Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö kysymys: osuuko teillä alapää siihen pikkuhousujen ”vahvistettuun” kohtaan?

Vierailija
07.03.2020 |

Ku miten musta tuntuu, että se on liian takana? Vai onko mulla ns. Etupylly? Kun erite tms tulee sen yläpuolelle aina ja se vahvistuskohta on puhdas. Terveyssiteetkin pitää laittaa niin edes että siivekkeitä vaikea saada alle.
Vai onko siinä vahvikkeessa se ajatus, että tulee pashat housuun?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempi väliliha, sitä suurempi testosteronialtistus on tullut sikiöaikana ja sitä todennäköisemmin nainen on kiinnostunut kilpaurheilusta.

Vierailija
82/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuu siihen metalli kohtaan

Metalli?

Siveysvyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan hoikkien naisten ongelma. Mä olen hoikka ja mullakin se haarakappale on aina liian takana. Siis aina, vaikka olen minkä mallisia ja merkkisiä pikkareita ostanut.

Eikä se riipu housun koosta. Ne on muotoiltu sillai.

Ei liity millään tavalla painoon tämä asia.

Vierailija
84/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkaisikohan Iltalehti tän jutun (kesäkuu 2021) tän ketjun innoittamana? 😅 Aika jäätävää että itsekin olen pitänyt itseäni jotenkin epänormaalina surkean kaavoituksen/vaatteiden halpatuotannon takia. Olkaa hyvä arvon naiset:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/78ffb7ba-bcb2-4a90-98d6-615854ec8f92

Kiitos linkistä. Muistelin juuri, että olin lukenut joskus tämän artikkelin, mutten olisi sitä enää löytänyt.

Vierailija
85/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee eniten se etusauma. Kun se osuu just siihen herkimmälle kohdalle, ja olen herkkäihoinen atoopikko. Ihoni vihaa muutenkin kaikkia saumoja ja ne alkavat ajan mittaan hiertää.

Parhaat pöksyt olisivat sellaiset joissa on joko 1 kerros kangasta tai kauttaaltaan vahvistettu. Eikä lainkaan saumoja.

Vierailija
86/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin hauskaa, jos kauppoihin tulisi alushousuihin valikoimat: etupylly alkkarit, keskipylly alkkarit ja takapylly alkkarit.

Mutta mitään tuollaistahan ei edes tarvita. Tarvitaan vain muutaman sentin ylemmäs tuleva vahvike, se sopii kaikille.

Vierailija
87/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringeissä osuu

Vierailija
88/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla osuu

Vierailija
89/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pikkarienne koot tai mallit eivät muka ole vääriä, niin pimppinne sitten ovat. Harmi, ei voi aina voittaa, normaalin enemmistön ehdoillahan tässäkin mennään.

Onkohan tuota koskaan edes selvitetty, että mihin vahvike enemmistöllä osuu, epäilen ettei. Jos kukaan ei oo valittanut niin miksi korjattaisi.

Eikö ole kiinnostavampaa, että kuka/ketkä/minkälaiset ihmiset pikkuhousuja suunnittelee? Varmasti niissä on paljon naisiakin mukana, mutta onko kaikki naispuoliset vaatesuunnittelijat takapilluisia ja kun näin ilmeisesti on, niin miksi näin on? Tämä on todella mielenkiintoinen kysymys.

Vierailija
90/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi etupimpsaista naista.

Vierailija
91/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi etupimpsaista naista.

Voi itku.

Vierailija
92/95 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+Kolmekymppisten, jo elämää kokeneiden naisten syväluotaava vertaistukiryhmä pohtimassa aihetta; pikkuhousujen haarakappale.

Vierailija
93/95 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe

Vierailija
94/95 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaii