Hölmö kysymys: osuuko teillä alapää siihen pikkuhousujen ”vahvistettuun” kohtaan?
Ku miten musta tuntuu, että se on liian takana? Vai onko mulla ns. Etupylly? Kun erite tms tulee sen yläpuolelle aina ja se vahvistuskohta on puhdas. Terveyssiteetkin pitää laittaa niin edes että siivekkeitä vaikea saada alle.
Vai onko siinä vahvikkeessa se ajatus, että tulee pashat housuun?
Kommentit (95)
En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että haarakiilan kuuluisi olla jossain tietyssä kohdassa. Nyt kun mietin, se saattaa olla hieman takana itsellänikin, mutta ei siitä ole koskaan mitään haittaa ollut. Johtuisiko muodokkaasta takapuolesta tämmöinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos pikkarienne koot tai mallit eivät muka ole vääriä, niin pimppinne sitten ovat. Harmi, ei voi aina voittaa, normaalin enemmistön ehdoillahan tässäkin mennään.
Onkohan tuota koskaan edes selvitetty, että mihin vahvike enemmistöllä osuu, epäilen ettei. Jos kukaan ei oo valittanut niin miksi korjattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Osuu siihen metalli kohtaan
Onko sulla alapäässä metallia vai niissä housuissa?
Se haarapala vahvistaa pöksyjä, ei se mikään vaippa ole. Housuissa suurin mekaaninen rasitus osuu siihen etu- ja takakappaleen välikohtaan, minkä vuoksi sauma on jaettu kahtia, eikä ole vain yksi haarasauma alhaalla keskellä. Silloin kuorma puolittuu. Ja keskikohta on kaksinkertainen siksi, että saumanvarat saadaan jäämään sinne neuloskerrosten väliin eivätkä hierrä.
Diplomi-insinööri osaisi selittää tämän paremmin, jos joskus näkisi naisen pöksyt.
Tässä näkyy taas se, että vaatteet tehdään jollekin kuvitteelliselle keskivertoihmiselle, vaikka oikeasti meitä on hyvin monenmallisia.
Minulle alushousut sopivat hyvin ja vahvike osuu kohdalleen. Moni muu vaate sen sijaan on paljon hankalampaa ostaa.
Olisikin hauskaa, jos kauppoihin tulisi alushousuihin valikoimat: etupylly alkkarit, keskipylly alkkarit ja takapylly alkkarit.
En tajua ollenkaan. Ampuuko teidän pimppi eritteet vaakasuoraan? Luulisi, että painovoima hoitaisi asian.
Uskomatonta! Eikö tämän päivän nuorella naisella ole "silmää" ostaa sopivia pikkareita, vai täytyykö ne ostaa sieltä kiinan alepöydästä! Malleissa löytyy, jos vain on halua tutkia asiaa.
Näkyykö SE siis jos edestäpäin katsoo?
Voi sitä tyhmästi, vanhasta muistista ostaa, niin kuin minä, että vaikka ostin saman mallin kuin oli jo päälläni, niin vaan kävi, että kun kotona vasta sovitin, ei mahtunut normikannikkaat sisään. Siis ihmettelen koska kaikillahan tänäpäivänä on treenatut kannikkaat eli takalisto, eli pylly, eli beffa, joten oletin, että housumuotikin ottaisi sen huomioon, ettei vyötärönauhakohta jäisi puoleenväliin takalistoa. Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö SE siis jos edestäpäin katsoo?
Kyllä, etupylly näkyy:)
Mulla osuu kyllä kohdilleen. Onko teillä ne housut oikein jalassa😂
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Eikö tämän päivän nuorella naisella ole "silmää" ostaa sopivia pikkareita, vai täytyykö ne ostaa sieltä kiinan alepöydästä! Malleissa löytyy, jos vain on halua tutkia asiaa.
En oo ostanut mitään kiinakamaa, kalleimmat pikkarit on olleet jotain 40€. Hinnasta riippumatta pikkareiden vahvike on AINA liian takana.
Voi johtua pyllyn muodosta. Jos on muhkea pylly housut pitää nostaa takaa ylemmäs, simppeliä. Ainakin mulla asia näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osu. Monia merkkejä ja malleja oon kokeillut, mutta kaikissa sama ”ongelma”.
Osta kokoa isommat. Jos haaraosa ei osu kohdalleen, pikkarit ovat liian pienet.
Ei se haaraosan paikka muutu vaikka ostaisit lakanan kokoiset, ei kyllä hitossa osu!!
Vai luuletko, että isomman pyllyn omaavilla on myös isompi alapää? Että tehtaalla laitettaisiin eri kohtaan se läpäke?
Jospa mietitään mistä se vahvikkeen osumaton johtuu..Tulin siihen tulokseen, että jos naisella olisi vatsakumpua enemmän, housu nousisi silloin ja vahvikeosakin oikealle kohdalle, mutta jos ei ole kuin lautalommo ja iso takamus, tottakai se housun haaravahvike osuu pyllyreiän kohdalle, ei siis pimpin kohdalle. Siis näin minä sen näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haaraosan paikka muutu vaikka ostaisit lakanan kokoiset, ei kyllä hitossa osu!!
Vai luuletko, että isomman pyllyn omaavilla on myös isompi alapää? Että tehtaalla laitettaisiin eri kohtaan se läpäke?Jospa mietitään mistä se vahvikkeen osumaton johtuu..Tulin siihen tulokseen, että jos naisella olisi vatsakumpua enemmän, housu nousisi silloin ja vahvikeosakin oikealle kohdalle, mutta jos ei ole kuin lautalommo ja iso takamus, tottakai se housun haaravahvike osuu pyllyreiän kohdalle, ei siis pimpin kohdalle. Siis näin minä sen näin!
Väärin näit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai luuletko, että isomman pyllyn omaavilla on myös isompi alapää? Että tehtaalla laitettaisiin eri kohtaan se läpäke?Jospa mietitään mistä se vahvikkeen osumaton johtuu..Tulin siihen tulokseen, että jos naisella olisi vatsakumpua enemmän, housu nousisi silloin ja vahvikeosakin oikealle kohdalle, mutta jos ei ole kuin lautalommo ja iso takamus, tottakai se housun haaravahvike osuu pyllyreiän kohdalle, ei siis pimpin kohdalle. Siis näin minä sen näin!
Väärin näit!
Taitaapi jalkareikäkin sitten kiristää etuosasta. Näin sen ajattelin!
Ai että! Mä luulin oikeesti olevani ainoa joka kärvistelee tämän ongelman kanssa. Ja mulla ainakin tulee valkovuotoa jonkin verran, jolloin se haarakiila imisi nätisti sen, eikä tulisi läpi, kuten nyt käy kun haarakiila jaa perseen puolelle. Kiitos, siskot vertaistuesta. Ja olen ollut sekä laiha että lihava ja ostanut satoja erilaisia pikkuhousuja elämäni aikana, joista vain muutamissa on se haarakiila ollut oikealla kohdalla.
Osuu pääasiassa siihen etureunaan. Osa menee reunan yli vahvikkeen ulkopuolelle.