Hölmö kysymys: osuuko teillä alapää siihen pikkuhousujen ”vahvistettuun” kohtaan?
Ku miten musta tuntuu, että se on liian takana? Vai onko mulla ns. Etupylly? Kun erite tms tulee sen yläpuolelle aina ja se vahvistuskohta on puhdas. Terveyssiteetkin pitää laittaa niin edes että siivekkeitä vaikea saada alle.
Vai onko siinä vahvikkeessa se ajatus, että tulee pashat housuun?
Kommentit (95)
Olen minäkin kokeillut monenlaisia malleja ja kokoja, mutta eipä auta. Olen jo yli 50-vuotias ja voitte arvata että näihin vuosiin mahtuu monenlaista pöksyä.
Onpas täällä paljon etupilluisia. Mulla on aina osunut siihen missä iässä vain. Olenko sitten keski- vai takapilluinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osu. Monia merkkejä ja malleja oon kokeillut, mutta kaikissa sama ”ongelma”.
Osta kokoa isommat. Jos haaraosa ei osu kohdalleen, pikkarit ovat liian pienet.
Ei se haaraosan paikka muutu vaikka ostaisit lakanan kokoiset, ei kyllä hitossa osu!!
Vai luuletko, että isomman pyllyn omaavilla on myös isompi alapää? Että tehtaalla laitettaisiin eri kohtaan se läpäke?
Miten voi aikuiset naiset puhua "pöksyistä" tai "pikkuhousuista"? Ne on KALSARIT prkl.
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole alushousujen vahvike koskaan osunut oikeaan kohtaan vaan aina liian taakse.
Terveysside ei myöskään osu satu vahvikkeen kohdalle vaan pitää liimata todella eteen.
Vuoto tulee muutenkin siitä melkein karvoituksen alapuolelta, siis edestä ja ylhäältä.
Olen siis jonkunlainen kummallinen kapillaari-ilmiö etupylly.
Just tää! Mulla myös veri tulee ”edestäpäin” että vaikea liimata tarpeeksi ylös siivekkeellisiä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osu. Monia merkkejä ja malleja oon kokeillut, mutta kaikissa sama ”ongelma”.
Osta kokoa isommat. Jos haaraosa ei osu kohdalleen, pikkarit ovat liian pienet.
Ei tuo ole mikään ratkaisu. Liian isot pikkarit tippuu jalasta, mutta vahvistettu osa on edelleen liian takana.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis normaalipainoinen, ihmetellyt aina tätä asiaa.
T:ap
(Lisäsin tämän, koska joku olis kuitenkin kohta haukkunut läskiksi ja että mikään ei istu. Ap)
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin kokeillut monenlaisia malleja ja kokoja, mutta eipä auta. Olen jo yli 50-vuotias ja voitte arvata että näihin vuosiin mahtuu monenlaista pöksyä.
Kiva kuulla, olen 42 ja ajatellut olevani jotenkin anatomisesti poikkeava, vai mitä ihmettä.
Ulkomailta saa muuten tosi nättejä ”menkkapöksyjä”, vähän ku tena pantsit mutta nätimmät. Voi yöllä kääntyillä miten vaan, kun ei valu alaselästä tai edestä sänkyyn!
Näitä odotellessa Suomeen.
Minä osun aina GPS pommin tarkkudella.
T. UrosMies
Just just osuu siihen vahvikkeen yläreunaan.
Selvästi ostatte liian pieniä alushousuja.
Nyt ymmärrän oman tuskani.. Minulla bmi ollut aina 20-24 välillä ja alushousukokoni ollut 40-42(44).
Sitten on näitä amatsoneja jotka vetävät jalkaansa koon 38 alushousut.. Onkos ihme jos haarakiila etsii paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän oman tuskani.. Minulla bmi ollut aina 20-24 välillä ja alushousukokoni ollut 40-42(44).Sitten on näitä amatsoneja jotka vetävät jalkaansa koon 38 alushousut.. Onkos ihme jos haarakiila etsii paikkaansa?
Älä viitsi, olen ostanut aina alushousut pari numeroa omaa kokoani suurempana, silti haarakiila anatomisesti liian takana, suomalaiset varsin etupyllyisiä, hävettäisi olla ilman karvoitusta uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän oman tuskani.. Minulla bmi ollut aina 20-24 välillä ja alushousukokoni ollut 40-42(44).Sitten on näitä amatsoneja jotka vetävät jalkaansa koon 38 alushousut.. Onkos ihme jos haarakiila etsii paikkaansa?
Ei se bmi tähän kuulu. Mittanauha on parempi mittari tuossa.
Mulla osuu just kohdalleen. Hassua.
Muissa malleissa osuu, mutta stringeissä haarakiila jää usein vähän liian eteen.
Jos pikkarienne koot tai mallit eivät muka ole vääriä, niin pimppinne sitten ovat. Harmi, ei voi aina voittaa, normaalin enemmistön ehdoillahan tässäkin mennään.
Ei osu. Olen normaalipainoinen (164cm, 56kg) ja olen kokeillut kaikki eri vaatekoot 34 - 46. Aina menee se vahvistettu kohta liian taakse.
Jokaisella naisella on erilainen vartalo. Ei ole fyysisesti mahdollista, että samat alushousut sopisivat jokaiselle vartalotyypille. Miehillä ehkä joo, mutta naisilla ei (koska naisilla on paljon enemmän yksilöllistä vaihtelua lantion muodossa, takapuolen koossa, yms).