30-45v nainen, onko tärkein asia elämässäsi parisuhde?
Kommentit (20)
Varmaan pitäisi olla mutta ei ole. Lapset tärkeintä nyt ja aina.
Olen 30v, en ole parisuhteessa enkä ole koskaan ollutkaan, eli ei ole tärkeää.
Ei ole. Olen sinkku. Ja vaikka olisi parisuhde, niin kyllä aikuinen lapsi olisi se tärkein asia.
Lapset tärkeintä. Parisuhdetta ei ole enkä kaipaa,
On, vaikka on huono suhde. Tämä nyt vaan meni näin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pitäisi olla mutta ei ole. Lapset tärkeintä nyt ja aina.
Ja tarkennan, että olen parisuhteessa lasten isän kanssa.
Kyllä lapset on tärkein. En sinällään tykkää tällaisesta luokittelusta ja parisuhde lastenu isän kanssa on toki myös tärkeä ja siihenkin panostan, mutta jos yksi pitää valita niin lapset ensin.
Tärkein asia mistä hankkiutua eroon, kyllä. Ei onneksi asuta (enää) yhdessä mutta typerä uudelleenvirittäminen oli aikeissa. Ei onnistunut ja mies ei sitä halua uskoa, oon aivan loppu tän vääntämisen kanssa kun haluaisin vain keskittyä itseeni ja oman elämän raiteille saamiseen.
N33
Ei ole. Olen 30+. Olen vapaa tekemään mitä haluan ja flirttailemaan kenelle haluan (ei tarkoita ollenkaan sitä, että hakeuduin sänkyihin). Jee. 😄
Elämässäni on paljon tärkeitä asioita, ja kyllä, kumppanini on yksi niistä. Kaikkein korkein prioriteettini on kuitenkin oma hyvinvointini, sekä henkinen että fyysinen.
Ei ole ollut parisuhdetta, että muut on harrastukset.
Tässähän tuntee itsensä ihan normaaliksi, minullekin lapset tärkeintä!
Sain joskus vuosia sitten kymmeniä alapeukkuja ja kauhistelua, kun kerroin että ennen lasten saantia sovittiin puolison kanssa, että jos lapsia tulee niin he ovat prioriteetti numero yksi. Parisuhteita voi tulla ja mennä, mutta vanhemmuus on ikuista. Ja ehkä näistä samoista arvoista johtuen ollaan edelleen onnellisesti naimisissa.
On se, tavallaan koko elämäni perusta. Minusta parisuhde on lasten koti, haluan pitää sen hyvänä heidän vuokseen mutta eniten ihan itseni vuoksi. Muutaman vuoden päästä lapset lentää pesästä, toivon kovasti että olemme sen jälkeenkin onnellisesti yhdessä, saisimme vanheta yhdessä. Mieheni on se ihminen, jonka kanssa eniten juttelen ja teen kaikenlaista. Kolkolta tuntuisi ajatus olla yksikseen, enkä osaa kuvitella olevani kenenkään toisen kanssa.
Jos pitäisi valita parisuhteen ja lasten väliltä, valinta olisi helppo. Onneksi ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen 30+. Olen vapaa tekemään mitä haluan ja flirttailemaan kenelle haluan (ei tarkoita ollenkaan sitä, että hakeuduin sänkyihin). Jee. 😄
eli huvikseen isket silmää miehillä ja olet sitten ihmeissäsi kun
miehet lähestyvät sinua ?
E o