein rajun flunssan :( Kuume nousi tulomatkalla ja nuha ja yskä vaivaa edelleen¿ Tunnollinen työntekijä sairastaa lomalla..

Onpahan saanut harjoitella nenäsumutteen käyttöä (:

Muuten, jo viikko erossa miehestä piristää kummasti makkarin puolella, kannattaa joskus kokeilla¿ nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä... ;)

Niin ja pääsin sinne kouluun missä pääsykokeissaki kävin, oli kyllä suuren suuri yllätys¿

Heilutuksia vaan kaikille!!!!

Luulen että olen taas netti pimennossa jonkin aikaa¿

-M83-

Vierailija
6/65 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se teidän inssi nyt sitten tosiaan mönkään? :( Suuret pahoittelut ja kilokaupalla haleja!!! Nyt kaikki toivo siihen ivf:ään, kyllä olis jo teidän vuoro kaapata plussa!!! Onneks meillä alkaa perjantaina loma, vai mitä ;) Aurinkoisia lomapäiviä kaikille toivotellen,

-Q-

Vierailija
7/65 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau - onpa teillä ihanan vilkasta makuukammarielämää...onnittelut siitä!!!!

moolin elo rauhallista, kun tätiä toista päivää kestitsen (nooh, ei enää pullaa, riittää jo).

Varjokkaan perjantain " testausta" jännäilen!! Tuleeko kirje vai nettiin vai miten?

Kiva Q, että olit pistäytynyt - jotenkin arvasin, että meillä tää raskautuminen ei olis kauheen iisiä... nyt sitten IVF kai elokuun toisella viikolla. Yksi luomukierto välissä. Joku kysyi, että miten meillä päätettiin vaan kaksi inssiä tehdä - varmaan siksi, että minä päätin, kun yksityisellä ollaan. IVF on n. 4 krt kalliimpi kuin inssi, mutta prossatkin vissiin paremmat...olen oikeesti miettinyt, kuinka pitkälle hoidoissa tullaan menemään. Jossain vaiheessa kai talous tulee vastaan (lue on tullut). Ja olen tosiaan varautunut siihenkin, että meille ei nyyttiä tule muutamaan vuoteen, ehkä (kysy miten siihen muka voi varautua;=)...ja olenkin yrittänyt miestä " ylipuhua" vanhemman adoptiolapsen suuntaan - nyt voi moni ajatella, että hyihyi, samaan aikaan adoptioneuvonnassa kuin l-hoidoissa, mutta tämä on meidän täysin tietoinen rauhassa harkittu valinta:=) Eli meillä siis se tilanne, että voisimme " toivoa" yli 3v. lasta tai vanhempaa.

En tiedä, onko hoidokeissa adoption kanssa tuttuja, mutta ajatelkaa, että yli 45v. ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA käy vauvaikäisen vanhemmaksi. Esim. Jenkeissä tilanne on aivan toisin, toki joissakin maissa ikärajat tulee silti vastaan.

Tällasta moolilla tänään:) Haliterkut Amalialle, Viiville ja Tokkkopalle ja +++++++++säteitä ihan kaikille!

-mooli

Vierailija
8/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain arki taas koitti juhannuksen jälkeen ja täällä ollaan taas sorvin ääressä. Piti jo eilen kirjottelemani, mutta en sitten kuitenkaan kerennyt kun tuli muuta puuhaa.

Tuitulle jaksuja syksyn odotteluun.

Mukava kuulla, että olette päässeet makuukammarin puolella vauhtiin. ;)

Nyt vain koko loppukesä rentoa meininkiä ja huolet pois, niin ehkäpä se syksy sieltä pian tulee (helpommin varmaan sanottu kuin tehty).

Kyselit, että millonka testaan, niin perjantainahan tuo lupa olisi, mutta saa nyt sitten nähdä päästäänkö sinne asti. Tänään olisi se päivä, kun tädin pitäisi tulla ja näin viime yönä untakin siitä kun täti oli kurvannut paikalle ja olin niin tavattoman pettynyt. =(

Päähän tässä meinaa kyllä hajota, mutta olen kehittänyt itelleni mahdollisimman paljon heppatoimintaa töiden jälkeen, niin ei varmasti kerkee ajattelemaan ihan liikaa.

Maanantaina ja eilen oli jo menkkatuntemuksia, mutta ne menee aina välillä ohi... ??

Tällä hetkellä taas ei ole tuntemuksia, mutta ehkäpä se sieltä kohta lorahtaa tuttuun tyyliin ajallaan.

Kiva että Leimunkin lääkäriaika viimeinkin alkaa olla käsillä. =)

Siitä se lähtee.

Moolille myös täältä ISOT halit.

Koitahan jaksaa sen tätsyn kanssa.

Syksyllä ootte sitten varmasti plussajunassa mukana, siitä ei saa jäädä pois kukaan!

Vilkutukset myös kaikille muille hoidokeille!

Ei oikein juttu luista tänään..

-viivi-

Vierailija
9/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo ihan topikin tästä, mutta siis tosiaan.

En malttanut odottaa ja ajattelin testata, jospa se vaikka näkyisi.

Kämmäilin testin kanssa ja laitoin sen aluksi pöydälle väärin päin.

Kun sitten käänsin sen ja odotin hetken, piirtyi testiin kaksi viivaa...

Pitääköhän tuo nyt TODELLA paikkansa.

Eihän tätä voi uskoa millään todeksi..

Pakko kattoo useempaan kertaan tuota testiä, mutta kyllä.. kyllä mä siinä näen kaksi viivaa!!

IIIK...

Vierailija
10/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!! Paljon onnea sinulle ja miehellesi!! :) Omakohtaista kokemusta ei ole mutta kyllä tuo plussalta kuulostaa!

Vierailija
11/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, mahtava uutinen!! Valtavasti onnea teille! :) :)

Vierailija
12/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain oikein tiedä, että pitäisikö tämä nyt todellakin uskoa todeksi. Tuntuu, että tää on vaan jotain unta josta kohta herään.

Ajattelin käyttää vielä tuon toisen testin, kun sen kerran ostinkin, aamulla ja katotaan onko se viiva hävinnyt..

Mieskin tuossa vahvisti, että kyllä se viiva siinä näkyy.

Uskomatonta.

Vierailija
13/65 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kyllä kyyneleet silmiin ja kylmät väreet! Niin ihania uutisia viivillä!!! Tämä on niiiiin oikein, ONNEA ihan hirmuisesti ja lämpimiä halauksia tulevalle äidille!!! [color=deeppink][size=3]♥♥♥♥[/size][/color]

-Q-

Vierailija
14/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikka ensimmäiset lapset tulikin jo hoitoon..:)

ONNEA VIIVI!!!! Tosi hieno juttu!!!! Nyt vaan sieppaat meidätkin mukaan tuohon junaan! :)

-Tuittu-

Vierailija
15/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamulla vielä varmistukseksi testin, kun kerran olin sen ostanut ja kyllähän se viiva sinnekin ilmaantui. Ei tätä kyllä osaa uskoa, mutta kaipa se sitten on totta.

Mietin tässä, että pitäisiköhän mun jo nyt sitten soitella sinne VL:n että sain plussan siihen testiin. Niinhän se lääkäri puhui, että jos tulee plussa niin varaillaan sitten aikaa ultraan.

(katoaa koko plussa, kun sanon sen ääneen.. heh..)

Mitäs muille hoidokeille kuuluu?

Vilkutuksia kaikille!

-viivi-

Vierailija
16/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia kyllä tuli Viiviltä :) täytyy vielä kerran onnitella!! :D

Meillä oli extreme-juhannus: oltiin selvinpäin :) täytyy sen kunniaksi lähteä nyt viikonloppuna taas mökille isommalla porukalla.

Varjokas: pidän peukkuja että saat opiskelupaikan!! Itse otin juuri tänään 2,5 vuotta opintovapaata töistä :) tuntuu aika hienolta saada jotain muuta ajateltavaa välillä!

Marikukalle myös onnittelut kouluun pääsemisestä :)

Meikäläinen päätti olla ajattelematta koko lapsettomuutta vähään aikaan (tai ainakin yritän). Tuntui, että nyt tuli mitta täyteen murehtimista. Jos sitten elokuussa yrittäisi päästä samaan plussajunaan Tuitun ja muiden kanssa...

Jep, ei kummempia...

-Lupus kp 10

Vierailija
17/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava uutinen! Mun pitäis vissiin useammin olla nettipimennossa, kun on aina kivoja plussia tullu sillä välin! ;)

Vierailija
18/65 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että saadaan niitä plussia tänne meidänkin pinoon.... Oikein paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle matkaan. Nauti nyt oikein urakalla onnen tunteesta... Perästä tullaan, toivottavasti pian....

t. joalin

Vierailija
19/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau!!! Ihanaa, että näitä plussia tulee. Jotenkin siitä saa itsekin taas vähän lisää voimia ja uskoa. Näin sitä pitää!

Meille tuli eilen kirje postissa, että meidän lääkäriaikaa on jouduttu siirtämään melkein kuukaudella eteenpäin. Se on nyt siis vasta 31.7. Kun oltiin jo niin kovasti odotettu sitä ens viikkoa, ja nyt tuli taas vähän lisää odottelua.. onneks nyt ei sentään tuon enempää siirtyny, tässä on kesälomareissut välissä ja muutakin mukavaa tekemistä tiedossa, niin eiköhän se aika siitä mene nopsaan. Mutta odottavan aika on pitkää, niin kuin tiedätte. Mietinkin tässä, että jos ehdottaisi miehelle, että kävisi viemässä sen simppatestin yksityiselle, niin olisi se jo alta pois sitten, kun se on kumminkin sitten heti edessä julkisellakin. Mutta katotaan nyt, kuinka tässä mennään eteenpäin, harmittaa vaan tää ainanen odottelu, niin ku tässä ei ois saanu odotella jo ihan tarpeeks.

Mites Varjokkaan tulokset, täällä peukut on sulle pystyssä!

Aurinkoista päivän jatkoa toivottelee

LeiMu

Vierailija
20/65 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin varsin hiljaista ollu nyt tällä viikolla.

Minä täällä koneen ääressä päivystän ja koitan bongailla keskusteluja, kun on vähän tylsistymistä ilmassa töiden vähyyden vuoksi.

Leimulle pahoittelut lääkäriajan venymisestä. =(

Tylsää, miten ne sillä tavalla menivät sitä siirtämään..?

Hyvä kuitenkin, että teillä riittää muuta puuhaa, niin ei tule sitten liikaa odoteltua (vaikka kyllähän se mielessä pyörii kuitenkin).

Mites, joko Varjokas on saanut tulokset?

Toivottavasti saat hyviä uutisia.

Kiitokset vielä onnitteluista.

Ei tässä nyt oikeen osaa edelleenkään mihinkään uskoa, kun ei tää olokaan ole sen ihmeempi. Rinnat on hitusen sivuista kipeät ja välillä saattaa mahasta nippasta, mutta eipä juuri muuta. Sitä vaan ajattelee, että ei tässä mitään oo tainnu sittenkään tapahtua.

Uskaltauduin soittamaan VL:n plussatuloksesta ja sain alkuraskauden ultran heinäkuun lopulle, joten odottelua se on sitten taas.

Tällä kertaa sitä, että onko siellä nyt todellakin elämää ja oikeassa paikassa. Toivotaan että pikkuinen pyysyy kyydissä mukana.

Kiinnostas kovin, että mihinköhän nuo muut plussanneet ovat menneet, kun en ole bongannut heitä mistään?

Itekkään en tosin kyllä ihan heti tältä palstalta aio kadota (sen verran epätodellinen olo vielä), mutta oishan se kiva jos heihinkin jossain törmäis.

Kaikille oikein mukavaa kesää ja syksyn plussajunaa kohti pistetään paikat varaukseen teille kaikille! =)

-viivi-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan