Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmö kysymys: osuuko teillä alapää siihen pikkuhousujen ”vahvistettuun” kohtaan?

Vierailija
07.03.2020 |

Ku miten musta tuntuu, että se on liian takana? Vai onko mulla ns. Etupylly? Kun erite tms tulee sen yläpuolelle aina ja se vahvistuskohta on puhdas. Terveyssiteetkin pitää laittaa niin edes että siivekkeitä vaikea saada alle.
Vai onko siinä vahvikkeessa se ajatus, että tulee pashat housuun?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta kalsareita ostanut, paino vaihdellut alipainoisesta reilusti ylipainoiseen, ikinä ei ole yksissäkään se pala osunut kohilleen. Ei menoa haittaa mutta olishan se mielenkiintoista kuulla miksi pala ommellaan kohtaan jossa se tämänkin otannan mukaan 99% on väärässä paikassa??? 

Vierailija
62/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Diplomi-insinööri osaisi selittää tämän paremmin, jos joskus näkisi naisen pöksyt."

Anteeksi mutta nyt kyllä nauratti :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan hoikkien naisten ongelma. Mä olen hoikka ja mullakin se haarakappale on aina liian takana. Siis aina, vaikka olen minkä mallisia ja merkkisiä pikkareita ostanut.

Eikä se riipu housun koosta. Ne on muotoiltu sillai.

Vierailija
64/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siihen keskelle menee. Mulla on eteenpäin viettävä, keskellä oleva toosa. Pylerön riekä jää siihen aivan takaosaan. Hauska keskustelu, kun en koskaan ole edes ajatellut että jollain menisi tuohi vahvikkeen eteen pimpero :D jos sattuu olemaan ompelutaitoa, niin ostakaa vähän isommat pikkuhousut mitkä kavennatte sopiviksi. Mulla on yleisesti ottaen ongelmana lähinnä että vyötärö napakoissa kumilanka(stringeissä) pikkareissa on hieman liian kierä, mutta kokoa isommat taas sitten kankaan, eli niiden varsinaisten pikkuhousuja, kohdalla on liian isot. Vertauskuvallisesti vaikka s-koon stringit joutuisin vetämään baywatch tyylisesti napaan, kun taas xs on sopiva muuten mutta painaa ihoa lantiosta.

Vierailija
65/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osu. Monia merkkejä ja malleja oon kokeillut, mutta kaikissa sama ”ongelma”.

Osta kokoa isommat. Jos haaraosa ei osu kohdalleen, pikkarit ovat liian pienet. 

Ei se haaraosan paikka muutu vaikka ostaisit lakanan kokoiset, ei kyllä hitossa osu!!

Vai luuletko, että isomman pyllyn omaavilla on myös isompi alapää? Että tehtaalla laitettaisiin eri kohtaan se läpäke?

Jospa mietitään mistä se vahvikkeen osumaton johtuu..Tulin siihen tulokseen, että jos naisella olisi vatsakumpua enemmän, housu nousisi silloin ja vahvikeosakin oikealle kohdalle, mutta jos ei ole kuin lautalommo ja iso takamus, tottakai se housun haaravahvike osuu pyllyreiän kohdalle, ei siis pimpin kohdalle. Siis näin minä sen näin!

Väärin näit!

Taitaapi jalkareikäkin sitten kiristää etuosasta. Näin sen ajattelin!

Eipäs kiristäkään. Mitäs nyt?

Vierailija
66/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siihen keskelle menee. Mulla on eteenpäin viettävä, keskellä oleva toosa. Pylerön riekä jää siihen aivan takaosaan. Hauska keskustelu, kun en koskaan ole edes ajatellut että jollain menisi tuohi vahvikkeen eteen pimpero :D jos sattuu olemaan ompelutaitoa, niin ostakaa vähän isommat pikkuhousut mitkä kavennatte sopiviksi. Mulla on yleisesti ottaen ongelmana lähinnä että vyötärö napakoissa kumilanka(stringeissä) pikkareissa on hieman liian kierä, mutta kokoa isommat taas sitten kankaan, eli niiden varsinaisten pikkuhousuja, kohdalla on liian isot. Vertauskuvallisesti vaikka s-koon stringit joutuisin vetämään baywatch tyylisesti napaan, kun taas xs on sopiva muuten mutta painaa ihoa lantiosta.

Ei se kiila isossakaan koossa ole yhtään edempänä.

Vierailija
67/95 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin hauskaa, jos kauppoihin tulisi alushousuihin valikoimat: etupylly alkkarit, keskipylly alkkarit ja takapylly alkkarit.

Ai herramunvereni, mä nään jo silmissäni näiden mainoksen. Hulmuavatukkaisia hoikkia, kauniita ja laitettuja naisia kävelemässä hidastetusti, nauraen, rinnakkain kaupungilla, meneillään selkeä tyttöjen ilta.

Pehmeä naisääni kertoo: "Maailmassa on gaziljoona erilaista naista, miksi heidän pöksyjensä pitäisi olla samanlaisia?" (toki tarjolla on vain kolmea erilaista pyllyalkkaria). Lopussa yksi mainosnainen kääntyy hiukset hulmahtaen ja iskee kepeästi silmää, hänellä on vallaton olo ja haarakappale kohdallaan.

Vierailija
68/95 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut asiaa. Piti oikein tarkistaa. Ihan oikeassa kohdassa on.

N 60 kg/170 cm

Vierailija
69/95 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskelle vahvistettua osaa tulee valkovuoto ja menkat. Niin hoikkana, normaalipainoisena kuin nyt pari kiloa normaalipainon ylärajasta. En ole siis koskaan ajatellut asiaa. Olen käyttänyt kaikkia mahdollisia merkkejä. Lantio on leveä ja alaselkä hieman notkolla taakse. Ikää yli 40 v

Vierailija
70/95 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muhkeat pakarat? 😄 Mulla ei ja haarakiila osuu suunnilleen oikeaan kohtaan. Demonstroin ja venytin pikkareita pakaroiden kohdalta ja silloin etuosa valuu alas päin ja samalla haarakiilakin tietenkin siirtyy taakse päin.

Vierailija
71/95 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut asiaa. Piti oikein tarkistaa. Ihan oikeassa kohdassa on.

N 60 kg/170 cm

Sama täällä ja ollaan samankokoisiakin :D

Vierailija
72/95 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä Vagifemmejä laittaesa olemme työparien kanssa todenneet että moninainen on naisten anatomia. Jollakin on peräreikä siinä missä toisella vagina. T: hoitotäti

Vierailija
73/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii

Vierailija
74/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulle tuli paha mieli ja turvaton olo.

Vierailija
75/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minulle tuli paha mieli ja turvaton olo.

:D Nauroin ääneen. Vuoden 2021 virallinen slogan on kyllä ehdottomasti "Nyt tuli paha mieli ja turvaton olo."

Vierailija
76/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osu. Olen itse "etuvetoinen" ja tiedän sen. Ihmetyttää vaan miksi kaikki pikkuhousut suunnitellaan takapilluisille.

Vierailija
77/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisikohan Iltalehti tän jutun (kesäkuu 2021) tän ketjun innoittamana? 😅 Aika jäätävää että itsekin olen pitänyt itseäni jotenkin epänormaalina surkean kaavoituksen/vaatteiden halpatuotannon takia. Olkaa hyvä arvon naiset:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/78ffb7ba-bcb2-4a90-98d6-615854ec8f92

Vierailija
78/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pikkarienne koot tai mallit eivät muka ole vääriä, niin pimppinne sitten ovat. Harmi, ei voi aina voittaa, normaalin enemmistön ehdoillahan tässäkin mennään.

Onkohan tuota koskaan edes selvitetty, että mihin vahvike enemmistöllä osuu, epäilen ettei. Jos kukaan ei oo valittanut niin miksi korjattaisi.

Mutta kyllä se on aina tiedetty, että joillakin naisilla on etupillu ja joillakin takapillu. Miksi siis on päätetty tehdä kaikki pikkuhousut takapilluisille? Koska jo tämänkin keskustelun mukaan meitä etupilluisia on todella paljon. Itse asiassa se niinsanottu camel toe on juuri etupilluisten riesa. Miksei pikkuhousuja voida tehdä kaikille sopiviksi, eli se vahvistettu osa nousisi eteen asti? Ja ei, tietenkään ei ole tarkoitus käyttää pikkuhousuja menkkarätteinä, mutta jos sattuu tulemaan jotain välivuotoa tms. niin olisi kiva jos olisi edes se vahvikeosa pikkuhousuissa oikeassa kohdassa.

Vierailija
79/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haarapala vahvistaa pöksyjä, ei se mikään vaippa ole. Housuissa suurin mekaaninen rasitus osuu siihen etu- ja takakappaleen välikohtaan, minkä vuoksi sauma on jaettu kahtia, eikä ole vain yksi haarasauma alhaalla keskellä. Silloin kuorma puolittuu. Ja keskikohta on kaksinkertainen siksi, että saumanvarat saadaan jäämään sinne neuloskerrosten väliin eivätkä hierrä.

Diplomi-insinööri osaisi selittää tämän paremmin, jos joskus näkisi naisen pöksyt.

Ei, ei, ei ja ei.

Se vahvike, joka tosiaan on useimmille liian lyhyt, on siinä siksi, että emätin on hapan (koska happamuus tappaa bakteereja), mutta emättimen eritteet kuluttavat sitä kangasta. Sen takia pikkuhousut kuluvat edestä. Jos se vahvike olisi muutaman sentin pidempi, alushousut kestäisivät paremmin.

Tekstiilialan vastuullisuusvaikuttaja Outi Les Pyy on puhunut tästä asiasta instagramissa.

Vierailija
80/95 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vahvike jää liian eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä