Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi irtoseksin saaminen oli 38v miehelle kaikista tärkeintä?

M38
06.03.2020 |

Nyt kun olen flunssakuumeen takia saikulla, on sopiva hetki kommentoida tätä asiaa jota naiset ihmettelevät.

Naisillehan siis irtoseksiä on aina saatavilla, kun taas parisuhdetta ei olekaan helppoa löytää. On siis ymmärrettävää että naisen näkökulmasta parisuhde kertoo todellisesta kiinnostuksesta, irtoseksi välttämättä ei.

Miehenä ajattelen toisin.

Olin naisille pelkkää ilmaa lähes kolmekymppiseksi asti (enkä ollut ainoa). Sen jälkeen olen saanut osakseni kiinnostusta. Kuitenkin jokaista kiinnostunutta yhdisti samat asiat. Ikä vajaa 30v ja perhehaaveet olivat käsillä, tai myöhemmin vastikään koettu avioero ja halu perustaa uusioperhe nopeasti. Kaikki ovat olleet vähän pyöreitä ja pullantuoksuisia kotinaisia joiden mielestä tie miehen dysämeen käy vatsan kautta. Ja mieshän on Äijä tai Ukko. Luotettava, osaava, jämpi, mitä nyt vähän suoraviivainen ja sellaista.

Yhtään mikään tästä ei täsmää siihen millainen olen, millaisen kumppanin haluan ja mitkä tulevaisuuden haaveeni ovat. Olen VELA, en todellakaan halua olla korjailija-rakentelija-ukko/äijä, eikä minuun iske tämä naistyyppi vaikka he olivatkin ihmisinä oikein mukavia.

Voimme väitellä siitä miksi näin on. Ehken ole miesystävämateriaalia tai perheenisämateriaalia, mutta vaikutan jälkimmäiseltä (koska olen luotettava ja hoidan asiani kunnialla). Tai sitten on niin että kun miestä ei tarvita perhettä perustamaan tai pyörittämään, pariutumishalut ovat matalammalla ja rima korkeamalla. Yhtä kaikki, lukuisia tapaamiani VELA-naisia en ole kiinnostanut. Heille olen samalla tavalla epäkiinnostava kuin kaikille naisille ennen kuin he alkoivat haaveilemaan perheestä.

Väistämättä päädyn lopputulokseen että olen kiinnostava vain palapelin palana, osana haavetta perheestä ja tietynlaisesta elämästä. Pelkkä minä ei ole riittävän kiinnostava, sytyttävä tai haluttava.

Ja sitten on se yksi poikkeus. Eli ainoa nainen joka on halunnut minulta pelkkää seksiä. Nainen halusi minut. Ei lapsia, haaveilemaansa omakotitaloa ja ukkoa/äijää.

Emme harrastaneet seksiä koska en itse ollut kiinnostunut irtoseksistä, varsinkin kun naisen parisuhdetilanne oli vähäsen epäselvä. Mutta yhtä kaikki olen naiselle sanoinkuvaamattoman kiitollinen, koska sain vihdoin uskoa siihen että joku voisi kiinnostua minusta vain omana itsenäni, ja haluta parisuhteen vaikkei tarvitsisi miestä (perhe)haaveidensa toteuttamiseen.

Siinähän se.

Jos haluat, voit kertoa pystytkö ymmärtämään näkökulmaani. Myös alapeukut piristäisivät kovasti miesflunssaisen palstailijan päivää!

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta että naiset osaa katsoa asioita vain omasta näkökulmastaan.

Hyvä esimerkki:

Vastaajista moni on ihmetellyt että mitä ap valittaa kun kerran parisuhdetta on tarjolla ja naiset haluaisivat tehdä ap:n kanssa lapsiakin.

Vaikka ap on toistanut varmaan joka viestissä olevansa vela (!).

Vierailija
142/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun tuttavapiirissä on näkynyt se "biologisen kellon" tikittäminen. Ollaan havahduttu heräämään, että halutaankin lapsi ja sit on tehty se jonku kanssa. Toinen asiaa, nii pelko erota huonosta suhteesta, koska pelätään jäädä yksin.

Mun mielestä ne ihmiset, jotka ovat nuorena löytäneet parisuhteen ja toteavat, että löysin sen oikean enkä voi ymmärtää, että "lapsi tehdään tai parisuhde hommataan jonku kanssa " ovat mielestäni suhteellisen naiveja. Toki on paljonkin ihmisiä, jotka haluavat elää yksin kun just oikeaa ei löydy, mutta kyl ihminen on monesta kriteeristä valmis luopumaan jos yksinolo alkaa ahdistaa tai pelottaa. Ne tunteet on hyvä tiedostaa, eikä ole mitenkään väärin mennä yhteen sopivan kanssa ilman suuria suuria tunteita. Mutta ne on hyvä tunnistaa siellä taustalla.

Tämä on varmasti totta, mutta ap:n kirjoituksessa ei ollut mitään tähän viittaavaa. Olisi ollut varsin ymmärrettävää, jos hän olisi vaikkapa kertonut vain pelänneensä näiden parin parisuhdetta ja perhettä haaveilleen naisen biologisen kellon tikittävän (tuskin tiesi, mitä naiset ajattelivat oikeasti, koska ei ollut heidän kanssaan edes parisuhteessa) ja etteivät nämä ulkoisesti olleet hänen makunsa. Sen sijaan ap selitti aivan toisenlaisia teorioita.

Olisi tyhmää väittää, että kaikki lapset syntyvät perheisiin, joissa vanhemmat rakastavat toisiaan aidosti, mutta ihan yhtä päätöntä on väittää, että jokainen 30+ nainen haluaa perhettä vain miehen kanssa, jota ei halua seksuaalisesti.  

Ja sen lisäksi vielä, että nuo perhettä haluavat 30+ naiset ovat harrastaneet paljon irtoseksiä ja tosiasiassa haaveilevat irtoseksistä jännämiesten kanssa vai mitä ne miehet nyt olivatkaan nimeltään. Jos nuo naiset olisivat nähneet, mitä ap ajattelee, niin he olisivat varmaan olleet suht loukkaantuneita. Mutta onneksi ajatustenluku ei ole mahdollista, vaikka ap nähtävästi luulee osanneensa lukea ajatuksia näiden naisten kohdalla.

Teet semmoisen virheen että oletat naisten olleen minulle ennestään tuntemattomia. Näinhän ei siis ollut, vaan perheenperustamisikäiset ovat myös olleet naisia jotka tunsin entuudestaan.

Mitä tulee j.ännämiehiin, en usko että ovat mitään irtoseksirallia harrastaneet - ainakaan suuressa määrin. Mutta ex-poikaystävissä niitä "kiinnostavia mutta hankalia" miehiä on ainakin ollut. On ollut pettämisiä narsismia, tyttöystävän unohtamista kaverien tieltä, ja ties mitä. Ja mitä olen pari noista ex-poikkiksista tavannut, niin eivät he miltään luotettavilta kotimiehiltä vaikuttaneet.

Totta kai siis ymmärrän miksi nyt haluttaisiin luotettavampi mies. Jos unohdetaan se isoin dealbreaker eli lapsien haluaminen (muistutan yhä että olen vela, enkä ole muuttamassa mieltäni), minulle kuitenkin klikkaa tässä se että kun aikaisemmin ratkaisi puhtaasti tunne ja halu, valinnat olivat kovin erilaisia.

Haluaisitko sinä olla käytännöllinen ja turvallinen valinta joka otetaan kun seurustelu ei luonnistunut seksikkäämpien mutta vaikeampien naisten kanssa? Aika moni nainen tuntuu epäilevän että miehet ottavat kivoja naisia "kodinkoneiksi" kun oikeasti haluaisivat instamissejä? ;) Tai ainakin aihe toistuu palstalla jatkuvasti.

M38

Pitäisikö mun siis pelätä olevani käytännöllinen kodinkone koska mieheni aiemmissa tyttyöystävissä oli vikaa? Yksi oli epävakaa, toinen petti, mutta nämä sitten olivat niitä oikeasti haluttavia naisia, mutta minuun tyydyttiin? Kuule, jos ne naiset olisivat olleet sopivia miehelle, niin suhdehan jatkuisi edelleen. Näin se menee naistenkin kohdalla. Entiset kumppanit ovat kukin omalla tavallaan viallisia ja sopimattomia, siksihän heistä erottiin.

Toista viestiä kommentoidessa väitit ymmärtäväsi naisia täysin? Mun mielestä olet rakentanut täysin oman näkemyksen, joka ei lainkaan sovi siihen, miten asiat ovat todellisuudessa. Ytimenä on se, että pelkäät ettet omana itsenäsi riitä.

Kukapa tietää.

Laajempi pointti lienee että miksi sen on aina mentävä niin että niitä, sanotaanko nyt kiinnostavia mutta viallisia, miehiä on kokeiltava ensin?

Omien havaintojeni mukaan ne ovat miehiä joilla on ollut lukuisia tyttöystäviä. Jos siis puolet parikymppisistä seurustelee, meneekin niin että seurustelusuhteita kertyy pienelle joukolle miehiä paljon. Ja monelle tulevalle perheenisälle ei ainuttakaan.

Biologisesti tämän selittää naisten halua etsiä nuorina valloittajia ja seikkailijoita (halu laajentaa geenipoolia ja usko että näiden korkea-arvoisten miesten ominaisuudet siirtyvät lapsille) ja vanhempina tarve löytää luotettavampi mies turvaksi ja ravinnon hankkijaksi.

Toimivatko naiset yhä samalla tavalla, vaistojensa ohjaamina?

Omalta kannaltani tällä on merkitystä koska yhäkään 38 vuoden ikään mennessä yksikään nainen ei ole halunnut seurustella kanssani ellei asiaan liity välitön halu/tarve perustaa perhe tai parantaa nykyisen perheen sosioekonomista asemaa. Vaikka olisin niin naivi että uskoisin tämän olevan sattumaa, velamiehenä en yhäkään ole lähdössä mukaan perhekuvioihin.

Jos haluaisin perustaa perheen nopeasti, sitten olisi mukavammin kysyntää. Ja voisin katsella nuorempiakin jos haluaisin, edellinen aloitteen treffeistä tehnyt nainen oli 26v. Mainitsen tämän vain siksi ettei taas vedetä hihasta "kuitenkin haluat nuoremman naisen pikkuvaimoksi"-korttia.

M38

Jos et ole koskaan seurustellut, niin nämä ajatuksesi ovat hieman ymmärrettävämpiä. Aika harva kehystää sen vanhan ihanan heilan kultakehyksiin ja muistelee sitä lopun ikänsä, mutta sinun mielestäsi kaikki tekevät niin.  

Suomessa ei ole naisia, joita pidettäisiin kotona sisällä odottamassa aviomiehiä ja tämä on sinulle ongelma, koska koet, että jokainen naisen edeltävä kumppani on uhka sinulle. Jos olisit parisuhteessa, tästä saattaisi tulla iso ongelma suhteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisillehan siis irtoseksiä on aina saatavilla"

Jos tämä olisi totta, ei olisi olemassa näitä lukemattomia tälläkin palstalla puhuneita yksinäisiä, vielä yli 30-vuotiaina neitsyitä naisia.

Naiselle on irtoseksiä "aina" saatavilla, jos hän täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit. Jo niinkin luonnollinen asia kuin karvoitus säärissä estää (hetero)naisen seksin saannin.

En voi puhua henk koht kokemuksesta, mutta en oikein usko tuota.

Varmasti jos irtoseksiä hakee Tinderistä hyvin komealta mieheltä, on mahdollista että ko. miehelläkin on naiselle tiettyjä vaatimuksia.

M38

No kuinkahan moni mies, jolle irtoseksin saaminen on ilmeisesti niin täysin mahdoton asia, on yrittänyt saada seksiä niiltä maailman rumimmilta ja vanhimmilta naisilta? Varmasti jostain irtoaa, jos laskisi vaatimustasojaan.

Sehän tuossa juuri onkin. Kykenet ajattelemaan asiaa vain omalta kantiltasi. Sinulle on täysin mahdotonta ajatella, että nainenkin voi olla syrjäytynyt ja ei-haluttu. Sinulle ainoastaan miehet ovat yksilöitä, naiset ovat vain naisia.

Vierailija
144/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jäi yhdestä palstakeskustelussa mieleen siinä esiintynyt termi.

Siihen vastannut nainen kertoi olleensa nuorena erittäin elämyshakuinen.

Jos näin on, luultavasti silloin haetaan miehiä jotka tarjoavat elämyksia, huippukokemuksia ja voimakkaita tunteita. Ei niinkään miesten enemmistön edustajia joiden tunneskaala on naisiin verrattuna tasaisempi ja kapeampi.

Tämähän tarkoittaa elämyksiä tarjoaville miehille unelmatilannetta kun heille on tarjolla nuoria naisia jotka odottavat että jotain jänskää tapahtuisi. Ja ikävä kyllä lopuille hankalaa tilannetta kun tasaisempaa ja kapeampaa tunneskaalaa toivotaan vasta perheenisältä, eikä monellakaan nuorella miehellä ole toivottua itsevarmuutta ja määrätietoisuutta joita tarvitaan jos nainen ei itse halua riskeerata aloitetta.

m40+

Vierailija
145/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi totta, ei olisi olemassa näitä lukemattomia tälläkin palstalla puhuneita yksinäisiä, vielä yli 30-vuotiaina neitsyitä naisia.

Naiselle on irtoseksiä "aina" saatavilla, jos hän täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit. Jo niinkin luonnollinen asia kuin karvoitus säärissä estää (hetero)naisen seksin saannin.

Varmasti jos irtoseksiä hakee Tinderistä hyvin komealta mieheltä, on mahdollista että ko. miehelläkin on naiselle tiettyjä vaatimuksia.

M38

No kuinkahan moni mies, jolle irtoseksin saaminen on ilmeisesti niin täysin mahdoton asia, on yrittänyt saada seksiä niiltä maailman rumimmilta ja vanhimmilta naisilta? Varmasti jostain irtoaa, jos laskisi vaatimustasojaan.

Sehän tuossa juuri onkin. Kykenet ajattelemaan asiaa vain omalta kantiltasi. Sinulle on täysin mahdotonta ajatella, että nainenkin voi olla syrjäytynyt ja ei-haluttu. Sinulle ainoastaan miehet ovat yksilöitä, naiset ovat vain naisia.

Mutta kun ei tuossa puhuttu mitään siitä että nainen olisi syrjäytynyt tai ei-haluttu. Ainoa asia joka mainittiin oli säärikarvat. Lainaus:

"Naiselle on irtoseksiä "aina" saatavilla, jos hän täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit. Jo niinkin luonnollinen asia kuin karvoitus säärissä estää (hetero)naisen seksin saannin."

Tässä ymmärtääkseni kuvattiin nainen joka täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit, paitsi että hänellä on säärikarvoja.

M38

Vierailija
146/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on tosiaan parisuhteet, joissa ollaan pelkästään ihmisen itsensä takia. Suurin osa ihmisistä vain ajattelee, mitä hyötyä, mitä lisäarvoa kumppani voisi tuoda elämääni. Sama miehillä ja naisilla, turha tästä on pelkästään naisia syyttää. Halutaan vain maksimoida oma etu, mikä on sinänsä aika surullista.

Olin lapsesta parikymppiseksi ylipainoinen eikä kukaan minusta kiinnostunut, ei siis yksikään ikäiseni. Kun laihdutin niin miehiä oli jonoksi asti. Ei siinä persoonalla ollut asian kanssa mitään tekemistä. Nyt olen taas muuttunut näkymättömäksi kun olen yh-äiti. En ole etsinytkään enää miestä, mutta eivät tule enää tarjolle samalla tavalla kuin ennen. Ymmärrettävää, mutta surullista.

Vierailija
147/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on tosiaan parisuhteet, joissa ollaan pelkästään ihmisen itsensä takia. Suurin osa ihmisistä vain ajattelee, mitä hyötyä, mitä lisäarvoa kumppani voisi tuoda elämääni. Sama miehillä ja naisilla, turha tästä on pelkästään naisia syyttää. Halutaan vain maksimoida oma etu, mikä on sinänsä aika surullista.

Olin lapsesta parikymppiseksi ylipainoinen eikä kukaan minusta kiinnostunut, ei siis yksikään ikäiseni. Kun laihdutin niin miehiä oli jonoksi asti. Ei siinä persoonalla ollut asian kanssa mitään tekemistä. Nyt olen taas muuttunut näkymättömäksi kun olen yh-äiti. En ole etsinytkään enää miestä, mutta eivät tule enää tarjolle samalla tavalla kuin ennen. Ymmärrettävää, mutta surullista.

Miehenä taas mulle olisi enemmän kuin ok jos laihduttamalla tai vaikka käymällä salilla suosio kasvaisi.

Harmi kyllä naiset katsoo vain geenejä (pituus ym) ja resursseja.

sinkkumies...ilmeisesti ikuisesti.

Vierailija
148/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuten aina selittää kuinka se että pääsee perheenisäksi on ultimaattinen kunnia. miehen pitäisi olla tyytyväinen, ihan sama jos jotkut nuoret pissikset (18-26v naiset, ilmeisesti nykyään vasta kolmekymppinen on aikuinen) ei halunneet.

No kun kerran te tiedätte että miehet taas haluaa teitä nuorina pissiksinä, niin OSOITTAKAA se. Seurustelkaa niiden kunnollisten tulevien perheenisien kanssa nuorina, eikä jänskempien elämysmiesten kanssa. Jos haette irtoseksiä, niin sama juttu.

Se nyt vaan on niin että nuorten naisten valinnat painaa vaakakupissa eniten.

Se sinkkumies nro 152.

Vierailija
149/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla käsittämättömällä laukalla ap jatkaa :D

" Ja voisin katsella nuorempiakin jos haluaisin, edellinen aloitteen treffeistä tehnyt nainen oli 26v. Mainitsen tämän vain siksi ettei taas vedetä hihasta "kuitenkin haluat nuoremman naisen pikkuvaimoksi"-korttia."

Eli mainitset voivasi katsella nuorempiakin, jottei joku sanoisi että kuitenkin katselet nuorempia? Siis mitvit :D :D

Vierailija
150/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Mutta kun ei tuossa puhuttu mitään siitä että nainen olisi syrjäytynyt tai ei-haluttu. Ainoa asia joka mainittiin oli säärikarvat. Lainaus:

"Naiselle on irtoseksiä "aina" saatavilla, jos hän täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit. Jo niinkin luonnollinen asia kuin karvoitus säärissä estää (hetero)naisen seksin saannin."

Tässä ymmärtääkseni kuvattiin nainen joka täyttää kaikki naisiin liittyvät epäinhimilliset kriteerit, paitsi että hänellä on säärikarvoja.

M38

Siinä puhuttiin yli 30-vuotiaista neitsyistä, eli ei-halutuista/syrjityistä.

Vierailija
151/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Puhuin naisista yleensä. Mikä kattaa kaikki naiset, myös ei-halutut ja syrjityt. Miksi oletat että kaikki naiset ovat niin hehkeän upeita, joiden on ultimaalisen helppoa saada seksiä? Ei edelleenkään pidä paikkansa.

Vierailija
152/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi ryhtyä homoiksi, ei olisi enää mitään aihetta ulinalle.

Vierailija
153/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa autistilta, joka ymmärtää kaikki vastaukset tahallaan väärin. Täysin kykenemätön ajattelemaan asioita toisten näkökulmasta, tai näkemään naisia yksilöinä.

Vierailija
154/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni jäi yhdestä palstakeskustelussa mieleen siinä esiintynyt termi.

Siihen vastannut nainen kertoi olleensa nuorena erittäin elämyshakuinen.

Jos näin on, luultavasti silloin haetaan miehiä jotka tarjoavat elämyksia, huippukokemuksia ja voimakkaita tunteita. Ei niinkään miesten enemmistön edustajia joiden tunneskaala on naisiin verrattuna tasaisempi ja kapeampi.

Tämähän tarkoittaa elämyksiä tarjoaville miehille unelmatilannetta kun heille on tarjolla nuoria naisia jotka odottavat että jotain jänskää tapahtuisi. Ja ikävä kyllä lopuille hankalaa tilannetta kun tasaisempaa ja kapeampaa tunneskaalaa toivotaan vasta perheenisältä, eikä monellakaan nuorella miehellä ole toivottua itsevarmuutta ja määrätietoisuutta joita tarvitaan jos nainen ei itse halua riskeerata aloitetta.

m40+

Samalla tavalla sitä  moni nuori nainen on elämyshakuinen, kuin monelta nuorelta mieheltä puuttuu itsevarmuus ja määrätietoisuus ;) 

Ihan sama millä tavoin te yritätte näitä ketjujanne aloittaa häivyttämällä sitä että jokaisen aloituksen pointtina on se sama vanha, kuinka naisten pitäisi olla miehen omaisuutta, mutta kun ei olla. Ymmärrättekö te että tämä asia ei tule muuttumaan tällä kiukuttelulla miksikään? Siis ihan totta, ymmärrättekö että tuo kitinä "miksi naiset, varsinkaan nuoret naiset eivät anna meille mitä haluamme!!??!"

Tajuatte varmaan että joudun taaaas jälleen kerran poistattaa tämän ketjun, koska tämä menee tämmöiseksi samanlaiseksi inttämiseksi siitä pitäisikö suomessa olla ihmisoikeuksia vai ei. 

Vierailija
155/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Siinä puhuttiin yli 30-vuotiaista neitsyistä, eli ei-halutuista/syrjityistä.

Neitsyt voi olla monestakin syystä.

M38

Vierailija
156/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Puhuin naisista yleensä. Mikä kattaa kaikki naiset, myös ei-halutut ja syrjityt. Miksi oletat että kaikki naiset ovat niin hehkeän upeita, joiden on ultimaalisen helppoa saada seksiä? Ei edelleenkään pidä paikkansa.

En olettanutkaan. Mutta tuossa sanottiin että vaikka nainen täyttäisi kaikki epäinhimilliset vaatimukset, yksikin puute (säärikarvat) estää seksin saannin. En usko.

M38

Vierailija
157/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä osin ymmärrän täysin, että jokaiselle on tärkeää saada tunne että kelpaa omana itsenään. Siksi joitakin naisia ahdistaa tunne, että mies haluaa käyttää pelkkään seksiin, kun taas joitakin miehiä ahdistaa tunne että nainen haluaa käyttää vain välineenä perhehaaveisiinsa. Toki molempia esiintyy toisinpäinkin, mutta näin lienee tyypillisesti tilanne.

Mutta tästä päästään viestin alkuosaan. Ap:nkin ongelma pohjautuu siihen, että hän on kokenut ensimmäiset 30 vuotta elämästään olevansa kelpaamaton naisten minkäänlaisten tarpeiden tyydyttämiseen. Tämä on toki tragedia eikä millään tavoin hänen omaa syytään, mutta tässä viestissä näkyy juuri se syy miksi en tapaile tuollaisia miehiä. On paljon helpompi löytää sama aaltopituus niiden miesten kanssa, joille ei tarvitse todistella heidän kelpoisuuttaan. Niiden, jotka ovat saaneet sekä irtoseksiä että parisuhteita jo kauan ennen perheenperustamisikää. Tälläisten miesten kanssa kun ne naisen ja miehen kokemat todellisuudet ei olekaan niin kaukana toisistaan.

Vierailija
158/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset muuten aina selittää kuinka se että pääsee perheenisäksi on ultimaattinen kunnia. miehen pitäisi olla tyytyväinen, ihan sama jos jotkut nuoret pissikset (18-26v naiset, ilmeisesti nykyään vasta kolmekymppinen on aikuinen) ei halunneet.

No kun kerran te tiedätte että miehet taas haluaa teitä nuorina pissiksinä, niin OSOITTAKAA se. Seurustelkaa niiden kunnollisten tulevien perheenisien kanssa nuorina, eikä jänskempien elämysmiesten kanssa. Jos haette irtoseksiä, niin sama juttu.

Se sinkkumies nro 152.

Johan nyt! 18-vuotiaana pitäisi olla joku röntgenkatse ja valmis elämänkokemus, jolla kartoittaa, onko sulhaskandidaatissa piileviä valuvikoja. Ei niitä missään lippalakissa lue. Dramaattisetkin persoonallisuustyypit voivat vaikuttaa varsin tasaisilta ja toimintakykyisiltä päälle, tunne-elämän ongelmat paljastuvat sitten vähitellen. Ensimmäinen huomio on usein ”mikä ihme sille nyt tuli”. Ap:stakaan ei voi vielä sanoa, kun kukaan ei ole koeajanut, mutta jumittaminen on kyllä varoitusmerkki. Oikeastaan ainoa, joka voi kertoa miehen luonteesta totuuden, on eksä, eivätkä nekään aina kerro.

Vierailija
159/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sinkkumies nro 152.

En minä nuorena halunnut seurustella minkäänlaisten miesten kanssa, halusin pitää hauskaa, käydä festareilla, matkustella jne.

Vierailija
160/190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla käsittämättömällä laukalla ap jatkaa :D

" Ja voisin katsella nuorempiakin jos haluaisin, edellinen aloitteen treffeistä tehnyt nainen oli 26v. Mainitsen tämän vain siksi ettei taas vedetä hihasta "kuitenkin haluat nuoremman naisen pikkuvaimoksi"-korttia."

Eli mainitset voivasi katsella nuorempiakin, jottei joku sanoisi että kuitenkin katselet nuorempia? Siis mitvit :D :D

Niin?

Mainitsin asian koska aikaisempi vastaaja väitti ettei oman ikäinen nainen kelpaa vaan haen "hyvitystä" nuoruudesta haaveilemalla nuoremmasta naisesta jonka saisin pikkuvaimoksi itselleni. Eli se sama stereotypia jossa Pertti Peräkylästä haluaa omistukseensa piian ja lastentekokoneen, tietysti nuoren sellaisen.

En hae, ja juuri tuota en halua.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi